arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۱۴۷۷
تعداد نظرات: ۲۳۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۱

جناب آیت الله! انصاف را ! - مصطفی فقیهی

چرا آقای جنتی بی آنکه کوچکترین اشاره ای به آقای احمدی نژاد کند، تندترین عبارات را نثار کسانی کردند که از داشتن تریبون های مورد استفاده ایشان و آقای احمدی نژاد محرومند؟! و آدرسهایی دادند که هر عوامی، مخاطبان و مقصد و مقصود گوینده را به آسانی درک کند! نگارنده معتقد است حضرت آقای جنتی به خاطر علاقه پیشین خود به جناب احمدی نژاد و احیاناً به دلیل گذر همیشگی رییس جمهور از خطوط قرمز، انتقاد از جناب ایشان را حذف کردند و الا...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزگذشته اظهارنظر دبیر شورای نگهبان در مورد شرایط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آتی، منتشر شد. ایشان - آیت الله جنتی - با گردن کلفت و کله گنده خواندن یکی از سیاسیون مشهور داخلی ، انتقاد کردند که چرا از واژه انتخابات آزاد استفاده می کنند؟ و اضافه کردند که «من نمی‌توانم افرادی که واژه انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند نام ببرم اما این افراد شکست‌خورده‌های سیاسی هستند ...برخی که مستحق اعدام بودند از انتخابات آزاد حرف می‌زنند ... «بعد از فتنه گری منتظر جایزه گرفتن هم هستند»

در آن سخنرانی، سخنان دیگری از این قبیل نیز رانده شده بود که اکنون مورد بحث نیست.

در اینباره چند نکته به نظر می آید:

یکم. هر کسی که اندک آشنایی با فضا و شرایط این روزهای سیاست کشور داشته باشد، بی آنکه نیازی به لختی اندیشیدن باشد، می داند که منظور خطیب محترم شورای نگهبان از بیان چنین جملات نسنجیده ای ، در وهله نخست آیت الله هاشمی و سپس حجت الاسلام سید محمد خاتمی است. هر دوی این عزیزان، روزگاری ردای ریاست جمهوری بر تن داشتند و اینک، یکی با حکم چندباره رهبر معظم انقلاب بر صندلی ریاست مجمع تشخیص تکیه زده و دیگری اما، همچنان در پی اصلاحاتی با خطوط قرمز مشخص نظام است و دائم، ضمن مراجعه به اصول، از مخالفت با براندازی و حمایت از آرمان های حقیقی انقلاب سخن می راند.



آیت الله جنتی در این گفتار، با استفاده از کلماتی که برازنده ی شان و منزلت نماز جمعه نیست، ابتدا مقامات سابق کشور را به باد طعن و لعن گرفته و با عباراتی چون «گردن کلفت» ، «کله گنده» و امثالهم در مورد همراهان سابق و یا حتی پیشگامان و رهروان مبارزه پیش از انقلاب ، باعث شگفتی ناظران سیاسی شده اند. ایشان به گونه و لحنی شگفت انگیز از این شخصیتها (که از سابقون انقلاب هستند و مورد احترام بسیاری از مردم) سخن گفته اند که گویی منظور از گردن کلفت و کله گنده، مقامات اسرائیل است! اینکه چگونه آیت الله جنتی به خود اجازه می دهند در تریبون نماز جمعه، بی محابا به رقیبی که خود «بزرگش» می خواند ، حمله ور شود، پرسشی است که پاسخش نامشخص است.

چون غرض آمد هنر پوشیده شد         صد حجاب از دل به سوی دیده شد

دوم: علی القاعده آیت الله جنتی بسی بیش از نگارنده از تعداد روایات در باب "زبان" و "سخن" مطلعند که پرداختن به آن ، در این مقال نمی گنجد. اما دعوت به کم حرفی و احتیاط در سخنگویی و گزیده و سنجیده گفتن، انبوه این توصیه هاست؛ چرا که زبان فعالیترین و در عین حال خطاکارترین عضو آدمی است. هیچ عضوی از انسان، چندان در کار نیست که زبان. لاجرم این عضو فسیح المیدان و وسیع الجولان و بیش فعال، پرخطاست.

تفنن و سرگرمی و بازی با سخن، همان چیزی است که به کرات در روایات نهی شده اما لقلقه ی کلام برخی شده که هنگامه ی عصبانیت و انتقام، چونان سلاحی کشنده و گزند، از آن بهره می جویند، چندان که امیر مومنان می افزماید: لغزش زبان کاراتر از اصابت سرنیزه است.

رسول گرامی اسلام (ص)، "بیشترین خطاهای انسان را به سبب زبانش" دانسته و مولا علی نیز زبان را "درنده ای" می داند که اگر رها شود، می گزد!

سوم: جناب جنتی قطعاً به یاد دارند که انتقاد از واژه «انتخابات آزاد» دو سه روز پیش توسط رهبری معظم انقلاب نیز بیان شده بود، اما آن نوع بیان و آداب کجا و این گفتار نکوهیده کجا؟! رهبری روز چهارشنبه در شمایل و صورتی سنجیده و حکیمانه ، نسبت به تکرار این واژه هشدار دادند و لب کلام را بیان داشتند، ضمن آنکه تا آنجا که نگارنده مطلع است ، مخاطبان این سخنان ، مستمعان قابلی هستند و این توصیه ها را جدی گرفته اند.

با این اوصاف، چگونه است که وقتی رهبری با چنین ادبیاتی سخن می گویند، برخی به خود اجازه می دهند با عباراتی ناصواب و ناشایست ، از سویی ضمن افزایش فاصله تفاهم جناح های سیاسی بر سر انتخابات و تشدید اختلافات و کینه های سیاسی، فضای جامعه را تهییج و تحریک کرده و از دیگر سو، از مقتدای خویش پیشی بگیرند؟!

البته این اتفاق، مسبوق به سابقه است و چندی است برخی افراد در موضع گیری های سیاسی جلوتر از رهبری حرکت می کنند و بجای بهره گیری صحیح از این سخنان، مسیر انحراف را پیش گرفته اند. انتظار این است که بزرگانی همچون جناب جنتی، مقابل این نوع رفتارها بایستند و اجازه گسترش این شیوه تفکر را در جامعه ندهند. تفکری که اگر باب شود جریانی خطرناک تر از جریان موسوم به انحراف که این روزها بعنوان خطری داخلی مطرح شده را ایجاد می کند. چنین تفکراتی است که در راه عبور سلامت کشتی انقلاب گه گاه فتنه هایی کور به پا می کند.

چهارم. بحث و گفت وگو درباره «انتخابات آزاد»، آنچنان نیست که جناب آیت الله جنتی گفته اند. شمار کسانی که اصل آزادی انتخابات مصرح در قانون اساسی را زیر سئوال برده اند، آنقدر ناچیز است که بانگ آنها به گوش نمی آید. سخنی اگر هست و شکایی اگر ابراز می شود، اول در سابقه برخی اعضای این شورا در سخنرانی له یا علیه یک کاندیداست و ثانیاً برای آنست که ممیزی شورای نگهبان در آینده به استناد قوانین مصوب و دلایل سنجیده و محکم باشد.

گوآنکه رهبر انقلاب همواره از موضع دفاع از قانون از شورای نگهبان حمایت و پشتیبانی کرده اند، اما آنچه نمی توان ورای چون و چند و مناقشه بنشیند و در حریم «فرا انتقادی» جای گیرد پاره ای شیوه ها و روش های به کار گرفته شده این سالها، برای اعمال نظارت از سوی شورای نگهبان است.  شورای نگهبان، نهادی قانونی با وظایف قانونی است و طبعاً این حق شهروندان است که بتوانند میزان تناسب عملکرد اعضای شورا را با مسئولیت ها و وظایف قانونی شان بسنجند و آن را مورد انتقاد قرار دهند.

پنجم. سخن از «انتخابات آزاد» پیش از این نیز، از سوی جناب آقای احمدی نژاد رییس جمهور محترم بیان شده بود.  آقای احمدی نژاد در آذرماه امسال در اولین همایش قوه مجریه در حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران از «انتخابات آزاد» سخن به میان آورد و گفت: «اصل بر رأی مردم است. انتخابات آزاد، حق مردم است؛ هم اصالت دارد، هم ضرورت دارد و هم اهمیت دارد. در اینکه بخواهند برخلاف قانون اساسی، صلاحیت های رئیس جمهور را ببندند به نظر عده ای که ملت هیچ حقی به آنها نداده است. »



این سخنان، تنها بخشی از اظهارات جنجالی محمود احمدی نژاد طی ماههای اخیر است و اتفاقاً تعداد سخنرانی های مشابه آن نیز کم نیست. اما به واقع، چرا آقای جنتی بی آنکه کوچکترین اشاره ای به ایشان کنند، تندترین عبارات را نثار کسانی کردند که از داشتن تریبون های مورد استفاده ایشان و آقای احمدی نژاد محرومند؟!  و آدرسهایی دادند که هر عوامی، مخاطبان و مقصد و مقصود گوینده را به آسانی درک کند!

نگارنده معتقد است حضرت آقای جنتی به خاطر علاقه پیشین خود به جناب احمدی نژاد و احیاناً به دلیل گذر همیشگی رییس جمهور از خطوط قرمز، انتقاد از جناب ایشان را حذف کردند! و الا شاید خطیب محترم چندان بدش نمی آمد در این رهگذر، اشاره ای هم به رییس جمهوری کند که این روزها نگرانی جدی نیروهای اصیل انقلاب را متوجه برخی اقدامات مشکوک دولتش ساخته است.

ششم. شکی نیست که دل آسوده بودن از دشمن درونی و بیرونی شرط خردمندی نیست. اما دفاع های نامانوس و ابراز سخنان نه چندان حکیمانه هم شرط مقبولیت عامه نیست.

در این میان، توجه عمیق و باورمندانه به سخنان اخیر رهبری، اقتضا می کند که «همه» از صمیم دل به اصول حقیقی انقلاب بازگشته و عمر گرانمایه نسل جدید را معطوف به ساخت کشوری آباد و آزاد کنند.

به گمان نگارنده، محدودیت هایی از این دست برای ظرفیت ها و نیروهای اصیل انقلاب، نه عقلانی است، نه مشروع، نه به صلاح ملت است و نه به نفع دیانت...پس بر همه است تا جانب اعتدال و انصاف نگاه دارند.

