arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱

عصبانيت قلعه نويي از استعفاي فتح الله زاده؛ خبری در راه است

سرمربی استقلال پس از اطمينان از خبر استعفاي مدیر عامل باشگاه بهت زده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر قلعه نويی در تمرین روز چهارشنبه آبی پوشان از نزدیکانش شنید که فتح الله زاده استعفا کرده است. او به سرعت پیگیر صحت و سقم خبر شد اما سرانجام در آخرین ساعات چهارشنبه شب بود که تماسی با او گرفته شد که کمی بعدتر باعث شد سگرمه هایش در هم برود.
به گزارش انتخاب ورزشی ، گفته می شود به قلعه نويی خبر داده اند به رغم تکذیب وزیر ورزش و جوانان، رییس و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، فتح الله زاده قصد کناره گیری از سمت خود را دارد و در این موضع خود کاملا مصر است.
سرمربی استقلال تلاش کرد با فتح الله زاده تماس بگیرد و او را منصرف کند اما موفق نشد.
با این وجود  قلعه نويی سعی کرد ناراحتی اش را به بازیکنان تیم منتقل نکند و به بازی روز پنجشنبه تیمش با صنعت نفت بیاندیشد.
در همین حال و بر اساس آخرین اخبار، مدیر عامل استقلال روز دوشنبه در تماس با مجمع و هیات مدیره باشگاه به شدت از فراهم نشدن منابع مالی برای تیم در آستانه آغاز فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا گلایه کرده و در همان روز، از سمت خود کناره گیری کرده است.
اردوی چهارشنبه شب استقلال کاملا تحت تاثیر استعفا مرد شماره یک آبی ها بود.
مربیان و بازیکنان تیم از هم سوال می کردند که آیا فتح الله زاده در استقلال ماندنی است یا باید در روزهای آتی در انتظار حضور یک مدیر جدید در  طبقه پنجم ساختمان سنگی سعادت آباد بود. به نظر می رسد خبری در راه است.

 

نظرات بینندگان