arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱

اوضاع بحرانی استقلال با وجود چک های بی محل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مربی سابق تيم فوتبال استقلال گفت: بدون شک اگر اوضاع بحرانی پرداختهای استقلال به همین منوال ادامه پیدا کند، این نابسامانی مالی، تاثیرات بسیار مخربی در روند موفقیت و روحیه بازیکنان این تیم خواهد گذاشت.
به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از ایپنا "بهتاش فریبا" مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران  اظهارداشت: درحال حاضر استقلال از لحاظ فنی در بهترین شکل ممکن قرار دارد و تمامی بازیکنان بسیار سرحال و به قول معروف سرپنجه هستند، لذا با توجه به تجربه بالای همین بازیکنان معتقدم استقلال از زمین الریان دست پر بیرون می آید.
مربی سابق تيم فوتبال استقلال در مورد تاثیرگذاری بازیکنان کلیدی این تیم در بازی روز چهارشنبه  افزود: فرهاد مجیدی همواره بوی گل می دهد به ویژه اینکه او تجربه بازی چندین ساله در لیگهای امارات و قطر را درکارنامه خود نیز دارد که همین مسئله می تواند بزرگترین نکته مثبت در خط حمله روز چهارشنبه استقلال باشد البته من فکر می کنم که اگر فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی به صورت همزمان در این بازی حضور داشته باشند، الریان بازی بسیار دشواری را درپیش خواهد داشت.
وی در پایان این گفتگو با اظهار نگرانی از شرایط مالی باشگاه استقلال گفت: بدون شک اگر اوضاع بحرانی پرداختهای استقلال به همین منوال ادامه پیدا کند، بازیکنان استقلال حق دارند که پیگیر مطالباتشان باشند. من واقعا نمی دانم که چرا این آقایان به بازیکنان قول پول می دهند ولی بعدا به آن عمل نمی کنند. شما در نظر بگیرید بازیکنی که بابت دستمزدش از مسئولین چک دریافت می کند و با همین چک اقدام به خرید مایحتاج خود می کند؛ حال بعدا اگر این چک پاس یا نقد نشود چه اتفاقی رخ می دهد؟ آیا این چکهای بی محل در روحیه این بازیکن تاثر نخواهد گذاشت؟ پس شایسته است که هرچه زودتر دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان کشورمان نسبت به کمک رسانی و تزریق مالی برای تیمی که هم اکنون صدر جدول را در اختیار دارد اقدام کنند چرا که در این شرایط هرگونه تعلل در کمک رسانی این ارگان، می تواند جایگاه استقلال را در جدول لیگ و به ویژه رقابتهای آسیایی متزلزل کند.
نظرات بینندگان