arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۰۵۱
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱

احمدی نژاد در تلویزیون: هزینه آجیل و سبزی پلو با ماهی مردم را جور کردیم/ نمی خواهم کام مردم را امشب تلخ کنم/ قیمت مسکن سال آینده قطعاً می شکند/ برای بسیاری مردم امسال سخت گذشت/ صدا و سیما پخش زنده را قطع کرد!

دولت ما دولت عدالت است. دولت مردم است. آمدند سروصدا کردند که آقا این چه کاریست. در حالی که من گفته ام مسابقه برگزار شود هر کس شایسته تر است وارد دولت شود. تاکید کرده ام که امتحانات هم باید عادلانه باشد. به گزینش هم سفارش کرده ام که بی جهت گیر ندهد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


محمود احمدی نژاد راس ساعت 9 و 40 دقیقه سخنان خود در شبکه اول سیما را آغاز کرد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ وی که در این جلسه، وزیر اقتصاد، ثمره هاشمی و مرادی او را همراهی می کنند، ابتدا در مورد جلسه امروز سران سه قوه، خیلی کوتاه گفت: دعوت کردند ما رفتیم معمولاً صحبت در مورد مسائل مهم روز است که اینبار نیز چنین بود.

وی سپس در مورد بودجه توضیحاتی داد و گفت که تا چهارشنبه بودجه سال آتی را تقدیم مجلس می کند.

وی در پاسخ به سوال مرتضی حیدری درباره اینکه بودجه امسال با تاخیر نسبتا زیادی ارائه می‌شود، این مسئله چه دلیلی دارد و چه زمانی هماهنگی‌ها برای تحویل بودجه انجام می‌شود، گفت: امسال ما شرایط خاصی را تجربه کردیم؛ بودجه هم سند بسیار مهمی است و در واقع یک برنامه یکساله محسوب می‌شود.

وی افزود: تمام دخل و خرج‌های دولت در طول سال و کارهایی که باید در بخش‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی انجام شود، همه در بودجه منعکس می‌شود.

رئیس جمهور ادامه داد: بودجه تا حدود زیادی تحت تاثیر درآمدهای نفتی است و وقتی در درآمدهای نفتی و قیمت ارز نوسان ایجاد می‌شود به طور طبیعی بودجه هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. بر همین اساس لازم بود که ما یک ارزیابی نسبتا دقیقی از شرایط محیطی داشته باشیم و عملکرد بودجه در سال جاری را بررسی کنیم.

احمدی‌نژاد گفت: ‌همچنین لازم بود که ما تحولات بین‌المللی را رصد کنیم و سیاست‌های کلی کشور و برنامه‌های سازندگی را مدنظر قرار دهیم تا بودجه‌ای را ببندیم که سرعت رشد ما را حفظ کند و نواقص بوجود آمده را برطرف کند و همچنین قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی اظهار داشت:‌ البته دشمن هم اقداماتی می‌کرد و ما هم مقداری تحمل کردیم تا آنها حرکاتشان را انجام دهند تا ما ارزیابی خودمان را کامل کنیم؛ با توجه به رفتار دشمنان و تأثیر رفتار آنها بر بازار ما فکر می‌کنم که بودجه خیلی خوبی تهیه شده است.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه این هفته تحویل مجلس می‌شود، گفت: انشاءالله این هفته تحویل می‌دهیم؛ فکر می‌کنم برای روز چهارشنبه هماهنگ شود تا بودجه را بفرستیم.



احمدی نژاد درخصوص حقوق و دستمزدها در سال آینده گفت: با افزایش 20 درصدی حقوق و میزان یارانه ها مشکل حل می شود. اما اگر ما گام دوم را اجرا کنیم، قدرت خرید هم افزایش می یابد. با این رویکرد هم کاهش قدرت خرید مردم جبران می شود و هم افزایش قدرت خرید برای 7 دهک محقق می شود.

