صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آيت‌الله مصباح بر انتخاب لنکراني به عنوان يک گزينه شايسته و اصلح تاکيد کرده و اظهار داشت: اگر همه حوادث عالم هم بیاید ما سر سوزني از اراده خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی مسئول دفتر آيت‌الله مصباح یزدی و عضو جبهه پایداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جزئیات دیدار روز گذشته باقری لنکرانی با آیت‌الله مصباح گفت: این دیدار بیشتر شامل توصیه‌های دینی، معنوی و اخلاقی آیت‌الله مصباح به لنکرانی بود.

 وی ادامه داد:‌ آیت‌الله مصباح در این دیدار تأکید داشتند که انتخاب لنکرانی انتخاب اصلح و شایسته‌ای است و ما در نظر خود ثابت قدم هستيم و از آن برنخواهیم برگشت.

جلالی افزود: آیت‌الله مصباح اظهار داشت: "اگر کس دیگری را حتی عضو جبهه پایداری نبود اصلح می‌دانستیم، معرفی می‌کردیم اما ما به لنکرانی رسیدیم."

 عضو جبهه پایداری تصریح کرد: آیت‌الله مصباح گفتند این تشخیص قطعی است و ما به تکلیف شرعی خود عمل خواهیم کرد لذا کاری نداریم که لنکرانی رأی بیاورد یا رأی نیاورد، آبرو برود يا نرود.

 وی در پایان به بخش ديگري از بيانات آیت‌الله مصباح اشاره کرد و ادامه داد: آيت‌الله مصباح تاکيد کردند: " اگر همه حوادث عالم هم بیاید ما سر سوزني از اراده خود عقب نشینی نخواهیم کرد. "

گفتنی است، مسئول دفتر آیت‌الله مصباح از دیدار بعدی لنکرانی با مصباح در روز جمعه (27 ارديبهشت) خبر داد.