صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۸۹۲
تعداد نظرات: ۱۷۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
آیت الله هاشمی طی بیانیه ای خطاب به مردم ایران تاکید کرد که اگر اعتلاي كشور و عزت و رفاه ملت در سايه نظام اسلامي، هدف اعلا و آرزوي همه ماست، رواست در اين راه مشكلات و تلخي‌ها، ما را از ادامه اين راه مقدس باز ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



آیت الله هاشمی طی بیانیه ای خطاب به مردم ایران تاکید کرد که اگر اعتلاي كشور و عزت و رفاه ملت در سايه نظام اسلامي، هدف اعلا و آرزوي همه ماست، رواست در اين راه مشكلات و تلخي‌ها،  ما را از ادامه اين راه مقدس باز ندارد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، متن کامل بیانیه آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحيم

فعسي ان تكرهوا شيئاً و يجعل الله فيه خيراً كثيرا (سوره نساء، آيه 19)

ملت شريف، فهيم و متدين ايران اسلامي

از سال 1337 كه عملاً وارد مبارزه عليه استبداد و استعمار شدم و اوج آن وقتي بود كه امام (ر) رسما" نورافكن مبارزه را بدست گرفتند  تا امروز، همواره  آنچه در توان جسمي و فكري خود داشتم، در جهت ايجاد عدل و اعتدال و اعتلاي ملي، نشر معارف اسلام به ويژه مكتب اهل بيت(ع) و خدمت براي تأمين رفاه و آرامش مردم در نظام اسلامي، بكار گرفتم و تاكنون در اين راه، ناملايمات و تيرهاي زهرآگيني را به جان خريده و خواهم خريد و هميشه دعا و لطف خداوند و حمايت مردم به من روحيه ‌داده و خواهد داد.

از حدود يك سال پيش كه زمزمه انتخابات رياست جمهوري شروع شد، هر وقت فرصت ديدار با اقشار و صنوف مختلف مردمي، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران 8 سال دفاع مقدس، شخصيت‌ها، بزرگان ديني و دانشگاهي، فرهنگي، سياسي، قضايي، هنرمندان، كارگران ، صنعتگران، كشاورزان، ورزشكاران، زنان، جوانان و حقوقدانان برايم فراهم مي‌شد، تأكيد مي‌كردند: در اين مرحله كه كشور دچار مشكلات و معضلات سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي و مهمتر از آن، تهديد و تحريم خارجي و تفرقه سياسي شده، انتظار دارند براي پاسداري از خون شهدا و رنج جانبازان و آزادگان و خانواده‌هاي ايثارگران و اعتلاي كشور و رفاه فرزندان اين مرزبوم  وارد ميدان شوم.

با توجه به آشنايي كاملي كه با موانع حضور و مشكلات پيش رو داشتم و علي‌رغم ميل خود و بستگان، براي كمك به خلق حماسه سياسي، كه آنرا پيش شرط رسيدن به حماسه اقتصادي مورد تاكيد رهبري ميدانم  در آخرين لحظات فرصت قانوني، ثبت‌نام كردم.

اينك خاضعانه از تمامي  شما مردم عزيز ايران اسلامي و همه شخصيت‌ها و بزرگان ديني و علمي و دوستاني كه چه قبل از ثبت‌نام و چه در مدت كوتاه پس از آن، اينجانب را مورد لطف و محبت صميمانه خود قرار دادند، به‌ويژه كساني كه در سراسر كشور با برپايي ستادهاي خودجوش مردمي، زحماتي را متحمل و متقبل شده‌اند، تشكر و قدرداني مي‌كنم و توصيه مي‌نمايم كه فرصت تقويت وحدت و همدلي را كه در ستادها، ميان نيروهاي معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا ايجاد شد، به عنوان حُسن آغازي براي تداوم اين حركت حفظ كنند.

اگر اعتلاي كشور و عزت و رفاه ملت در سايه نظام اسلامي، هدف اعلا و آرزوي همه ماست، رواست در اين راه مشكلات و تلخي‌ها،  ما را از ادامه اين راه مقدس باز ندارد.  زيرا براي حفظ نظام مقدسمان و ملت و كشورمان تحمل سختي‌ها و بي‌حرمتي‌ها شيرين است.

