arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۱

آقای احمدی نژاد! دست از سر قالی و حصیر مردم بردارید! / مردم ویلای هزار متری نخواستند

آن روزی که ایشان صحبت از کشاندن نفت به سر سفره‌ها کرده بود، مردم روی فرش زندگی می‌کردند، امروز که صحبت از قالی و حصیر می‌کند معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد...چرا که آن زمان که صحبت از نفت کردید این وضعیت بر سر مردم آمد?
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با انتقاد از اظهارات امروز رییس جمهور در مجلس، گفت: آقای رییس جمهور حرفی از قالی و حصیر مردم نزنید چرا که آن زمان که صحبت از نفت کردید این وضعیت بر سر مردم آمد، حال صحبت از قالی و حصیر می‌کنید که معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد.

به گزارش انتخاب ؛ غلامعلی جعفرزاده در جلسه علنی امروز در صحن علنی مجلس گفت:جلسه امروز به درخواست رییس‌جمهور تشکیل شد، پس ایشان می‌توانست وقت بگذارد و حرف و درد دل مردم را بشنود، اما وقتی ایشان این کار را نمی‌کند چنین نتیجه‌گیری می‌کنیم که احمدی‌نژاد تمایلی به شنیدن سخنان مردم ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: متاسفانه بعد از هفت سال و نیم تازه آقای احمدی‌نژاد برنامه به مجلس ارائه می‌دهد.

جعفرزاده تصریح کرد: طی این مدت باید وابستگی بودجه به نفت کاهش می‌یافت و عدالت در توزیع به وجود می‌آمد، اما تا اندازه ای شعار این حرف‌ها داده شده از این سخنان خسته شده‌ایم.

وی ادامه داد: ۷۵ میلیون نفر یارانه می‌گیرند، هیچ کس با هدفمندسازی یارانه‌ها مخالف نیست،‌ چرا رییس‌جمهور در سخنانش مغلطه می‌کند و متهم کردن مخالفان به مفسدان سیاسی و اقتصادی در شان رییس‌جمهور نبود.

این نماینده مردم در مجلس نهم هم چنین افزود: احمدی‌نژاد در خلال صحبت‌هایش گفت ما چیز محرمانه‌ای با مردم نداریم، ولی نمایندگان مسائل محرمانه بسیاری دارند، ولی به دلیل اینکه خود را سرباز ولایت می‌دانند از کشاندن آنها به صحنه جامعه پرهیز می‌کنند.

وی با تاکید بر این که محورهای هفت‌گانه طرح تحول اقتصادی فقط در حد وعده باقی ماند، گفت: نمایندگان و مردم در این جلسه منتظر گزارش رییس‌جمهور در خصوص میزان تحقق وعده‌ها بودند.

وی ادامه داد: ایشان چند سال قبل وعده تک‌نرخی کردن نرخ تورم را داد ولی اکنون نرخ تورم به حدی بالاست که مردم تحت فشار قرار دارند. ایشان سخن از برملاء کردن مافیای نفت به میان آورده بود علاوه بر آن وعده کشاندن نفت بر سر سفره‌های مردم را داده بود اما خبری از این وعده‌ها نیست.

جعفرزاده هم چنین تصریح کرد:آن روزی که ایشان صحبت از کشاندن نفت به سر سفره‌ها کرده بود، مردم روی فرش زندگی می‌کردند، امروز که صحبت از قالی و حصیر می‌کند معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد.

جعفرزاده با اشاره به اظهارات رییس جمهور گفت: شما را به خدا حرفی از قالی و حصیر نزنید چرا که  آن زمان که صحبت از نفت کردید این وضعیت بر سر مردم آمد، حال صحبت از قالی و حصیر می‌کنید که معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد.

وی ادامه داد:به مرد!م وعده دادید هزار متر زمین ویلایی به آنها خواهید داد، اما شرایط مسکن و اجاره‌بها به قدری سخت است که مردم راضی به همان آپارتمان‌های کوچکند. قرار بود بیکاری خشکانده شود، ای کاش پنج شش میلیون جوان بیکاری که در حال آب شدن هستند را هم می‌دیدید، همان‌طور که از بین رفتن شش میلیون درخت بلوط را دیدید.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هم چنین تاکید کرد: از بیان مطالبات کشاورزان و سایر اقشار نیز می‌گذرم و آن را به زمانی دیگر موکول می‌کنم.
نظرات بینندگان