وی تاکید کرد: یک فشارهایی بود که دهک هایی حذف شود ، ما هم بررسی هایی انجام دادیم . اما فعلاً توافقی نشده و به همه یکسان پرداخت می شود.

رییس جمهور درخصوص وضعیت صادرات غیرنفتی گفت: ما در 10 ماه آخر سال تقریباً نزدیک به سال قبل صادرات غیرنفتی داشته ایم.

احمدی نژاد در خصوص کنترل نقدینگی در کشور هم گفت: برای کنترل نقدینگی چند برنامه خوب شروع کرده ایم. بانک مرکزی هم مواردی را شروع کرده. قدرت مانوری که دراختیار داریم و هم کمک مردم شرایط را بهتر می کند. الان یک مقدار لجام گسیختگی هست که الان جای گفتن آن نیست و ممکن است کام مردم تلخ شود.

وی گفت: اگر الان دو سال و نیم قبل بود پافشاری می کردم صد درصد قانون هدفمندی اجرا شود. اگر این اتفاقات می افتاد این نوسانات ارزی را نداشتیم.

احمدی نژاد درخصوص وضعیت اقتصادی کشور گفت: اگر این یکسال اخیر را برداریم جهت حرکت کشور رو به پیشرفت است.

وی در مورد تورم موجود نیز گفت: من نمی خواهم کام مردم را امشب تلخ کنم.

امسال سال سختی بوده برای کشورمان، ما سال متعادلی را امسال نگذروندیم، اما روند ما خوب بوده است. نرخ بیکاری ما جهش نکرده، نوساناتی بوده که قبلاً هم بوده. با توجه به مشکلات شدید اقتصادی، منتظر جهش سنگین بودند که نشده است.

من راضی نیستم که حتی یک نفر هم در کشور بیکار باشد.

وی در مورد استخدام های دولت گفت: توی این 8 سال 800 هزار نفر از دولت خارج شدند، خب این خلاًء ایجاد کرد. دولت می خواهد 300 هازر نفر را تثبیت کند در دولت. چون درواقع این افراد الان هم در دولت هستند. این اتفاق هیچ فشاری به بودجه نمی آورد.

دولت ما دولت عدالت است. دولت مردم است. آمدند سروصدا کردند که آقا این چه کاریست. در حالی که من گفته ام مسابقه برگزار شود هر کس شایسته تر است وارد دولت شود. تاکید کرده ام که امتحانات هم باید عادلانه باشد. به گزینش هم سفارش کرده ام که بی جهت گیر ندهد

احمدی نژاد در مورد قیمت ها گفت: چرا باید قیمت مسکن برود بالا وقتی تعداد مسکن های موجود ما بیش از تعداد خانواده است. این قطعاً کاذب است. من مطمئنم که قیمت ها در سال آینده (مسکن) می شکند. یادتان باشد که در همین دولت هم یکبار قیمت مسکن شکسته است.

مجری با اشاره به طرح برخی مردم در مورد نخریدن پسته از احمدی نژاد پرسید که چه برنامه ای برای قیمت های شب عید دارند. احمدی نژاد گفت: برای بسیاری مردم امسال سخت گذشت. باید جبران کرد. نوسانات ارز هم فشار آورد. دولت دنبال جبران از طریق هدفمندی بود از محل خود منابع خدفمندی. جلساتی ببرگزار شد، یکبار هم در خدمت رهبری بودیم و ایشان تاکید کردند که این اقدامات انجام شود.

فکر می کنم با این عیدانه، مشکلات اولیه حل شود. سبزی پلویی، آجیلی چیزی .. این یک مقدار کمک است برای شب عید.

احمدی نژاد در مورد طرح های خودجوش مردمی در مورد نخریدن آجیل یا مواد احتکار شده گفت: به نظرم کار خوبیست.

وی سپس خواست چند جمله ای با مردم صحبت کند.

