صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۳۹۱
تعداد نظرات: ۵۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت‌الاسلام محمدحسن حائری شیرازی در الف نوشت: جناب آقای شریعتمداری سرمقاله شما با عنوان «خوابی که فتنه‌گران برای رئیس‌جمهور منتخب دیده‌اند» موجب نوشتن این چند سطر گردید. البته به نظر می‌رسد مقاله جنابعالی بیشتر نمایانگر خوابی باشد که شما برای ایشان دیده‌اید! شما نوشته‌اید: «تشکر رئیس‌جمهور منتخب از آقای خاتمی با توجه به نقش ویرانگری که وی در فتنه ۸۸ داشته است به این نگرانی دامن می‌زند که مبادا دکتر روحانی از خطری که سران فتنه ۸۸ می‌تواند برای دولت ایشان پدید آورند غفلت کند.»

البته نگرانی شما بجاست. چرا که چهار سال تلاش جهت حذف یک جریان سیاسی بی‌ثمر مانده است. از شما که خود را مرید امام راحل و رهبری می‌دانید باید سئوال کرد: این رفتار حذفی با ده‌ها فرموده امام راحل که وحدت کلمه را رمز بقا و پیروزی انقلاب می‌دانستند، چه تناسبی دارد؟ وحدت کلمه با کسانی که مثل خود ما فکر می‌کنند که معنی ندارد. درحالی که رهبر هوشیار انقلاب مخالفان نظام جمهوری اسلامی را به مشارکت دعوت می‌کنند و سران فتنه را بیگانگان می‌شمارند این طرد و نفی ریشه در کجا دارد؟

به همان معیار که حمایت از آشوب‌طلبان و فتنه گران سال ۸۸ زشت و محکوم است، تلاش برای حذف یک جناح سیاسی از صحنه رقابت با ابزار تهمت و افترا و سخنان اثبات نشده نیز فتنه است. قرار دادن دو جناح که باید به مثابه دو حزب قوی و دو بال عمل نمایند در مقابل یکدیگر و پاشیدن تخم کینه بین ایشان و تبدیل نمودن صحنه رقابت سیاسی به صحنه جنگ و جدال و اهانت، هم فتنه است.

اکثریت مردم بصیر و زمان شناس در انتخابات اخیر رای به انزوای کسانی دادند که می‌خواستند با انگ زدن، چهره رقیب سیاسی را ملکوک و او را از صحنه حذف کنند. آقای شریعتمداری! برخی از شخصیت‌هایی که شما متهمشان می کنید، جزء سرمایه‌های این انقلاب هستند. مردم به حفظ سرمایه‌هایشان رای دادند. البته این سخن نگارنده به معنای تأیید کامل این شخصیت‌ها نیست بلکه انتقادات بسیاری هم وجود دارد. چنانکه بر شخصیت‌های جناح مقابلشان هم وجود دارد.

حذف منتقدین با شعار فتنه‌گر، ضد ولایت و ضد انقلاب در چهار سال اخیر به غرور و یکه‌تازی اصولگرایان و پرغلط شدن کارنامه دولت انجامید. از گذشته عبرت بگیریم و ورود منتقدین به قوه مجریه را خوش‌آمد بگوییم و حرمت ایشان را پاس داریم.
کینه توزی صحنه سیاسی آرام و منطقی فعلی را به صحنه جنگ خیابانی سوق می‌دهد و بعید نیست کسانی که در روش قانونمند انتخابات منزوی شده‌اند، بخواهند صحنه بازی را عوض نمایند. تهدید آن آقای غوغاسالار به تظاهرات خیابانی در راستای خط مشی امثال شماست.

بگذارید بعد از این توفیق بزرگ ملی که رهبری آن را به حق حماسه سیاسی نامیدند و در زمانی که تحریم‌های کمرشکن و ظالمانه استکبار آرامش اقتصادی جامعه را مختل نموده است. مردم از هر سلیقه سیاسی با برادری و هم افزایی به حل مشکلات کمک نمایند و حماسه اقتصادی محقق شود نه آنکه با نوشتن مطالب توهین آمیز شیرینی انتخابات را به کام ملت تلخ و صحنه جنگ سیاسی را پیش روی ایشان بیاورید.

