arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
سه چالش مهم ایران در سال 2013

انتخاب رئیس جمهور آینده، مسیر آینده ایران در پرونده هسته ای را مشخص می کند / رژیم اسد سقوط کند، ایران به برنامه های هسته اش شتاب خواهد داد!

وی اعتقاد دارد که مبارزات انتخاباتی در ایران هرگونه پیشرفتی را در زمینه برنامه هسته ای ایران تا انتخاب رئیس جمهوری جدید متوقف خواهد کرد. لیبراسیون همچنین اعتقاد دارد که بحران سوریه و موضوع بر سر قدرت ماندن بشار اسد برای ایران ابعادی استراتژیک داشته ومی تواند با برنامه هسته ای ایران ارتباط داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لیبراسیون طی مقاله ای به قلم "ژان-پییر پررن" به بررسی مذاکرات هسته ای آینده ایران و چالش های بر سر راه پرداخته است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ وی می نویسد که ایران در سال 2013 میلادی در برابر دو چالش مهم قرار دارد. انتخابات ریاست جمهوری در ماه ژوئن آینده و مذاکرات هسته ای با قدرت های بزرگ در ماه فوریه.

این نویسنده اعتقاد دارد که به این دو چالش، باید بحران سوریه را نیز افزود.

وی میگوید که بدین ترتیب، سه پرونده مهم در دست تصمیمگیران اصلی ایران قرار دارد.

لیبراسیون می گوید که انتخاب رئیس جمهوری آینده نشان خواهد داد که ایران درباره پرونده هسته اش چه راهی را در پیش خواهد گرفت.

وی اعتقاد دارد که مبارزات انتخاباتی در ایران هرگونه پیشرفتی را در زمینه برنامه هسته ای ایران تا انتخاب رئیس جمهوری جدید متوقف خواهد کرد!

لیبراسیون همچنین اعتقاد دارد که بحران سوریه و موضوع بر سر قدرت ماندن بشار اسد برای ایران ابعادی استراتژیک داشته ومی تواند با برنامه هسته ای ایران ارتباط داشته باشد.

وی در تحلیل عجیب مدعی می شود: اگر رژیم بشار اسد سقوط کند، ایران، این امر را به منزله تهدیدی جدی برای خود تلقی کرده و به برنامه های هسته اش شتاب تازه ای خواهد داد!
نظرات بینندگان