صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۹۸۹
تعداد نظرات: ۲۵۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
یک مقام ارشد امنیتی، برخلاف عرف و قانون، شخصا در جلسه بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان حضور یافت که ابتدا مورد اعتراض برخی از اعضای شورای نگهبان نیز قرار گرفت و نهایتا به اعضای شورای نگهبان گفت: که حضور هاشمی در انتخابات میتواند موجب پیروزی قاطع و با رای بالای مردم شود که با راه و رسم آنها سازگار نیست و لذا این شورا را متقاعد کرد که به بهانه شرایط جسمی رای به عدم احراز صلاحیت بنده دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



آیت الله هاشمی با بیان  اینکه از روحانی حمایت می کند اعلام کرد که به او رای خواهد داد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از جوانان فعال دانشجويي از تهران، قم و ديگر استان هاي كشور با تاكيد بر شور و نشاط جواني در عمل و ادبيات حماسي در جوانان كشور گفت : موقعيت كنوني جمهوري اسلامي ايران خطير است و بايد افرادي در مصدر امور قرار گيرند كه بتوانند خواسته هاي جوانان را درك كرده و كشورمان را به موقعيت واقعي خود برگرداند نه اينكه به دليل بي تدبيري و افراط گرايي زمينه تهديد و تحريم هاي بيشتر دشمنان را فراهم كنند.

عضو خبرگان رهبري، با اشاره به توجه ويژه دين مبين اسلام به عقلانيت، تفكر و آزادي بيان و گفتگو كه پيامبر بزرگ اسلام الگوي اين رفتار در عصر خود بودند گفت: لازمه ، اقناع مردم بويژه جوانان مذاكره مشورت و تعامل با تمام گروه هاي عضو خانواده انقلاب است.

ايشان با استناد به آيه هاي سوره آل عمران در خصوص مباهله كه خداوند ميفرمايد: استدلال هاي خود را با ديگران در ميان بگذاريد و اگر نپذيرفتند مباهله كنيد. اين نشان عظمت پيامبر اسلام است كه در عين حقانيت، منطق مذاكره و گفتگو را براي ترويج و معرفي اصول دين مبين اسلام بكار مي گيرد و در شرايط امروز نيز همين روش بايد الگو و سرمشق مسئولان كشور باشد.

ايشان افراط گرايي را بدترين آفت براي جوامع بشري توصيف كرد و افزود: از ابتداي مبارزه تا كنون از افراط و تفريط حذر داشته ام و سعي كرده ام هميشه در خط اعتدال و منطق قدم برداشته تا دچار نقصان نشويم.

آيت الله هاشمي رفسنجاني در تشريح دلايل حضور خود در انتخابات اخير رياست جمهوري گفت: بنده واقعا تصميمي براي حضور نداشتم ولي وقتي با تقاضا هاي جمع كثيري از جوانان و قشر هاي مختلف مردم و علما و مراجع مواجه شدم با يك كلمه اي كه در جواب آنان اظهار داشتم كه نمي گويم نمي آيم ولوله اي در محافل افراطيون ايجاد كرد و هجمه هاي خود عليه بنده را با توسل به هر شيوه اي تشديد كردند.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: در نهايت به دليل اينكه نمي خواستم مستبد به راي باشم تصميم به حضور در انتخابات گرفتم.

ايشان با اشاره به اينكه اكنون از شرايط بوجود آمده راضي هستم گفت: تنها دليلي كه باعث حضور بنده شد و آن را نيز قبل از ثبت نام خدمت رهبري معظم انقلاب گفتم خلق حماسه سياسي مورد نظر ايشان بود.

آيت الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به تحمل بداخلاقي ها و تخريب هايي كه طي سالهاي گذشته تا كنون از سوي افراطيون بي ريشه متوجه ايشان بوده است گفت: البته مرز نقادي و انتقاد سازنده از تخريب جداست و بنده در اين سالها سعي كرده ام بر اساس اخلاق اسلامي صبر و تحمل را پيشه خود كنم كه به لطف خداوند تا كنون در اين مسير قدم گذاشته ام.

