arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱

وظایف و نحوه برخورد کارکنان ناجا از زبان رادان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان‌اینکه با تلاش های انجام‌شده، امروز ناجا از جایگاه ویژه‌ای در میان مردم برخوردار است، اجرای طرح مکنا را گام مؤثری در این مسیر توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را نماد اقتدار در ناجا دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان، در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا در قزوین که با حضور رییس پلیس پیشگیری و معاون طرح و برنامه ناجا و فرماندهان انتظامی استان‌های البرز، همدان، مرکزی و زنجان برگزار شد با قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای این طرح در استان قزوین اظهارکرد: از آنجایی‌که کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و مراکز راهنمایی و رانندگی، بیشترین ارتباط را با مردم دارند، نماد اقتدار ناجا محسوب شده و قضاوت مردم در مورد پلیس به این دو بخش باز می‌گردد.

رادان با بیان‌اینکه بیشترین بکارگیری نیروی انسانی در ناجا در پلیس پیشگیری و راهور است بر لزوم برنامه‌ریزی با نگاهی نو و جامع برای بالابردن کیفیت خدمات در این دو بخش تأکید کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان‌اینکه با تلاش های انجام‌شده، امروز ناجا از جایگاه ویژه‌ای در میان مردم برخوردار است، اجرای طرح مکنا را گام مؤثری در این مسیر توصیف کرد.

رادان توجه به ایجاد محیط مناسب خدمتی برای کارکنان کلانتری‌ها را در نوع رفتار آنان با مردم دارای تأثیر مستقیم ارزیابی کرد و گفت: رفتار مؤدبانه و صحیح با ارباب رجوع و محیط آراسته و منظم نقش مهمی در رضایت مردم از مجموعه ناجا ایفا می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به انضباط سختگیرانه در انجام وظایف، از رؤسا و کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خواست به گونه‌ای با مردم رفتار کنند که خود انتظار دارند به عنوان شهروند با آنان رفتار شود.

رادان اجرای طرح مکنا را قدم مؤثری در جلب رضایت مردم و خشنودی خداوند متعال برشمرد و خواستار تداوم آن در تمامی استان‌ها شد.
نظرات بینندگان