arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱

رونالدو: مهم این بود ببریم ولی برای منچسترناراحتم

کریس رونالدو درپایان بازی 3شنبه شب اولدترافورد به این نکته اشاره کرد که با وجودی که گلزنی اش را جشن نگرفت ولی از برد تیمش خوشحال بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در جریان بازی سه شنبه شب تیمش مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد ودر دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا گل پیروزی بخش رئال مادرید را زد تا این تیم روانه مرحله بعدی رقابت های اروپایی شود.

به گزارش انتخاب ورزشی، رونالدو گلزنی اش در این بازی را جشن نگرفت و در این باره در گفتگو با تی.وی.ایی اسپانیا توضیح داد:« من به احترام هواداران حاضر در اولدترافورد، گلزنی ام را جشن نگرفتم. من کار خودم را انجام دادم. رئال مادرید برد و برای تیمم خوشحال هستم. چه در بازی رفت و چه در بازی دوم و برگشت ، بحث  خواستن و نتوانستن بود. احساسات هواداران که اینقدر خوب با من رفتار می کنند، برای من بسیار خاص و ویژه است.برای منچسترناراحتم. منچستر خانه دوم من است. من دوستان زیادی دراینجا دارم و خوشبختی های زیادی را اینجا تجربه کرده ام.»

رونالدو بعد از گلزنی در بازی برگشت سه شنبه شب درمورد ژست بی تفاوتش بعد از گلزنی گفت:« این به احترام یک هواداری بود که دین زیادی به او دارم. این احساساتی بود که در درونم وجود داشت . ولی می خواستم ببریم و گام به گام به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شویم.»

نظرات بینندگان