arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۱

حدادعادل: شایعات در مورد آقا مجتبی خامنه ای کذب است

می گویند آقامجتبی در لندن یک بیمارستان و یک طبقه هتل را گارانتی کرده که بچه اش به دنیا بیاید و یک میلیون پوند پول داده اند. حدادعادل اظهار داشت: من زندگی آقا مجتبی را از نزدیک دیده ام، مگر من پدر بزرگ آن بچه نیستم که با 500 هزار تومان در یک بیمارستان معمولی تهران به دنیا آمد و دکترش خانم وزیر سابق بهداشت، خانم دستجردی بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حداد عادل گفت: می گویند آقامجتبی در لندن یک بیمارستان و یک طبقه هتل را گارانتی کرده که بچه اش به دنیا بیاید و یک میلیون پوند پول داده اند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ غلامعلی حدادعادل که پدر همسر مجتبی خامنه ای نیز است، جمعه شب در اصفهان گفت: من زندگی آقا مجتبی را از نزدیک دیده ام، مگر من پدر بزرگ آن بچه نیستم که با 500 هزار تومان در یک بیمارستان معمولی تهران به دنیا آمد و دکترش خانم وزیر سابق بهداشت، خانم دستجردی بود.

سفارش عمده آقا به دانشگاهیان و جوانان و خبرنگاران این است که آب به آسیاب دشمن نریزید.در زمین دشمن نباید بازی کرد و به بازی گرفته شد، 40 روز پیش رهبری برای همین بود که سئوال از رئیس جمهور را متوقف کرد چرا که دشمن از آن سوء استفاده می کرد.

وی اضافه کرد: دشمن منتظر این اتفاق بود و هر چه دشمن را خوشحال کند باید متوقف شود.

حداد با بیان اینکه «عداوت دشمن باید معلم ما باشد»، گفت: در سالهای اخیر دشمن عمود خیمه انقلاب را هدف گرفته است. دشمن بسیار برای خراب کردن ولایت فقیه سرمایه گذاری کرده است تا جایگاه و شان رهبری را در ذهن مردم متزلزل کند که البته کور خوانده است.

وی افزود: بی بی سی در فتنه 88 می گفت یک کامیون شمش طلا مربوط به آقا مجتبی خامنه ای می خواسته از مرز خارج شود که ترکیه آن را بازداشت کرده است.

یا می گویند آقامجتبی در لندن یک بیمارستان و یک طبقه هتل را گارانتی کرده که بچه اش به دنیا بیاید و یک میلیون پوند پول داده اند.
من زندگی آقا مجتبی را از نزدیک دیده ام، مگر من پدر بزرگ آن بچه نیستم که با 500 هزار تومان در یک بیمارستان معمولی تهران به دنیا آمد و دکترش خانم وزیر سابق بهداشت، خانم دستجردی بود.

وی ادامه داد: می خواهند القا کنند که آقازاده ها کامیون طلا از مملکت بیرون می برند و بدین سان شان ولایت فقیه را زیر سئوال ببرند.

حداد گفت: در مجلس ششم ما دائم با اصلاح طلبان مشکل داشتیم چون آب به آسیاب دشمن می ریختند و شاد می شدند که یک نماینده از سازمان ملل بیاورند که زندان های ایران را ببیند و خلاف واقع گزارش دهد، آنها می رفتند بیرون زندان بست می نشستند که خود را مطرح کنند.
نظرات بینندگان