صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۰۷۲
تعداد نظرات: ۱۶۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالیکه رییس جمهور بارها در سخنان خود به اهمیت درک پیام رای مردم در 24 خرداد تاکید کرده است، ظاهرا هنوز این پیام به جام جم نرسیده است، و مجری بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دو، ظاهرا تصور می کند که سعید جلیلی رییس جمهور شده است.

به گزارش آینده،  دیشب با آنکه ظریف توضیح داد مذاکرات خصوصی را نمی توان اینجا مطرح کرد، مصاحبه گر شبکه دو که گویا اصلا درکی از این عرف ساده دیپلماتیک نداشت، ناگهان خستگی سفر طولانی ظریف به سراغش آمد، و با سرفه های پی در پی عملا مصاحبه را از نیمه به انتها برد.

عابدینی که پیشتر یک پست مدیریتی و مجری گری را همزمان در اختیار داشت، از نقاط ضعف برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوست؛ برنامه ای که به دلیل عدم رعایت اصول حرفه ای و احترام لازم به مخاطبان و نحوه طرح سوال و دعوت مهمانان، جذابیت های لازم را ندارد و به رغم تبلیغ آن در بخش های قبلی خبری نظیر بیست و سی، اقبالی به آن نیست.

عابدینی همان کسی است که در ایام تبلیغات انتخابات اخیر، نحوه پرسش سوالهای کلیشه ای وی از حسن روحانی با پاسخ صریح حجت الاسلام روحانی مواجه شد

وی از روحانی پرسید: برخی می گویند در سعدآباد همه چیز متوقف شد. چقدر دولت تدبیر انتقاد پذیر است؟ که روحانی پاسخ داد: این حرف دروغ است. این ها مال بی سوادهاست. شاید کسی که در گوشی به شما می گوید بی سواد است.

بسیاری معتقدند همان مصاحبه و واکنش صریح روحانی به این مجری کلیشه ای، روند محبوبیت روحانی میان افکار عمومی را استارت زد؛ روندی که به فاصله کمتر از 20 روز بعد، باعث رئیس جمهور شدن وی شد.

این مجری محبوب! که عضو شبکه فیسبوک هم هست، هنوز پای روحانی به تهران نرسیده، در حال مطلب نویسی علیه تیم دیپلماسی و سخنان رئیس جمهور می پرداخت.

در این حال رحیم قمیشی، سردبیر پیشین سایت تابناک در این باره نوشته است:

شب گذشته آقای ظریف در دو شبکه مختلف صدا و سیما مصاحبه زنده داشت، در شبکه 5 مصاحبه گر صمیمانه از پست های فیس بوکی اش از او سوال می کرد و دکتر ظریف هم با علاقمندی جواب می داد و عمده مصاحبه با خوش اخلاقی و توضیحات زیبای وزیر امور خارجه گذشت.

موضوع پست من جواب های سنجیده و عملکرد بسیار مثبت ایشان در سفر به نیویورک نیست، که اکثر کارشناسان معتقدند بسیار خوب و هنرمندانه و مطابق عرف و علم دیپلماتیک عمل کرده است. اما وقتی آقای ظریف به شبکه دو رفت و مجری برنامه دائما از او در مورد «بدجنسی» دولت های غربی سوال کرد و اینکه چطور می خواهد به آنها اعتماد کند و از این دست سوالات، و یا وقتی پرسید آنها (مقامات کشورهای غربی) در مذاکرات خصوصی چه می گفتند، ناگهان صدای آقای ظریف گرفت.

با آنکه ظریف توضیح داد مذاکرات خصوصی را نمی توان اینجا مطرح کرد، مصاحبه گر شبکه دو که گویا اصلا درکی از این عرف ساده دیپلماتیک نداشت، ناگهان خستگی سفر طولانی ظریف به سراغش آمد، و با سرفه های پی در پی عملا مصاحبه را از نیمه به انتها برد، و البته حق هم داشت.

نمی دانم کی وقت تغییر آقایان ضرغامی و مدیران و مجریان ناکارآمدی فرا می رسد که همچنان می خواهند در این شیپور دشمنی با جهان بدمند و سیاست های دولت جدید را شروع نشده، به چالش کشیده و زمینه جنگ و تخاصم را به وجود بیاورند.

کاش یک نظرسنجی علمی صورت می گرفت تا متوجه می شدند که خیلی کمتر از 20 درصد جامعه اینها را قبول دارند و ناگزیر به رسانه های بیگانه پناه می برند.

