arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱

مربي استقلال: از مسئولان به خاطر انتخاب داوران خوب تشكر مي كنم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «از مسئولان هم تشکر می‌کنم که داوران خوبی را برای مسابقات انتخاب می‌کنند و در بحث پنالتی معتقدم صد درصد داور درست تصمیم گرفت و هیچ شکی در آن نیست.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال حاضر نشد تا در نشست مطبوعاتی پس از دیدار مقابل صبا حاضر شود. این موضوع با ناراحتی خبرنگاران قمی روبرو بود و اعلام کردند که چرا قلعه‌نویی هر زمان به قم می‌آید جوابگوی خبرنگاران نیست. خبرنگاران به مدیر رسانه‌ای استقلال نیز اعتراض کردند که چرا قلعه‌نویی را به نشست مطبوعاتی نیاورده است.
 

به گزارش انتخاب ورزشی ، پس از این اعتراض‌ها مجید صالح که در کنفرانس حاضر شده بود، گفت:‌ «اگر ناراحتید می‌خواهید من هم صحبت نکنم.» که خبرنگاران گفتند، در مورد بازی توضیحاتی بدهد.
 

مربی استقلال عنوان کرد: «در ابتدا بابت عدم حضور قلعه‌نویی عذرخواهی می‌کنم، از لحاظ فنی بازی بسیار خوبی بود. خصوصا در نیمه دوم بازی خوبی را شاهد بودیم، نباید به راحتی از بازی خوب صبا گذشت. معتقدم در گل اول صبا 15 ضربه زدند و این نشان از عملکرد خوب این کادر فنی داشت.»
 

وی ادامه داد: «ما هم‌‌اکنون در فضای لیگ قهرمانان آسیا هستیم. روی گل اول غافلگیر شدیم. در این دیدار 8 کرنر داشتیم که صبا به خوبی آنها را دفع کرد. در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد.»
 

صالح با اشاره به مشکلات مالی استقلال گفت:‌ «از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم که در این اوضاع اقتصادی باشگاه و فشار مسابقات خوب کار می‌کنند و بدون هیچ کم‌کاری بهترین بازی خود را ارائه می‌دهند.»
 

مربی استقلال در مورد عدم حضور جباری در نیمه اول عنوان کرد: «ما در هر بازی با توجه به شرایط مسابقه بازیکنان را انتخاب می‌کنیم. ما روز جمعه بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم و چهارشنبه هم باید به مصاف العین برویم. در بحث استفاده از بازیکنان مهندسی انرژی می‌کنیم تا بتوانیم به خوبی از آنها استفاده بکنیم. باید ریکاوری خوبی انجام بدهیم تا بازیکنان دچار مصدومیت و آسیب‌دیدگی نشوند.»
 

صالح با اشاره به تصمیمات داوری در این دیدار خاطرنشان کرد: «متاسفانه در فوتبال دوگانگی به وجود آمده، در بازی العین توپی به دست حنیف برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد اما اینجا همان اتفاق رخ می‌دهد و داور هیچ سوتی نمی‌زند. امیدوارم همه چیز یک شکل باشد نه اینکه اینجا به گونه‌ای و در جای دیگر طور دیگری برخورد شود. این امر باعث می‌شود تا تمام تیم‌ها در لیگ متضرر شوند. داور به راحتی از چند خطا گذشت و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که اعتراضی به داوری نداشتند و بازی خود را دنبال کردند.»
 

وی ادامه داد: «با توجه به حساسیت رقابت‌ها امیدوارم داوری‌ها خوب باشد، از مسئولان هم تشکر می‌کنم که داوران خوبی را برای مسابقات انتخاب می‌کنند و در بحث پنالتی معتقدم صد درصد داور درست تصمیم گرفت و هیچ شکی در آن نیست.»
 

مربی استقلال یادآور شد: «بازی در اختیار ما بود و 60 دقیقه کاملا روی دروازه صبا بودیم. صبا در دور رفت در ثانیه 5 از ما گل دریافت کرد و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. به هر حال مرفاوی زحمت زیادی برای این تیم کشیده و در این بازی هم خوب بازی کرد و با برنامه بودند. ما توانستیم در این دیدار حساس یک امتیاز بگیریم.»
 

صالح در مورد اینکه چرا مجیدی در بازی‌های خارج از خانه بازی نمی‌کند و آیا این یک استراتژی است، گفت: «این حرف شما فوق‌العاده غیر حرفه‌ای است. مجیدی روز گذشته تمرین کرد اما شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌توانست به میدان برود.»
 

وی درباره عدم استفاده از ایمان موسوی تصریح کرد: «موسوی از ناحیه کشاله ران مشکل داشت و نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم.»
 

مربی استقلال درباره بازی مقابل تراکتورسازی افزود: «باید ریکاوری خوبی انجام دهیم و با برنامه‌ریزی در این دیدار حاضر شویم. من از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که بازی‌های تیم‌های آسیا را همزمان برگزار می‌کند، ما یک گروه آنالیزور خوب داریم که تراکتورسازی را آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم در این بازی به برتری دست یابیم.»

نظرات بینندگان