صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۰۱۱
تعداد نظرات: ۲۲۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
ظاهراً دو نفر از 15 نفری که دور نخست رای گیری، به محسن هاشمی رای داده بود، در دور دوم تغییر نظر داده و محمدباقر قالیباف را انتخاب کرده است. همچنین فردی که در دور اول رای ممتنع داده بود، در دور دوم نیز نام قالیباف را به صندوق انداخته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم دقایقی پیش با حضور 31 عضو شورا برگزار شد.

به گزارش انتخاب ؛ در این جلسه انتخاب شهردار تهران در دستور کار اعضای شورای شهر قرار دارد و قرار است تا دقایقی دیگر از بین دو گزینه محسن هاشمی و محمد باقر قالیباف یک کدام با رای اکثریت اعضا برای شهرداری تهران انتخاب شوند.

با توجه به برگزاری جلسه انتخاب شهردار تهران به صورت غیرعلنی تعداد قابل توجهی از خبرنگاران از رسانه‌های مختلف در پشت در جلسه حاضر هستند

این در حالی است که به گفته یکی از اعضای شورا قرار است هر چند دقیقه رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران محتوای جلسه را در بین خبرنگاران مطرح کند.

دقایقی پیش محمد باقر قالیباف و محسن هاشمی برای ارائه برنامه‌های خود به جلسه شورای شهر تهران آمدند.

اولین سخنان سخنگو

ضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می‌دانید برابر قانون اولین وظیفه شورای شهر بلافاصله بعد از رسمیت و انتخاب هیئت رئیسه شورا، انتخاب شهردار است.

وی تصریح کرد: نخستین جلسه شورای چهارم هفته گذشته برگزار شد و در آن رئیس و هیئت رئیسه انتخاب شدند و در واقع گام اول از وظایف شورا برداشته شد.

تقی‌پور ادامه داد: تکلیف بعدی اعضای شورا، انتخاب شهردار است و مسجد جامعی رئیس شورا اعلام کرده است که در جلسه امروز انتخاب شهردار در دستور کار شورا قرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: جلسه امروز با حضور 31 عضو رأس ساعت  9 و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید شروع شده و اولین دستور این جلسه تعیین شهردار تهران است.

تقی‌پور ادامه داد: طی حدود سه ماه از زمان انتخابات گزینه‌های مختلفی برای شهرداری بررسی شده و عزیزان در محافل غیر رسمی حضور یافتند و برنامه‌های خود را اعلام کردند که بین 18 تا 21 نفر در این فرآیند بررسی شده‌اند.

وی اضافه کرد: برابر قانون هر کسی می‌خواهد نامزد شهرداری شود باید 5 نفر از اعضای شورا نامزدی وی را کتبا یا شفاها اعلام کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این جلسه بیش از 5 نفر از اعضای شورای شهر آقایان قالیباف و هاشمی را به رئیس جلسه معرفی کردند و قرار شده هر دوی این کاندیداها در جلسه حاضر شوند و به مدت نیم ساعت برنامه‌های خود را به صورت رسمی علام کنند.

وی تأکید کرد: بعد از اعلام برنامه‌ها اعضای شورای شهر وارد رأ‌ی‌گیری می‌شوند ضمن اینکه هیئت رئیسه تصمیم گرفته امروز شهردار انتخاب شود و اگر جلسه طولانی شد، جلسه قطع نمی‌شود.

تقی‌پور افزود: بر حسب تصمیم هیئت رئیسه چنانچه جلسه طولانی شود، جلسه قطع نخواهد شد و رئیس تنفس اعلام می‌کند و این در حالی است اگر جلسه امروز تا شب هم طول کشید همانند جلسات مجلس تا فردا صبح و تا انتخاب شهرداری جلسه ادامه خواهد داشت.

سخنرانی 30 دقیقه‌ای قالیباف آغاز شد

بعد از حضور قالیباف و هاشمی در صحن شورای شهر تهران، دقایقی پیش محمدباقر قالیباف برای ارائه برنامه‌های خود پشت تریبون قرار گرفت. قالیباف 30 دقیقه فرصت دارد تا ضمن ارائه برنامه‌های خود برای آینده شهر تهران، از عملکرد خود در دوره گذشته نیز دفاع کند.

آغاز ارائه برنامه‌ توسط محسن هاشمی

با پایان سخنرانی و ارائه برنامه توسط محمدباقر قالیباف، محسن هاشمی نیز پشت تریبون قرار گرفت تا به مدت 30 دقیقه، برنامه‌های خود برای آینده شهرداری و شهر تهران را ارائه کند.

