صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس جمهور در خصوص شائبه تبلیغاتی بودن حضور خود در کنار اسفندیار مشایی گفت: تخلف نمی کنم، مرخصی گرفته ام./ابیانه در ابتدای سخنانش در اعتراض به اقدام رئیس‌جمهور گفت: امروز دم خروس بیرون زد و مشخص شد که سفرهای استانی تبلیغات مشایی بوده است. احمدی نژاد امروز با این حرکت چهره واقعی خود را به ملت نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور در خصوص شائبه تبلیغاتی بودن حضور خود در کنار اسفندیار مشایی گفت: تخلف نمی کنم، مرخصی گرفته ام.
 
به گزارش خبرنگار انتخاب، احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که شما اکنون در حال تخلف هستید، گفت: تخلف نمی کنم مرخصی گرفته ام.



رئیس جمهور افزود:  سه روز روزه و چهار هزار صلوات نذر کرده‌ام و امروز به اینجا آمدم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: من مشایی را 28 سال است می‌شناسم؛ او فردی مومن، پاک و کارآمد است.

وی با بیان اینکه مشایی همه قوت‌های دولت را دارد و دارای نقاط برجسته‌تری از احمدی‌نژاد است، به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات آزاد است و تمام سلایق  باید بیایند و برنامه‌هایشان را مطرح کنند.

وی افزود: مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی.

احمدی نژاد با بیان این‌که انتخابات حق ملت است و ملت ما نشان داده بهترین انتخاب‌کننده است، گفت: همه ما باید به انتخاب ملت تسلیم باشیم و از منتخب ملت حمایت کنیم.

پس از نشست خبری مشایی، قدیری ابیانه در واکنش به حضور احمدی نژاد در کنار مشایی بالای سن رفت که با اعتراض همراهان مشایی و رئیس جمهور جو سالن مشتنج شد.

وی در ابتدای سخنانش در اعتراض به اقدام رئیس‌جمهور گفت: امروز دم خروس بیرون زد و مشخص شد که سفرهای استانی تبلیغات مشایی بوده است. احمدی نژاد امروز با این حرکت چهره واقعی خود را به ملت نشان داد.