و در آخر: انصاف را! که آزادی را و حقوق قانونی را تنها برای خود نخواهیم یا آنکه در صفحه شطرنج سیاست همه را سرباز ندانیم. حقوق یکدیگر را به رسمیت بشناسیم و قواعد رقابت سیاسی را پاس داریم.

* مصطفی فقیهی
     مدیرمسئول

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲۲
رشید داودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
764
2576
احسنت.
خوب بود ولی کافی نبود.
پاسخ ها
lحمد
| DENMARK |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
باید گفت : حضرت آیت الله ، اوصیکم به تقوی الله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
به نظر من در بهترین حالت موافقان آقای جنتی 10 درصد مردم را تشکیل می دهند!
علی از هشترود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
انصاف نصف دین است. دیندارا!
دلِ سوخته
|
GERMANY
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
175
674
...
پاسخ ها
بهلول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
گل گفتی !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
عاااااالی بود!
ناشناس
|
KAZAKHSTAN
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
276
981
اصلا هم خوب نبود چون این مختصر در برابر توهین ها، افتراها و گفتارهای بیش از حد افراطیون راه به جایی نخواهد برد، بلکه نیاز به گفتاری در همان حجم است که شاید عده ای سر عقل آیند و از ستیز بپرهیزند چرا که این شیوه ی در پیش گرفته شده از سوی شمشیر از نیام کشیدگان ما را به سرمنزل امن رهنمون نخواهد کرد، ای کاش که این جماعت کمی هم رأفت، عطوفت و نرم خویی از خود نشان می دادند تا حلاوت آن را در می یافتند که زبان نرم دلها را به نزدیک و کدورتها را فرو می نشاند که نتیجه آن حصاری اطمینان بخش و سرفرازی برای این مرزو بوم خواهد بود
پاسخ ها
فرهادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
نکنه می خوای اینجا علیه جنتی بیانیه بنویسند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
چیکار کنه دوست عزیز؟ اینجا سایت انتخاب هست نه سایت های فیلتر شده که هر کاری بخوان بتونن بکن. اتفاقا آقای فقیهی با قلمی شیوا، لب کلام را گفتند .
هانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
حالا رفسنجانی عزیز شده
یادآوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
هانی جان...
1- آیت الله رفسنجانی عزیز نشده ، بلکه ایشان عزیز بودند.
2- این عزیز به کوری چشم حجتیه و جریان انحرافی ، چه بخواهند و چه نخواهند بزرگ خاندان جمهوری اسلامی هستند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
یادآوری خودگویی وخودخندی
راستی اگه هاشمی اینقدرعزیزه چرا درانتخابات مجلس ششم سی ام شد؟شاید تقلب شده !!!!چرا درانتخابات 84 دربرابر احمدی نژادیکه هیچکس اورا نمیشناخت شکست خورد آیا واقعا به احمدی نژادرای دادند یابرای اینکه هاشمی نباشه ؟اینم تقلب شده سیب زمینی دادن انتخابات توسط دولت اصلاحات یاران حقیقی امام ودوستان هاشمی برگزارشد
اینجا نشستی میبینی چندتا همفکرات به هاشمی مثبت میدن فکرکردی خبریه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اونی که درباره سی ام شدن هاشمی نظر داده جوابش راتاحدی که قابل نشرباشه می نویسم
یا نمی فهمی یا تجاهل می کنی
این هاشمی بااون هاشمی صدی99فرق داره
اون وقتا شماها طرفدارش بودید وبی جهت براش شعار می دادید که مخالفش مخالف پیامبراست
بی جهت درپس اوسنگرگرفته بودید وماهی مراد صید می کردید
بله همین شماهاهاشمی راخراب کردید
ولی این هاشمی دیگه اون هاشمی نیست که به خاطریه شوخی باایشون روزها به حراست رفتیم
بله دوستان وهمفکران شما باهرکه باشن ازچشم ملت میفته
همین آقای ناطق راببینید که سال76 هیچ دشمنی مثل شما نمی تونست اون راخراب کنه ولی خودش زود متوجه شد وازشماها برید
تخریب هاشمی هم جریانی است فراتر ازجنتی
سعی کردم توهین نباشه تا سانسور نشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
جناب اونیکه نمیفهمه یا خودش را به تجاهل میزنه شما هستید مگرهاشمی کاندیدای جریان اقتدارگرا بود که مردم در84 بهش پشت کردن اتفاقا جریان محبوب سیاسی شما دردوردوم 84متمایل به هاشمی بوداگرجریان شما باهرکه باشه میره توچشم مردم چرا 84معین حتی به دوردوم هم نرسید چرا هاشمی دوردوم که جریان محبوب شما ازش حمایت میکرد رای نیاوردمگرنه اینکه دولت اصلاحات ادامه هاشمی بود(سخنان فائزه) خصوصا اعضای اقتصادی وفرهنگی اصلاحات ازدل دولت هاشمی وتئوریسین هاش ازدل دفترمطالعات استراتژیک هاشمی بیرون اومدن حتی اونیکه دنبال ریاست جمهوری مادام العمر هاشمی بود وزیرفرهنگ دولت اصلاحات شد اگراینطورکه شما فرمودید باید همانند 76هاشمی انتخاب میشد نه احمدی نژاد منسب به اقتدارگرایان اگر قراربرتخریب باشه این جریان شما بود که با سوارشدن برموج ضدیت با هاشمی وعلم کردن عالیجناب سرخ پوش سیاه پوش رای جمع میکرد همون عالیجنابی که مایل به انتخاب خاتمی در76بود وبه حزب کارگزاران فرمان دادبرن توی ستادخاتمی فعال شن (ارجابه مصاحبه نوربخش ) پس .... انتخاب توهین که توش نیست پس لطفا اگه انصاف داری منتشرکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
سلام.برای من وامسال من فقط حرف امام خامنه ای مهمه وبس حالا جنتی چی میگه انتخاب چی مینویسه مهم نیست.مهم اینه چی با حرفهای حضرت آقا جور در میاد.تو این فقره جناب رفسنجانی وامسالهم اشتباه دارن میکنن وتو این شکی نیست .وگفته حضرت آقا ختم کلامه اگه گوش شنوایی باشه.موضع گیریهای خاتمی ورفسنجانی قبلا مشخص شده تو این مورد هم باز میبینیم که چطور رفتار میکنن.
هدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
199
1631
با سلام
متاسفانه تمام بدبختی هایی که گریبان این ملت را گرفته است از بد فهمی و کج فهمی بسیاری است. متری در دست این حضرات است که همه چیز را با آن می سنجند بدون آنکه در مورد آن قدری تامل و تفکر کنند. چنین انسانهایی که خود باید در کلاسهای نزاکت درس بخوانند در مورد صلاحیت دیگران تصمیم می گیرند و این باعث تاسف است!!
پاسخ ها
هانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
من پیشنهاد میکنم که در کلاسهای دوست ودشمن شناسی هم شرکت بفرمایید
صاحب سایت مرد باشه تمام نظرات رو تایید کنه گزینشی عمل نکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
هانی خانم توجه داشته باش که نتیجه کلاس های دوست ودشمن شناسی شده همین دولتی که هیچکس حاضرنیست اونو تحویل بگیره و آورندگانش هم ازش فرارین
سرباز انقلاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
هانی عزیز... شما سن و سالت کمتر از این حرفهاست که بخواهی به السابقون ، انقلابیون و شاگردان و مریدان پیر جماران درس بدهی .
در ضمن فصل این حرفها تمام شده که با ظاهر گریم شده و شعارهای ریاکارانه سر مردم کلاه گذاشت.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
آقای سرباز انقلاب شما که سنتون قدمیده چطور یادتون رفته توهینهایی که همین دوستان در دوران سازندگی به آقای هاشمی نسبت میدادن من واقعا نمیدونم این قدرت چی داره که این همه براش سرودست میشکونن وحتی گاهی انسانیت رو هم از یاد میبرند.انتخاب خواهشا اینو حداقل منتشرکن
مصطفی
| SPAIN |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
آفرین به تو سرباز انقلاب.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
دوست ناشناس
اولا هانی اسم مردانه است . ثانیا شناخت دوست و دشمن چیز بدی نیست که اینطور رگت ورم کرده.
جناب سرباز انقلاب
درس دادن به سن و سال نیست . با استدلال شما , جناب نگارنده به لحاظ صغر سن نمیتواند به آقای جنتی درس بدهد چون یک چهارم ایشان سن ندارد و سابقه انقلابی و شاگردی پیر جماران را هم ندارد.
نکته آخر اینکه تاریخ نمونه زیادی از السابقون را سراغ دارد که بخاطر مطامع دنیوی و حب ریاست پشت پا به خدماتشان زده اند و هم آغوش دشمن شده اند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
هانی اسم مرد یازن چه فرق داره؟
حالا مگه اسم قحطه که یه اسم منسوخ عربی رابنویسیم که مذکرومؤنثش معلوم نیس؟
معلوم نیست منصرفه یا غیرمنصرف؟
تنوین میگیره یانمیگیره؟
اعرابش تقدیری است یا...
آقای فقیهی حرف بدی نزده فقط نصیحت به حکام کرده که بالاترین امربه معروف ونهی ازمنکراست
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
قابل توجه ناشناسی که پاسخی به سرباز انقلاب داده.
من و شما جوجه انقلابی ها هرچه داریم از همین بزرگتر ها و انقلابیون و السابقون داریم.
آنها انقلاب کردند و بدون هیچ انتظاری جنگیدند و کشور را سرافراز و سربلند به ما سپردند.
یادت باشه سربازان معاویه هم با تفکری همانند شما در صفین در مقابل السابقون شمشیر زدند یعنی اعتقاد راسخ داشتند که حق با آنهاست.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
1927
345
باز این نوچه آیت الله !! هاشمی آمد و حرف زد. شما هفته به هفته خدمت هاشمی برس ببین مشکلی برای او و خانواده پیش نیامده تا بیای اینجا فریادش کنی.شما به کارت برس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
ادب شما در نوشتن مرا به یاد این حدیث علوی انداخت:
الناس عل دین ملوکهم
مردم به دین پادشاهان (رؤسای) خود هستند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
سایت خودشونه دیگه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
ادبیاتتون هم مثل همه. چه شباهتی! همه از یک قماشید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
محسن خان ، شما نوکر و چاکر کدام بزرگوار هستید ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
ادب تو هم از ادب بزرگترهایت چیزی کم ندارد. خوش به حالتان.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
اشتباهي مثبت زدم ...!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
محسن خان ! بد نيست نگاهي به امتيازها بندازي فعلاً 1021 نفر از 1090 نفر نظر شما را نپسنديده اند . همين آمار براي عدم تأييد نظر شما كافيست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
185
643
حکایت دو گوش و یک زبان است. ولی گوش شنوایی نیست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
2785
574
نمی دانم چگونه این فقیهی بزدل به خود اجازه داده به حضرت آیت الله جنتی توهین کند...اگه مردی منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
منفی ها رو کیف کن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
شما این ادبیات فاخر را از محضر کدام دانشمند تلمذ کرده اید ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
مرد بود منتشر كرد جوابت را هم گرفتي(منفي را نگاه كن)
بهلول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
نمیدونستم انتقاد کردن از همچین شخصیت سیاسی بزدلی محسوب میشه !! پس اگه این بزدلیه شجاعت چیه پس ؟!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
الحمد لله ادبیات شما همانند ادب بزرگانتان است که ایشان کلمه گردن کلفت و شما کلمه بزدل و دیگری کلمه خس و خاشاک و... تماما ادب آموزی است که از درونتان سزچشمه می گیرد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
ادب مرد به ز دولت اوست
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
آيا بين توهين و انتقاد تفاوت قائل نمی‌شويد؟ ظاهراً اگر توهين از طرف طيف شما باشد اشکالی ندارد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
ناشناس جیره خوار
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
جوجه شماييد آقاي ناشناس كه ادبتان در كلامتان است .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
حضرت ناشناس
منتشر شد و جنابعالی و حومه ! هم می توانید منفی ها و مثبت هایش را اگر بینا باشی ملاحظه کنی .
مصطفی
| SPAIN |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
بعد از اینکه یاد گرفتی توهین یعنی چی، برو بزدل سنجتو بده تعمیرگاه. یه مثبت منفی اشتباه می کنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
فکر کنم حسین شریعتمداری هستی! آره؟حداقل اش اینه که این ادبیات رو از اون یاد گرفتی
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
چه توقعی دارید از این فقیهی! همین بس که مدیر مسئول انتخابه!!!
یه کم به مثبت منفی های بعضی خبرها نگاه کنید، می فهمید!!
یه مثال کوچیکش اینه وقتی خبر در موردحاج قاسم منتشر میشه، از تعداد منفی های که ضد کامنت های خوبه، میشه فهمید اینجا جولانگاه چه کسانیست!! یا نونخورای هاشمی یا ضد انقلاب داخل و حتی خارج.
وجود میخاد نظرو منتشر کنی
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
بزدل و جاهل شماها هستین که مملکت را به این روز در آوردین .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
علی آقا چرا دائم درآینه نگاه می کنی وباشناخت ازخودت نظر میدی؟
توهم بله آخر توهم
اگه مسلمونی میدونی که تهمت گناه بزرگی است وبخشیده نمیشه مگراین که طرف راراضی کنی وتو دسترسی نداری برای رضایت گرفتن..