در بيابان گر به شوق كعبه خواهي زد قدم          سرزنش‌ها گر كند خار مغيلان غم مخور


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۲
ناشناس
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
لطفا اصلاح طلبان سریعتر از یک کاندیدای واحد حمایت کنند
تشتت در اردوگاه اصلاح طلبان که با رد صلاحیت هاشمی آغاز شد خواست جناح اصولگراست
آیت الله هاشمی هم حمایت معنوی خودشون رو اعلام بفرمایند و حجت رو بر همگان تمام کنند
یاعلی
ناشناس
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
سردار بزرگ! خیلی خیلی مردی!
امیدوارم:
۱) از میان دکتر عارف و دکتر روحانی یکی نامزد نهایی شوند تا رأی یکی بر دیگری سرریز شود؛ ۲) آقایان هاشمی و خاتمی با هم از این کاندید نهایی حمایت کنند؛
پیشنهاد : با توجه به خواسته بیشتر مردم (بجز عده ای سودجو!) برای برداشته شدن یا دست کم تعدیل تحریم ها و نقش مهم دکتر روحانی به عنوان سمت دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوران آقای خاتمی در پیشبرد معقولانه پرونده ایران، ایشان نامزد نهایی باشند! برنامه های دیگر ایشان در سایت «rouhani.ir» قابل مشاهده است! البته برنامه «ایران آینده» دکتر عارف نیز بسیار جالب توجه است که از سایت ایشان «draref.ir» قابل دسترسی است! به هر صورت امیدوارم یکی از این دو بزرگوار نامزد نهایی باشند!
در این صورت احتمال پیروزی در انتخابات وجود دارد و در غیر اینصورت به احتمال زیاد انتخابات در دور اول با پیروزی یکی از آقایان قالیباف یا جلیلی پایان می یاید!
ناشناس
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
از بین کاندیداهای تأیید شده ، کدامین را اصلاح می دانید؟