ایشان در پاسخ به سوالی در خصوص علت عدم احراز صلاحیت خویش گفت: با توجه به شور و نشاطی که در سراسر کشور پس از اعلام حضورم در انتخابات ایجاد شد و از آنجایی که در مسیر تایید صلاحیت بنده نیز بهانه و مشکلی نبود. یک مقام ارشد امنیتی، برخلاف عرف و قانون، شخصا در جلسه بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان حضور یافت که ابتدا مورد اعتراض برخی از اعضای شورای نگهبان نیز قرار گرفت و نهایتا به اعضای شورای نگهبان گفت: که حضور هاشمی در انتخابات میتواند موجب پیروزی قاطع و با رای بالای مردم شود که با راه  و رسم آنها سازگار نیست و لذا این شورا را متقاعد کرد که به بهانه شرایط جسمی رای به عدم احراز صلاحیت بنده دهند.

ايشان افزود البته به رغم اطلاع كافي از موانع ايجاد شده و مباحث انجام شده در محافل مختلف عليه بنده بويژه در شوراي نگهبان، هيچ وقت بخاطر مصالح نظام اسلامي نخواسته ام با اختلاف و دعوا هاي سياسي وحدت جامعه مخدوش شود ولي برخي واقغيت ها بايد در تاريخ ثبت شود.

آيت الله هاشمي رفسنجاني به سابقه دعوت خود از آقاي ناطق نوري براي پذيرفتن كانديداتوري رياست جمهوري اشاره كرد و گفت: پس از اينكه ايشان دعوت بنده را نپذيرفت مشتركا به آقاي دكتر حسن روحاني پيشنهاد كرديم كه ايشان بصورت مشروط پيشنهاد مارا پذيرفت.

آيت الله هاشمي رفسنجاني با تجليل و قدرداني از شخصيت علمي و متعهد دكتر عارف اعلام انصراف ايشان را تصميمي بزرگ و ارزشمند خواند و بيان كرد: دكتر عارف يكي از عالم ترين شخصيت هاي دانشگاهي در رشته خود بوده و شخصيت متعهد و با اخلاقي است.

ايشان افزود آقاي دكتر عارف براي جلوگيري از تفرقه، اين مسير را انتخاب كرد چرا كه ايشان از ابتدا نيز براي هوا و هوس قدم در اين ميدان نگذاشته بود و شخصيتي نجيب و با اصالت و متدين دارد.

آيت الله هاشمي رفسنجاني افزود نهايتا حجت الاسلام والمسلمين خاتمي كه ايشان نيز ساعت ها مشورت و افكارسنجي و نشست با مشاوران داشت به دكتر عارف پيشنهاد انصراف داد كه  در نهايت آقاي عارف نيز در كمال فروتني آنرا پذيرفت.

آيت الله هاشمي رفسنجاني شركت در انتخابات را اصلي مهم و ضروري دانست و ضمن دعوت از همه مردم براي حضور پر شور در پاي صندوق هاي راي افزود: آقاي دكتر حسن روحاني با مشورت بنده قدم در راه انتخابات گذاشت و با احترامي كه براي كانديدا هاي ديگر قائلم به دكتر روحاني راي مي دهم و ايشان را براي تصدي قوه مجريه مناسبتر مي دانم.

ايشان گفت: بدانيد كه راي اظهار عقيده بسيار مهمي است كه نبايد آنرا كوچك شمرد و بايد به دور از هر گونه تعصب و افراط باشد.چرا كه در آينده نزد خداوند و مردم بايد پاسخگو باشيم.

ايشان افزود تفكرات و عقايد آقاي دكتر روحاني براي همه مشخص شده است و اميدوارم حماسه سياسي مورد نظر رهبري با تدبير مسئولان و امانتداري صحيح آنها اتفاق بيافتد.