واقعا تا ما از داخل تغییرات را شروع نکنیم، نمی توانیم به دنیا بگوییم دیدشان را نسبت به ما عوض کنند. ما علاوه بر آزادی، به شایسته سالاری در همه نهادها واقعا نیازمندیم.

به راستی وقت ایجاد فضایی آزاد در رسانه ملی، تغییر مدیران کم توان فعلی، و استفاده از نیروهای تازه نفس، جوان، آزاداندیش و متعهد کی فرا می رسد؟

اکثر این مجریان، این مدیران و این رییسان اصلا جاذبه ندارند، مقبولیت ندارند، درکی از آغاز دوران جدید جهانی و احترامات متقابل ندارند و اگر نتانیاهو می دانست ما چه نخبه هایی در کشور داریم که اتفاقا قدرت رسانه ملی هم در دست آنهاست، شاید احساس نیاز به 45 دقیقه سخنرانی در سازمان ملل برای ناکارآمد نمودن سیاست های دولت جدید پیدا نمی کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۹
در انتظار بررسی: ۸۷
غیر قابل انتشار: ۳۵
ناشناس
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
زنده یاد مخالف من!
کیوان
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
چرا توهین می کنید اگر برای سوالاتش جواب دارین جواب بدین چرا مثل آقای روحانی فرافکنی می کنید او هم می تونست جواب بده که تو سعدآباد چه گذشت ؟بی سواداهم آدمند! تحمل مخالف با توهین کردن نمی شه
ثانیا ما با دنیا سرجنگ نداریم این دنیا است که اکنون غرق در فساد و فتنه است تا جایی که کشوری مثل مالزی هم بر علیه شیعیان جبهه گیری می کند بهتر است که بعد از انتخابات دوستانه با هم در جهت مبارزه با دشمنان انقلاب به رهبری نظام که رئیس جمهور محترم را تائید نمودند اعتماد نموده و وحدت داشته باشیم و قدر فرهنگ گذشت و محبت خودمان را بدانیم و به یکدیگر کمک کنیم تا رئیس جمهور محترم هم موفق بشوند
داود
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
صداوسیماباپول بیت المال ومردم ایران اداره می شودوباتوجه به اینکه دکترحسن روحانی بااکثریت قاطع رای مردم رئیس جمهور است لذاصداوسیمانیزبایدبامردم بوده ومطابق خواست اکثریت حرکت کند وتنهاچاره کاربرکناری رئیس صداوسیماوانتخاب فردی است که صدای رای مردم راشنیده وبه خواسته آنها احترام بگذارد
مسعود
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آفرین .
اتفاقا من هر دفعه اینو می بینم از خودم می پرسم آخه این که نه سر و وضعش به مجریا می خوره ، نه صداش خوبه ، نه محوبیت خاصی داره رو چه جوری گذاشتن مجری همچین بخشی ؟! تازه سوالاییم که می پرسه اصلا نمی تونه هدایت کنه . هی فقط تند تند سوال میپرسه !
ناشناس
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
مگه این مجری چه شه؟شمااصلاح طلبا همتون افراطی هستید
ناشناس
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
گر به گذشته انتقاد میکنید که بجا هم هست پس حداقل خودتان رعایت کنید . متاسفم از این همه توهین به اشخاص
محمد
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
عزیزان تگران نباشید اگر مردم به این صدا وسیما اعتماد داشتند الان شخص دیگری رییس جمهور بود.
ناشناس
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
حالا چرا صادر؟ اون بدبخت ها چه گناهی کردن؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اقای ضرغامی با این نظرات بهتره خودت استعفا بدی
محمد
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اگه از یه مجری خوشت نمیاد نباید اینطور حرف بزنی...
نسرین
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
من الان معنی دموکراسی و تعادل رو فهمیدم حالا یه مجری به سلیقه شما خوش نیاد چی می شه حالا لااقل دیگه ادعای دموکراسی و .. نداشته باشید یعنی چی آخه
ناشناس
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به راستی وقت ایجاد فضایی آزاد در رسانه ملی، تغییر مدیران کم توان فعلی، و استفاده از نیروهای تازه نفس، جوان، آزاداندیش و متعهد کی فرا می رسد؟
ناشناس
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دشمني شما با صدا وسيما كي به پايان ميرسد
ناشناس
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
این هم نشانه ای از انتقاد ناپذیری دولت تدبیر و امید!!
نسل سوخته
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
خدا هیچ کسی رو دچار جو گرفتگی نکنه!
آرش
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
یعنی میشه یکی مثل پورنجاتی بشه رئیس رسانه ملی که بتونیم رسانه واقعا ملی رو درک کنیم؟؟؟
مجید
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
مجری باید موج مثبت بده نه اینکه با کمپرسور رو مخ مردم باشه والله خیلی زور داره ملت دقیقه ای خداد تومن برا پخش تلوزیونی هزینه کنه تا یکی بیاد رو مخش چکش کاری کنه.
مسعود
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
فقط یه چیز مثل دیگران که فرمودند بگم مرسی مرسی مرسی از این مطلب بی نظیزتون
ناشناس
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
چهره این آقا کاملا نشون میده که از چه دار و دسته ای هست .