احمدی نژاد با انتقاد از افرادی که از فضای جیاد شده توسط دشمن، سوء استفاده می کنند و به فکر درآوردن پول های نجومی هستند گفت: چنین افرادی که با هموطن خود چنین می کند، اساساً می توانند نامشان را ایرانی گذاشت؟! هرگز نمی خواهیم باور کنیم یک ایرانی به هموطنانش اججاف کند

یک مقدار فشار کمتر بیاریم به بازار، خوشبختانه کالا که کم نیست در کشور ، اما به بازار فشار نیاوریم.

خودروسازان مجبورند و موظفند که قیمت های واقعی را بازگردانند. یعنی چه که ماشینی که ارزشش خیلی کمتر است، 18 میلیون به فروش رود؟  ما نمی خواهیم برخورد کنیم ، خودشان بروند خودشان را اصلاح کنند. نباید چنین حسی شود که از حمایت دولت، سوء استفاده شود؟ چقدر آهن و پلاستیک مگه استفاده شده که انقدر به فروش می رسانید؟ کیلویی چنده مگه؟! من امیدوارم مدیران خودرو خودشان را از مردم بدانند و به مردم کمک کنند.

احمدی نژاد در خصوص قیمت گذاری های اخیر هم گفت : من این موارد را متوجه نمی شوم آنها موظفند قیمت بازار را برسانند به قیمت واقعی. ما حمایت می کنیم که کیفیت بالاتر و قیمت پایین تر محصول به مردم برسد. اگر اینطور باشد از بین می رود.

وی گفت: ما مجبور می شویم عوارض را برداریم تا مردم .... خوب نباید این کار را بکنند. اصلاً این خودرو کیلویی چند؟



احمدی نژاد در خصوص لایحه بودجه هم گفت: لایحه سه دوازدهم به مجلس تقدیم می شود. خود بودجه هم به دلیل اینکه آقایان روی آن کار می کردند دیر ارائه شده. مجلس هم باید عنایت داشته باشد دولت بدنه کارشناسی دولت است.

امیدواریم بودجه با کمترین تغییر به دولت برگرداند .

بودجه خرداد به دولت می آید و حدود 15 روز بعد عملیاتی می شود. در سه دوازدهم هم گفتیم که تا بودجه بیاید تمام قوانین به 1/1/92 برگردد و براساس لایحه اصلی بودجه محاسبه شود.

*** درحالی که دفتر رییس جمهور وعده ابتکاری جدید از سوی رییس جمهور داده بود که اینبار برخلاف دفعات پیشین به جز سئوالات مجری همیشگی، از خبرنگاران دیگر رسانه ها نیز دعوت می شود ، پس از طرح سوالات تکراری مجری همیشگی و پاسخ های مشابه رییس جمهور در مورد شرایط اقتصادی کشور نوبت به خبرنگاران رسید که در همین لحظه صدا و سیما پخش زنده را برای پخش سریال صدر اعظم و پخش تبلیغات قطع کرد.