منو بگو نشستم بااین جماعت درباره دین وانسانیت حرف می زنم
فریده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
توروخدانظرموچاپ کنید.شماکه بزدل نیستی چرابااسم ناشناس اومدی وبه آقای فقیهی توهین میکنی.درهررده وسنی بایدجانب ادب رعایت بشه اینوفراموش نکنید.
حامی دولت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
1755
247
آقای فقیهی قبلا فقط در خط آقای هاشمی بودید ، حالا دیگه ............... خاتمی هم شده اید و برای او هم تبلیغ می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
حامی دولت !!!!!!!!!!!!! گوشت کیلو چنده ؟
پژمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
دوست عزیز اگر در خط اسلام ،اخلاق و انصاف باشیم میتونیم متوجه بشیم که ایشان دفاع از حق نموده اند نه افراد ضمن اینکه در نقاط عطف سیاسی ودر گرمی بازار این جماعت در ناسزا گویی با هم رقابت نموده و پیشی میگیرند ...واقعا فضای آلوده ایست که بوی بندگی خدا ،حریت و آزادگی و جوانمردی کمتر به مشام می رسد
آنتی ساندیس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
فکرکدی همه مثل تو .... هستند؟

کافرهمه رابه کیش خود پندارد
رزمنده دفاع مقدس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
توجه
عزیزان بدانید و آگاه باشید اکثریت غالب مخالفین هاشمی حجتیه ای های نفوذی هستند که به طور ایدئولوژیک به تبع ضدانقلاب بودن با امام و شاگردان امام امثال هاشمی دشمنی دارند .
تنها پاسخ کوبنده ای که پشت گوششان را قرمزخواهد کرد شعار « مرگ بر فرقه حجتیه » است . میگید نه امتحان کنید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
نقد آقای فقیهی پسندیده است. اون کسانی هم که به انجمن حجتیه می پرند بهایی هستند.
فهیمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
284
753
دست مریزاد جناب فقیهی!
Ali
|
NETHERLANDS
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
349
598
شیر مصطفی فقیهی !
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
225
600
آقای فقیهی انتقادات به حق و سازند های را مطرح کرده اند
بعضی ها نباید کاسی داغ تر از آش شوند
ذاکر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
211
622
بسیار تحلیل مناسبی بود . من نمی دانم این چه نوع حرف زدن است آقای جنتی؟ مگر دارید در مورد چه کسی صحبت می کنید؟ به قول آقای فقیهی مگر در مورد اسرائیل حرف می زنید؟ کردن کلفت دیگر چه صیغه ایست و چه معنی دارد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
170
258
جناب ايت الله ما هميشه در دينمون ياد گرفتيم كه از بزرگان درس بگيريم ولي اكنون از اين كار ديگر سر باز خواهم زد چون ان موقع است كه سنگ رو سنگ بند نميشه و هر كس كه قدرت دستش شروع به بريدن سر ديگران ميكنه !!!
......
و همچنين بنده اصلأ از هاشمي خوشم نميومد ولي الان با صحبتهاي كه اين اواخر از بزرگان (دولتي نه نظام ) ميشنوم متوجه شدم ايشان پايگاه قوي پيش مردم دارند و محبوب هستند
....
سید احمد حسینی
|
UNITED STATES
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
112
269
ای بابا خرده نگیرید پدر من استاد دانشگاه بود حالا 78 سال سن دارد میگوید هنوز حضرت امام قم تشریف دارند تنها خاطره ای که از روزهای اول انقلاب دارد .
حالا که اقای جنتی ماشاالله .... را هم رد کرده چه انتظاری هست جناب فقیهی .
پاسخ ها
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
ساعت خواب !!!!!! بابا بیدارش کن
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
آلزایمر آقا، آلزایمر. درد پدر شما اینه.
چه بسا افراد 90و چند ساله ای که حافظه ای قوی دارند.
ضمن اینکه خود آقای هاشمی هم تقریبا هم سن و سال آقای جنتی هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
295
469
دقت کنید نظرات بالا همه متعلق به یک نفر است باادبیات احمدی نژادی وجنتیانه
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
شکرخدا که همه شون یه طورن
درود برخاتمی عزیز مرد ادب وانسانیت وصداقت که به حق فرزند فاضل وباتقوای امام بوده وهست
علی
|
CANADA
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
115
397
آین آقایان محترم در انجام وظایف محوله در شورای نگهبان ،در حقیقت قاضی و داور شناخته میشوند حال باید سئوال کرد که در کدام دین و مذهب و آئین و مسلک وگروهی ، قاضی پیشاپیش در مورد آنچه که هنوز پیش نیامده است ،قضاوت میکند و رای خودرا صادر مینماید. این چگونه قضاوت و داوری است؟
علی خسروی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
164
293
آقای هاشمی رفسنجانی امیر کبیر زمان ماست که در مقابل کجرویها و کج فهمیها تمام قامت ایستاده است اگر آقایان به نصایح ایشان گوش فرا داده بودند امروز ما این وضع را نداشتیم و از آقای جنتی انتطارنمی رفت از تریبون مقدس نماز جمعه که اول از همه در آن مردم را به تقوا دعوت می نمایند چنین بی تقوایی صورت پذیرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
161
254
جالبه ایشن با خاتمی در تمامی سفرهای خاتمی به خارج از کشور در رابطه با گفتگوی تمدنها همراه بوده ولی کوچکترین ارزشی برای خاتمی قائل نیستند.حتی اولین بار خاتمی ایشون رو بعنوان ریس سازمان تبلیغات در دوران تصدی وزارت ارشاد معرفی کرد.بشکند دستی که نمک ندارد!!!عشق است خاتمی و هاشمی
محمد
|
-
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
7
165
...
جناب جنتي بايد توجه داشته باشند كه اگر نظرشان قبل از بيانات رهبر نيز همين بوده ميبايست بيان ميكردند و نه اكنون كه رهبري روشنگري كردند ايشان بخود بيايند و ناثواب فرياد بكشند نظام ما همراه رهبر نياز دارد و نه پشت سر رهبر كه خدايي ناكرده رهبري را سپر بلاي خود كند و نه جلو تر از رهبر كه با اقدام نسنجيده باعث ايجاد هزينه براي نظام شود
مازندرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
4
153
با گاردی که اینروزها رئیس جمهور گرفته جرات نمیکنند به ایشان بگویند بالای چشمت ابروست! ،اگر کسی چپ نگاه کند دست احمدی نژاد میرود سمت جیبش!!
ایرانی55
|
UNITED STATES
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
5
156
چی!؟ انصاف!؟ شیب!؟ جنگل!؟سرمایه ملی!؟!؟!؟
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
522
165
به همون خدا اگر تریبون دست شما بیفته 100 برابر بدتر میکنید. میدونم مردش نیستی که منتشر کنی !
پاسخ ها
سمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
اشتباهی + دادم
بیسواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
دوست ناشناس سلام
مگه تریبون به چی میگن ؟ خب همین جائی که من و حضرتعالی و بقیه بزرگواران تشریف دارند هم یک تریبون است اما خود شما مقایسه بفرمائید ادبیات ما و حامیان ... را.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
اون زمان که گوشه ای کوچک از تریبون دست عقلای قوم بود، شما حرف ناشایست از کدومشون شنیدی؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
حتما جناب یادتون نیست که زمان جنگ همه منتظرروز جمعه بودن تا خطبه های هاشمی پخش بشه و نیرو و روحیه بگیرن
وانگهی اصلا ازخاتمی مهربان باادب ، تاحالا بی ادبی شنیدی؟
8سال هم رئیس جمهوربود وحتی حاضربه شکایت ازهتاکان نشد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
مگه قبلا تریبون دست آقای خاتمی نبود ؟
اون کجا و .....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
پس معلوم شد آدرس اصلی این سایت Khatami.ir می باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
6
71
اقای فقیهی ومردم عزیز همه سر کارید ... اقای نقویان میگوید کر شوم کور شوم لال شوم ولی خر نشوم
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
6
164
حضرت آیت الله جنتی (دام ظله العالی) اول باید بداند که علی رغم بدترین و عصبی ترین برخوردها با اصلاح طلبان هرگز لطیفه برایش نساختند اما بعد از اعلام رد صلاحیت مشایی ببینید چه پیامک ها و ایمیلها در باب ایشان ساطع نمی شود. فلذا این برخورد عصبی ایشان با شخصیتی همچون خاتمی نشان شکست سیاست ایشان است. شکستی که البته مشایی بر ایشان تحمیل نموده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
3
66
این جامه به اندازه هرکس نبریدند .زبان گویای شخصیت است شما به تاریخ بنگرید تاریخ پیامبر مان بابصیرت انسان عاقل باید هر حرفی را قبول نکند وحتی اجازه ندهد در وجودش تاثیر کند .
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
278
60
آقای هاشمی حالشون چطوره ؟ بچه هاشون بهترن آقای فقیهی؟
پاسخ ها
دلسوز نظام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
