arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱

تصاویر: خاطراتی از مراسم اسکار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ساعاتی پیش مراسم اسکار 2013 با معرفی برندگان برگزار شد و تب و تاب رسانه ها برای پوشش اخبار و تصاویر این مراسم به اوج خود رسید.

در آستانه معرفی برترین های اسکار امسال نشریه لایف، تصاویری تاریخی از ادوار پیشین این مراسم منتشر کرده است. در این تصاویر بازیگران و آرتیست های قدیمی هالیوود در پشت صحنه مراسم دیده می شوند.

در این تصویر پل نیومن منتظر است تا پس از دوریس دی که با یکی از کارگردانان مراسم صحبت می‌کند روی صحنه برود. همین شب بود که همسر پل نیومن، جوان وودوارد جایزه بهترین بازیگری را برای سه چهره ایو دریافت کرد.


کرک داگلاس، برت لنکستر و جک کول آواز تلخ خوب است که نامزد جایزه نشدیم را می‌خوانند. این آواز چندین و چند بار دیگر نیز اجرا شده است.


تنها چند ماه پس از نمایش فیلم کلاسیک هیچکاک، سرگیجه، جیمی استوارت که به طور مشترک اجرای مراسم سال ۱۹۵۸ را بر عهده دارد دوباره روی صحنه دیده می‌شود.


شرلی مک لین و جنت لی آوازی را در سالن آر کی او که از ۱۹۴۹ تا ۱۹۵۹ میزبان مراسما اکادمی بود تمرین می‌کنند.


دوریس دی و کلارک گیبل برای اعلام برنده بهترین فیلمنامه آماده می‌شوند.


دبی رینولدز شانس خودش را با آهنگ تامی از کمدی رومانتیک تامی و مرد مجرد امتحان می‌کند.


کلارک گیبل سال‌های سال با عنوان «سلطان هالیوود» شناخته می‌شود که در این تصویر در حال گفتگو با نوازندگان در هنگام استراحت دیده می‌شود.


کلارک گیبل و برت لنکستر از جایگاه تماشاچیان، سن را بررسی می‌کنند. روز بعد از مراسم اسکار، در ۲۷ مارس ۱۹۵۸، فیلم جنگی مشترک‌شان به نمایش در آمد.


باب هوپ که در طول دوران حرفه‌ای طولانی مدتش توانست ۱۹ بار مجری مراسم اسکار باشد در این تصویر می‌خواهد چیزی را که به لباس بتی گربل چسبیده جدا کند. شرلی جونز که به خاطر موزیکال اوکلاهما! شهرت دارد همراه با اسطوره مترو گلدوین مه‌یر، ون جانسون بالای سن ایستاده‌اند.


در این تصویر باب هوپ هنگام استراحت در مراسم سال ۱۹۵۸ دیده می‌شود. به گفته عکاس، هوپ در آن سال، کلارک گیبل و کری گرانت را که تازه از سفر مسکو برگشته بودند را با شوخی‌های روسی حسابی دست انداخته بود.


راس تامبلین (وسط تصویر) که در ۲۳ سالگی برای پیتون پلیس نامزد دریافت جایزه نقش مکمل شده همراه با گروهی از بازیگران جوان گمنام ایستاده است. راک هودسن و می وست گوشه سمت راست تصویر دیده می‌شوند. اما سه سال بعد راس تامبلین به خاطر ایفای نقش در داستان وست ساید مشهورتر می‌شود.


ردیف بالا: شرلی جونز، ون جانسون، می وست، راک هودسن و زوج رقص، مارج و گوور چمپیون

ردیف پایین: جنت لی، روندا فلمینگ، باب هوپ و شرلی مک‌لین


شرلی مک‌لین آخرین هماهنگی‌ها را با ارکستر انجام می‌دهد.


شرلی مک‌لین در این تصویر آرایش خاص موهایش را که به او کمک کرد در دهه‌های پنجاه و شصت، لقب مهره شانس گروه مشهور رت پک را به دست بیاورد نشان می‌دهد.


سا سا گابور با گردنبند مروارید و لباس‌های خز به سالن اجرای اسکار ۱۹۵۸ وارد می‌شود.

منبع: فرارو
نظرات بینندگان