صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: آقای علیپور لازم است علاوه بر نظارت بر بازیکنان و لیگ دسته اول بر عملکرد داوران هم نظارت داشته باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، حسین جباری‌زاده در مورد قضاوت داوران در دیدار روز گذشته مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:‌ هم‌اکنون فیلم بازی را مشاهده کردم و صحنه‌هایی را دیدم که بسیار تعجب کردم، واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. ما بین سقوط و باقی ماندن در لیگ تلاش می‌کنیم اما اتفاقاتی می‌افتد که بسیار جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: داوران سر ما را بریدند، دیگر باید به بازیکنانم چه بگویم،‌با دست توپ را از درون دروازه در می‌آورند، داور نه کارتی می‌دهد و نه خطایی می‌گیرد. گل می‌زنیم توپ یک متر از خط دروازه عبور می‌کند، داور آن را نمی‌بیند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: آقای علیپور فقط به بازیکنان و لیگ یک توجه نکنید، نظارتی بر کمیته داوران داشته باشید و داورانی که در لیگ قضاوت می‌کنند را مورد ارزیابی قرار دهید. باید همه مورد رصد و توجه قرار بگیرند.

جباری‌زاده درباره اینکه عسگری اعلام کرده قضاوت داوران در روز گذشته مشکلی نداشته، گفت: ای کاش آقای عسگری فیلم بازی ما را ببیند خواهش می‌کنم به جان عزیزش واقعیت را بگوید شما ببینید من در این شرایط چگونه باید جواب مردم هرمزگان را بدهم.