arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱

دلیل‌کناره‌گیری فخیم‌زاده از سریال«هفت سین»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کیانوش گرامی بازیگر سریال «هفت سین» گفت: فخیم زاده 5 روز در تولید «هفت سین» با گروه همراه بود اما به دلیل اینکه با انتظاراتش مطابقت نداشت از ادامه همکاری انصراف داد.

کیانوش گرامی بازیگر سینما و تلویزیون به بهانه بازی در مجموعه تلویزیونی «هفت سین» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: داستان«هفت سین» در یک آپارتمان ۱۱۰ متری می‌گذرد و جریان دو خانواده مدعی مالکیت این آپارتمان به تصویرکشیده می‌شود که ناچارند یکدیگر در ایام نوروز تحمل کنند.این مجموعه قرار است در ایام نوروز سال 92 از شبکه تهران پخش شود.
گرامی در خصوص نقش خود در این مجموعه تلویزیونی گفت: من به عنوان راننده کامیون باربری شهری که اسباب و اثاثیه یکی از خانواده های درگیر در داستان را جابه جا می کند، در «هفت سین» به ایفای نقش می پردازم.این بازیگر تلویزیون بیان کرد: کش و قوس هایی که سر پول و ودیعه خانه به وجود می آید این راننده را نیز در طول سریال در جریان این دو خانواده درگیر می کند.

وی با اشاره به اینکه سیروس گرجستانی نقش پدر یکی از این خانواده ها را ایفا می کند، اعلام کرد: در این سریال با بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، فردوس کاویانی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، محسن افشانی، مهران رجبی، جواد عزتی، سمیرا حسن پورو... هم بازی هستم.

وی در خصوص حضور مهدی فخیم زاده دز این سریال نوروزی بیان کرد: فخیم زاده چهار یا پنج روز روز برای تولید این مجموعه با ما همراه بود اما نظرش جلب نشد و از ادامه همکاری با گروه انصراف داد.گرامی در پایان با اشاره به اینکه تصویربرداری «هفت سین» تا اواسط نوروز نیز ادامه خواهد یافت، اعلام کرد: برای ساخت «هفت سین» قرار بود از بازیگران مطرح دیگری همچون آزیتا حاجیان و رضا کیانیان نیز استفاده شود که به نتیجه نرسید.

مجموعه تلویزیونی «هفت سین» به تهیه کنندگی مجید سرسنگی و سید محمود رضوی از روز 29 اسفند ماه سال جاری بر روی آنتن می‌رود.

فیلمنامه‌ این سریال را سعید فرهادی و احسان بیگلری نوشته‌اند. فرهادی نگارش مجموعه‌های «تا ثریا»، «عید امسال» و... را در کارنامه کاری خود دارد.


نظرات بینندگان