تقی پور: به زودی رای گیری آغاز می شود

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، بعد از صحبت‌های هاشمی، طبق برنامه ریاست شورا، به رأی‌گیری خواهیم پرداخت.

تقی‌پور با بیان اینکه اعضای شورا، بر اینکه نامزدها به جزئیات نپردازند، توافق دارند و نیازی به جلسه مجدد نیز نخواهد بود. ضمن اینکه اعضای شورا پیشنهاد سرپرست برای شهرداری تهران را هم مطرح نکرده‌اند.

خروج قالیباف و محسن هاشمی

محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی بعد از ارائه برنامه‌های خود، دقایقی پیش صحن شورای شهر تهران را ترک کردند و به این ترتیب تا دقایقی دیگر اعضای شورای شهر آماده رأی‌گیری برای انتخاب شهردار تهران می‌شوند.

توزیع برگه‌های رأی بین اعضای شورا

با خروج دو گزینه‌ تصدی شهرداری تهران، مراسم رأی‌گیری آغاز شده است و برگه‌های رأی بین اعضای شورای شهر توزیع شد. تا دقایقی دیگر اعضای شورا، برگه‌های خود را در صندوق می‌اندازند.

شمارش آرا آغاز شد

با اتمام رأی‌گیری، شمارش آرای اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران آغاز شد.

تقی‌پور در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: رأی‌گیری برای اولین‌بار انجام شد؛ 15 رأی‌ برای هاشمی و 15 رأی برای قالیباف بیرون آمد و یک رأی سفید بیرون آمد. رأی‌گیری دوباره تکرار می‌شود و این کار براساس قانون تکرار می‌شود و محدودیتی برای تکرار رأی‌گیری وجود ندارد.

آغاز دور دوم رای گیری

برگه‌های اخذ رأی برای دومین‌بار بین اعضای شورای شهر توزیع شد. آن‌طور که تقی‌پور گفت رأی‌گیری تا زمانی انجام می‌شود که یکی از گزینه‌ها حداقل تعداد نصف به علاوه یک آرا را به خود اختصاص دهد و شهردار تهران شود.

برگه‌های رأی، جمع‌آوری و شمارش آرای اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار، برای دومین‌بار آغاز شد.

شمارش آرای اعضای شورای شهر به پایان رسید.

براساس شمارش مجدد آرای اعضای شورای شهر، محمدباقر قالیباف 17 رأی و محسن هاشمی 14 رأی را به خود اختصاص دادند و با این وجود، محمدباقر قالیباف بار دیگر شهردار تهران شد.