در ابتداي اين ديدار تني چند از دانشجويان به نمايندگي از حضار، با بيان دغدغه ها و مشكلات جامعه بويژه جوانان  خواستار رهنمود هاي آيت الله هاشمي رفسنجاني در خصوص مسائل مطروحه و بويژه انتخابات شدند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۵۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۲
اوستاازسقز
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
به قول کردها بژی یعنی زنده باد (روحانی).......
جنان
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
فقط روحانی
هنرمند
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
امروز روزیست که شیرمردی همچون عارف قهرمان راه را برای مردمی در منجلاب گیر کرده بازکرد و نور امید را در دل میلیونها عاشق این مرزوبوم روشن کرد و بسیار بجاست که از ته دل بر این قهرمان ملی ایرانیان آفرین گوئیم و و نام این عاشق وطن را در تاریخ ثبت کنیم و به کسانی که دم از انحصار طلبی می زنند و با زر و زور و تزویر بر مردم این خاک ظلم می نمایند بگوئیم که ما انسانهای فرهیخته این خاک همیشه و در همه حال یاور مظلومان خواهیم بود و به فرزندان این ملت همچون عارف افتخار می کنیم و بر همه دلسوزان افرین می گوئیم .
آفرین بر عارف قهرمان
کمیل
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
دکتر عارف همچون نامت معرفت به خرج دادی
سپاس از بزرگواریت
به امید خدا دولت تدبیر و امید پیروز انتخابات خواهد شد و اعتدال به جامعه باز خواهد گشت
زنده باد هر که به اصلاح ایران می اندیشد
دانشجو
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
خطاب به دوستی که آرزوی شکست ما اصلاح طلبان رو کرد میگم که ما به خاطر بی انصافی که در حقمون شد با کاندیدای حداقلی (به نسبت آقایان هاشمی و خاتمی) وارد رقابت انتخابات شدیم و رای نیاوردن جریان ما (به فرض محال) هم چیزی از کثرت و وحدت و بلوغ اجتماعی و سیاسی جریانمون کم نخواهد کرد و بدانید سحر برای ما نزدیک است.
سعید
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
لعنت بر افراطیون درود بر مرد فرهیخته دکتر ولایتی
darya
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
فقط قالیباف
ناشناس
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
من هم میخواهم به حسن روحانی رای بدهم
حميده
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
كاشكى برادران محترم ولايتى رضائى هم با اقاى روحانى ائتلاف ميكردند تا رئيس جمهور قويترى براى اينده داشته باشيم انشا الله
جوان ایرانی
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
رای ما روحانی . درودبر هاشمی وخاتمی
ناشناس
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
زنده باد هاشمی.زنده باد خاتمی زنده باد روحانی زنده باد اصلاحات عارف بزرگ یزد قهرمان پرور الحق شما بزرگان سنگ تمام گذاشتید الان ماییم گه انشائالله علی الطلوع جمعه رای داده ومثل 2خرداد چای شبهه ای برای مماطله نماند
ناشناس
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
درود بر سیاست مدار پیر.با افتخار به روحانی رای می دهم.
vanaki
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
به کسی رای میدم که به امام حسین وفادار باشد
احتمالا به قالیباف
تهمورث
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
قالیباف و جلیلی بدانید انتخابات به دور دوم کشیده نمیشود
رای خاندان2000نفری ما روحانی
ناشناس
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
همچنان زنده باد خودم !!!
فضول یاب
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
8سال گذشته تجربه تلخی بود برای تحولی دیگریاعلی مدد
انشاالله به یاری حق تعالی اینبار تحولی بنیادین در سایه فرمایشات امام خامنه ای با ریاست جمهوری روحانی شاهد خواهیم بود.
علی
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
به نظر می رسد در کادرهای صفحه اصلی سایتتان کمی بی دقتی کرده اید. نام آقای هاشمی را با آیت الله نوشته اید و نام آقای خاتمی را با اسم و فامیل!!! این به دور از ادب و نزاکت حرفه ای است. لطفا اصلاح کنید.
محمد توتونچی
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
دوروگید بر سردار سازند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
درود بر سردار سازندگی
مهدی رجب زاده
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
میگفتند:
ما رئیس جمهور آخوند نمیخوایم
منظور هاشمی و خاتمی بودند
شهردار سابق رو آوردن رو کار با اینکه امامه به سر نیست و مردمی بود
8 سال گذشت با ی رئیس جمهور بدون امامه
هر روز که از خواب بیدار شدیم فشار پشت فشار گرانی تحریم شهیدای هسته ای تحقیر شدن در سراسر دنیا حتی در بین عرب ها و خیلی دردهای دیگر
دم نزدیم چون رئیس جمهور بی امامه میخواستیم چون در گوشمان شایعاتی خوانده بودند و ما آن زمان خام بودیم
همه چیز گذشت تا رسید به امروز
نتیجه و تجربه ثابت کرد رئیس جمهور امامه به سر خیلی بهتر است رئیس جمهوری که...
لبیک یا هاشمی
لبیک یا خاتمی
لبیک یا روحانی
ناشناس
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
از حمایت زبانی هاشمی هم می ترسند این یعنی اقتدار فیلم بدون سانسور روحانی با دوکیفیت ببینید درود بر روحانی وهاشمی

