arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱

فرگوسن: امیدی به بازگشت رونالدو ندارم/ کریس هرگز مصدوم نمی‌شود

سرمربی منچستریونایتد امیدها برای بازگشت ستاره پرتغالی به اولدترافورد را واهی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کریستیانو رونالدو در بازی سه‌شنبه شب تیمش مقابل منچستریونایتد در مرکز توجه قرار دارد. هواداران منچستریونایتد همیشه احترام خود را به رونالدو نشان داده‌اند و صحبت‌هایی هم در خصوص بازگشت او به لیگ برتر با پیراهن شیاطین سرخ مطرح شده است.

به گزارش انتخاب ورزشی، به هر حال الکس فرگوسن در خصوص این موضوع هیچ تردیدی ندارد و گفت: هرگز چیزی نبوده است که باعث شود فکر کنم رونالدو به تیم باز خواهد گشت. تا جایی که من می‌دانم هیچ چیزی در این باره وجود ندارد. هنوز 2 سال دیگر از قرارداد رونالدو باقی مانده است و به نظر می‌رسد که همه این ها برای مذاکره در خصوص قرارداد جدید است. شاید این مدیر برنامه‌های اوست که دارد این بازی را انجام می‌دهد. فکر می‌کنم این امیدی واهی است.

کریستیانو رونالدو به محض اینکه پا به خاک انگلیس بگذارد، احساس خواهد کرد که در خانه خودش است و سرمربی منچستر در این باره گفت: استقبال خوبی از کریستیانو خواهد شد. همه بازیکنان سابق ما به ویژه آنهایی که در این باشگاه بزرگ بوده‌اند هنگام بازگشت مورد استقبال خوبی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: رونالدو 28 سال سن دارد و در اوج دوران فوتبالش است. رونالدو از 28 تا 32 سالگی با آمادگی‌ای که به دست آورده هرگز مسابقه‌ای را از دست نمی‌دهد و مصدوم نمی‌شود او در بهترین وضعیت خودش است. رونالدو اکنون بازیکن بهتری نسبت به زمان حضورش در منچستر است زیرا بالغ شده است.

هدف فرگوسن این است که او را به هر قیمتی مهار کند و در این باره با خنده ادامه داد: برنامه‌ای برای مهار او دارم که چاقو نامیده می‌شود. برنامه دوم من «مسلسل» است.

نظرات بینندگان