arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۶۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱

جر و بحث شدید صالحی و داود اغلو

روزنامه الاخبار، چاپ لبنان مدعی جر و بحث علی اکبر صالحی با همتای ترکیه ای اش شد. به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ این خبر را یک مقام عراقی به این روزنامه لبنانی داده است.به گفته او، علی اکبر صالحی طی تماس تلفنی با داود اوغلو ضمن انتقاد از اقدامات دولت ترکیه در بحران سوریه، خطاب به گفته که «دیپلماسی در هیچ حالتی نخواهد مرد»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



روزنامه الاخبار، چاپ لبنان مدعی جر و بحث علی اکبر صالحی با همتای ترکیه ای اش شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ این خبر را یک مقام عراقی به این روزنامه لبنانی داده است.

به گفته او، علی اکبر صالحی طی تماس تلفنی با داود اوغلو ضمن انتقاد از اقدامات دولت ترکیه در بحران سوریه، خطاب به گفته که «دیپلماسی در هیچ حالتی نخواهد مرد»

صالحی در ادامه از او پرسیده که آیا ترکیه توانسته دستاوردی از بحران سوریه داشته باشد؟ چگونه می تواند پس از آن همه کشتار و ربودن زنان و کودکان جایی در مذاکرات برای خود تصور کند؟

سخنان صالحی باعث عصبانیت اغلو شده و او نیز اظهارات تندی در مورد ایران به زبان آورده و از حمایت ایران از بشار اسد شدیداً انتقاد کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
139
356
زنده باد ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
330
348
اوغلو اساسا در حدی نیست که بخواد اسم ایران رو حتی با دهن کجی ادا کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
173
243
حتی اگر همه ادعاهای ترکیه علیه ایران درست باشه حمایت ترکیه از تروریستها علیه حتی یک دیکتاتور که همسایه ترکیه است کار اشتباهی بوده این مثل این هست که ایران موقع حمله امریکا به عراق با اون همه جنایت صدام علیه ایران کمکش کنه در صورتی که سوریه نه تنها ضرری برای ترکیه نداشت بلکه روابط اقتصادی خیلی خوبی هم داشتن ترکیه اشتباه کرده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
44
316
بدون توجه به صحت و سقم خبر باید گفت که یک وزیر خارجه در هیچ شرایطی نباید عصبانی بشود مثل اینکه یادمان رفته است با عراق جنگ داشتیم اما در همان حال سفارتمان در بغداد مشغول به کار بوده است.
نظرات بینندگان