همانطور که نتایج رو میبنیم
میفهمیم که عارف و روحانی درصد تقریبا یکسانی دارند . . .
اگر اصلاح طلابان روی یک گزینه اجماع کنند ... قطعا پیروز هستیم. ...
انتخاب . .. خواهشا تا دیر نشده .. پیگری کن و گزینه اصلح اصلاح طلبان را معرفی کن
خواهش
سریع
خداحافظ
مهدی
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
درود بر هاشمی
حسین
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
من از فشار گرانی و توهین به جناب هاشمی تا پای جانم می ایستم.
ناشناس
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
محضاً لله یکی به این سوال من پاسخ بدهد: چرا رهبری در سال 76 پس از پایان ریاست جمهوری آقای هاشمی فرمودند «هیچکس برای من هاشمی نمی شود»؟ آیا این شخص باید رد صلاحیت شود؟! به کدام گناه و دلیل؟!
ناشناس
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
جناب هاشمی عزیز، شما چه باشید و چه نباشید، رأی ما مال شماست. پس لطفاً بفرمایید به چه کسی رأی بدهیم. به هر کسی که اعلام کنید، رأی خواهیم داد. زیرا می خواهیم ثابت کنیم که هاشمی چقدر در بین مردم وزن دارد. شخصی هم که با اشاره شما رأی بیاورد، نشان دهنده آرای شماست، هرچند هیچکس برای ما هاشمی نمی شود. کافی است اشاره کنید که نظرتان روی آقای عارف است یا آقای روحانی. هر کدام را که بگویید، ما در خدمتیم.
محمد
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
آقای هاشمی درود بر شرفت در بس مخلصیم.
ای کاش آن افرادی که به شما فتنه گر و ... چیزهای دیگری نسبت دادند یک ذره از این انسانیتت را داشتند و می رفتند در درگاه خدا توبه می کردند.خدا همیشه نگهدارد باشد .باز هم درود بر تو و درود و درود .
تیام از اهواز
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
در نا امیدی بسی امید است
پایان شب سیه سپید است
امیدوارم صبح ایران رو ببینم و آرامشو رفاه و آبرو برای مردم ایران زمین را....
ممنونم آقای رفسنحانی
شما و مابقی آقایان و خانمهایی مثل شما بعد از خدا تنها امید ملت ایران هستید
مردم ایران خیلی نا انید و دل شکسته و خسته خسته هستند
با این حال هیچوقت از پای نمینشینند
زنده باد رفسنجانی
پاینده خاتمی
حمزه
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
آيه الله عزيز.تا كي در برابر ناملايمات و انحصار طلبي ها رويه اعتدال و همراهي و سكوت؟؟؟بيانيه سردي است و داغ دل كساني كه خواهان دموكراسي،عزت و تغيير و تحول هستند را خنك نكرد.اقدامي ديگر لازم است.درود بر كساني كه مطلب را به موقع مي فهمند.
هادی
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
میگما حالا که دیگه هاشمی از دور انتخابات خارج شده، شما هم خداوکیلی این همه تیترهای هاشمی هاشمی هاشمی رو ول کنید قدری واقع گرایانه تر برخورد کنید.
داريوش
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
با سلام
ايت الله هاشمي رفسنجاني
واقعا از اين همه متانت و صبر شما در عجبم
ما شما رو بعنوان يك قهرمان ميدانيم
درود بر هاشمي
علیرضا
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
ان شاء الله از پتانسیل بوجود آمده برای آقای هاشمی و علاقه مردمی به ایشان برای روی کار آمدن گفتمان اعتدال همه با هم پشت دکتر روحانی و به حمایت ایشان بسم الله میگوییم
ناشناس
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
دو دوره به احمدی نژاد رای دادم! همچنان از موسوی مبرا هستم !
اما در مورد رای اولم آقای هاشمی حلالم کن !
احمدی نژاد حلالت نمی کنم !
( می خواهید باور کنید یا نه !)
ممل
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
درود به شرف |آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که با این همه نامهربانی در این چند سال اخیر چه از طرف احمدی نژاد و چه از طرف بقییه دوستان باز حاضر نیست که به نظام لطمه ای وارد شود . فقط می توانم بگویم درود . درود . درود . درود . درود . آقای هاشمی از صمیم قلب دوستت داریم
انصاف
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
آقای هاشمی ما قدردان زحمات شما هستیم با علم به اینکه نه شما معصوم هستید و نه ما و نه شما بی اشتباه بوده اید و نه ما مردم، چیزی که هست در قبال هیچ دولتی پس از انقلاب نباید بی انصافی به خرج داد و صرفا نقطه ضعف ها را بر شمرد دولت شما هم در کنار نقاط ضعف نقاط قوت زیادی داشت مهم این است که شما هدفتان اعتلای ایران اسلامی بوده است طبیعتا با مشکلات زیرساختی که سالها در ایران وجود داشته زمان می برد تا بر مشکلات فائق آئیم، اما ای کاش برخی اطرافیانتان رفتارهای حساب شده تری از خود نشان می دادند تا مردم رفتار آنها را به حساب شما نگذارند، با این حال ما مردم بی انصافی نیستیم.
ناشناس
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
کارنامه زندگی ات سراسر افتخار :

1- سالها با طاغوت جنگیدی
2- 8سال با عراق جنگیدی
3- 8سال برای ایران سازندگی کردی
4- 8سال ؛تهمت زدن و علیه ات عالیجناب سرخ پوش گفتن و چاپ کردن
5- 8 سال فتنه گر نامیدنت و از ریاست خبرگان برکنارت کردن