کسی که خدا را دارد و محبوب ملت است مسلما حال خوشی دارد چون مثل بعضی تنها نیست .
مصطفی
| SPAIN |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
یه جواب خوشگل برات دارم حیف که منتشر نمیشه اگه بگم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
103
86
ناراحت نباشيد. اين حرف ها در تاريخ ثبت مي شود و به موقع به آنها رسيدگي خواهد شد. البته اگر عمر حاج آقا كفاف بدهد.
مدرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
5
56
دوست داشتم تحليل مفصلي راجع به برداشت جهاني از اين صحبتهاي داخلي انجام ميدادم ولي معتقدم كه نرود ميخ آهنين در سنگ.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
7
58
والله از ماست که برماست وقتی هیچ کس اعتراض نمی کند اجازه مدهند که این حرفها رو بزنند ولی خدا هست و یه روزی هم در مورد اینها می گویند.
کسرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
6
58
انتخاب جون یه فیلتر شکن برامون بزار چون با این اوضاع و احوال چند روز دیگه فیلتر میشیا . گفتن از ما بود نگی نگفتی ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
254
6
آقای احمدی نژاد کی با جریان های خارج از کشور هم راستا شده که آقای جنتی اسمشو بیاره.
دوم آزاد تا آزاد داریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
آیا خواست دشمنان ایران چیزی جز تخریب سرمایه های ملی ، گرانی افسار گسیخته، بی ارزش کردن پول ملی و عدم ثبات اقتصادی واجتماعی است؟
به نظر شما چه کسی عملا و نظرا در راستای اهداف بیگانگان گام برمی دارد ؟
نکنه خودتون هم باورتون شده که کوچه بغلی نذری می دن؟؟؟
صدیقه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
شب دراز است و قلندر بیدار
ارش7
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
5
59
هیچ کدوم از انتقادهای منو منتشر نمیکنید. ولی خوب اینکه خودتون منتقد این سخنان شدید ممنونم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
56
103
واقعا متاسف می شوم برای آقای جنتی که در این سطح بینش سیاسی ندارند. آنهم در ایام نزدیک به انتخابات. آنوقت اگر بعد از انتخابات مشکلی بوجود آمد نگاه نمیب کنند که این بیانات نابخردانه چه قلوبی را جریحه دار کرده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
4
80
مولاى متقيان على (ع) مى فرمايند:تا سخن را به زيان نياوردى در بند تو است. همين كه به زبان اوردى تو دربند ان هستى.
و در جاى ديگر مى فرمايند: زبان خردمند پشت قلب اوست، و قلب نادان پشت زبان او.
پس لازمست همه قبل از سخن گفتن فكر كنيم تا اسير سخنان نسنجيده نشويم.
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
57
71
مگر همین آیت الله جنتی در ابتدای خطبه خود و مردم را توصیه به تقوا نکرده است پس چرا در نیمه های خطبه عنان از دست می دهد . اخلاق علوی همین است؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
4
63
گردن کلفت فهش هست توهین آشکار هست گفتنش جرم هست از بین برنده صلاحیت هست نماز جای عبادت هست نه جای این حرفهای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
161
64
برادر فقیهی خودتان را به کوچه علی چپ نزنید،...
ذبیحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
57
115
سنگ بناء بد اخلاقی را چه کسی در مناظرات گذاشت جناب آیت الله به جای نشر اخلاق در نماز جمعه چه تحویل مردم می دهید.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
46
متاسفانه چندی است اخلاق اسلامی از جامعه رخت بر بسته است .امیدوارم بزرگان به خود ایند کمی بر سیره نبویو ایمه اطهارو سیره امام تامل کنند و در سلوک خود باز نگری کنند . که بد است برای جامعه شیعی رفتار و گفتاری اینچنینی زیرا " الناس علی دین ملوکهم"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
60
با سلام چگونه می شود عضو شورای نگهبان و دبیر ان بود و اینگونه ناسزا گفت ؟ایا فقط اسم نگهبان قانون اساسی قانون و اساسی را به دنبال کشید و با طرفداری واضح از گروه خاصی که وامدار ان هست به همه ی سابقه داران تاخت ؟ اقای جنتی رازمان انقلاب و اوایل ان در کنار امام ندیده بودیم .متاسفم برای همه ی ارزشهای برباد رفته!!
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
463
116
خفه شید احمق ها . شما به دنبال ممنافع شخصی خود هستید. حضرت آیت الله جنتی فقط و فقط خدا را در نظر دارد.
پاسخ ها
بسیجی دهه شصت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
بنده از انتخاب خواهش میکنم پاسخ هایی که آقا محمد رضا داده میشود را منتشر نکنند چون زیبنده این سایت و میهمانان عزیز نخواهد بود .
---- اما شما محمد رضا جان .. شنیده ای که:
لقمان را گفتند ادب از که آموختی، گفت از بی ادبان .
آیا حضرتعالی کسی را سراغ داری که بیشتر از امام امت(ره) خدا را در نظر داشته باشد؟
لطفا 21 جلد صحیفه نور پیر جماران را ورق بزن ، خواهی دید کسی که خدا را در نظر دارد به خاطر خدا به خلق خدا درشتی نمیکند .
فی امان الله.
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
آقای محمدرضاوقتی اینطوری ازمجنون دلباخته ات صحبت میکنی بایدم ادبیات مودبانه اتون هم مثل خودشون باشه سعی کنید بیشترازشون یادبگیرید ایناکه چیزی نیست.
مشکات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
انتخاب جون عزیزت نظرمنوچاپ کن تادلم خنک بشه.محمدرضاازکجاگوشت وروغن وبرنج میخری مردخدایانکنه شماهم اشکنه میخوری که چشم دشمنان ایران کوربشه برادردینی من.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
محمد رضا دفاع شما با لحن شبیه به همان شخصیت جالب است الناس علی دین ملوکهم این روایت از معصوم است مقایسه کن حرف خود را باکسی که از ایشان دفاع میکنید باز هم متاسفم برای ارزشهای بر باد رفته .
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
56
41
با توجه به فضای موجود بنده یاداشت جناب آقای فقیهی رو شجاعانه و خوب ارزیابی میکنم که اگر روشن تر لب به سخن می گشودند فیلتر می شدند بنده هم معتقدم باید در عمل پیرو ولایت فقیه و رهبری بود نه در حرف مشکل آقایان اینجاست که نظرات شخصی و درون حزبی خود را به کل جامعه تعمیم میدهند واز زبان مردم از تریبون مقدس جمهری اسلامی سخن میگویند و هیچ اعتقادی به مردم سالاری دینی که برای اولین بار توسط انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به گوش جهانیان رسید ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
86
خدايا به تو پناه مي برم وقتي فقيهي با 80سال سن و داشتن باالصطلاح خيلي بصيرت در نماز جمعه چنين بي ادبانه و خصمانه ....................نمي دانم خدايا يا ان ديني كه رسولت تبين كرد و معكوس متوجه شده اند .
پاسخ ها
زواره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
اینهم از نشانه های ظهور منجی(عج) میباشد .
خدا میداند که بعضی خون به دل امام کردند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
درسته فقیهی درستههههههه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
80 سالته فقیهی خوب موندی
حمید
|
BANGLADESH
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
56
با سلام جناب آقای فقیهی خسته نباشید .مطلب شما خوب بود ولی در برابر شدت هتاکی که آقای جنتی نسبت به حضرت آیت الله هاشمی در تریبون عمومی و در مقابل میلیونها نفری که این مطلب را شنیده اند چیزی نبود.واقعا آدمی شگفت زده میشود از اینکه مقامی در سطح آیت الله جنتی که حداقل 30 سال به همراه آقای هاشمی بوده است حرمتها را حفط نکند و اینچنین به دشنام آید.هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست .آقای جنتی مردم عادی هم وقتی نان ونمک همدیگر را می خورند به مبتدیات این نمک پایبندند شما چرا اینگونه عمل می کنید.شما احترام همدیکر را نداشته باشید چه انتظاری از مردم عادی است .مطمئن باشید این شتر هم د ر خانه شما خواهد خوابید.
سید حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
183
110
واقعا که...!!!سایت شده: تریبون آقای هاشمی و خانواده.
چرا اینو علنا اعلام نمیکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
بابا یکی سید حسین ما رو بیدار کنه !!!!
ناشناس
|
PAKISTAN
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
57
38
این متاسفانه عادت و ادبیات ایشونه و همه رو هم از تریبون نماز جمعه میگن.ایشون به ... هم تو تریبون نماز جمعه موقع سقوط عراق در حمله امریکا هم توهین کردن و ایشونو به دلیل عدم قیام در برابر امریکاییها عامل انگلیس دونستن البته با ادبیات بسیار رکیک.
هاشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
3