سه شنبه 1392/03/21 12:06 بعد از ظهر
.
مستند تلوزیونی دوم اقای روحانی را بیینید صدا وسیما از ترس قسمتهای مهم ان را سانسور کردند ولی بد تر شد نسخه کامل وبدون سانسور ان در سای روحانی قرار گرفت ومردم برای دانلود هجوم اوردند وایت با مشکل دستری موقت دچار شد .می دونی الانسان حریص بما منع . چقدر از هاشمی می ترسند حتی از مایت ایشان در یک فیلم برید ببینید .چند بار بزنید سایت باز میشود .فقط نسخه کامل ان را بگیرید با دو کیفیت تصویری
http://rouhani.ir/files/videos/Rouhani.ir_Mostanad2_640x480.mp4 http://rouhani.ir/files/videos/Rouhani.ir_Mostanad2_320x240.mp4
وكيل
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
برای قدر دانی از زحمات سردار بزرگ سازندگی و برای اعلام تنفر و بی زاری از دروغ و تهمت به فرزند برومند ایران دکتر حسن روحانی رای می دهیم.
درود بر هاشمی
سلام بر خاتمی
رای ما روحانی
ناشناس
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
رضایی رضای امید دل مایی
پاک روان
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
درودبرمردان بزرگ هاشمی وروحانی وتشکرازنجابت عارف
ناشناس
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
فقط روحانی
سرباز ولایت
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
سلام