در آخر پیشنهاد می‌شود یک شماره حساب اعلام شود جهت کمک به سفر شما به دور دنیا! تا هم قدری مردم بیاسایند و هم شما دنیا دیده‌تر شوید. باشد که تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
دمت گرم
رضا
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
"یک شماره حساب اعلام شود جهت کمک به سفر شما به دور دنیا! تا هم قدری مردم بیاسایند و هم شما دنیا دیده‌تر شوید. باشد که تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد."
ایشون اینقدر تو این چهار سال جمع کردن که نیازی به کمک ماها نباشه. ولی فکر خوبیه... ما هم نفس راحتی میکشیم...
یوسف
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
این آقای شریعتمداری در هیچ دولتی به بازی گرفته نشده وصبیعی است کهحسادت میکند واین آدم میخواهد مطرح شود چون از پستهای مهم مانند وزارت محروم بوده میخواهد با طرح این اراجیف خودرا مطرح نماید وپیشنهاد میکنم برای مدتی ایشان را بعنوان رایزن فرهنگی بفرستند گینه تا مردم هم از شرایشان راحت بشوند.من حاظرم از محل صدقات خانواده و دوستان هزینه رفتنشان را قراهم نماییم
قادر
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
جناب حائری خودتان راناراحت نکنید"امثال این اشخاص معلوم الحال که نان رابه نرخ روز میخورندودرپی مقاصد خود هستند کم نیست اینهاشرایط موجود جامعه را به نفع خود نمیدانند پس درپی اینند که باتخریب دیگران آبی گل الود شودوانها به نیات خود دست یابند که انشاءالله اینگونه نخواهدشد
ناشناس
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
ه همان معیار که حمایت از آشوب‌طلبان و فتنه گران سال ۸۸ زشت و محکوم است، تلاش برای حذف یک جناح سیاسی از صحنه رقابت با ابزار تهمت و افترا و سخنان اثبات نشده نیز فتنه است. قرار دادن دو جناح که باید به مثابه دو حزب قوی و دو بال عمل نمایند در مقابل یکدیگر و پاشیدن تخم کینه بین ایشان و تبدیل نمودن صحنه رقابت سیاسی به صحنه جنگ و جدال و اهانت، هم فتنه است.
ناشناس
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
درود بر وجدان های بیدار...
امید
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
آفرییییییین! کلی خنک شدیم!
امیر
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
سفر دور دنیا کدومه از نظر اقتصادی بنفع مملکت نیست.روش کم هزینه تر استفاده از مرگ موشه .
هموطن
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
هزار تا از این مقاله ها مثال کوبیدن آب در هاون است خود را خسته نکنید ایشون یک انبار پر از تخم کینه و نفاق دارند و هر روز بوسیله کیهان تعدادی از آنها را در دل جامعه و رجل سیاسی میکارند.
ناشناس
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اول: احسنت به نگارنده
دوم:این برادر حسین نابغه فکر نمیکند که با طرح این ایراد به آقای روحانی که چرا از آقای خاتمی تشکر کردی؟هزار ایراد به کل نظام ومسئولین ومردم وارد میشود که هم به روحانی رای داده اند هم این رای دادن را حماسه میدانند.
مثل اینکه ایشان یادشان رفته که جناب روحانی قبل از انتخابات هم با شعار زنده باد خاتمی و زنده باد هاشمی ،مردم را به رای دادن دعوت می کردند.
ناشناس
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
تبارک الله...احسنت
عبدالله
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اینجاست که به این روحانی محترم نویسنده این مقاله جناب حجت الاسلام حائری شیرازی باید گفت مرحبا یا شیخ، جانا سخن از زبان ما می گویی.
دادمان
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
کیهان بدون تنفرزایی کیهان نخواهد بود و شریعتمداری بدون خط ونشان کشیدن دیده نخواهد شد.بنابراین ما باید سقف توقعمان را کاهش دهیم .
مسعود
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
لطفا شماره حساب را اعلام کنید آقای شریعتمداری مدتی بروند و به تفریح بپردازند برای خودشان هم بهتر است کیهان را هم با خود ببرد در سفر بخوانند
حامد
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
من حتماً کمکش می کنم بنده خدا رو ...
hamed
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
عالی بود .. احسنت
سمور
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
جانا سخن از زبان ما می گویی
معلم
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