پاینده باشی ای مرد
ایلیا اچ پی
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
خیلی ناراحت شدیم
lمرتضی
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
خوش گذشت آقای هاشمی کم حکومت کردید تو این مملکت ادم قحطی نیست
درود بر شورای محترم نگهبان که واقعا نگهبان جمهوری اسلامی عزیز است
حبیب
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
عشق است جلیلی ...
مهدی
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
ندانستند قدرآب را هرگز ندانستند/همین که سبزه ها خشکید باران را پرستیدند...........بنازم غیرت و مردانگیتو
راهدار شهدا
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
درود بر خمینی ومرد بزگ انقلاب هاشمی
سیدعلیرضا
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
هاشمی عزیز همه سیاست و ذکاوت و کیاست حضرتعالی را همیشه میتوان در قلم فوق رسا و فصیحتان دریافت .حق نگدارت
علی
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
همانطور که میفرمایند ما برای نجات کشورمان با هاشمی عزیز،خواهیم ودر این راستا به هر که اشاره نماید رای خواهیم داد.و میتوانند دو کاندیدای نزدیک به اصلاح طلبان یکی شوند ،تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
سعید
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
با سلام و عرض خسته نباشید
پیشنهادی دارم خدمت شما
مساله ای بود راجع به اوضاع سال 88 که مطرح بود افرادی که نزدیک فتنه هستند برای اینکه ایمان به این پیدا بشه که درون نظام هستند از جریان فتنه اعلام برائت کنند و از اون دوری کنند و این رو به همه اعلام کنند؛ که خودتون مطلع هستید. موردی که الان وجود داره و با توجه به عکس العمل های غیرمعمول احمدی نژاد در قبلا رد صلاحیت مشایی که انتظار این نوع برخورد از احمدی نژاد نمیرفت به دلیل رفتارهای تندی و عکس العمل های شدیدی که تا به حال در مورد هر گونه انتقاد از مشایی بروز داده بود و با توجه به این موضوع که هر کسی که در کابینه کوچکترین انتقاد و اختلافی با مشایی داشت سریعا توسط احمدی نژاد کنار گذاشته میشد حتی در مورد روسای دانشگاه ها، لذا میتوان نتیجه گرفت اکنون هرکس درون کابینه دولت وجود داره اساسا موضوع مشایی و جریان انحراف رو قبول دارند یا که خنثی بوده و هیچ انتقادی در قبال اون ندارند لذا شکی که وجود داره و با توجه به عکس العمل احمدی نژاد تقویت میشه این هست که آقای جلیلی نماینده مخفی دولت و جریان احمدی نژاد هست و به همین دلیل احمدی نژاد موضع تندی رو به دلیل رد صلاحیت نگرفت همین طور می توان نتیجه گرفت که حداقل این است که آقای جلیلی نظر منفی راجع به احمدی نژاد و جریان انحرافی نداره و میتونه یا خنثی یا مثبت باشه بنابراین پیشنهاد می کنم شما این موضوع رو جدی بگیرید و مطرح کنید تا موضع آقای جلیلی در قبال احمدی نژاد و جریان فتنه مشخص بشه همچنین آقای جلیلی الان در موضع ضعیف تری نسبت به احمدی نژاد 84 از لحاظ مدیریتی هستند چون که حداقل احمدی نژاد تجربه مدیریت در شهرداری رو داشت ازاینرو شک و تردید قوی نسبت به اینکه جلیلی ادامه راه احمدی نژاد رو خواهد رفت وجود داره لطفا این رو جدی بگیرید. کشور در این 8 سال آسیب های جدی به خودش دیده که به تحلیل منتقدین حتی تاثیراتش تا 40 سال بعد هم میتونه بمونه. البته ناگفته نماند که انتشار موضوعی در این رابطه طوری نباشد که باعث ایجاد موجی شده و نتیجه برعکس و محبوب شدن جلیلی بشه البته از لحاظ عقلانی آقای جلیلی دارای رایی نیستند ولی مردم عوام و کم اطلاع هم کم نیستند
متشکر
مسعود
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است
علی
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
همانطور که میفرمایند ما برای نجات کشورمان با هاشمی عزیز،خواهیم ودر این راستا به هر که اشاره نماید رای خواهیم داد.و میتوانند دو کاندیدای نزدیک به اصلاح طلبان یکی شوند ،تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
بیراوند لرستان
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
حالا که آیت الله آماده است .... علیرغم رد صلاحیت ایشان باید دست بکار شویم و با منطق صحیح و بدور از حاشیه سازی مقدمات ورود ایشان را فراهم نماییم ...
خیلی سریع!
بهزاد
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درودبرهاشمی سلام برخاتمی.......
لطفا ازطریق رایزنی بارهبری مشکل راحل کنید مردم بیشترازاینهاازشماانتظاردارندصحنه را خالی نکنید
سپاسگزارم........
ناشناس
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
الله اکبر
مجیداعرابی
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بهترین موقع است آقای عارف به نفع جناب روحانی کنار رود و جناب هاشمی جمایت آشکار خود را از آقای روحانی به عمل آورند
ی ایرانی
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خیلی مردی به خدا

