arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۱

۲۱۰ نماینده اهانت به رئیس مجلس را محکوم کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور اخلالگران و اقدامات خلاف شرع و قانون از سوی هتاکان را در روز باشکوه ۲۲ بهمن محکوم کردند.

علیرضا منادی سپیدان عضوی هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ بهمن) بیانیه ای که به امضای ۲۱۰ نفر از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی درخصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد:

ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در حمایت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به زیباترین و باشکوه ترین شکل ممکن در سراسر ایران اسلامی حضور یافته و با این نمایش قدرت تاریخی همه طراحی ها و نقشه های آمریکا و همپیمانانش را نقش بر آب کردند و یک بار دیگر این سخن تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را ثابت نمود که ما می خواهیم به همه دنیا نشان دهیم که قدرت های فائق را می توان با نیروی ایمان شکست داد.

این بیانیه در ادامه می افزاید: اتحاد و انسجام ملی و حضور همه اقشار این ملت مقتدر به ویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران و زنان و مردان شجاع و نسل سوم و چهارم هایی که به صلابت نسل اول انقلاب به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری عشق می ورزند نشاندهنده این وحدت است که این ملت بزرگ نه با جنگ سرد و نه با جنگ اقتصادی نمی توان از صحنه بیرون کرد.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا روزی ناگزیر خواهد بود که مقابل عظمت این نظام مقدس الهی تسلیم شود و واقعیت های موجود را بپذیرد و به سیاست های خصمانه خود پایان دهد. آمریکا امروز باید بداند که همه اقشار این ملت با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری یکصدا و متحد به هر گونه درخواستی تا زمانی که سیاست های خصمانه و ظالمانه را علیه ملت بزرگ ایران اعمال می کند جواب منفی داده و با استحکام و قاطعیت مسیر انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران متواضعانه از آحاد ملت به خاطر این حضور ارزشمند و تاریخی و حمایت های قاطع از مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی نموده و اعلام نموده هر گامی که برخلاف رهنمودها و دستورات رهبر معظم در راستای ایجاد اختلاف و اهانت به مسئولان نظام برداشته شود خواسته یا ناخواسته تامین کننده منافع دشمنان انقلاب به ویژه آمریکای جنایتکار بوده و محکوم می گردد.

در پایان با الهام از کلام رهبر عظیم الشان انقلاب که فرمودند فضای اهانت و هتک حرمت مخالف اسلام و خلاف شرع و خلاف عقل سیاسی و موجب خشم خداوند است از مراجع قانونی ذیربط می خواهیم ضمن ریشه یابی حرکت های خودسر با هتاکان حریم بارگاه کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و با اخلالگران مراسم باشکوه ۲۲ بهمن در شهر قیام و اجتهاد که علی رغم این تهدیدات و هشدارهای مداوم حرمت ها را شکستند قاطعانه برخورد کند./


نظرات بینندگان