الحق والانصاف که بسیاربجاومتین فرموده اندجناب آقای حایری.البته به جرات میتوان گفت که هرچه بیشتراین آقای شریعتمداری برطبل فتنه میزنندمردم وتحصیلکردگان می دانندکه ایشان ازترسوهراس آشکارشدن ابعادفتنه است که همچنان سرمایه های انقلاب که ریشه درانقلاب وقلب مردم جای دارندرافتنه گرمیخوانند.غافل ازاینکه به جرات میتوان گفت که جناب شریعتمداری دراین سالهافقط وفقط بذرفتنه ونفاق وکینه وعداوت رابرجامعه پاشیده اندوبسیاری ازمردم ازایشان یک تنفرعجیبی پیداکرده اندوخیلی ازنابسامانیهاواختلاف افکنی هاراازقلم ایشان می بینند.آشکاراست که ایشان ازانتخاب ملت سخت برآشفته وخشمگین اندوهرگزنمیتواندحتی درنوشتن نیزاین دولت رابپذیردوهنوزدولت تشکیل نشده شمشیربرای انتقادوحمله و...راازروبسته اند. خداانشاالله ایشان راازخواب 16 ساله بیدارنمایند.
جوون
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بنده بی صبرانه منتظر اعلام شماره حساب هستم. روی یک ماه حقوق من حساب باز کنید.
دکتر
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
کسی به این بنده خدا محل نمیزاره با این صحبتها می خواهد خودش را مطرح کند و بگوید من هم هستم محلش نذارید خودش ساکت میشه
ناشناس
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
این مطلب رو توی الف خوندم. چرا منبع نزدید؟
علی
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
ازین قشنگ تر نمی شد گفت!!!
ناشناس
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
آفرين بر اين روحاني شجاع و غيور انشاءا... شماره حساب را زودتر اعلام نمايند تا ما کمک کنيم تا ايشان 4سال نباشند تا کشور به آرامش نسبي برسد و برادري و رفاقت دوباره در بين مسئولين نظام ايجاد شود من يکي ايشان را عامل دشمن ميدانم چون که ايشان در هر فتنه و مشکلاتي در ايجاد بد بيني بين مردم و نظام تلاش گسترده اي انجام ميدهند
مرتضی
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
خیلی خوب بود مخصوصا آخرش من که شخصا حاضرم کمک کنم :)
حسین
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
در زبان ما آذری ها ضرب المثلی هست که می گویند « نجه سن قانمیام قالاسان یانا یانا» یعنی اگر خودمو به نفهمی بزنم چیکار می کنی. این آقای شریعتمداری هم به غیر از افکار خودش هیچی را قبول نداره و یا خودش را به نفهمی زده یا به نظرش دیگران فکر کنند که ایشان از اوضاع حال راضی است.
ناشناس
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بسیار اظهار نظر جالبی بود. ممنون از آقای حائری و ممنون از همه کسانی که در راه اعتدال و عقلانیت گام بر می دارند. و اما یک سخن با آقای شریعتمداری: شما خوب می دانید که در صفحه شطرنج وقتی حریف شما را کیش می کند به هر سمتی که بشود خواهید رفت تا مات نشوید. ما شما را درک می کنیم! فعلا کیش شده اید و چه بسا به زودی مات!
ناشناس
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
آفرين ،دست مريزاد، انانكه اين هشت سال كينه كاشتند حالا بايد نفرت درو كنند،باشد كه روزي افراطيون بفهمند نا خوسته عامل سرويس هاي مخفي بوده اند و به خيال خود خدمت كرده و مي كنند، مگر عوامل انفجار انتحاري براي كشتن شيعيان به وسيله چه كساني تشويق به اين كار مي شوند؟آيا به وسيله اهل سنت واقعي و مسلمان ،،هرگز؟؟؟؟
محمد
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
درود بر این این عالم ربانی و فرهیخته که درد دل مردم را گفت . امیدوارم مرعوب کنندگان آقای شرایعتمداری هم بیدار شوند.
ناشناس
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بنده 200 دلار میدهم
ناشناس
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
آقای شریعت مداری خود را به خواب زده اند تا بعضی هشیاران را بخوابانند .خفته را می شود بیدار کرد ،ولی خواب زده را نمی توان .
حسین
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
خداوندشراین آقای شریعت نامداری راازسرماکم نماید.
محسن
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
برادر حسین تا کی بجای چند ده میلیون نفر باید حرف بزنه ؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
نفست حق!
ناشناس
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
این بابا درست نمیشه!
مهرداد
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
احسنت! واقعا حرف حساب شنیدیم! خواهشمند است هر چه سریعتر شماره حساب رو لطف کنید من به تنهایی هزینه سفر ایشون رو تا تومبوکتو میدم!!!
ناشناس
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
نیاز نیست دور دنیا بره
همین نزدیکا سری به افغانستان بزنه که برادران طالبانش دارن کم کم متمدن میشن