رای ما دکتر جلیلی

خودتونم میدونید چرا

و نیازی به گفتن نیست
اصلاح طلب
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
دوستان عزیزی که انقدرر در سایت ها فعالانه حمایت می کنید از دکتر روحانی خواهشا یک کم همت کنید و وارد صحنه ی عمل هم بشوید . خیابان ها امروز خیلی خالی بود . جای دوستان در این روز های نهایی خای ست . قالیباف و جلیلی بدجور لشکر کشی کردن ضمن اینکه امکانات زیادی هم دارن . این عدم حضور دز صحنه تاثیر بدی رو مردم میذاره ... لطفا هر کس میتونه بیاد چهار راه ولیعصر و میدان انقلاب . فردا هم ساعت 5 ونک . دیگه فرصتی نداریم هاااااااا
ناشناس
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
رای ما بنا به درخواست آیت الله هاشمی و حجت الاسلام خاتمی دکتر حسن روحانی است
ناشناس
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
به امید پیروزی حق علیه باطل. البته اگه بذارن!!!!!!
محسن
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
اصلاحات اصلاحات پیروز انتخابات
صلاحات اصلاحات پیروز انتخابات
صلاحات اصلاحات پیروز انتخابات
زنده باد خاتمی بزرگ ایران زمین
ناشناس
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
قابل توجه جوانان اشتباه کنید وقت بسیار دارید
امین
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
به نمایندگی از جمع کثیری از دوستان طلبه حوزه علمیه قم حمایت قاطع خود را از خط تدبیر و عقلانیت و کاندیداتوری حجة الاسلام دکتر حسن روحانی فرزند حوزه و دانشگاه اعلام میداریم.
محمد
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
سلام بر اعتدال گرایی
ناشناس
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
صد شکر که این آمد و صد حیف گه آن رفت...
دکتر عارف واقعا مرد بزرگ و فهمیده ای بود و با این تصمیمش اینو نشان داد...
ولی الان همه با هم یک پارچه به دکتر روحانی رای می دهیم...
تا اخر کار هستیم...
ناشناس
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
جمع کن بابا این چرندیاتو به خورد مردم میدی
فقط ولایتی
ناشناس
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
همه این 6 کاندیدای باقیمانده منسب هستند ولی بهترین انها همین دکتر حس روحانی است . شخصی که میتواند از تمام گروههای متعادل در کشور برای توسعه ایران استفاده کند .
امیر
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
100% دور اول پیروزیم
سجاد
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
اندکی صبر سحر نزدیک است ...
منصوره
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
به احترام و حمایت از حضرت ایت الله رای ماهم روحانی
خانواده موسوی از مدینه
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
بامید خدا 24خرداد روز تکرار2خردادخواهدبود.به عشق سیدمحمد خاتمی به روحانی رای میدهیم وامشب درمدینه وفردادر مکه معظمه دعا خواهیم کرد وانشاا... جشن پیروزی را خواهیم گرفت.
شهرام
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
منم به روحانی رای میدهم
سعید رایگانی
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
نصر و من الله و فتح القریب!!
ناشناس
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
زنده باد روحاني زنده باد عارف زنده باد خاتمي
ناشناس
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
من دوس دارم روحانی بشه.. اما همه میگن هر کی بشه جلیلی نشه
سیدامیدموسوی از مدینه
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
فقط به عشق خاتمی عزیزوبزرگواراین سید مظلوم ورفسنجانی صبوردرانتخابات شرکت وبه جناب روحانی رای میدهم
ناشناس
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
الکی میگن قالیباف درصدره تمام اقوام مابه روحانی رای میدن
ایران
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
فقط جلیلی
ناشناس
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
فكر نمي كنيد اين يك سناريو از طرف نظام درجهت انتخاب روحاني وپرشور كردن انتخابات باشد ؟!
ناشناس
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
به احترام خاتمی و هاشمی عزیز، من هم به روحانی رای میدم
ناشناس
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
به روحانی رای می دهیم
مبهوت منش عارف هستیم
شیفته هاشمی هستیم
و عاشق خاتمی
ناشناس
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
والبته درود بر دکتر عارف مرد اخلاق
حسین
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
به امید پیروزی اصلاحات بر افراط گرایان
ناشناس
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
من و بسیاری از اعضای خانواده نیز سر دو راهی بودیم که با بزرگواری و متانت دکتر عارف تکلیف روشن شد و رای ما روحانی است . زنده باد اصلاحات
یک ایرانی
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
مهم این است که ملت ایران صلاحیت جنابعالی را تایید کرده است...
ali
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
درود بر اصلاحات
عباس
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
هاشمی خاتمی روحانی عارف افتخارایران
ناشناس
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
درود بر دکتر عارف عزیز که عامل همبستگی و وحدت شد
سلام بر هاشمی
سلام بر خاتمی
درود بر روحانی
نیما
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
رای ما روحانی
زنده باد عارف بزرگ مرد
منصور از بوشهر
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
من هم رای خواهم داد به نظام و به روحانی و به اصلاحات
ناشناس
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
ؤاي بحال مملكتي كه مصلحي براش تصميم بكيرد
حسین
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
سلام بر پیروزی و سلام بر خاتمی و هاشمی و عاف و روحانی و سید حسن
گچساران
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
عاشق است حسن روحانی//آیت الله هاشمی: به حسن روحانی رای می دهم
عاشق است حسن روحانی//جناب خاتمی: به حسن روحانی رای می دهم
عاشق است حسن روحانی//محمدرضا عارف: به حسن روحانی رای می دهم
ناشناس
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بنده به از خود گذشتگی و ایثار آقای عارف ودرایت آقایان هاشمی و خاتمی و تدبیر آقای روحانی می بالم.
متاسفانه تبلیغات کاغذی آقای روحانی در شهر ما وشهرهای اطراف اصلا وجود ندارد.در صورتی که عکس ها و بنرهای کاندیداهای اصول گرایان حتی به روستاهای دور دست هم رسیده است.
از طرفداران اصلاحات خواهش می کنم تبلیغات پیامکی را با جدیت شروع کنند.
سارا
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
(نجات ایران)