ظاهراً دو نفر از 15 نفری که دور نخست رای گیری، به محسن هاشمی رای داده بود، در دور دوم تغییر نظر داده و محمدباقر قالیباف را انتخاب کرده است. همچنین فردی که در دور اول رای ممتنع داده بود، در دور دوم نیز نام قالیباف را به صندوق انداخته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۷
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۲۲
davood
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا برای .... متاسفـــــــم
محمد
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این آقایونی که تو دور دوم رای گیری نظرشون عوض شده میتونن دقیقا توضیح بدن چه اتفاقی افتاده براشون؟یهو بهشون الهام شده رای قبلی شون اشتباه بوده؟یعنی انقدر چرخش در رای و نظر تو نیم ساعت واقعا پذیرفتنیه؟من که هرچی فکرمیکنم دلیلش رو نمی فهمم مگر اینکه ....
ناشناس
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آخه وقتل امثال ... و ... و ... واسه ما تصمیم میگیرن همینه دیگه .
من تعجبم از مردمه که به اونا رای دادن وگنه نه چه توقعی میشه از ... داشت.
حتما میخواهید بگید دکتره!!!
من خودم توی بهترین دبیرستان ها و دانشگاه های تهران درس خوندم تا دکتری فیزیک گرفتم. یادمه زمان المپیم سیدنی حتی زمان نداشتم مسابقه ... رو ببینم حالا به او هم میگن دکتر به من هم میگن دکتر!!!
ناشناس
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
امیدوارم به فکر ریاست جمهوری نباشد
علی
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مشرق عروسیه ، انتخاب ... .
شهروند تهران
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جدا از نگاه سیاسی عرض میکنم قالیباف واقعا کار کرد چهره شهر و عوض کرد کار کرد .من تو انتخابات ریاست جمهوری به اقای قالیباف رای ندادم اما از شهردار شدن دوباره اش خوشحال شدم
ناشناس
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اون دو نفر اول احساس کردن هاشمی با اختلاف برنده میشه رایشونو به او دادن بعد که دیدن ای بابا،این قالیباف هم رایش زیاده و احتمال داره ببره خیلی سریع و برای اینکه از قافله عقب نمونن رایشونو عوض کردن!ولی خودمونیما عجب مملکت باحالی داریم!
ناشناس
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فکر میکنم تیتر خبر اشکال تایپی داره .
یک نفر (نه دو نفر) از افرادیکه به اقای هاشمی در دور اول رای داده بود نظرش در دور دوم عوض شده که با تغییر رای ممتنع در دور دوم نتیجه 14 به 17 شده است.
سعید
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گفتیم نصف بیشتر شورای شهر دست اصلاح طلبا افتاد , هاشمی میاد ...
سعید
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شکست راباید قبول کردهرچندتلخ باشد.
عليرضا
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شورا مچكريم
ناشناس
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دعوت ورزشکاران به ... نتیجه داد؟
ناشناس
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نصف شورا اصلاج طلبه و نظارت با این وضعیت بالاست.
رامتين
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با توجه به شناختي كه از آقايان قاليباف وهاشمي در بحث مديريت كلان دارم فكر ميكنم انتقاد از اين موضوع كه روند مديريت دكتر قاليباف تكراري ميباشد و نياز به تغيير در شهرداري ، بحث درستي نيست.چه بسيار مديراني كه سالها دريك سيتم بوده اند وبازدهي كارشان همچنان مطلوب ميباشد ؛يكي از اين افراد استيو جابز مدير كمپاني اپل بود.پس اگر نيت انتقاد مفيد ميباشد اين مورد نميتواند استدلالي منطقي باشد.اما با توجه به نياز پايتخت به تغييرات مبرم در مباحث محيط زيست وحمل و نقل عمومي فكر ميكنم استفاده از مديراني همچون مهندس هاشمي و ديگر متخصصان شهري در مديريت شهرداري تهران مفيد باشد كه بي شك با توجه به درايت ونگاه اعتدال گرايانه دكتر قاليباف اين مهم اتفاق خواهد افتاد.البته با كمي صبر وحمايت ديگر مديران (دولت وشوراي شهر)انشاا... .
حسن رحماني
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مگه نگفتن طبق قانون قاليباف دو دور شهردار بوده براي بار سوم نمي تواند شهردار باشد؟
كارمند شهرداري تهران
محمد
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
14 نفر که مشخصه اصلاح طلبان شورا هستند و به هاشمی رای دادند و اون 4 تا ورزشکار محترم هستند که قادرند در کسری از ثانیه تغییر نظر بدهند !
ناشناس
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1- تلویزیون گفت در مرحله دوم قالیباف 16 رای داشت وهاشمی 14 تا و یک رأی مخدوش بود
ولی شما میگویید قالیباف 17 رای داشت! چرا تفاوت؟
ناشناس
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقاي قاليباف امیدوارم دیگه واقعا بي خيال رييس جمهوري بشی و سفت بچسبی به کارت توی شهرداری و به مردم تهران خدمت کنی.
Admin
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گردش مدیریت حکم می کرد که فردی غیر از قالیباف شهردار بشه،8 سال برای قالیباف کافی نبود؟؟؟
كامبيز صديقي
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
يعني عضو شوراي شهر رايش در عرض چند دقيقه عوض شده؟؟؟؟؟؟ واقعا قاطعيتتون منو كشته!!!!!!!!!!!!! تكرار راي گيري بعد از چند دقيقه؟؟؟؟؟ به جاي اين كار بايد دادن راي سفيد رو ممنوع و همه رو مجبور به نوشتن نام روي برگ راي مي كردن.
مهدی
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خداییش هاشمی یه سروگردن بالاتر بود.
سعید
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف مدیر خوبیه ولی یادآور می شود مدیران بهتر از او نیز یافت می شوند
طیبه
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدایا شکرت
ناشناس
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم که این شورا پیام مردم را در انتخابات نشنیده یا خود را به نشنیدن میزند
ناشناس
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اصولا" صحیح نیست که یک نفر بیش از دو دوره انهم هشت سال مجددا" بتواند شهردار باشد
حسین
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
از آقای قالیباف انتظار می رود بعضی از معاونین خود را مجدا ارزیابی فرمایند
ناشناس
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
رییس شورا اصلاح طلب!