کمی هم سوغات از اونجابیاره تا حالش بهبود پیدا کنه
کامران
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اتفاقا ما به عنوان مردم مي خواهيم كه آقاي روحاني حتما در دولتش از خاتمي و اصلاح طلبان استفاده كند و كشور را از اين وضعيت پيچيده و دشواري كه اصولگرايان تندرو و ناكارآمد - كه البته 8 سال تمام آقاي حسين شريعتمداري از اينها حمايت كرد- دربياورند.
ناشناس
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اگه پولی فراهم بشه برای سفر ایشان به فضا فکر میکنم دستاوردهای بیشتری برای ملت ایران خواهد داشت!
دارا
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
1 پیشنهاد سفر دور دنیا خیلی عالی حتی اگر قدری شرح صدر برای ایشان ببار نیاورد لااقل بقیه ساکنان کره ارض هم از فیض وجود ایشان بهره مند میشوند.2. ایشان موسسه کیهان را خریده اند؟ یا به ارث برده اند ما حاضریم پول جمع کنیم کیهان را از ایشان بخریم
آزاد
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
perfect
سهراب
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بر آقاي شريعتمداري حرجي نيست همه او را ميشناسيم
موسی
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
حرف حساب جواب نداره
ناشناس
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
تو چقدر دلت خوشه که فکر می کنی این شریعتنداری حرف حساب می فهمد..بزرگترین حمله در برابر این متوهم سکوته که همون جواب..خاموشیست
ناشناس
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
در آخر پیشنهاد می‌شود یک شماره حساب اعلام شود جهت کمک به سفر شما به دور دنیا! تا هم قدری مردم بیاسایند و هم شما دنیا دیده‌تر شوید. باشد که تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد.
حمیدرضا
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
عالی بود!
فقط خدا میدونه چقدر باید از دست شریعتمداری حرص بخوریم...
رضا
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
احسنت به اين جواب ........... ! شايد جناب شريعتمدراي از خواب ناز بيدار شود و كم از پشت پرده حرف بزند !!! من حيرانم كه آيا كس ديگه تو اين مملكت نيست كه از پشت پرده ها خبر داشته باشه ؟ فقط شريعتمداريه ؟
ناشناس
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
آفرین!!! مخصوصاً بند آخرش. واقعاً به یه ذره دنیادیدگی و استراحت طولانی احتیاج دارند. شماره حساب رو لطفاً هر چه زودتر اعلام کنید.
ناشناس
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
شماره حساب بدید ما ایشون را به کره مریخ بفرستیم تا از این کینه ورزی تندرو های متوهم اصوگرا یا سلفیون جدید خلاص شویم
حسین
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
برای پیشنهاد بند آخر بنده اعلام امادگی میکنم .
محمد
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اگه تونستید بیدارشون کنید ببرینشون سفر !!!!!!!؟
علی
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
به خدا یکی جلو این شریعتمداری رو بگیره که انقدر چرت نگه
رحیم
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
آقای شریعتمداری وامثال ایشان وجود وحیاتشان در همین رفتارها ، نفرت پراکنی ها ،دشمن تراشی ها وغوغاسالاری ها یافته و دنبال می کنند .از ایشان انتظار دیگری نیست ...چون اقتضای طبیعتش این است .
ناشناس
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
کسی که خودش رو به خواب زده بیدار نمیشه.
علی
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
ایشان هر کجا بروند شاید بیاسایند اما مردم آن کشور ها نخواهند آسود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
حج جواد ورسول
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اقای شریعتمداریدست بردارید
میثاق فروغی ازساری
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
هزاران بار سپاس دل مارو شاد کردی اقای شیرازی
محمد
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
به همان معیار که حمایت از آشوب‌طلبان و فتنه گران سال ۸۸ زشت و محکوم است، تلاش برای حذف یک جناح سیاسی از صحنه رقابت با ابزار تهمت و افترا و سخنان اثبات نشده نیز فتنه است.
در آخر پیشنهاد می‌شود یک شماره حساب اعلام شود جهت کمک به سفر شما به دور دنیا! تا هم قدری مردم بیاسایند و هم شما دنیا دیده‌تر شوید. باشد که تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد.(هم ما از دست جورج سورو و انقلابهای رنگی وی و تحلیلهای شما خلاص شویم). این قسمت آخرش در متن بود اما به روش ترجمعه معنوی حذف شده بود حیفم آمی نگویم.
نهایتاً درود بر طرفداران و دلسوزان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . آنانکه با بصیرت و درک عمیق اوضاع سیاسی و اجتماعی داخلی و خارج هیچ دقدقه ای جز حفظ نظام و اسلام در این سرزمین ندارند.
ناشناس
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بنده حاضرم تمام هزینه ایشان برای بازدید از موسسه سوروس را بپردازم.