arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱

عسگراولادی: رقبای ما دلشان به اندازه ما برای مملکت می سوزد/ نامه هایم به رهبری در مورد وضعیت موسوی و کروبی نبوده است

حبيب ا... عسگر اولادي در جايي سخن از نگاشتن نامه هايي خصوصي به رهبري کرده بود. در اين خصوص از او برخي جزييات اين نامه ها را خواستيم اما او ضمن تاييد مجدد وجود چنين مکاتباتي پاسخ داد : اگر اين نامه‌نگاري‌هاقابل انتشار بود که منتشر مي کرديم. البته وي در مورد اينکه آيا در اين نامه در خواستي درباره تغيير وضعيت موسوي و کروبي بوده است تاکيد کرد : فقط همين را بگويم که اين نامه ها هيچ کدام در مورد وضعيت موسوي و کروبي نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خراسان نوشت:

حبيب ا... عسگر اولادي دبيرکل جبهه پيروان خط امام ورهبري و از موسسين حزب موتلفه اسلامي در گفت و گويي با خراسان به سوالاتي درباره مواضع اخير خود پاسخ داد. حبيب ا... عسگر اولادي در جايي سخن از نگاشتن نامه هايي خصوصي به رهبري کرده بود. در اين خصوص از او برخي جزييات اين نامه ها را خواستيم اما او ضمن تاييد مجدد وجود چنين مکاتباتي پاسخ داد : اگر اين نامه‌نگاري‌هاقابل انتشار بود که منتشر مي کرديم.

البته وي در مورد اينکه آيا در اين نامه در خواستي درباره تغيير وضعيت موسوي و کروبي بوده است تاکيد کرد : فقط همين را بگويم که اين نامه ها هيچ کدام در مورد وضعيت موسوي و کروبي نبوده است. وي با بيان اينکه تا کنون رايزني يا ديداري با آقايان موسوي و کروبي نداشته وبراي تغيير وضعيت آنها نيز اقدامي نکرده ام اظهار داشت : مواضع من طي مقالات ، سخنراني ها و مصاحبه‌هاي من شفاف و روشن است و فکر نمي کنم ابهامي باشد که نيازي به رايزني داشته باشد.

حبيب ا... عسگر اولادي در گفت و گوي اختصاصي با روزنامه خراسان همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا شما هنوز از ناحيه فتنه گرهايي که اين دو را احاطه و مفتون کردند احساس خطر مي کنيد يا خير نيز گفت : فتنه سال 88 در قيام تاريخي 9دي مهار و کنترل شد. اما اينکه بگوييم آمريکايي ها و اذنابشان دست برداشته اند و ديگر توطئه و فتنه گري نمي کنند يک خيال خام است . آنها خود را براي بازتوليد فتنه 88 در انتخابات سال 92 آماده مي کنند . پياده نظام و سواره نظام اين فتنه گري هم براي مردم شناخته شده اند.وي احتمال ادامه فتنه گري از سوي همان کساني که موسوي و کروبي را احاطه کرده بودند در صورت رفع حصرآنها را رد نکرد و در اين زمينه خاطر نشان کرد : همان کساني که آن شرارتها را در داخل و خارج از کشور پديد آوردند هنوز فعال بوده و همچون آتش زير خاکستر منتظر فرصت هستند.

بنده گفته ام صحنه انقلاب صحنه رقابت است نه منازعه

وي همچنين در پاسخ به اين که مواضع شما بعضاً با استقبال رسانه هاي خارجي و نيروهاي مخالف نظام قرار گرفته، ارزيابي شما در اين خصوص با توجه به هشدار امام(ره) در مورد هوشياري مقابل تشويق دشمنان چيست؟ افزود: رسانه هاي خارجي به مواضع بنده به ديده ترديد نگاه مي کنند برخي هم به ظاهر آن را تأييد کردند.

بايد ديد آن ها به چه چيزي مهر تأييد زده اند. بنده به کساني که فتنه زده شده اند گفته ام که برگرديد به دامن انقلاب و مردم. آيا رسانه هاي خارجي از آن استقبال کردند؟ بنده گفته ام صحنه انقلاب صحنه رقابت است نه منازعه. آيا رسانه هاي دشمن از اين موضع حمايت کرده اند؟ بنده صريح گفته ام که بسترسازان فتنه بيايند از توطئه نرم آمريکا و اذناب داخلي عليه انقلاب تبري بجويند آيا رسانه هاي دشمن از اين استقبال کرده اند؟ بنابراين اين شبهه اي که سوال فرموديد حداقل با اظهارات بنده تطبيق ندارد بي ترديد دشمنان انقلاب اسلامي از بازگشت ياران انقلاب که غافلانه مفتون شدند به خيمه انقلاب و ولايت خشنود نيستند.

رقباي ما دلشان به اندازه ما براي مملکت مي سوزد

عسگراولادي همچنين در پاسخ به اين که بهترين راهکار عملي شما براي پيروزي اصولگرايان در انتخابات آتي چيست؟ تا چه ميزان رقبايي همچون اصلاح طلبان يا دولت را رقيب خطرناکي براي خود مي دانيد؟ افزود: رقيب هيچ وقت خطرناک نبوده و نيست. بايد باور داشته باشيم رقباي ما هم به اندازه ما دلشان براي مملکت مي سوزد.

ما در انتخابات نبايد به شرط پيروزي شرکت کنيم و اگر توفيق پيدا نکرديم مفهوم آن اين باشد که شکست خورده ايم يا تصور کنيم که تقلب شده است و مفهوم اين آن است که مردم شخص ديگري را براي خدمت برگزيده اند. فقط بايد به نتيجه انتخابات احترام گذاشت تا مشکلات مملکت حل شود.عسگراولادي همچنين در پاسخ به اين که برخي اصلاح طلبان و حتي رئيس دولت اصلاحات از سخنان شما استقبال کردند و نامه نوشتند، آيا مي خواهيد تجربه نامه نگاري هاي گذشته را تکرار کنيد؟ اين اقدام را تا چه ميزان در تغيير فضاي سياسي کشور مناسب مي بينيد؟ افزود: دوستان اصلاح طلبان بايد نصايح بنده را خيرخواهانه بدانند و به بي مهري با نظام و مردم پايان دهند و با فتنه سازان و فتنه گران مرز خود را روشن کرده و «نه» بگويند و توطئه هاي دشمنان را خنثي کنند. در مورد نامه ها هم بنده پاسخ کساني که نامه نوشتند را دادم و در روزنامه ها هم انعکاس داشته است و فکر مي کنم اين نامه نگاري ها فضاي گفت وگوي سياسي را تلطيف کرده و مي کند.
نظرات بینندگان