77
چقدر باید این جمله امام حسین (ع) راتکرار کنیم.که اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید.
بابا اولین نفری که سه ماه قبل هم در گفتگوی تلویزیونی و هم در دیار مردمی انتخابات ازاد را مطرح کرد احمدی نژاد بود انهم دو بار بعد افراد دیگر و اخر اقای هاشمی.
چرا از اونا نام نبردی بی انصاف.
اخرت خودتون رو به دنیای دیگران نفروشید که بدترین نوع معامله است عزیز.
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
101
اگر داور بازی استقلال و پرسپولیس یکروز قبل از بازی عنوان کند که من از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم کدام عقل سلیمی اجازه می دهد این داور بازی را سوت بزند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
گل گفتی !
ولی حالا بیا و به حضرات ثابت کن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
58
41
اقاي فقهيي دست شما درد نكه.....
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
175
56
سلام
لطفا یک نگاه به پایگاه جناب آقای هاشمی و تیترهای این پایگاه پس از نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری بزنید،آنگاه خواهید دید که برخورد جناب آقای جنتی در پس اصرار آقای هاشمی به لجبازی بوده است
پسر ایرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
13
127
من که میدونم منتشر نمیشه ولی... به خدا ما جوونا دیگه خسته شدیم از فقر از این همه آدم بی کفایت از اینکه باید خاک بریزیم رو آرزوهامون.یعنی از نظر این حضرات بی ارزشترین چیز تو این مملکت وضع زندگی مردمه؟خسته شدیم از دروغ از تهمت از این احساس غرور الکی که به مردم القا شده.آخه مگه به جز بدبختی و فلاکت چی داریم که این همه بهش افتخار میکنن؟انصافا + بدید ببینیم چند نفریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
56
44
این همان ادبیاتی است که چندین سال است وارد صاحبان تریبون شده !!!
Ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
3
39
آقای فقیهی در اینده حسرت و بسیار حسرت خواهیم خورد که ای کاش در این روزها رفتار درستی داشتیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
241
59
خدايي من اين جنتي رو خيلي دوست دارم اصلاً فقيهي در حد اقاي جنتي نيست حداقل جنتي تكليفش با خودش روشنه  
پاسخ ها
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
راست میگی شما
معرفه که میگن آدما تو اون دنیا هیزم و هیمه خود را خودشون همرا می آورند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
4
54
تا مرد سخن نگفته باشد
عیب وهنرش نهفته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
منظورت فقیهییه!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
57
65
اقاي جنتي بايد از اقاي هاشمي حلاليت بطلبيد
مهدی59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
58
71
(انتخاب چون اینگونه نظرات را انتشار میدهی دوستت دارم؛در مرد بودنت حرفی نیست امام مهم این است که آزاده باشی که فی الحال در بین این همه سایت خبری؛فقط تو آزاده بودنت را نشان میدهی)ای کاش اندکی از روحیه ی آیت الله هاشمی در وجود آیت الله جنتی بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
206
111
بنازم اقاي جنتي رو خوب زدي تو برجك بعضيها
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
68
33
دمت گرم که حرف دل ماها رو میزنی.درود بر تو
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
62
39
دمت گرم که حرف دل ماها رو میزنی.درود بر تو
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
105
101
اقای فقیهی خیلی دمت گرم ولی جدای از موضوع،به عکس سید جان توجه کنید،اصلا آدم این سید رو که میبینه با این چهره ی کاریزماتیکش،به زندگی امیدوار میشه.درود بر خاتمی...
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
6
42
آفرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
105
58
آیت الله جنتی باوجود تجربه وسابقه فراوانی که دارند از تاریخ عبرت نمی گیرند.آیا درست است این الفاظ را در نماز جمعه بکارببرند؟ایشان که خود دستی درتاریخ اسلام دارند،آیا موردی این چنین برخورده بودند که درنماز جمعه درمورد کلفتی گردن بحث شود؟!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
50
33
جناب فقیهی خودت را خسته نکن برادر...
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
4
40
انصاف اقای جنتی؟؟!!بیخیال بابا
ستایش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
52
ایشان(اقای جنتی) یک تنه هم در جایگاه قوه قضاییه محاکمه کرده و حکم اعدام میدهند این اولین بارشان هم نیست،هم در جایگاه امامت جمعه ارشاد ونصیحت میکنند!هم به عنوان یک معبر خواب بلا تشبیه نقش ابن سیرین را ایفا میکنند، هم در مقطع انتخابات به عنوان یک شهروند عادی در مجامع وتریبونهابه نفع یک کاندیدا وعلیه دیگری تبلیغ میکنند ،گاه گاهی هم در جایگاه اجتهادحکم شرعی می دهند،البته مسئولیت اصلی ایشان ریاست شورای محترم نگهبان است که دراین سمت فعال مایشاء هستندحیثیت وابرو سرنوشت باید بودن ونباید بودن همه افراد به دست ایشان است...... ..در تشخیص دوست ودشمن سخت اشتباه کرده اند بهتر است علاوه بر تجدید نظر در همه رفتارهای گذشته به ایه شریفه لوکنت فظا غلیظ القلب لانفضو من حولک ...راهم توجه داشته وبدانند دشمنان ما که دشمنند اگر قرار باشد به دامن انقلاب برگردنند یقینا با فرمایشات امثال ایشان بر نمیگردند ولی کاری نکنیم که دوستان را هم گروه گروه از دست بدهیم درد دل زیاد ومیدانم شما هم این را منتشر نمیکنید اما خواهشم به عنوان کسی که دل در گرو نظام وانقلاب دار این است اگر به حضرت ایشان دسترسی دارید این مطلب را به استحضار برسانید زیرا میگویند هیچکس حتی به ایشان دسترسی ندارد زیرا قدما گفته اند که دوست میگوید به تو گفتم ودشمن میگوید بعدا خواهم گفت.شما بگویید قبل از اینکه دیر شده باشد.
مانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
67
به جنتی عزیز
1- ایاحرف زدن شما از مصادیق گردن کلفتی نیست2- می شود از تریبون ملت حرف هایی که درستی و نادرستی ان محل سوال است را زد3- .... ایا تضییع حقوق سایرین نیست4- اگر ان گردن کلفتها در مسند کشورند چرا با انها مماشات میکنید ترس است یا مصلحت؟ که با خداترسی فرضی شما منافات دارد.5-ایا مطمین هستید اینگونه بی محابا متهم کردن دیگران مشکلی برای اخرت شما درست نمیکند؟من که شک دارم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
4
32
این از اونم کوتاه‌تره که!
علی
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
57
44
آقای ناشناسی که به جناب آقای فقیهی توهین میکنی وکلمه زشت بزدل خطاب میکنی کمی معرفت وادب داشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
هرجابی منطق ها کم میاورند توهین میکنند مثل بزرگاشون.
بماند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
53
33
چه عجب یک مطلب منصفانه از شما دیدیم ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
بی انصافی نکنید
انتخاب ازاین نوع مطالب کم نداشته
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
54
52
تو این نزدیکه 8 سال انواع اقسام بد دهنی ها و تو هین ها رو شنیده بودیم از کسانیکه ادعای اصولگراییشون میشه
اما اینکه پشت تریبون نماز جمعه از زبان یک آیت الله از این الفاظ استفاده بشه یک نو نوع آوری هست که باید به حضرت ایت الله جنتی این بدعت گذاری رو صمیمانه تبریک گفت
بهرحال به قول رئیس جمهور تو ایران آزادی نزدیک به مطلق وجود داره اما ایشون اضافه نکردن که فقط برای یک عده خاص !
پویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
107
44
درود خدا بر همه آزاداندیشان جهان ازجمله آقای فقیهی عزیز.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
54
36
دراین موقعیت عالی بود. دوستان کمی ملاحظه کنید اگر انتقاد کمی تندتر باشد انتخاب هم فیلتر میشود . انتخاب دربین فیلتر نشدها مثل لنگه کفشی که ما به ان احتیاج داریم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
105
35
آيا حرف هايي را در تريبون هاي عمومي مي زنيد يك بار حضورا به آقاي هاشمي گفته ايد؟ واي بر مسلماني ما.
lمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
31
آقای فقیهی حرفهای آقای جنتی را بدل نگیر....
مش باقر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
53
32
"تفکری که اگر باب شود جریانی خطرناک تر از جریان موسوم به انحراف که این روزها بعنوان خطری داخلی مطرح شده را ایجاد می کند. چنین تفکراتی است که در راه عبور سلامت کشتی انقلاب گه گاه فتنه هایی کور به پا می کند."

