arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱

بادامچیان: عسگراولادي باب جديدي در سپهر سياسي ايران باز كرد

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: عسگراولادي درصدد است باب جدیدی را در سپهر سیاسی ایران باز كند لذا هر کس نقدی به اظهارات وي دارد با حفظ حرکت و حریم این یار دیرین امام(ره)، رهبری، مردم و انقلاب اسلامی مطرح كند تا وي پاسخ آنها را بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"اسدالله‌بادامچيان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره تشكيل ائتلاف سه‌گانه ميان حدادعادل، ولايتي و قاليباف گفت: تشكيل اين ائتلاف اقدام خوبی در جهت اعلام وحدت ميان سه نامزد انتخابات رياست‌جمهوري آينده محسوب مي‌شود.

*معرفي يك تيم مشخص در انتخابات آينده به مردم ضرورت دارد

وي با اشاره به اينكه ائتلاف سه‌گانه ائتلافي شخصی است، افزود: این اقدام می‌تواند مقدمه‌ای باشد که سایر نامزدهای اصولگرا نیز با یکدیگر به تفاهم برسند و یک نفر را به عنوان گزينه موردنظر خود معرفی كنند و " همه با وي و وي با همه " مسئولیت بزرگ امانت ریاست‌جمهوری را در دوره یازدهم به مرحله اجرا در بياورند.
 
بادامچيان تصريح كرد: معرفی يك تيم مشخص به مردم در انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده مورد تايید حزب موتلفه اسلامي است زیرا یک تیم هماهنگ و منسجم می‌تواند مشکلات جاری را حل كند.

عضو حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اينكه در شرايط فعلي فرد جامع الشرایطي در بین نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري به نظر نمی‌رسد که بتواند در همه امور تخصص داشته باشد، خاطرنشان كرد: معرفي يك تيم كامل درحوزه‌هاي سیاست داخلی و خارجی، امور فرهنگی و اجتماعی می‌تواند در پيشبرد اهداف كشور نقش تاثير‌گذاري داشته باشد.

وي اظهارداشت: از نظر حزب موتلفه اسلامي، معرفي يك تيم كارآمد براي انتخابات رياست‌جمهوري بايد در چارچوب روحانیت معظم انجام شود زيرا در اين صورت نامزد‌هاي رياست‌جمهوري مي‌توانند پشتوانه مقبولیت و مشروعیت لازم را كه راهنمایی و حکمیت روحانیت در آن وجود دارد به دست بياورند.

* هرگونه انحراف و فتنه‌گري خطرناك است

بادامچيان درباره خطرات جريان انحرافي و فتنه در انتخابات سال آينده گفت: انحراف، فتنه، قدرت‌طلبی و سلطه‌گری، عوامل اصلی شکست و ایجاد مشکلات هستند و برای نظام ارزشی جمهوری اسلامی که جمهوریت و مردم‌سالاری را با اسلامیت قبول دارد هر نوع انحراف، فتنه‌گری، مقام پرستی خطر است.

*طرح اجماع ملي مبهم است

عضو حزب موتلفه اسلامي درباره طرح اجماع ملي كه از سوي برخي از چهره‌هاي سياسي چون هاشمي رفسنجاني مطرح شده است افزود: اين طرح براي بنده بسيار مبهم است زيرا اگر مقصود اجماع همه ملت در یک نامزد انتخاباتی باشد در وضعیت فعلی و شرایط زمانی به نظرمی‌رسد اين موضوع امكان ندارد.

وي تصريح كرد: در انتخابات دوم و سوم ریاست‌جمهوری اجماع ملی به علت شرایط هفتم تیر و هشتم شهریور پدیدآمده بود به طوريكه در انتخابات چهارم هاشمی رفسنجانی با توافق جمعي انتخاب شد موضوعي كه نمي‌توان آن را اجماع ملي قلمداد كرد.

بادامچيان اظهارداشت: در انتخابات‌هاي متعددي كه در كشورمان برگزار شده است  هيچ‌گونه توافقي وجود نداشت به طوريكه شاهد بوديم رای اکثریت باعث انتخاب گزينه اصلح شده است موضوعي كه به نظر مي‌رسد در انتخابات آتي نيز همين منوال برقرار باشد.

*اصلاح‌طلبان تكليف خود را مشخص كنند

عضو حزب موتلفه اسلامي درباره امكان بازگشت اصلاح‌طلبان به صحنه سياسي كشور گفت: اين طيف سياسي داراي مجموعه افکار و افراد متفاوت هستند به طوريكه گروههاي مختلف ناراضی با افکار لیبرالی چپ یا لیبرالی غربگرا در اين مجموعه حضور دارند كه اين موضوع سبب شده برنامه روشن و تفکری شفاف در بین مردم از آنها وجود نداشته باشد.

بادامچيان تصريح كرد: مشکلی برای شرکت و حضور اصلاح طلبان در انتخابات رياست‌جمهوري و شوراي شهر وجود ندارد اما چون برخی از افراد در اين طيف در فتنه 78 و 88 شرکت و يا از عوامل آن حمایت كردند و يا نامزد آنها میرحسین‌ موسوی بازی خورده سران فتنه یعنی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بوده باید تکلیف خود را با نظام و ملت روشن کنند.

وي اظهار داشت: طبیعی است که ملت ما به فتنه‌گران 88 و حامیان آنها هیچگونه نظر مساعدی ندارد لذا آنها تنها در صورتي مي‌توانند به آغوش ملت، نظام، قانون اساسی و قوانین کشور برگردند كه تكليف خود را مشخص كنند.


*پيچدگي آرايش‌هاي سياسي در انتخابات آينده

بادامچيان با بيان اينكه آرایش سیاسی در انتخابات یازدهم پیچیده‌تر از انتخابات‌های گذشته است گفت: در فضاي سياسي حاكم در كشور جريان دوقطبی سیاسی به  چندقطبی و چندجناحي تبديل شده است  لذا ارائه تحليل درباره آرايش احزاب و تشكل‌هاي سياسي نيازمند بررسي و فرصت كافي است.


*عسگراولادي مواضع اخير را از روی تکلیف شرعی اتخاذ کرده است

عضو حزب موتلفه اسلامي درباره اظهارات اخير عسگر اولادی اظهارداشت: عسگراولادي را همه به خوبی می‌شناسند وي به ایمان، تقوا، پاکی و انصاف و عدالت شهره است.

وي با اشاره به اينكه عسگراولادي نمونه‌ای بارز از ولایت‌پذیران در انقلاب اسلامی است تصريح كرد: وي یار راستین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبري است.

بادامچيان با بيان‌اينكه عسگراولادي مواضع اخير را از روی تکلیف شرعی خویش اتخاذ کرده است، خاطرنشان كرد: عسگراولادي درصدد است باب جدیدی را در سپهر سیاسی ایران باز كند لذا هر کس نقدی به اظهارات وي دارد با حفظ حرکت و حریم این یار دیرین امام(ره) و رهبری و مردم و انقلاب اسلامی مطرح كند تا وي پاسخ آنها را بدهد.

وي تصريح كرد: گروههای مخاطب عسگراولادي از راهی که این انقلابی متعهد و متدین برايشان باز کرده است، برای تصیح اشتباهات و بازگشت از خطاها استفاده کنند که فرصت‌ها همواره کوتاه مدت هستند.
نظرات بینندگان