یاعلی.
مهدی
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ما تا آخرش هستیم،ولی نمیدانم این بازی سیاسی ما را به کجا خواهد کشاند،ما هم مثل شما خسته روزگاریم
محمد
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
وقتی تو نباشی دیگه حماسه ای وجود نداره
سعید رایگانی
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
حضرتعالی ، امیرکبیر این دوران هستید! و میدانیم که امیر کبیر بودن و ماندن هزینه هایی بس گزاف دارد . آنچه که در بضاعت دارم ، دعای خیریست که بدرقه راه و مرام و عقیده ی جنابعالی میکنم ، "هاشمی زتده است تا نهضت زتده است"
ناشناس
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
زنده باد هاشمی.
ناشناس
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
من از موافقان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی در این دوره هستم یا بهتره بگم که بودم ولی ایشان بهر حال مصالحی در جمهوری اسلامی دارند که حتی در صورت منزوی شدن هم باز بنوعی حفظ این مصالح برایشان بسیار ضروریست
مرتضی
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت/ هیچکس دغدغه آنچه که میکرد نداشت/ چشمه سادگی از لطف میجوشید/ خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت
ناشناس
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نمي دانم مسئولين چه فكري مي كنند ، مثل اينكه عده اي كشور را ملك خصوصي خود مي دانند و هر كاري كه دوست دارند مي كنند دولت احمدي نژاد با 600 ميليارد دولار درآمد كه در 8 سال به دست آورد همه را ريخت و پاش كرد كسي مچ اين آقا را نگرفت حالا كه شخصي آمده بود اين ويراني ها را درست كند با مصلحت انديشي و سياسي كاري نگذاشتند فقط بدانيد ملت ايران را نشناخته ايد
اشرف ازسرخه
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احسنت شما بازی رابردید بعدا بعضی ها متوجه میشوند بازی برد برد شما برنده شدید آفرین ( دورود بر هاشمی سلام برروحانی )
شاهين
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
دم شما گرم آقاي هاشمي. گناه شما محبوبيت شما بود كه دوست و دشمن يقين داشتند با راي بسيار بالا انتخاب ميشديد. خدا قوت سردار سازندگي. زنده باد شرافت، زنده باد انسانيت، زنده باد صداقت، زنده باد هاشمي زنده باد خاتمي.
در بيابان گر به شوق كعبه خواهي زد قدم سرزنش‌ها گر كند خار مغيلان غم مخور
سروش
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
انشاالله اینطوری که میگی بشه
بنده خدا
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مردم از بس به سایتهای خبری رجوع کردم تا ببینم مقام معظم رهبری حکم حکومتی میده یانه.رای من و خیلیها فقط هاشمی و بس . روحانی وعارف رو هم قبول ندارم.
عباس از مشهد
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مرحبـا ای عشق خوش سودای ما ای طبیب جملــــــــــــه علتهــای ما
ناشناس
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ما رای خود را در کف دست داریم هر وقت آمدی به شما تقدیم میکنیم
محمدرضا
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احسنت جناب هاشمی.مطمئن باش جای تو بیشتر از گذشته در قلب و جان ملت جای دارد و حتی از حکاکی بر روی سنگ هم ماندگارتر شده است.
محمد
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
انشاالله زنده و جاودان باشی...

ما عاشق شما هسیتم...