ضمن تائید بیانات نگارنده باید عرض شود نقل قول فوق از این بیانات قابل تامل است چرا که ده دوازده سالی هست که این نوع نگرش افراطیون غالب بوده و زمینه ساز باصطلاح فتنه و نیز رشد جریان باصطلاح انحرافی گردیده است و ینظر میآید گر فکری بحال آن نشود با این تبر، ریشه انقلاب قطع خواهد شد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
54
41
اتفاقا به نظر بنده این عبارات عیبی ندارد چون مردم بسیار بهتر به عمق ... بعضیها پی خواهند برد و خواهند دانست که اینهمه بد و بیراه و تهمت و افترا با پشتیبانی چه کسانی در این مملکت متوجه امثال حضرت ایت الله روشن ضمیر ما آقای هاشمی میشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
132
12
ایت اله جنتی خیلی خوب بیان نمودند واژه انتخابات آزاد که از طرف بعضی از سیاسیون مطرح میشود زیبنده نیست و به نوعی مانند انتخابات گذشته رمز فتنه ای جدید است
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
130
111
میبینم که صاحب سردبیر سایت خودش دست به کارشده اخه ابروی برادر هاشمی درخطره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
56
56
آقای جنتی اگر راست میگی و دلسوز مردم هستی این همه گرفتاری مثل گرانی فقر گرسنگی که دامنگیر ما قشر مستضعف شده برطرف کن و عملا به داد فقرا برسید ونه در شعار .مرد حسابی من کاری به دعوای شما ندارم ولی تو که تریبون به این بزرگی داری چرا حاضر نیستی حتی یکبار به طور جدی به دولتت بگی فکر به حال ما فقرا بکند خوب نبود بعد از اینکه به گردن کلفته توپیدی یک ذره هم از اوضاع اقتصادی به دولتتون توصیه ای میکردی . ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
6
42
اینهایی را که جناب جنتی در مورد آنها صحبت کرده است خود شورای نگهبان برای تصدی پستهای داده شده مورد تایید قرار داده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
89
60
البته کاش انصاف راخودفقیهی هم داشت قبل ازانتخابات 88مدام ازتقلب دم میزدند وزمینه وبستر فتنه رامهیاکردندحالاهم انتخابات آزاد خدامیداندچه برنامه ای دارندجناب فقیهی چنانچه طبق ادعای شمااینهاازسرخیرخواهیست میشودبه طریقی که دشمنان سواستفاده نکنند بیان کردآقایان که درحصرخانگی نیستن مگراینکه هدف چیزدیگری باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
57
42
مملكت ما بجاي اتحاد اين روزها به ناكجاباد مي رود . آقاي جنتي شما عزيز بزرگوار اگر بزرگي به توهين و افترا است از شما بزرگتر در دولت دهم به كرار ديده ايم .
مجیدالدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
104
37
جناب فقیهی اجازه بده هفتمین نکته را نیز من بنویسم :آقای جنتی مناقب آقای هاشمی برای رهبر معظم انقلاب پوشیده نیست وبارها در سخنرانی هایشان به آنها اشاره داشتند .چگونه بر شما پوشیده است با وجود اشارات رهبر عزیز ؟ این سخنان در شان شما نیست آنهم در نماز جمعه تهران ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
53
31
جانا سخن ازدل ما می گویی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
112
253
آقا انصافا انتخابات آزاد که بوده، نباید کسی جر بزند چراکه در سال 76 که اصلاح طلبان به روی کار آمدند هم عده ای می گفتند باید انتخابات باطل شود، اما رهبری نگذاشت. شما کشور های دیگر رو نگاه کنید هرکس انتخاب می شه به نفر بعدی احترام می گذاره وبرای او پیام تبریک می فرسته، سعی کنیم همه مون این روحیه رو درخودمون نهادینه کنیم چه اصول گرا باشد چه اصلاح طلب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
68
69
سلام تا کی ما باید توهیین اقایون رو بشنویم اقای جنتی فکر کردید همه مثل شما فکر میکنند تا کی میخوان تهمت بزنید
امینی
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
146
215
مقصود جناب جنتی ..هاشمی بود که بسیار شیوا بیان شده و ای کاش از این واضح تر بیان میشد...اصلا هم بحث آقای احمدی نژاد نیست...
این به اصطلاح آیت ا... هاشمی دیگه همه کارشو کرده... ولی کور خونده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
یه روز به شما پول می دادن که شعلربدید
مخالف هاشمی.... دشمن پیغمبراست وامروزهم پوا میدن که هاشمی رابکوبید
پس انسانیت چه محلی ازاعراب درنزد شما داره؟
ناشناس
|
SWEDEN
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
53
81
ایشان میگویند که گردن کلفتهایی که صحبت از انتخابات آزاد میکنند دنبال کننده فتنه سال 88 هستند و باید از ملت عذر خواهی کنند!تا اینجا درست اما حضرت ایت اله لطفا به این سوالات پاسخ دهند
1 - اکنون که تمامی سران و کاندیداهای فتنه سال 88 در زندان و یا حصر خانگی هستند از کجا باید آتش فتنه جدید را روشن نمایند؟
2 - تمامی حضراتی که در سال 88 عدم پذیرش انتخابات را از سوی کاندیداها معترض را فتنه نامیدند و در سخنرانی ها ی خود انواع و اقسام القاب را به دولت فعلی تحت عنوان دولت امام زمان - معجزه هزاره سوم - مخالفت با این دولت را مخالفت با امام زمان و ... خواندند آیا میتوانند جواب این سوال را بدهند که چرا در طول این 4 سال تورم به اندازه 300 درصد و بیکاری و ورشگستگی کارخانه ها و بیکار شدن هزاران کارگر اختلاسهای 3000 میلیاردی و دهها معضل دیگر از کجا ناشی شده است؟
3- بنا به اقرا تمامی کارشناسان درآمد های نفتی این دولت بیشتر از تمامی درآمدهای دولتهای قبلی بوده است پس چرا مردم هرروز نگران افزایش قیمتها و کمبود برنج و قیمت شیر و گوشت و ... هستند آیا دولتی که این همه درآمد داشته وضع معیشتی مردمش باید این چنین باشد؟
4- اگر این دولت به قانون عمل میکرد چرا بارها و بارها شاهد منازعات لفظی بین قوای مجریه و مقننه و قضاییه بوده ایم؟
بودند افرادی هم که در آن دوران نسبت به عواقب تصمیمات لحظه ای و فله ای دولت هشدار میدادند و لی کس صدای آنها را نشنید.حال انصاف بدهید که چه مسانی میباید از کرده خویش خجالت بکشند
سیداحمدموسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
57
جالبه با این همه تریبون بازهم از بیان حرفهای منطقی عاجزند
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
56
97
سلام
مصطفی فقیهی را دوست دارم
درود بر مردانی و زنان آزاده ایران
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
4
27
خیلی کم بود!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
54
125
آقای جنتی سخن امام خطاب به خودت رافراموش کردی وگرفتار شدی
فرمود: مواظب حضور انجمن خبیث حجتیه دراطرافتان باشید
اگرامام همین تذکررا به کس دیگه میداد حالا پرونده شده بود
پاسخ ها
رزمنده دفاع مقدس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
بخدا اینا امام را دق مرگ کردند .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
53
56
مشکل مردم ما همان نداشتن تریبون است. بسیاری از نمایندگان پس از انتخاب شدن خط عوض میکنند و محتاط میشوند . برای مثال من در مورد آقای جنتی و اظهاراتشان یک کتاب حرف دارم اما کیه که منتشر کنه.؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
52
48
از آقای جنتی سنی گذشته... پس بهتر است باز نشست شود و بقیه عمر بابرکت خودش را صرف توشه آخرت نماید . در این مقطع زمانی و سفارشات مقام رهبری ، این گونه صحبت کردن فقط آب به آسیاب دشمن ریختن است و یقینا خود آقای جنتی از گفته هایش پشیمان است و می داند کنار رفتن از کار و سیاست به نفع خودش می باشد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
151
بنظر میاد فقط احمدی نژاد میتونه مقابل دوستان قدیمی خود ایستادگی کنه
عرب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
54
51
خدا انشائ الله جواب توهین هاو ناعدالتی های تو را میدهد
عاشق ایران
|
UNITED STATES
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
52
44
آقای فقیهی، خیلی عصا به دست یه حرفایی زدی که اصلأ کافی نیست....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
158
118
فراتر از ادب و بینش آدمها نباید از آنها انتظار داشت ...