صداوسیما وعده داد که پس از پخش سریال، ادامه سخنان احمدی نژاد به صورت ضبط شده پخش شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
885
28
فعلا که بدجوری حیدری او رو به چالش انداخته.دم حیدری گرم.
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
اینو جدی گفتی؟جان من جدی گفتی؟خود این کامنت تورو بخونه تعجب میکنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
راستی اگر حیدری نبود ، تنکلیف مصاحبه های رییس جمهور چی می شد ؟ خوبه که این یکی را داریم !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
26
673
دلار 900تومان هم نمي ارزد در نتيجه در طي مدت كوتاهي مي رود حول و حوش 3600تومان (‌حدود چهار برابر) یعنی چه که ماشینی که ارزشش خیلی کمتر است، 18 میلیون به فروش رود؟
(فكر كنم بزودي پرايد برود بالاي هفتاد ميليون تومان) زنده باد مديريت جهاني، زنده باد مديريت جهاني، زنده باد مديريت جهاني
پاسخ ها
حمیده بیکار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
احتمالا منظور رئیس جمهور از اینکه قیمت مسکن می شکند این بود که قیمت مسکن کمر مردم را می شکند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
انصافا خوب اومدی آقا ی حمید بیکار!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
14
624
به نظر رئیس جمهور همه چیز گل و بلبل است و تازه قرار است بهتر هم بشود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
عزیزم رییس جمهور همه چیزو بهاری می بینه.
علیرضا
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
9
203
اجرای طرح هدفمندی فقط و فقط با دلار 800 تا 1000تومانی می تواند موفق باشد نه باقیمت های مدنظر دولت یعنی دلار 1226 یا 1700 یا 2500تومانی.تنها با این قیمت دلار می توان قیمت سوخت و انرژی را جهانی حساب کرد قدرت خرید مردم را کاهش نداد به صنایع کمک کرد تا با سرمایه کمتر خطوط تولید خود و انرژی را بهینه سازی کنند و سرمایه آنها زودتر و راحتر با فروش محصول خود برگردد
سرمایه ها فقط با این قیمت دلار به سوی تولید بجای دلال بازی حرکت خواهد کرد
البته تعرفه بالا بر تولیدات خارجی را نباید فراموش کرد و همچنین جلوگیری از کالاهای مشابه خارجی هم کیفیت و همینطور مبارزه سخت با کالاهای قاچاق. اجرای فاز دوم طرح هدفمندی قبل از اینکه قیمت دلار به هزار تومانی که طبق قانون هدفمندی بر اساس آن قیمت قرار بود نرخ سوخت به فوب خلیج فارس وحاملهای انرژی به قیمتهای بین المللی نزدیک شود غیر قانونی وضد اقتصادی وضد ملی است.برای مردم کشوری که با وجود مجلس واین همه پژوهشگر واقتصاددان!!امر به این بدیهی ومهمی در حال نادیده گرفته شدن توسط دولته واز هیچکس صدایی در نمیاد باید گریست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
20
443
حتی صحبت رییس جمهور را هم سانسور میکنند خجالت بکشید
مانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
9
515
بخش دوم بعد از سریال !!!!!!!! سریال انقدر مهمه ؟؟؟؟؟

سوال های حیدری چون چالشی نبود مستقیم پخش کردند ، ولی چون ممکن بود سوال خبرنگاران چالش کوچکی ایجاد کند پخش زنده را قطع کردند .

تازه خبرنگاران رو هم که خودشون انتخاب کرده بودند و به همه اجازه حضور نداده بودند !!!!!!!!
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
6
502
خیییییییییییییییییییلی تابلو بود.ترسیدن چیزی بگه
محمدرضا
|
SWEDEN
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
8
474
من متاسفم برای صدا و سیمای میلی ببخشید ملی با این سانسورش
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
9
157
حتما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
7
376
آقای احمدی نژاد در مورد خودرو صحبت های قشنگی کرد ولی در حالی که مدیرعاملان سایپا و ایران خودرو توسط دولت تعیین میشوند انقاد از خودرو ساز ها چه معنی دارد؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
6
327
خیلی جالبه خودش گفت 20 درصد قراره حقوق کارمندان افزایش پیدا کنه واقعا مسخرست ای خدا
رامين نصيري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
6
286
شايد ميگفت زنده باد بهار به اون خاطر قطع كردن!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
6
313
آقای رییس جمهور میدونی یه جوون که بعد از کلی درس خوندن فوق لیسانس گرفته بعد از 3 سال بیکاری تو این اوضاع بد اقتصادی چه احساسی بید نسبت شما داشته باشه
رودانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
3
300
آخه توروخداکی باورمیکنه که رئیس دولت یک کشوردربرنامه ی زنده ی تلویزیونی مصاحبه داشته باشه اونوقت بخوان وسط مصاحبه سریال پخش کنند.مگه قراربودایشان چه چیزی بگن که مصلحت رادرعدم پخش زنده دیدند؟ الله اعلم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
12
197
فکر می کنم با این عیدانه، مشکلات اولیه حل شود. سبزی پلویی، آجیلی چیزی .. این یک مقدار کمک است برای شب عید.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
137
89
رئيس جمهور يك كشور درحال توسعه بايد اينطور باشد كيف كردم در جائي از سخنانشان به خودروسازان اخطار شديد دادند وآنها هم از همين امروز قيمتهارا پائين مي آورند. چه شفاف حرف زدند .چرا ما قدرشناس نيستيم آخي.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
10
296
هرکی که می تونه داره به این مردم توهین میکنه رییس جمهور، صدا و سیما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
11
189
اگر این یکسال اخیر را برداریم جهت حرکت کشور رو به پیشرفت است.