زنده باد آیت الله هاشمی رفسنجانی
داوود
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
(نهضت زنده است تا هاشمی زنده است).فقط هاشمی
مسعود
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ایت الله دوست داریم . خواهشمندیم که تلاش کنید در مورد اقایان روحانی و عارف اجماع حاصل شود و در ابن رقابت نا برابر و نا عادلانه به توان قدرت مردم را به رخ نا اهلان نشان داد
علی سعیدی
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
امان از خارهای بی امان مغیلان.....
حجت
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خدا حفظت کنه برای این مملکت
انسان متعادل و متواضع
بله
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
زنده باد...........پاینده باشی عزیز
محمد
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
سام و درود برسردار بزرگ سازندگی آیت الله هاشمی رفسجانی. هاشمی عزیز تا همیشه دوستت داریم
خامنه ای
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بد
ناشناس
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نظام و انقلاب بايد قدر افرادي مثل هاشمي و خاتمي را بداند
غضنفر
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خیلی عزیزی حضرت آیت الله...، بیشتر در دل مردم جا گرفتی
باقری
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احسنت
ناشناس
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقای هاشمی عزیز شما در قلب مردم جای دارید شما ستون محکم انقلاب هستید همان ستونی که تکیه گاه حضرت امام خمینی بودید هنوز هم انقلاب به شما تکیه دارد واین شمایید که میتوانیکد این کشتی انقلاب را به آرامش برسانید مطمئنم که بد خواهان انقلاب و شما روسیاه خواهند شد مردم خوب میدانند که شما خادم آنهایید پس محکم و استوار بایستید مردم با شمایند و روسیاهی به ذغال خواهد ماند
ناشناس
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مردیم از وفور این همه آقا معلم!
ناشناس
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
واقعاً هاشمی جاودانه شد
علی
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اشکم در اومد خدایی......
رد صلاحیت هاشمی نه تنها از محبوبیتش نکاست بلکه 1000برابرش کرد
همیشه در قلب مردم می مانی آیت الله
ناشناس
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
امید ما ناامید شد
جبرائیل
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خدا همیشه یاریگرت باشد
همیشه روح بلندی داشتی
و همه به داشتن چنین چهره ای
افتخار می کنن .
ناشناس
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
امید ما ناامید شد
مهدی
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر شرفت ای سردار سازندگی
فقط این رو همیشه به خاطر داشته باش صلاحیت جناب العالی در نزد مردم به چندین برابر قبل رسید و عموم ملت شمارا بیشتر از گذشته دوست دارند.
نگران ایران
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
توروخدا کاری کنین هاشمی برگرده ،،
بخدا ما نگران ایرانیم؛،،،
ای خدااا
لهراسب
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
سلام و درود خدا و رسولش بر هاشمی مهربان و خاندان معزز او.
ناشناس
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
المؤمن کالجبل الراسخ
ناشناس
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
به زودي رد صلاحيت كنندگان هاشمي پشيمان مي شوند چون كشور در حالتي نيست كه هر كس بتواند از عهده مشكلات آن بر آيد
میلاد
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر هاشمی عزیز...افرین بر این بیانیه هوشمندانه...دشمنان شما که همانا دشمنان رفاه و عدالت این کشورند با این بیانیه از درون خواهند سوخت..مرحبا به این حسن کلام..زنده باشی دلاور
neda
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
این مرد طوفان دیده از باد های مصنوعی نمی هراسد انان که در این چند روز یاس را تجربه کرده اند به پیری که به ندای ما لبیک گفت لبیک گوییم همه باهم انانکه برای ایران سربلندی عاری از خوارجیون می خواهند :
یاعلی تا اعتدال علوی
ناشناس
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
زنده باد هاشمی
ناشناس
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اگر اعتلاي كشور و عزت و رفاه ملت در سايه نظام اسلامي، هدف اعلا و آرزوي همه ماست، رواست در اين راه مشكلات و تلخي‌ها، ما را از ادامه اين راه مقدس باز ندارد. زيرا براي حفظ نظام مقدسمان و ملت و كشورمان تحمل سختي‌ها و بي‌حرمتي‌ها شيرين است.

در بيابان گر به شوق كعبه خواهي زد قدم سرزنش‌ها گر كند خار مغيلان غم مخور
ناشناس
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شعر آخری رو خیلی خوب اومدی
محمد
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اقای هاشمی عدم تایید شما و نتیجتا عدم ورود شما به عرصه انتخابات قبل از اینکه به ضرر شما تمام شود به ضرر ما تمام شد چرا که باز هم گرفتاری های اقتصادی و سیاسی را باید تحمل کنیم.
علي
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
هاشمي واقعاً واكنش هاي مثال زدني دارد اما به نظر بهتر بود قدري جواب هوچي گري ديگران را هم مي داد. اميدوارم روحاني و عارف يكي شوند و آقايان هاشمي و خاتمي توش و توان خود را صرف تبليغ يكي از آنها كند تا حداقل وزن سياسي خود و مردم خواهان تغيير را به طرف هاي مقابل نشان دهند. به هر حال وقت بسيار تنگ است.
ناشناس
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
گوش به فرمان شما خواهیم ماندچون راه شما راه خمینی کبیراست.
ناشناس
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شما اگر كتاب امير كبير اقاي هاشمي را بخوانيد (لحظات به شهادت رسيدن امير را) به اوج وفاداري بعضي اشخاص نسبت به اين اب وخاك پي مي بريد
ناشناس
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
از این پس نام هاشمی رفسنجانی تنها با مبارزه و انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی گره نخورده است، بلکه علاوه بر آن، نام ایشان توأم با امید به فردا، در حافظه مردم ایران نقشی برجسته خواهد یافت. و همین است که نام آن عزیز را جاودانه می سازد.
ناشناس
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اگر اعتلاي كشور و عزت و رفاه ملت در سايه نظام اسلامي، هدف اعلا و آرزوي همه ماست، رواست در اين راه مشكلات و تلخي‌ها، ما را از ادامه اين راه مقدس باز ندارد. زيرا براي حفظ نظام مقدسمان و ملت و كشورمان تحمل سختي‌ها و بي‌حرمتي‌ها شيرين است.