زنده باد آقای خاتمی عزیز و محبوب که حتی زمانی که قدرت و مسند در اختیار داشت به مخالفان خود و حتی به حرمت شکنان توهین نکرد و گفت :
زنده باد مخالف من
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
این مقایسه توهین به مرد خرد ادب و اندیشه سید عزیز خاتمی است ایشان را با امثال خودشان مقایسه کنید که البته بسیار کم هستند.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
189
60
آقای فقیهی چرا از صحبت های مقام معظم رهبری که فرمودند "بعضیها مکرر دم از انتخابات ازاد می زنند" از منظر دیگری نمی نگری چرا آن فرد مورد نظر شما باید مورد خطاب و انتقاد رهبری قرار گیرند در حالی که خود از بزرگان و نخبگان این نظام بوده اند و باید انتظاری دیگر از ایشان داشت به زعم شما مستمعان قابلی اند اما باید گفت از یک گوش می شنوند و از گوش دیگر به در می کنند و خون به دل رهبری کرده اند و هنوز هم بر درستی نظرات خود تاکید دارند و بالجاجت و کینه دوزی بر خورد می کنند از نظر ایشان و آن دو نفر دیگر انتخابات تا زمانی آزاد است که ما رئیس جمهور باشیم بله جنتی بر ولی فقیه پیشی جسته است و چیزی را که نباید بگوید گفته است اما آقای فقیهی کاش در مقاله اتان یک جانبه قضاوت نمی کردید و جانب انصاف را که در عنوان مقاله اتان هم آورده اید حد اقل خودتان مراعات می کردید.
پاسخ ها
صامتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
امین جان.. با عرض سلام و احترام
منظور آن دو بزرگوار اشاره به شخص خود جنتی است و نه نظام .
مردم هم همین دغدغه را دارند که مبادا تمایلات درونی بعضی که بر کرسی قضاوت نشسته اند بر رای و قلمشان مؤثر افتد و خدا نکرده در باب تأییدها و رد صلاحیت ها و حتی در جانبداری علنی از نامزد خاصی (همچون انتخابات 88 ) سایه افکند ، همین .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
حرف از طرز بیان این آیت الله است
مثل این که شما کلا دیر متوجه میشید مثلا هشت سال بعد از عوامی مثل ما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
1
16
اثر بینش و رفتار ایشان را در از فیلتر گذشتگان مجلس میبینیم . عده ای تماشاگر که کار اصلیشان شده بیانیه دادن و دست پختشان هم وضعیت موجود است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
1
14
منظور همان «جناب آیت‌الله! عدالت را!» نبوده که بابت نماز مردم احتیاط کرده باشید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
52
71
ایکاش اصل بازنشستگی هم جایی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
52
12
نظرات این آقا برای فرافکنی نسبت به شرایط افتضاحی است که با حمایت هایشان بوجود آورده اند به نظر شما انقلاب اسلامی وایران در این هفت سال واندی با گزینش های این آقا تقویت شده یا به قهقرا رفته است ؟آیا پاسخگوی شرایط بوجود آمده وزجر کشیدن ملت شریف هستند؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
39
54
ایشون همان مطالب رهبری را در سال 1382 را تکرار کرده اندبرای انتخابات مجلس هفتم در مقابل مخالفان وحرف جدیدی نزده اند جناب فقیهی!
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
74
60
راستی آقای فقیهی چند سال دارید ؟ یه ها بکن ببینم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
قطعا آقای فقیهی عصریخی رایاد نمیده
همین ها بسه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
54
14
تذكر نويسنده مقاله بجاست اما با توجه به سن آقاي جنتي اين تذكربجا نيست چون ذهنيت شكل گرفته و بعيد است سخن حق ايشان تغييري در نگرش آقاي جنتي ايجاد كند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
105
69
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس// توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند؟
علی از هشترود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
114
106
آقای جنتی باید بخود بقبولاند که در این کشور اکثرا به هاشمی و خاتمی رای داده اند لذا به احترام ملت! باید بقول اقای فقیهی انصاف را!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
82
157
من با آقای جنتی موافقم وسلام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خیلی هم خوب
آفرین
هرکس می تونه نظرخودش راداشته باشه ولی کسی حق توهین نداره
بازم آفرین
حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
79
158
آقای مصطفی فقیهی اینهمه از رییس جمهور بدی گفتن .از گروهها وافرادمختلف با عقاید متفاوت به توهین رییس جمهور پرداختن آیا اون موقع هم مطلب از بی ادبی و بی نزاکتی آقایان نوشتید ؟پس شما منصف نیستید .در ضمن همراه بودن با امام دلیل برحقانیت نیست .چه بسا زبیرها که فریب دنیا آنها را از ولایت جدا کرد وچه بسا حرها که با پشت به دنیا کردن در ولایت ذوب شدند وجان در راه ولایت دادند.پس لطفا اینقدر هاشمی هاشمی نکنید . لطفا نظرم رو منتشر کنیذ
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
52
20
بدبختی ما تنها این نیست که کسی به خود اجازه میدهد و اینچنین سخیفانه به بزرگان نظام حمله می کند بلکه بدبختی بزرگ ما این است که کسی که میخواهد چهار سال دومین پست بعد از رهبری نظام را به دست بگیرد باید از این کانال وتوسط چنین شخصیتی ارزیابی و به تصویب برسد.عقده ها و حقارت ها همه در یک جا حمع شده و حاصل این .... خروجی است به نام رییس جمهور که در نهایت چیزی شبیه احمدی نژادخواهد شد که حتی جنتی و امثال ایشان که دعوی حکومت امام زمانی ایشان را دااشتند از ایشان فرار کرده و مسولیت فاجعه به این بزرگی را قبول نمی کنند.جناب جنتی در طی سالیان متمادی حتی یک بار هم نشده که در خطبه های نماز جمعه به طیف بزرگانی همچون خا تمی بزرگوار حمله نکرده باشد و فحاشی و دشنام نداده باشد.ولی آگر جرات دارد یک نظر سنجی در یکی از سایت های مستقل بگذارند و وببینند که محبوبیت کسانی که ایشان آن هارا از مترودین میداند در مقایسه با محبوبیت جنتی چقدر اختلاف دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
204
267
فقیهی واقعا نونی که میبری خونه حلاله حلاله چون خوب نوکری میکنی خوووووووووووووووووووب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
70
170
اي كاش بجاي اين حرفهاو بحثها كسي به فكرقوت روزانه مردم بودبرنج كيلويي 1000تومن دوران خاتمي عزيز شده كيلويي 4800تومن
محمد حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
158
176
ببين آقاي فقيهي... سلام.
هميشه ميخواستم فرصتي فراهم شود تا چند نكته را به جنابتان عرض كنم.
شما در تحليل - بخوان مغلطه- خود گويا اصل موضوع را فراموش كردي...
وقتي رهبر انقلاب فرمودند : "برخي ها مكرراً دم از انتخابات آزاد ميزنند" چند تا سوال مطرح ميشه...
يكي اينكه شما چرا اين صحبت مهم رهبري رو منتشر نكرديد ولي كنايه آيت الله جنتي رو اينقدر برجسته كردي؟
البته من قبول دارم كه از تريبون نماز جمعه تندروي نبايد باشه، ولي به نظر من ، ما بايد منظور رهبر انقلاب رو بفهميم. اينكه ايشان به تكرار انتخابات آزاد انتقاد كردند مخاطب آن تمام افرادي هستند كه دم از انتخابات آزا مي زنند... از هاشمي بگير تا خاتمي و خوئيني ها و احمدي نژاد...
بنابراين فراموش كردن اصل قضيه از طرف شما اگر از بي آگاهي باشد كه دچار غفلت بزرگي شديد - كه علناً از هاشمي و خاتمي طرفداري كردي - و اگر عامدانه باشد كه خيانت است و خيانت...
به علاوه مگه همين آقايون از همين انتخابات برگزيده نشدند كه حالا دم از آزاد بودن آن ميزنند...
يعني انتخابات قبل از اين آزاد نبود؟
به نظر من هم دولت هاشمي و هم دولت خاتمي و هم دولت احمدي نژاد به آراي مردم خيانتي نكردند چرا كه بيرون آمدن نام رقيبشان در صندوق ها مويد اين مطلب است.
لازم به توضيح ميدانم اگر نگاه بي طرفي نسبت به مسائل داشتيد اينگونه جانب دارانه مسائل را بيان نميكرديد... گويا يادتان رفته آقاي خاتمي اصول اساسي اسلام را در بسياري از موارد رعايت نميكرد يه عنوان نمونهدر روابط با نامحرمان هيچ ملاحظه اي را رعايت نميكرد - نمونه هاي دست دادن ايشان با زنان را حتما ديده ايد- و آقاي هاشمي نيز مخفيانه در كشور به دنبال چه اهدافي است كه انتشار آن در اين متن صحيح نيست. حال شما را به خون شهدا قسم، اين جانبداري شما از اين آقايان در جهت آرمان شهيدان است... شهيداني كه در وصيت نامه شان تاكيد به تبعيت محض از ولايت فقيه مشترك بود.
اين آقايان - هاشمي و خاتمي و خوئيني ها و حتي احمدي نژاد- كدامشان تبعيت محض داشتند و دارند؟
شايد هم تغيير موضع گيري شما متاثر از ماجراي بازداشت شدن شماست... كه احتمالش هم كم نيست.
حتي حاضرم- و مايه خوشحالي است - شما را به صورت حضوري ملاقات كنم و پيرامون خيلي از مسائل با هم گفتگو كنيم. منتشر كردن نظرم با خودت ولي به اين مثبت و منفي ها خيلي توجه نكن چون اصل ماجرا رو ناديده گرفتي كه منجر به از دست رفتن اعتبار تحليل شماست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خب گفتی ونوشتی برو به کارات برس
ماره حساب برای واریز وجه کامنت فراموش نشه
گل پسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
71
125
برید بابا اینقدر علیه آیت الله جنتی ننویسید عمر دراز ایشان برخلاف نفرین های مخالفان حاکی از خوبی ایشان است حالا خوب فهمیدی. میدونم خیلی هاتون توبه کردید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
69
جواب دندان شكن يعني اين
سید جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
56
18
آقای جنتی دیگه نباید دنبال سوت و کف باشه... بعیده از ایشون که در تریبون نماز جمعه این حرفایی رو بزنند که از نظر آقا خوراک دشمنه در ضمن این که آقا خودشون با کمال احترام تذکر دادند دیگه چه نیازی به ایشون بود؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
117
138
درود بر هاشمی بزرگوار -جناب اقای جنتی نماز جمعه و توهین به بزرگان کاش تریبونی در اختیار دیگران بود تا جواب این آقا را می دادند- دوصد گفته چون نیم کردار نیست به سیره معصومین رجوع کنید اقای جنتی.درود برخاتمی و سعه صدری که دارد در زمان قدرت حتی به کسی توهین نکرد و در حال حاضر هم یکسره به اوفحش و ناسزا می گویند اما صبور است وبدی را با بدی جواب نمی دهد و این عین مسلمانی است
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
204
100
درود بر همه ایرانی ها
خدا سایه بزرگانی همچون آیت الله جنتی را از سر این انقلاب کم نکند ان شاالله
نگارنده مقاله یا وسعت دید کافی نسبت به فضای سیاسی کشور ندارد یا متن را مغرضانه نوشته که ان شالله اینطور نباشد
به طور نمونه:
این چه حرفی ست که نگارنده این مقاله میزند((شمار کسانی که اصل آزادی انتخابات مصرح در قانون اساسی را زیر سئوال برده اند، آنقدر ناچیز است که بانگ آنها به گوش نمی آید. ))این کلید واژه اگر مهم نبود رهبری هرگز بدان نمیپرداخت
مانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
4
21
به جهت عدم فیلتر انتخاب جان ..سکوت می کنیم
پارسا
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
214
98
درود بر فقیهی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
62
31
حجم بالای نظرات ملت نشانه ی محبوبیت و مقبولیت ؟؟؟ این گونه افراد است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
40
55
از اينكه ديدم انتخاب نظرات مخالفانش رو هم منتشر ميكنه واقعا متعجب شدم آخه سابقه نداشت اينهمه شجاعت و شرح صدر از انتخاب (بخوانيد مگسي كه هميشه روي زخمها مي نشيند)!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
این بدن جای سالم نداره
وانگهی این جمله آخر که توصیف خودت بود که با رجا اشتباه گرفتی
حق بين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
106
26
مطلب «آيا مصداق بیانات رهبری، هاشمی بود؟!» را هم در وبلاگ «varsee.persianblog.ir» مطالعه کنيد، در بخشي آن آمده است:
«آیا کسی که قطار عمرش به ایستگاه آخر نزدیک شده و در جایگاه دبیری شورای نگهبان قرار دارد و برای هزاران نمازگزار امامت می‌کند، شایسته است که در گفتارش از تعابیری مانند: «از همه گردن کلفت‌تر!»، «آیا خجالت نمی‌کشند؟» و... در مورد آقای هاشمی استفاده کند؟
حق بين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
54
29
جهت اطلاع آيت الله جنتي
حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه):
«...من با نهاد شوراى نگهبان صددرصد موافقم و عقيده‏ام هست كه بايد قوى و هميشگى باشد، ولى حفظ شورا مقدارى به دست خود شماست. برخورد شما بايد به صورتى باشد كه در آينده هم به اين شورا صدمه نخورد. شما نبايد فقط به فكر حالا باشيد و بگوييد آينده هرچه شد، باشد. شياطين بتدريج كار مى‏كنند. امريكا براى پنجاه سال آينده خود نقشه دارد. شما بايد طورى فكر كنيد كه اين شورا براى هميشه محفوظ بماند...» (صحيفه امام، ج19 ، ص43)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
55
7
کاشکی طلبه سیرجانی هم عین شما رانت سیاسی داشت!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
56
28
يادمه دوران رياست جمهوري هاشمي مخالفت با سياستهاي وي مخالفت با خدا اعلام ميشد!!! امان از چرخ گردون!!!
موسوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
68
20
اگر حضرت امام زنده بودند حتما به ايشان تذكر جدي مي دادند
پاسخ ها
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
چقدر زود امام رو فراموش کردید ایشان با کسی رودربایستی نداشت اگر امام بود حق هاشمی رو میگذاشت کف دستش تا امام بود که این اقایون جرات نمیکردن از کارها بکنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
86
139
سخن امام درباره بدگویان هاشمی:
توقع نداشتم که در این زمانه که باید فریاد بزنند سر آمریکا، فریاد می‌زنند سر مسئولین ما... چرا می‌خواهید دودستگی ایجاد کنید؟ چه شده است شما را؟ کجا دارید می‌روید؟ این تذهبون... لحن شما... از لحن اسرائیل تندتر است. از لحن خود کاخ‌نشینان آنجا تندتر است. من بعضی‌تان را می‌شناسم شما این‌طور نبودید!! (صحیفه امام، جلد 20، صفحه 162)