حرف های بوداری میزنه اقای احمدی نژاد
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
13
172
نرخ ؤدلار فردا رو به بالاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
3
209
امان از بی پولییییییییییییییییییییییییی
خدایا به دادمونبرس تو این گرونییییییییییییییییییی
آلفرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
95
86
بعد این دولت ایران دیگه مثله احمدی نژاد رو نخواهد دید
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
302
100
احمدی نژاد مظلوم است به خدا تاریخ این را تایید خواهد کرد. هیچ کجای این دنیا نمی توانید تصور کنید که رییس یک دولت دارد با مردمش حرف می زند و وسط حرف های مهم او یک سریال مزخرف تکراری تدوین مجددی پخش شود. حالا این آدم هر چه قدر هم که نامحرم و خطرناک شده باشد بالاخره 7 سال در این کشور زحمت کشیده است. این چه برخوردی است ؟ کجای این برخورد با روح کلام رهبری هماهنگ است ؟ آقای ضرغامی ما از احمدی نژاد سخت به خاطر بی تدبیری هایش گله داریم ولی خود شما بگو رییس دولتی که نتواند حتی صدایش را به گوش مردم کشورش برساند چطور انتظار دارید که برای مردم کار کند ؟ حالا مدیر ترین و باسوادترین آدم هم که در این کشور رییس جمهور شود دستانش بسته است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
9
217
عجیبه به خدا ! خودورسازان زیر نظر دولت فعالیت می کنند و این دولت است که باید آنها را وادار سازد گرانفروشی نکنند. چرا اقای احمدی نژاد در این باره از دولتش سلب مسئولیت می کند؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
13
240
این آقا یه طوری حرف میزنه که انگار تویه این کشور نیست
از مشکلات خبر نداره
....
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
3
187
واقعا که صدا و سیما ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
3
98
حتی این دوستان که دارن نظر میدن هم کلا سرگردان شدن و نمیدونن که دیگه چی میشه گفت وقتی که اینجا همه چی درهمه و در جایی که برای حرف مردم سبزی پلویی و حتی آجیلی هم هم خرد نمیکنن
مهدی
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
9
169
بعد از این همه وعده و وعید، از پول نفت گرفته تا .... راضی شده به پول سبزی پلو، ماهی و .... ای خدای من. این همه ثروت و نعمت تو این کشور هست ...
بازنشسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
8
105
من موافق کاهش و برگشت قیمت همه کالا ها به سال قبل هستم.
شکستن قیمت مسکن که البته امکان پذیر هم نیست، در صورتی صحیح است که قیمت تمام کالا ها برگردد به قبل. خصوصا ارز. نه فقط یک کالا. کاهش قیمت مسکن به تنهایی یعنی از بین رفتن ماحصل 30 سال زحمت من (و امثال من) که یه آپارتمان نقلی دارم و تصمیم دارم بفروشمش و برای پسر و دخترم سرمایه ای فراهم کنم.
در شرایط تورمی کاهش قیمت صرفا یک چیز یعنی باز فقیر کردن آن قشری که تمام زندگیشان به طور محدود فقط همان کالاست...
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
قیمتها باید همه بیاد پایین اونم دویست درصد بیشتر بیاد پایین نه اینه سی درصد بیاد پایین همه تیتر بزنن سقوط قیمتها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
8
169
