arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۱

آتش‌سوزی مرگبار در گاراژی در جنوب پایتخت

آتش‌نشانان پس از حضور در این محل متوجه شدند که در قسمتی از این گاراژ یک بنای دو طبقه قدیمی به مساحت حدود 16 متر مربع کاملا شعله‌ور شده است.پس از اطفای حریق هنگامی که آتش‌نشانان برای بازدید و انجام اقدامات کارشناسی وارد ساختمان شدند در طبقه دوم این بنا با جسد سوخته کارگری حدود 50 ساله روبرو شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک گاراژ در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش مهر، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات عملیات آتش‌نشانان در این حادثه گفت: وقوع آتش‌سوزی در یک گاراژ 1300 متری در ساعت 22:11 روز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان ایستگاه 5 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان هلال‌احمر اعزام شده‌اند گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در این محل متوجه شدند که در قسمتی از این گاراژ یک بنای دو طبقه قدیمی به مساحت حدود 16 متر مربع کاملا شعله‌ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه از طبقه اول این ساختمان به عنوان انبار و از طبقه دوم آن به عنوان محلی برای استراحت کارگران استفاده شده بود گفت: آتش‌نشانان در مرحله نخست اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و از چند جهت شعله‌های آتش را که تمام ساختمان را در بر گرفته بود، مهار و اطفاء کردند.

وی گفت: پس از اطفای حریق هنگامی که آتش‌نشانان برای بازدید و انجام اقدامات کارشناسی وارد ساختمان شدند در طبقه دوم این بنا با جسد سوخته کارگری حدود 50 ساله روبرو شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تحت بررسی است، تصریح‌کرد: متاسفانه هنگام وقوع حادثه هیچ یک از افراد در محل نبوده و آتش‌نشانان از حضور این مرد 50 ساله در بنا با خبر نبودند.
نظرات بینندگان