صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی جبهه پایداری گفت: همه کاندیداها اعلام کرده اند که هدفمندی را ادامه می دهیم اما باید به طور صریح بگویند که پرداخت مستقیم ادامه پیدا می کند یا نه.

به گزارش مهر، کامران باقری لنکرانی صبح امروز در نشست خبری جبهه پایداری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا در جبهه پایداری تصمیم دارید با سایر گروه های اصولگرا ائتلاف کنید، گفت: در شرایطی هستیم که گزینه های مختلفی مطرح شدند که هر کدام کارنامه و دیدگاه هایی دارند.

وی افزود: آنچه ملاک تصمیم گیری در جبهه پایداری بوده است بررسی کارنامه ها و دیدگاه های کاندیداهای مختلف است.

سخنگوی جبهه پایداری خاطر نشان کرد: پس از بررسی کارنامه عملکرد کاندیداهای متعدد در نهایت به فهرست کوتاه شده ای رسیدیم که یک نفر را به عنوان گزینه جبهه پایداری از آن بین معرفی کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: رویکرد مردم سالاری دینی که رهبر انقلاب به تاسی از امام در کشور راهبری می کنند رویکردی است که نظر مردم در آن قطعی است.

لنکرانی با انتقاد از برخی اظهاراتی که امروز از زبان کاندیداها مطرح می شود، تصریح کرد: برخی گفته اند ما با هم ائتلاف کردیم اما تفاوت دیدگاه جدی با هم داریم که در این شرایط و با وجود چنین تفاوت های دیدگاهی باید بگذاریم مردم خودشان نسبت به دیدگاه های مختلف انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که اگر یکی از کاندیداها انتخاب شود مشکل بزرگی برای کشور ایجاد کند، در این شرایط برداشت ما این است که کاندیداهایی که به تایید شورای نگهبان می رسند جزء خانواده نظام هستند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه اگر مبنای انتخاب، مردمی است نباید این امر را چند مرحله ای کنیم، ادامه داد: نظرسنجی‌ها در حال حاضر به خاطر اینکه برخی چهره ها هنوز حضور جدی پیدا نکردند و از طرفی برخی حدود 9 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند منطق خوبی نیست.

وی یادآور شد: اگر با منطق اصلح هم نگاه کنیم، نظرسنجی منطق خوبی نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به اینکه توقع مردم این است که دولت یازدهم خوبی های دولت های دیگر را داشته باشد و بدهی های آنها را نداشته باشد، ادامه داد: به طور مثال در بحث هدفمندی یارانه ها تقریبا همه کاندیداها اعلام کرده اند که هدفمندی را ادامه می دهیم اما در این بیان حرف های دوپهلو می زنند، باید به طور صریح بگویند که پرداخت مستقیم مردم را ادامه می دهند یا ادامه نمی دهند. بنابراین شفاف سازی ها بسیار کمک کند.