arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱

احمدی نژاد: خس و خاشاکی هستند که می‌خواهند در مسیر نورانی ملت‌ها مانع ایجاد کنند

شیاطین بیهوده آب در هاون می‌کوبند و به مانند خس و خاشاکی هستند که می‌خواهند در مسیر نورانی ملت‌ها مانع ایجاد کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس جمهور تاکید کرد: شیاطین بیهوده آب در هاون می‌کوبند و به مانند خس و خاشاکی هستند که می‌خواهند در مسیر نورانی ملت‌ها مانع ایجاد کنند.

محمود احمدی‌نژاد در سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی در بندرعباس با اشاره به اینکه "ایران را باید برای خودمان و همه بشریت بسازیم"، خاطرنشان کرد: انسان موجودی جهانی است و هرکس بخواهد به قله‌های جهانی برسد، باید به فکر همه انسان‌ها باشد.
اهم اظهارات رییس جمهور در ادامه می آید ؛

• امروز، روز کار و تلاش است و مشکلات و موانع در برابر یک ملت بزرگ همیشه وجود دارد، ولی هنر ملت غلبه بر مشکلات است.

• به بدخواهان ملت ایران می گویم، شما در برابر ملت ایران شکست خورده‌اید و همواره اشتباه می‌کنید، به جای اینکه در برابر عظمت ملت ایران تعظیم کنید و در کنار این ملت قرار گرفته و از ظرفیت‌های بی‌پایان ملت ایران به نفع خود و جامعه بشری بهره ببرید، تصور می‌کنید با تازه به دوران رسیده‌هایی مثل خودتان مواجه هستید، لذا با رفتارهای زشت به دنبال ایجاد مانع در برابر پیشرفت ملت ایران هستید.

• افق نگاه ملت ایران بسیار فراتر از آن است که عده‌ای بخواهند در جغرافیای منطقه دستکاری و تغییر ایجاد کنند، این عده باید بدانند که واژه‌ها و نامگذاری‌های جغرافیایی در طول تاریخ براساس فرهنگ و تمدن شکل می‌گیرد و با چند شعار سیاسی نمی‌توان فرهنگ و اقتدار ایجاد کرد و البته ملت ایران از این جهت هیچ نگرانی وجود ندارد.

• ملت ایران بر پایه عدالت، احترام و همکاری سازنده دست دوستی به سمت همه ملت‌ها دراز می‌کند و همه ملت‌ها را به وحدت برای ساختن جهانی بهتر دعوت می‌کند. زمانی که از انسان کامل و حکومت مهدوی صحبت می‌کنیم به این معنا نیست که بر پایه این شعار به دنبال حاکمیت بر جهان هستیم، بلکه این یک دعوت به استقرار توحید و عدالت در جهان است.

• بشریت در حال ورود به دوران جدیدی است. شیاطین بیهوده آب در هاون می‌کوبند و به مانند خس و خاشاکی هستند که می‌خواهند در مسیر نورانی ملت‌ها مانع ایجاد کنند، اما این موانع به فضل الهی به دست فرزند امام حسن عسگری (ع) برطرف شده و عشق و محبت در جهان گسترش خواهد یافت.

• آزادی بالاترین هدیه خدا به انسان است و هر عملی بر اساس انتخاب آزاد ارزش پیدا می‌کند، لذا حتی کارهای خوب و زیبا اگر تحت فشار انجام شوند، فاقد ارزش خواهند بود. اگر کاری تحت اجبار و بدون انتخاب آزاد انجام شود، کمال آفرین نیست و انسان را به قله‌های سعادت نمی‌رساند؛ انسان تنها موجود عالم هستی است که خداوند به او اختیار انتخاب آزاد داده است.
نظرات بینندگان