صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن زمین ورزشگاه راه‌آهن را بی‌کیفیت خواند و در تساوی امروز تیمش موثر دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، فرهاد کاظمی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر راه‌آهن در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: متاسفانه زمین بازی کیفیت خوب بازی را گرفته بود راه آهن به گونه‌ای است که ضد فوتبال بازی نمی‌کند و قابل احترام است و حاضر نمی‌شود تدافعی بازی کند. با توجه به اینکه دو تیم کار تاکتیکی می کردند کمی روی کیفیت بازی اثر گذاشته بود.
وی به تکذیب خبر تعلیق فعالیت باشگاه ذوب‌آهن در فصل آینده اشاره کرد و با انتقاد از برخی رسانه‌ها گفت: نمی‌دانم این رسانه‌ها چرا چنین اخباری را منتشر می‌کنند. متاتسفانه در فوتبال ما مسائل حاشیه‌ای وجود دارد و هر سایتی به خود اجازه می‌دهد، هر مطلب نادرستی را درج کند. برای آنها متاسفم که این خبر را فدراسیون و کمیته انضباطی هم امروز تکذیب کرد اما از آن بیشتر برای صداوسیما متاسفم که بدون مطمئن شدن از صحت خبر آن را در تلویزیون عنوان می‌کند. این اقدامات از سوی تیم‌هایی است که با ما رقابت می‌کنند و می‌خواهند در لیگ بمانند. متاسفانه اینها مشکلات فوتبال ما است.
سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: در این دیدار نتوانستیم خوب کار کنیم شاید مقداری کم شانس بودیم اما فوتبال را نمی توان بازگرداند موضوعی که وجود دارد این است که در اواخر لیگ جلوی این حاشیه‌ها را بگیریم. فدراسیون فوتبال در این زمینه باید اقدامی انجام دهد و اجازه ندهد هر سایتی هر خبری را بزند. متاسفانه صدا و سیمای ما هم بدتر به این مسائل دامن می‌زند. این موارد مشکلات ماست.
وی در باره دیدار مقابل پرسپولیس در هفته آینده و همچنین رقابتی که با آلومینیوم در انتهای جدول دارد، یادآور شد: قطعا بدانید ما به آلومینیوم فکر نمی‌کنیم فکر نکردن به آلومینیوم یعنی بقا در لیگ برتر است سرنوشت خودمان دست خودمان است به قضا و قدر نباید کاری داشته باشیم. قضا و قدر یعنی زمانی که مثلا در این دیدار توپی می‌آید و به گلی تبدیل می‌شود البته گل زیبایی به ثمر رسید اما توپ نمی‌خواست به دروازه راه‌آهن وارد شود. ما در سه هفته آینده تیم با قدرتی را وارد میدان می‌کنیم و حرفه‌ای تر به مصاف حریفان می‌رویم.
وی در پایان از همه هوادارانی که در ورزشگاه اکباتان حاضر شده و تیم ذوب آهن را تشویق کردند تقدیر و تشکر کرد.