در بيابان گر به شوق كعبه خواهي زد قدم سرزنش‌ها گر كند خار مغيلان غم مخور
مجید
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
تا زمانیکه اعتلای اسلام ناب ودین رحمانی واعتدال و اعتلای کشور ورفاه و سعادت دنیا و آخرت مردم هدف حرکت وتلاش شما و دیگر مردان راه حقیقت باشد قاطبه ملت از شما حمایت خواهند کرد.
ناشناس
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
زنده باشی آقای هاشمی. بی حرمتی را با سعه صدر و صبوری پاسخ دادید که امام راحل اینگونه به ما و شما آموخته بود. شما از دید اکثریت مردم ایران از این امتحان نیز سربلند بیرون آمدید. کسانی که ضعف نشان دادند و حرمت یار امام و همراه همیشگی نظام را نگه نداشتند ره به جایی نخواهند برد.
ناشناس
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
حضرت آیت ا.... مگه ما مردم چه کردیم که باید ایقده سختی بکشیم ؟
سینا
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
انگار آقای هاشمی از رد صلاحیت(اوه ببخشید از احراز نشدن صلاحیت!!!) همچین بدش نیومده
علی
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
زنده باد بر مرد انقلاب و یار مام
danesh
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
امیدوارم از این بزرکواری اقای هاشمی رئیس جمهور احمدی نژاد هم الگو بگیره و انقدر سنگ مشایی به سینه نزنه !
ایرانی
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
میلاد با سعادت اولین رد صلاحیت شده جهان اسلام ، امیرالمومنین علی علیه السلام بر شما مبارک
سعید
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام ، ناجی انقلاب، سردار سازندگی، مرد بحران های بزرگ و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب
محمد
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
یه دونه ای به خدا !
احسان
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
هاشمی در یادها و درتاریخ به نیکی باقی خواهند ماند.
ناشناس
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نشد برادر باید بفرمایید چه کسانی از حضور شما می ترسند وچرا؟ چه برنامه هایی داشته اید که دیگران منافع خود را درصورت اجرای برنامه های شما درخطر می دیده اند مگرممکن است شخصی مانند شما را ردصلاحیت کرد؟
ناشناس
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
http://www.khabaronline.ir/detail/294902/politics/military

بیان رفاقت شمخانی با آقای خاتمی
ناشناس
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر هاشمی
کیان
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر تو سیاستمدار با درایت
ناشناس
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بغض سنگيني در گلوي امير كبير زمان نهفته است /
مينا
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر آقاي هاشمي،تاريخ اين بزرگ مرد وحماسه هاي او را به ياد مي سپارد.اين بيانيه بزرگمرد هم مشتي به دهان مخالفان ودروغگويان عليه اوست.
رضا
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
چند ماه قبل / هاشمي رفسنجاني: «شرايط سني من به گونه‌اي است که توان لازم براي مسئوليت سنگين رياست جمهوري و اداره امور اجرايي کشور را ندارم و معتقدم رئيس جمهور شدنم خلاف شرع و به زيان نظام خواهد بود».
احمد
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خداوکیلی خیلی مردی آقای هاشمی خیلی مرد ...
با این همه ناجوانمردی و توهین و تخریبی که علیه شما انجام میشه، اخلاق رو رعایت می کنید.
ایشالا سالیان سال تن سالم و تندرستی داشته باشید.
مسعود
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مرد...
ناشناس
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
سردار بزرگ! دوستت داریم!