arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱

مطهری: احمدی‌نژاد برای دفاع از وزیر نیامده بود/ معلوم شد مهم‌ترین ادعاهای آقای رئیس جمهور در همین حد است

علی مطهری با بیان اینکه رئیس جمهور برای دفاع از شیخ‌الاسلامی به مجلس نیامده بود، گفت: فکر می‌کنم رأی آوردن و نیاوردن استیضاح برای آقای احمدی‌نژاد مهم نبود.صحبت‌های آقای رئیس جمهور واقعاً در شأن رئیس جمهور نبود اما فکر می‌کنم در کل برای نظام با برکت بود برای اینکه بالاخره آقای رئیس جمهور که می‌گفتند یکسری مسائل را می‌دانم و خواهم گفت، گفتند و معلوم شد که مهم‌ترین ادعاهای آقای رئیس جمهور در همین حد است که در مجلس پخش شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اتفاقات جالبی در جلسه علنی امروز مجلس رخ نداد، گفت: البته این جلسه نشان از سلامت نظام ما داشت.

به گزارش فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران بعد از پایان جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره استیضاح شیخ‌الاسلامی گفت: تصور ما این بود که 50 درصد احتمال استیضاح و 50 درصد احتمال عدم استیضاح آقای شیخ‌الاسلامی وجود دارد اما با توجه به صحبت‌های آقای رئیس جمهور ورق برگشت و کسانی که می‌خواستند به استیضاح رأی ندهند، رأی به استیضاح دادند.

وی با بیان اینکه جلسه علنی عصر امروز به دلیل مطالب مطروحه جالب نبود، افزود: صحبت‌های آقای رئیس جمهور واقعاً در شأن رئیس جمهور نبود اما فکر می‌کنم در کل برای نظام با برکت بود برای اینکه بالاخره آقای رئیس جمهور که می‌گفتند یکسری مسائل را می‌دانم و خواهم گفت، گفتند.

مطهری افزود: معلوم شد که مهم‌ترین ادعاهای آقای رئیس جمهور در همین حد است که در مجلس پخش شد و البته این نشانه سلامت نظام ما است چون مشخص شد که تخلفات یکی از نزدیکان سران نظام ما در همین حد است که یک گفت‌وگو با آقای مرتضوی داشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ادعای رئیس جمهور درباره تخلف یکی از نزدیکان رئیس مجلس نشان داد که فساد بزرگ در بین مسئولان ما وجود ندارد، افزود: نفس کار آقای احمدی‌نژاد غیر قانونی و غیر شرعی بود اینکه فردی که حضور ندارد فیلم او را در مجلس به نمایش بگذاریم، اخلاقی نیست.

مطهری با بیان اینکه جلسه استیضاح آقای شیخ‌الاسلامی برکات زیادی برای نظام ما خواهد داشت، گفت: جلسه امروز مقداری چهره آقای رئیس جمهور را آشکارتر کرد و فکر می‌کنم به نقطه پایان بحران نزدیک‌تر شده‌ایم.

وی در پایان با بیان اینکه رئیس جمهور برای دفاع از شیخ‌الاسلامی به مجلس نیامده بود، گفت: فکر می‌کنم رأی آوردن و نیاوردن استیضاح برای آقای احمدی‌نژاد مهم نبود.
نظرات بینندگان