شهردار اصولگرا !
ناشناس
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فکر میکردم هاشمی حتما شهردار میشه.باورم نمیشه قالیباف دوباره شهردار شد.لابد چهار سال دیگه ایشون میخاد کاندید ریاست جمهوری بشه برای سومین بار.
ناشناس
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تبرررررررررررررریک بر قالیباف
ناشناس
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بالاخره فشارهای بچه های بالا جواب داده!!
وگرنه تابلو بود که قالیباف نمیتونه شهردار بمونه.
نسل اول
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هردوی این عزیزان سالیان سال به مردم خدمت کرده اند و امیدواریم که فارغ از جناح بندی های رایج از تجربیات آقای هاشمی هم برای خدمات مجدد به مردم استفاده شود... انشاالله
سام 2908
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بعد انقلاب شهردارهای زیادی اومده و رفته ولی هنوز هم که هنوزه از کرباسچی بعنوان شهردار تو ذهنها مونده نه کسی دیگه ، بعدش وقتی دوست و دشمن و یا هر کس که میبینه چهره شهر واقعا عوض شده خیلی بی انصافیه که از آقای قالیباف تقدیر و تشکر نشه من به سهم خودم از شهردار شدن آقای قالیباف خیلی خیلی خوشحالم و دیگه نگران پروژه های نیمه کاره شهرمون نیستم . درود بر قالیباف
ناشناس
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آخ جون. قالیباف..........
بهروز
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حالا که متاسفانه آقای قالیباف مجدداً انتخاب شدند باید این نکته رو بهشون متذکر شویم که خیابون های تهران (بعنوان نمونه ولیعصر و شریعتی) با درختهاش زیباست نه با سنگ فرش و سازه های سیمانی که هر ماه عوض و باعث خشک شدن درختها میشه, امیدوارم در این دوره جلوی سواستفاده پرسنل سودجوی شهرداری که شبانه درختهای چنار چندین ساله پایتخت رو قطع می کنند و همچنین مجسمه های برنزی رو می دزدند گرفته بشه
محمد
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
لابی های گاز انبری و شوراهایی که نماینده واقعی مردم نیستند نتیجه ای بهتر از این نمی دهد.
فراز
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سرهنگ شهردار شد!!!سلام بر بی آر تی -اتوبوسهای من درآوردی و خیابان باریک کن-سلام بر خیابان زشت شده ولی عصر-سلام بر منتظران مترو خط 3-سلام بر تمام شعاردهندگان برای جنوب شهر-سلام بر پل ترک خورده صدر-و خداحافظ امیدواران تغییر-خداحافظ مترو -
ناشناس
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا جاي تاسف دارد. مديريت 8 ساله بايد عوض مي شد .
تهراني
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ظاهرا عاقبت قاليباف همچون احمدي نژاد است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دمت گرم, عالی بود
ناشناس
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برخلاف قانون شهردار شده و امور پایتخت رو میخواهد طبق قانون اجراکند؟؟
بهزاد
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اعضای محترم اصلاح طلب شورای شهر نهران، به رغم اکثریت داشتن، در انتخاب شهردار منفعلانه برخورد کردند و نتیجه این شد که دیدیم.
با این همه معضلات - ترافیک، آلودگی افسار گسیخته ی آب و هوا، نابودی بی محابای محیط زیست، ساخت و سازهای بی رویه و بی ضابطه، حیف و میل درآمدهای هنگفت شهرداری و ... - خدا به فریاد مردم تهران برسد.
علي
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حيف شد .انشا...از هاشمي در يه جاي ديگه استفاده بشه
رامين
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فقط بديش اينه كه برادر حسين خوشحال شده وگرنه قاليباف بد نيست.به نظر من قاليباف ميدونه كه اين دفعه نبايد به تندروها بيخودي اعتماد كنه.
ناشناس
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم ...
ناشناس
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعاً باید افسوس خورد . متاسفم
مهدی
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شنیده شده محسن هاشمی قراره رئیس سازمان محیط زیست بشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اميدوارم مديرعامل متروي تهران شود كه تخصص كاملي هم در اين زمينه دارند.
ناشناس
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اسم های افرادی که به قالیباف را دادند و آنهایی که به هاشمی رای دادند را بنویسید
صمد
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم برای نماینده ی شورایی که در دو دقیقه نظرش عوض می شود این افراد چگونه می توانند در سطح کلان برای شهری چون تهران تصمیم بگیرند؟
سعيد
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعاً براي شوراي شهر و مردم تهران متاسفم . .
حقوقدان
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تیریک تبریک تبریک
محمد
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الللللله اکبر
الله اکبر
ناشناس
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مرد نکونام نمیرد هرگز....قالیباف بهترین مدیر اجرایی
محسن
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
وقتی تقریبا یک پنج اعضا میشن ادم های ورزشکار و امثال هم بهتر از این نمیشه انتظار داشت !!!
امیدوارم آقای قالیباف با در اختیار داشتن این بودجه عظیم تنها به حرکات نمایشی و ظاهری اکتفا نکند و درک کند که این شهر به تحولی ساختاری احتیاج دارد
ناشناس
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ببین ما با چه انسان های سست عنصری طرفیم که در عرض چند دقیقه رای شون عوض میشه حالا فرقی نمی کنه این رای به هاشمی بود یا قالیباف