رای ما روحانی

یا علی بگید بچه ها
الهام
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
وحدت به دست آمد. به امید پیروزی، انشاءالله.
وحید
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
این هشت سال اصولگراها هرکاری دلشون خواست با ما کردن
اما اینبار فرق میکنه
درود بر هاشمی
درود بر خاتمی
سلام بر روحانی
زنده باد دکتر عارف
سلام بر اصلاحات
ناشناس
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
درود بر هاشمی سلام بر روحانی
نازنین
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
به امید موفقیت جناب آقای روحانی عزیز
ramin
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
رای ما24خردادبه دکترحسن روحانی

درودبراصلاح طلب
رضا
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
مردم بیایید . خدا با اعتدالیون است . امروز صحبتی از دکتر قالیباف در رادیو شنیدم که قلبم به درد آمد. ایشان _حتما برای جلب رای_ اصل توافق هسته ای را کوتاه امدن خواند و گفت انجا وادادیم و بع از کنار رفتن دولت اصلاحات وزیر خارجه فلان کشور آمد و گفت حالا کی تعطیل می کنید و کی تخریب؟ بخدا قسم دلم گرفته . تا این حد تخریب و سیاه نمایی برای متاع دنیا . 8 سال احمدی نژاد با بدتر از اینها بر ما گذشت آقای قالیباف شما تازه از راه رسیده اید و دنبال رای افراطیونی هستید که ستون خیمه انقلاب را رد صلاحیت کردند؟ بترسید از خدا بترسید
محمد
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
جناب آقای هاشمی
از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
علی
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
درور بر اعتدال
غزل
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
رای ما رای هاشمی و خاتمی محبوب ما ست
دوم خردادی
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
دوستان هاله نورورفقاش را هونکنید
میثم ایرانی
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
شما و باقی رفقا به آقای روحانی رای بدید
ما و لا اقل 30 میلیون ایرانی دیگه هم به قالیباف رای میدیم ....