بهار نيومده قيمتها چندبرابر شده اگر بهار بياد چي ميشه؟ زنده باد بهار...
سربازسیدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
271
25
بسم الله الرحمن الرحیم
واقعا بی انصافی است که بگیم دکتر برای مردم کم کاری کرد شما بطور مثال ببینید 50هزار تن پسته انبار شده خوب معلومه که قیمت پسته میره بالا شما حساب کن چقدر از این انبارها هست البته بگم من خودم به اوضاع کشور اگاه هستم اقای دکتر در مسائل سیاسی لغزش کردند اما در کارهای عمرانی ببینید داره هم اکنو کار میکنن با قوت این اتفاقات اخیر در مجلس این شخص زیر سوا برده امیدوارم درست انتخاب کنیم مثل همین خبر گذاری انتخاب
پاسخ ها
افسر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
همین دکتر اولا رییس جمهوره، اختیارات رییس جمهور رو که می دونی؟ اگه نمیدونی برو قانون اساسی رو بخون سرباز جان
دوما چرا هر وقت این آقای دکتر حرف دلش رو میزنه اسم لغزشی روش میذارید؟ ما سه سال پیش این چیزا رو پیش بینی و گوشزد کزدیم
سوما کسی منکر کارهای عمرانی نشده عزیز من اما کار انجام دادن نسبیه یعنی اگه تو ی ساعت کار کنی یا ده ساعت به هر حال کار انجام دادی مهم کیفیت و کمیت کاره نه انجامش
ضمنا خبرگزاری با "ز" نه "ذ" سرباز جان
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
5
134
همه چيز درست شد الحمدلله.خودرو كه قيمتش پائين مياد وپسته هم نخريم.امسال اصلا عيد را تحريم كنيم چطور است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
10
174
از فردا آجیل - ماهی - دلار - خودرو - مسکن و .... همه گرانتر میشوند حال ببینید.!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
15
232
احمدی نژاد در تلویزیون: هزینه آجیل و سبزی پلو با ماهی مردم را جور کردیم
یعنی این قدر ما حقیر شدیم اقای احمدی نژاد ما گدا نیستیم
ما مردم ایرانیم گدا تویی و ....
مایه تاسفه
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
5
135
نرخ مسکن تو این دولت شکست??? یادشون رفته قبل 84 میشد با بیست سی میلیون تو مناطق معمولی تهران خونه خرید! الان با ده برابرشم یه آلونک نمیدنرخن
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
10
200
"هزینه آجیل و سبزی پلو با ماهی مردم را جور کردیم" این نگاه واقعا خجالت آوره، منت آجیل و سبزی پلو سر مردم میگذارید؟ وظیفه شما بسیار فراتر از جور کردن آجیل شب عید است، وظیفه شما ساخت و توسعه زیربنای صنعتی و اقتصادی کشور، فراهم کردن رفاه مردم در همه زمینه های اجتماعی، رونق بخشیدن به اقتصاد و بالا بردن یا حداقل حفظ ارزش پول ملی بود که ظاهرا بعد از هشت سال هنوز هم متوجه نشده اید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
20
67
زنده باد بهار.....!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
31
104
احمدی نزاد رییس جمهور ایران ومنتخب مردم ایران است همه مردم ایران چه موافق وجه مخالف او در حال گوش کردن به حرفهای ایشون بودند وکاری که سیمای ایران انجام داد توهین مستقیم به شعور مردم ایران بود راستی با این شرایط چگونه انتخابات ریاست جمهوری برگزار میشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
147
40
اقای دکتر! خیلی با حالی .
نظرات بینندگان