arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱

درودگر: داربي گيلان حساسيتي ندارد

مديرعامل باشگاه ملوان هيچ حساسيتي براي داربي گيلان متصور نيست و مي‌گويد که داماش هم تيمي مانند ساير تيم‌هاي ليگ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صادق درودگر در گفت‌وگو با ايسنا، در آستانه داربي استان گيلان گفت: ما براي اين بازي هيچ حساسيتي قائل نيستيم. داماش هم تيمي مانند ساير تيم‌هاي ليگ است و ما بايد برابر آن حساب شده کار کنيم. اگر درست عمل کنيم مطمئنا مي‌توانيم نتيجه‌ دلخواه را بگيريم. براي اين بازي هيچ پاداش مجزايي هم در نظر نگرفته‌ايم چون اين بازي مانند ساير بازي‌هاي ليگ برتر است.

وي همچنين با اشاره به اتفاقات ناگوار بازي رفت در رشت و شعارهاي نامناسب تماشاگران در آن بازي گفت: خيلي‌ها دوست دارند حرکت زشتي که در ورزشگاه شهيد عضدي در بازي رفت رخ داد در انزلي تکرار شود، اما مردم خوب انزلي اجازه اين کار را نمي‌دهند. آنها نشان مي‌دهند که ملت فرهيخته و با شخصيتي هستند و از کساني که فوتبال را براي حاشيه مي‌خواهند جدا هستند. مردم انزلي فوتبال را براي خود فوتبال دوست دارند. کما اين که در برخي بازي‌ها با وجود شکست، تيم خود را تشويق کردند.

درودگر در ادامه انتقاد شديدي از کميته‌ داوران مطرح کرد و گفت: متاسفانه کارشناسان، صدا و سيما و حتي کميته‌ داوران فقط به بازي‌هاي استقلال و پرسپوليس توجه مي‌کنند و داوري بازي‌هاي اين دو تيم را بررسي مي‌کنند. هفت هفته‌ است که پنالتي‌هاي ما را نمي‌گيرند و در عوض عليه ما پنالتي مي‌گيرند.

وي ادامه داد: اين هفته‌ با داماش در خانه خودمان بازي مي‌کنيم و مي‌خواهيم که از امتياز ميزباني به خوبي استفاده کنيم. به طور کلي با يک برنامه حساب شده براي کسب هر سه امتياز بازي به ميدان مي‌رويم و مردم خوب انزلي هم مطمئنا شعارهايشان را به تيم خود اختصاص مي‌دهند. حضور جلال رافخايي هم در اين ميان نقطه قوتي براي تيم ماست.

درودگر در ادامه از کساني که فوتبال ايران را با داربي تهران مي‌سنجد انتقاد کرد و به ايسنا گفت: برخي با ديدن يک بازي کل فوتبال ايران را زير سوال بردند و گفتند که سطح فوتبال ما همين است و کي‌روش نمي‌تواند معجزه کند. اين افراد چرا بازي‌هاي زيباي تيم‌هاي ديگر را نمي‌بينند؟ فولاد، نفت تهران، ملوان، سپاهان، ‌تراکتورسازي و ذوب آهن بازي‌هاي خيلي زيبايي انجام مي‌دهند. گهر و آلومينيوم هم زيبا بازي مي‌کنند. شايسته نيست به خاطر داربي همه فوتبال را زير سوال ببريم. در بازي‌هاي استقلال و پرسپوليس با تيم‌هاي ديگر شاهد خلق حرکت‌هاي خيلي خوب تاکتيکي نيستيم.

وي افزود: نبايد بگوييم که هيچ توقعي از فوتبال ملي نداريم! اگر تيم ملي درست انتخاب شود و تصميم‌ها فردي نباشد مطمئنا مي‌توانيم به جام جهاني صعود کنيم. متاسفانه فوتبال ما اسير فردگرايي شده و همه تصميم‌ها را شخص کارلوس کي‌روش مي‌گيرد. اگر وضعيت به اين صورت ادامه پيدا کند دچار مشکل مي‌شويم.

 


نظرات بینندگان