یکی نیست بگه بنده خدا تو که بار اول مثلا به هاشمی رای داده بودی مبنای انتخابت چی بوده؟ که در عرض چند دقیقه اون مبنا تغییر کرده؟!!!!!!!!!!

یا اون یکی بلاتکلیفه چطور تکلیفش با خودش معلوم شده؟!!!!

اینم از عجایب سیاست در کشور ماست!
ناشناس
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من هم موافق شدید آقا محسن هاشمی بودم و هستم و لی اگر قائل به دموکراسی و مردم سالاری هستیم حالا که آقای قالیباف رای آورده باید به این رای احترام بگذاریم. پس به ایشان تبریک می گویم و امیدوارم مجموعه شورا برای رفاه مردم تهران تلاش کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
موافقم و امیدوارم آقای قالیباف از تجریبیات این چند سال گذشته استفاده کنند و جلوی سوء استفاده ها و بریز و بپاش ها و کارهای نمایشی را بگیرند .
مهدی
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به آقای روحانی پیشنهاد می دهم آقای محسن هاشمی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس معرفی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هاشمی باید بشه مدیر عامل مترو. فکر کنم قالیباف فهمیده که مترو احتیاج به آدمای با لیاقت داره!
ناشناس
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگر قالیباف شهردار نمی شد چند سال بعد می گفتیم یادش بخیر تهران را دگرگون کرد. اندک مدیرانی که اثر مثبت از خود گذاشته اند را تخریب نکنیم.
ناشناس
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الحمدلله که قالیباف شد
دقیقی
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برشهروندان این انتخاب فرخنده مبارک
ناشناس
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سرسختی بیش از حد اقای قالیباف برای چسبیدن به صندلی شهرداری هم قابل تأمل بود .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جان كلام را شما گفتي.
ناشناس
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تهرانی‌های عزیز، اینکه باید 4 سال آینده رو هم شاهد کارهای نمایشی و آکروبات باشید و قراره از صندلی شهرداری شما برای پرش به سمت صندلی ریاست جمهوری استفاده خواهد شد رو بهتون تسلیت می‌گم...
سید ابوالفضل حسینی مقدم
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بهترین ملاک برای سنجش عملکرد خانواده معظم هاشمی در سالهای انقلاب این است که هرجا خانواده هاشمی در آنجا حضور داشته است ،منشاء خیرات و مبرات و خدمت رسانی و توسعه و آبادانی و رضایت عام جامعه را بهمراه داشته است. دعای ملت همواره بدرقه راه آنان است. برای اعتلای ایرانی عزیز و سربلند ، آرزویمان این است که این خانواده همواره برقرار و پاینده باشند.
ناشناس
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
عجباااااااااااا
مهناز
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فقط پیام مخالفان قالیباف را انتشار.دادید! تبریک به قالیباف
ناشناس
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شک ندارم اگر برای بار سوم رای گیری بشه،
پنج نفر از این طرفی ها می روند اونطرف و ده نفر میاند این طرف، اگر بیست بار رای گیری کنند، بیست حالت کاملا متفاوت اتفاق می افته . اینجا ایرانه دیگه و این هم شورای شهر پایتخت ایران. ممکنه یکی از قالیباف خوشش بیاد و بخواد به اون رای بده، یک دفعه معلوم نیست چی میشه روی کاغذ می نویسه : هاشمی. بعد هم خط خطی می کنه و سفید می اندازه. این جوریاست...
ناشناس
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
وای
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هــــــــــورا
ناشناس
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حیف یعنی تهران به تغییر نیاز داشت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نه نیاز نداشت
تهران به مدیریت اجرایی مقتدر نیاز داشت که خدا رو شکر به اون هم رسید
ناشناس
| |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تهران به تغییر نیاز داشت دوست ناشناس ساعت 17:34
ناشناس
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم برای .......
ناشناس
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم برا اون دسته که به قالیباف رای دادن
0000
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اين انتخاب تبريك گفتن ندارد تاريخ مصرف ان گذشته است هر چه ميدانست در طول اين دهسال از خودشبروز داد بيشتر از اين كاري از دستش ساخته نيست
ناشناس
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کشتی گیر ها و وزنه بردار ها قالیباف رو انتخاب کردند؟
ناشناس
