arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱

مورينيو به 4 بازيكن در ال كلاسيكو امروز استراحت داد؛ كاكا بازي مي كند

سرمربي رئال مادريد در دیدار امروز از واران، ژابی آلونسو، مسعود اوزیل و گونزالو هیگواین استفاده نخواهد کرد و به جای این 4 بازیکن په په، اسیئن، کاکا و بنزما به میدان خواهند رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اختلاف 16 امتیازی بین رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا الکلاسیکوی امروز را تحت تاثیر قرارداده است.
به گزارش انتخاب ورزشی، رئال مادرید و بارسلونا در حالی امروز رودر روی یکدیگر قرار می گیرند که شایعات و اخبار فراوانی در مورد استراحت کردن بازیکنان اصلی و کلیدی هر دو تیم مطرح گردیده. در الکلاسیکو امروز نبود ژاوی به دلیل مصدومیت جرئی و آنخل دی ماریا به علت محرومیت قطعی است و حالا روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارش امروز خود از احتمال استراحت دادن مورینیو به 4 بازیکن اصلی اش خبر داد.
به نوشته مارکا مورینیو در اين دیدار واران، ژابی آلونسو، مسعود اوزیل و گونزالو هیگواین استفاده نخواهد کرد و به جای این 4 بازیکن په په، اسیئن، کاکا و بنزما به میدان خواهند رفت. همچنین  استفاده از کوئنترائو و خدیرا در ترکیب اولیه تیم فوتبال رئال مادرید نامشخص است و مورینیو در این خصوص هنوز تصمیمی نگرفته.
در آن سوی میدان هم جوردی رورا که تیمش به خاطر عملکرد ضعیف در 2 بازی اخیر برابر رئال مادرید و میلان به شدت زیر فشار است هم احتمال استراحت به بازیکنان اصلی خود را رد نکرد. بدین ترتیب احتمال می رود داوید ويا در ترکیب اولیه بارسا برای الکلاسیکوی امروز قرار بگیرد و حضور مسی در اين بازی به دليل مصدوميت هنوز مشخص نیست.
دیدار دو تیم امروز ساعت 18.30 به وقت تهران و به قضاوت پرز لاسا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار می شود.

نظرات بینندگان