arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۱

پخش مستقیم مراسم اختتامیه جشنواره فجر از شبکه "آی‌فیلم"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: با ورود هنرمندان و مردم به برج میلاد برای شرکت در مراسم اختتامیه‌ی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نوعی این برنامه بصورت غیر رسمی آغاز شده است.

اگرچه به نظر می‌رسد مسوولان برگزاری اختتامیه به تعداد صندلی‌ها کارت صادر کرده‌اند اما مهمانان ترجیح می‌دهند ریسک نکرده و از همین حالا پشت درهای سالن اصلی همایش‌های برج میلاد صف ببندند.

در محوطه برج میلاد نیز عده‌ای از علاقه‌مندان که کارت ورود به محوطه را ندارند ازدحام کرده تا هنرمندانی که از مسیر تعبیه شده عبور می‌کنند را مشاهده کنند.

نامزدها و هنرمندان مراسم اختتامیه که از ساعاتی قبل در هتل «آزادی» حاضر شدند با برنامه‌ریزی جشنواره به سمت برج میلاد در حال حرکت هستند تا از «کوچه انقلاب» عبور کنند و با استقبال کمیته تشریفات جشنواره وارد مرکز همایش‌های برج میلاد (محل برگزاری اختتامیه) شوند.

تا کنون داوود میرباقری، مهدی فخیم‌زاده، رسول صدرعاملی، ضیاءالدین دری، تورج منصوری، سیامک پورشریف، مهدی صباغ‌زاده و ... به مراسم آمده‌اند.

طبق اعلام روابط عمومی جشنواره فجر، محمدرضا شهیدی‌فر اجرای مراسم اختتامیه را بر عهده دارد.

***********

تا 20 دقیقه قبل از آغاز رسمی مراسم اختتامیه، حمید فرخ‌نژاد، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، علیرضا زرین‌دست، علیرضا داوودنژاد و خانواده‌اش، مهرداد اسکویی، محسن خان‌جهانی، بهرام عظیمی، محمدرضا شریفی‌نیا، بهروز شعیبی و ... به مرکز همایش‌های برج میلاد آمدند.

** به نظر می‌رسد بیشترین چهره‌ای که تا کنون توسط عکاسان مورد استقبال قرار گرفته بازیگر خردسال و اصلی فیلم سینمایی «دهلیز» است.

** ماموران حراست برج میلاد و هم‌ چنین ماموران کنترل کارت‌های ورودی، سخت‌گیری بسیار زیادی را در ورود مهمانان انجام می‌دهند تا فردی بدون کارت وارد سالن نشده و مانند ایام برگزاری جشنواره مشکلاتی ایجاد نشود.

** دو ال‌سی‌دی بزرگ در محوطه مرکز همایش‌های برج میلاد در حال نمایش کلیپ‌هایی از کاندیداهای دریافت جایزه هستند.

این مراسم قرار است از ساعت 19 آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود: یک شبکه تلویزیونی و یک شبکه رادیویی، مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را مستقیما پوشش خواهند داد.

طبق اعلام بلندگوی نصب شده در محوطه برج میلاد، شبکه تلویزیونی آی‌فیلم و رادیو جوان، مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را مستقیما پوشش خواهند داد.
نظرات بینندگان