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جناب گاز انبری تبریک
مهدی
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
وقتی در عرض ده دقیقه نظرات عوض می شود....
صدرا
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اون 2 نفری که باعث شدن قالیباف بشه شهردار کیا بودن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما حرص نخور
ناشناس
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم از امروز ديگه صدا سيما قاليباف رو ميكنه تو بوق و رو اعصاب همه راه ميره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شروع کرد!
هر روز تلوزیون توی اخبار ساعت 14 اولین خبرش مال سوریه بود آخرین خبرش مال دولت!
امروز اولین خبرش قالیباف بود!!
ناشناس
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متأسفیم برای افرادی که ثبات فکری و شخصیتی ندارند، من قالیباف رو دوست دارم ولی ناراحتم از اعضایی که بعد از این همه مدت و این همه بحث و جدل، از یه آدم عادی هم سردرگم تر هستن.
علیرضا
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقای قالیباف هم خوب بودن و هستن، اما ای کاش نیروی جدید و با انگیزه مثل آقای هاشمی وارد میشد که افکار جدیدی وارد شهر تهران میشد
مرتضی
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حق به حق دار رسید.
ناشناس
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برادران اصول گرا توجه فرمایید توجه فرماید توجه فرمایید جواب مردم به شما تو انتخابات 92 دادن همین کافیست که اصول گرایی در میام مردم جایگاهی نداره
ناشناس
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خيلي متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خیلی مخصوصا برای شما
ناشناس
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اعضای شورا ی شهر منافع خودشان را در نظر گرفتند متاسفم برای این شورا که پیام مردم را نگرفت
حامد
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
درود بر قالیباف
ناشناس
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خیلی جالبه.به هرحال تلاش های آقای قالیباف در این چند روزه که انصافا از همه چیز مایه گذاشتند به ثمر نشست.مبارکش باشه.
رامين
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تبريك و درود بر قاليباف مرد عمل.
ناشناس
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به دموکراسی پایبند باشید منتظر پیام های تبریک هستیم.
ناشناس
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مباركه
رقابت ديگه تموم شد
علی
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
وقتی اعضا شورای شهر پیام مردمو تو انتخابات نشنیدن.....
پایگاه خبری پیشوا
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
لااقل بگذارید شهرداری تهران دست اصولگرایان باشد
ناشناس
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به کوری چشم بعضیا بازهم قالیباف متعهد و مدرن رای آورد
ناشناس
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اون كسي هم كه رايش در عرض چند دقيقه عوض شده چه فيلسوفي بوده ها؟؟
ناشناس
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارکش باشه.
ناشناس
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم
جواد
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعاً شورا صدای مردم را شنید ! من هم متاسفم
ناشناس
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف شهر دار شد.
ناشناس
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
باسلام آقای قالیباف تبریک میگویم انشاء همچنان گذشته موفق باشید
ناشناس
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الهم صلی علی محمد و آل محمد !!!!! تهران دوباره جان میگیرد !!!!
حقوقدان
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تیریک تبریک تبریک
ناشناس
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم برای فردی که ثبات نظر و فکر ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تا آخر که نمیتونست 15 - 15 بمونه
سلام
| |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نشان میده که واقعا برای انتخاب شهدار مطالعه شده وافراد با دید روشن رای میدن که در عرض چند دقیقه رای ها عوض میشه ،واقعا نوبره
سعید
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف خدائیش عملکردش تو تهران بد نبوده ...... خوب بوده
ناشناس
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم
ناشناس
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الحمدلله که قالیباف شد