آقای هاشمی لطفا مثل همیشه مرد باش و 25 خرداد پیروزی رو به قالیباف تبریک بگو ...
عزت اله
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بااینکارستادهای اقای عارف در اصفهان دراختیار اقای قالیباف قرارگرفتند ومن هم به خاطر این کار به جلیلی رای میدهم
hosein
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
زنده باد روحانی بیاید همه با هم تبلیغ کنیم
احمد
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
درود بیکران خدا بر مرد راستین اصلاحات
درود بر مردی که شعار نداد و عمل کرد
درود بر مرد نمک شناس اصلاحات
درود بر تو که فقط میتونم بهت بگم مردی ...مرد
هیچ وقت فراموشت نمیکنم مرد مردان
در حالی که هنوز دلمون با توئه ولی به خاطر مصلحت اصلاحات به روحانی رأی میدیم
کاش ایران پر از مردان چون تو شود بزرگوار
خیلی دوستت دارم عارف جان
رضا
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بنظر می رسه آقایان کلید تمام مشکلات رو به همراه دارند و دیگه نیازی به ظهور امام زمان علیه السلام نیست.
ما که حسود نیستیم و کشور رو دوست داریم و انشالله هر کی میاد بتونه وضع رو بهتر کنه. ولی ادعاهای آقایان اصلاحت ادعاهایی هست که نمی شه چهارساله با روال طبیعی انسانها، حلشون کنه.
پژمان
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
سلام اقای هاشمی درود برشما برای سلامتی شما و اقای خاتمی و کسانی که کشور را دوست دارند دعا و ارزوی سلامتی دارم وتلاش می کنم روزی یک اصلاح طلب قوی در عرسه سیاسی بهذ شما کمک کنم
دانشجو بسیجی
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
به قول آقای قالیباف هر کسی در طول دوران انقلاب کارنامه ای داره.
برای همه دانشجویان و حزب اللهی ها و البته همه کسانی که به ارزش های انقلاب و امام پایبندند واضح و مبین است که ایشان چه دسته گلایی آب دادن.
تعلیــــــــــــــــــــــــــــــق هسته ای
آرمان ایرانی
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بچه ها راستش میدونید من این مدت خیلی سر در گم این بودم که به روحانی رای بدم یا نه.یعنی اگه راست حسینیشو بگم یه جورایی از آقای خاتمی مثل آقای هاشمی دلم قرص نبود و به هیچکسی مثل آقای هاشمی ایمان کامل ندارم.ولی الان که دیگه آقای هاشمی نظرشو اعلام کرد پس پیچ به سوی دولت تدبیر و امید.راستی بچه ها اگه انشاا... این دولت به پیروزی برسه هیچ وقت نباید مرام و مردونگی و معرفت دکتر عارف رو از یاد ببریم.
پس زنده باد هاشمی.زنده باد عارف.زنده باد روحانی.
پاینده باد دولت تدبیر و امید
آرش
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
خامنـــــــــــــــــــــــه ای زنده باد
هاشـــــــــــــــــــــــمی پاینده باد
روحــــــــــــــــــــــــانی و خــــــــــــــــــــاتمی و عـــــــارف همیشه جاوید باد.
فائزه
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
خیر الامور اوسطها
زنده باد اعتدال و اصلاحات
annita
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
faghat rohaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
جلال
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
برای هاشمی احترام زیادی قائلم
ولی متوجه نیست که حتی تو تهران سی هزار تا رای نداشت
پس چطور با رای بالا پیروز میشد؟
میدونم نظرم درج نمیشه ولی این ائتلاف ، دوستی از کار افتاده هاست
رای هم ندارن
شهرام
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
چرا با صراحت نمیگید چه کسی؟
ناشناس
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
حاجی 30ساله دوست داریم رای رزمندگان8سال دفاع مقدس زنجان روحانی
علی
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بادرود بر رهبر فرزانه امام خامنه ای و باسلام بر هاشمی .خاتمی .ناطق وسایر بزرگان.بامید پیروزی اصلاح طلبان اصولگرا .رای به روحانی که اصلح است
ناشناس
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
لطفا خبري در سايت قراردهيد كه مردم در اولين ساعات روز راي گيري پاي صندوق راي حاضر شوند و تكليف را يكسره كنند تا اتفاقات گذشته مبني بر اتمام زمان راي گيري و اتمام تعرفه ها تكرار نشود.
علی
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
یاشاسین روحانی
ناشناس
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
همگی به روحانی رای می دهیم
ali
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
درود بر هاشمی
رای ما نیز دکتر حسن روحانی
ميرحسين
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
آن مقام امنيتي چه جوابي به خدا و امام و شهدا و مردم خواهد داد؟؟؟؟؟؟
رامین محمدی
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
او بهاری است که در پشت زمستان مانده
درود بر روحانی؛ سلام بر خاتمی؛ پاینده هاشمی
saeideh
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
دو قدم مانده به صبح
بزرگان کاری که باید میکردند رو کردند حالا دیگه نوبت ما است
دیگه باید شروع کنیم به تلاش و خلق حماسه 24خرداد
بلند شو و بگو یا علی
ناشناس
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
صد سال دیگر برای مردم زنده بمانید حضرت ایت الله تا با خدمت به مردم باعث رضای پروردگار شوید درود بر هاشمی درود بر خاتمی و درود بر روحانی گرامی انشاالله رییس جمهور آینده و با اقتدار و مردمی
Aram
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
تا حالا درست اومدیم....فقط مونده
صیانت از آرا
صیانت از آرا
صیانت از آرا
کامران
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
سلام دورود بر همشهری عزیزم اقای هاشمی.بقول اقای داریوش اقبالی دوباره میسازمت وطن
شاعر هر رفسنجانی سید حسن روحانی
ناشناس
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اشمی همیشه با تدبیر بوده و هست....درود بر تو
رای ما روحانی...یا علی...به امید خدا پیروزی با ماست
سرباز ایران
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
به نظرم میشود این را به فال نیک گرفت و از آقایان دکتر عارف و خاتمی و از درایت آقای هاشمی در همبستگی طیف مردم ایران عزیزمان در جهت معرفی کاندیدایی مدبر و مدیر و با منطق (آقای روحانی) از شما کمال تشکر و امتنان را داریم . با درود م . ه . نیکفر