جناب جنتی فاین تذهبون؟؟
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
88
167
سلام
فقط میخواستم اینو بگم که اولا اخبار وصحبتهای ایراد شده توسط اشخاص را کامل و صحیح بخون تا ورودی های ذهنیتون علط باشه که که خروجی ذهنیتون اشتباه میشه.حتما رو این نکته فکر کن.
اگر این مطالب که از نظر مخاطبان سایت گذشت رو کمی بیشتر روش فکر کنیم وبیشتر تحقیق متوجه میشیم که شما مغلطه کردین.
برادر من اقای خاتمی به خاطر وقایع 88 هنوز از ملت عذر خواهی نکردن.اقای هاشمی هم هنوز زاویه خودشون رو با بعضی حواشی دور برشون کم نکردن.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
297
314
اصلا دلم نمیخاد که نظرم توی سایت مزخرفتون منتشر بشه
سایتی که مدیر مسئولش کسیه که جیره خور ورشکسته های سیاسی مثل هاشمی و خاتمی هست یا آنکه آنقدر احمق هست که بی جیره و مواجب سنگشونو به سینه میزنه اصلا ارزش همین وقت کذاشتن و نظر نوشتن رو هم نداره
ولی مینویسم تا فکر نکنین ملت مثل شما و یه عده که ازتون تعریف میکنن و هندونه زیر بغلتون میدن گاگول تشریف دارن
خوبه اون احادیث رو که گفتی درباره زبان و احترام و ... خودت هم عمل میکردی اگه جنتی به هاشمی گفته 2 نفر همشان و هم سن و دارای رتبه هایی با طراز برابر در مجموعه ای به نام حکومت و نظام هستند و خود از پس جواب دادن به هم بر خواهند آمد
انتخابات آزاد آن هم به این صورت که ورشکستگان سیاسی(هاشمی، خاتمی، موسوی، کروبی) ازش دم میزنن همون اسم رمز تقلب در فتنه 88 هست
خوبه مدیر مسئول سایت اگه وقتی غیر از چاپلوسی و مجیز گویی براش مونده بره یه سر به سایت هاشمی بزنه و ببینه چقدر از تیتر اخبار سایت و گفته های وی به این بحث اختصاص داده شده
بزرگی یک فرد مصونیت برای وی و خانواده اش تا آخر دنیا نیست اینها که تازه هر چی هم بشن به آیت الله منتظری و سمت قائم مقامی نمیرسن و دیدیم که چطور توسط مردم رانده شدند بحث طلحه و زبیر هم پیشکش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
راست میگه، نباید برای ورشکستگان سیاسی مطلب نوشت یا به قول تو جیره خواری کرد، باید فقط برای کسانی که در قدرتند چنین کرد، نه؟
ابادانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
دمت گرم ولک
خیلی دمتگرم
مرگ بر ضدولایت فقیه
داداش منم باشما هم نظرم چاکرتم
ماکه هندونه نداریم بزاریم زیر بغل فقیهی به جاش خیارچنبر میزارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
ای ایرانی ساده لوح تا وقتی که شما و افراد ی مثل شما در این کشور هستند که میشود روی شما موج سوار کرد مملکت پیشرفت نخواهد کرد...مشخص است که شما ایرانی اصیل نیستید چرا که واژگان به کار رفته در متن از ادب به دور است..یک ایرانی احترام و ادب را همیشه و همه جا حتی برای دشمنان رعایت میکند...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
عالی بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
راست میگه این دوست باصطلاح ایرانی !!!!! عزیز . فقط باید جیره خوار کسانی بود که در قدرتند !!! آقای فقیهی شما هم یاد بگیر !!! اینهم راهش نیست که وقتی اصلاح طلبان در قدرت بودند ایشان را نقد می کردید!!! همیشه باید نان را به نرخ روز خورد !!!
رزمنده دفاع مقدس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
264
281
reza جان لطفا یکبار دیگه این جمله خودتو بخوان که « اقای خاتمی به خاطر وقایع 88 هنوز از ملت عذر خواهی نکردند »
مشکل شما و امثال شما که احتمالا جوانتر و بی تجربه هستید اینست که یا سر خود را مانند کبک زیر برف کرده اید و یا احیانا مردم را در میان 8 میلیون جستجو میکنید در حالیکه ملت ایران بیش از 75 میلیون نفرند اخوی ، که اکثریت غالب عاشق و دلبسته خاتمی هستند و دلیلی ندارد معشوق از عاشق عذر خواهی کند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
61
62
هرچند بخش خیلی کوچکی از این ادبیات آقایونه که به همه وهمه چی بزنن الا خودشون مثل ماست همسایه ترشه >>>>>>>>>>>>>>اما بازهم دست شما درد نکنه جناب فقیهی!!
افندي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
167
156
سلام ودرود به اقاي آیت الله جنتي ، چند سال پيش مردم قم برعليه هاشمي راه پيما يي كرده بودند ، دوباره هاشمي شايد فراموش كرده است ، اقاي جنتي خوب مي گويد ،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
53
200
آقای فقیهی واقعا ایشان را آیت الله(نشانه خدا)میدانید؟
میتوانستید بگویید آقای....
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
200
229
آقای فقیهی فقط میتونم بگم ای مگس عرصه سیمرغ ....
جوون امروزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
206
113
های ایرانی که راحت به اینو اون بد دهنی میکنی و وصله میچسبونی میخوام بگم نیازی نیس در موردت چیزی بگم چون هر چی که شایستته هر انسان عادل و با انصافی بخونه کامنتتو به آبکی بودن عقایدت و دسته ای که واسشون تبلیغ میکنی پی میبره.شخصیتت و عقایدتو با یه پاراگراف نوشته روو کردی.مطمئن باش من اول یعنی سال 83 مخالف خاتمی بودم!سال 84 موافقش شدم سال 88 دوسش داشتم و الان سال 91 عاشقش شدم و به این مرد اخلاق افتخار میکنم.وجود امثال تو واسه اینکه بفهمم چقد مسیرو اشتباه رفتم لازم بود چون تورو که میبینم بیشتر قدر امثال خاتمیو میفهمم.آقای فقیهی نمیشناسمت اما خداوند خودتو سایتتو پایدار و سالم نگه داره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
58
3
سایتتون نجسّه
ابوعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
2
1
با تشکر از سایت وزین انتخاب و این متن خوب و متین خداوکیلی بیانات آیت الله رفسنجانی در آخرین خطبه ایشان را با این مطالب آیت الله جنتی کنارهم قرار دهید تا ببینید کدام به تقوا نزدیکتر است سپس نتیجه بگیرید که آنچه برعلیه آیت الله هاشمی گفته شده و بارمالی که بر گرده این ملت بارشده است را چه کسی باید جواب دهد این توهین ها؛ توسط یک فرد که مثلاً باید شرایط عدالت برای نماز جمعه داشته باشد پذیرفتنی نیست لذا وظیفه مسئولین محترم است که در این شرایط وظیفه خود را انجام دهند و روشنگری نمایند.
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
0
0
اگر نظر اقایان معمولا با اسراییل و امریکا یکی است اشکالی داره انتخاب ازاد یعنی ما انتخاب بشویم حکما!!اشکالی داره سرهنگ؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
3
3
سلام روی صحبتم با شماست سایت انتخاب و انتظار منتشر شدنش رو هم ندارم. شما که از پنج نظر من یکی رو هم انعکاس ندادید با این که توهین و ناسزا نداشت فقط مخالف نظر شما بود در حالی که دیگران به آیت ا... جنتی براحتی توهین می کنند ولی شما منتشر می کنی. می خواهم خوب به حرف هایم توجه کنی شما در انتخابات هم همینطور عمل می کنید طاقت دیدن آرای مخالف خودتون رو ندارید و مخالفان رو مردم به حساب نمی آورید. برای همین می گید تقلب شده براحتی آیات قرآن را دلیل و برهان می آورید ولی قلبا با دین بدید و خواهان اصلاحات در دین اسلام هستید مثلا مرد اشکالی نداره با زن دست بده این هم نوعی گفتگوی تمدنه شما که متحجر نیستید. روز عاشورا سوت بزنید و پسر و دختر دست در دست هم برقصید. امام حسین خیلی وقته شهید شده. شما که متحجر نیستید. فرهنگ بالا و ادب بالا یعنی دماغتو بالا بگیری و راه بری نه خبر از زمین داری و نه از دور و برت. تو مودبی و با تمدن بالا برای گفتگو ولی فرد مخالفت رو به حساب هم نمی آری؟! اصلا وجود نداره؟! برای همین هم تقلب شده. مگه نه دوست عزیز؟ حالا خودت قضاوت کن عادلانه و خداپسندانه.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
107
20
من این را میدانم که امام عظیم الشان فرمودند بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است ؟"
خبرنگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
52
7
سپاس و دست مریزاد
كمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
52
105
مصطفي فقيهي جوان است اما كلامش ارزنده و تلنگري است به امثال حضرت اقاي جنتي حرف حق را بايد پذيرفت انصاف را زماني كه قدرت در اختيار اقايان هاشمي وخاتمي بوداز سوي اايشان يك كلام به اقاي جنتي جفايي شد همه ميدانند كه نشد حرمت نگاه داشتند وتاريخ ايران و ايندگان اين ديار بزرگ خاتمي وهاشمي رابه بزرگي مي ستايند
سید مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
98
17
آقای فقیهی سلام .در سال 88 وقتی آقای هاشمی آن خطبه را خواند آیا آن نماز جمعه احترام و قداست نداشت؟ آیا در آن روز نباید خطیب تقوی را رعایت می کرد؟ آیا در آن روز با آن خطبه ای که خوانده شد و بدنبالش فتنه دیگری بپاشد صدای شما در آمد و به خطیب یاد آوری تقوی را نمودید . خطیب شما هر چه خواست بگوید عین تقوی است ولی آقای جنتی اگر برخلاف میل شما بگوید صدای وا تقواهای شما در می آید.پس آقای فقیهی به خود شما اول باید گفت :انصاف را در نقد مراعات کن
نظرات بینندگان