مطلب رو گرفتین ؟ ...... بکوب لایکووووووووووو !
ناشناس
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
متأسفانه صدا و سیما پیام انتخابات اخیر را یا نشنیده یاخود را به نشنیدن زده؛ بطور مثال در یک اقدام مشابه و معنی دار! مصاحبه رئیس جمهور محترم با شبکه NBC را در روز جمعه مورخه 29 شهریور ماه ساعت 20 دقیقاً همزمان با پخش مسابقه فوتبال بین تیم های سپاهان و پرسپولیس پخش کرد و در یک اقدام غیر متعارف دیگر اولین مصاحبه رئیس جمهور محترم با خبرنگاران بعد از بازگشت از اجلاس مجمع عمومی را در روز جهارشنبه مورخه 10مهر ماه ساعت 19همزمان با پخش مسابقه تیم های استقلال و fc سئول پخش کرد؛ که بسیاری از مردم به ویژه جوانان مشتاق، به علت پخش همزمان مصاحبه های مذکور با مسابقات فوتبال حساس و پر بیننده صحبت های رئیس جمهور محترم را از دست دادند. در حالیکه این گونه مصاحبه ها در گذشته های نه جندان دور معمولاً بعد از بخش خبری ساعت 21 پخش می شد!!
محمدی
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
تو فکرم چرا اصلا نظرات منفی تو این سایت نیست که آمار منفی بره بالا!!؟
همش مثبته!!
جناب انتخاب:
زنده باد مخالف من!!!
توجه مینمویی؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
این منفی هام به افتخار شما
ناشناس
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
به نظر من تا رئیس صدا و سیما هم عوض نشه درست نمی شه همین آقا بدترین مدیر از نظر کارکنانش است
samin
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
باور بفرمایید که خیلی از برنامه سازان دلشون میخواد خوب برنامه بسازان و درد مردم و بگن اما .....
با نظرتون درمورد عابدینی هم به شدت موافقم
ناشناس
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
خیلی برای خودمون متاسفم که تلویزیون هیچ ارزشی برای اظهار نظرهای ما قائل نیست .با پول بیت المال سوهان روحمان هستند .
ناشناس
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
چراصداوسیمامجری 20.30وتفسیر خبرهای 10.30 شبکه دورا انچه که باسیاست خودشدون جور ند می گذارندوامثال نجفیبخدا قسم بعضی ها که برنامه ها را می بیند فکر میکنند که این برنامه ها در کشورهای عربی ضبط میشود دیگر احتیاجی به دشمن نیست
ناشناس
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
عالی بود هرچند بنده تلویزیون ایران را نگاه نمی کنم مقاله ی که حرف دل ما بود. البته به شرط این که بد نره بدتری مثل غ.ح بیاد.
محمد
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
به نظر من مجریگری نباید شغل حساب بشه بنابراین نباید حقوق بهشون داده بشه.جای تاسف توی محیط شیک بشینن گپ بزنن مشهور بشن حقوق کلان و رانت منبعث از شهرت داشته باشن این میشه شغل که براش بهت حقوق بدن؟من خودم دیدم اقای .... جلوی بانک ملت پل رومی دئبله پارک کرده بود مامور پارکبان مراقبتشو میکرد
عليرضا
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
علی درستکار، محمدرضا شهیدی فرد، محمد صالح اعلا، جواد یحیوی، ساعد باقری، سهیل محمودی، فرزاد حسنی، رضا رشیدپور، و یک لیست بلندبالا از مجریان، سرمایه انسانی بودند که در دو دهه گذشته در رسانه ملی مخاطبان بسیاری یافتند و این ظرفیت شکل گرفته به شکل عجیبی نادیده انگاشته شد
ناشناس
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حالم به هم می خوره از رسانه ملی. راستی بعد از کرم حلزون چیزی نیمده!
ناشناس
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
من شبكه دو را نديدم، ولي مجري برنامه زنده شبكه 5 كه خيلي توهين آميز، غيرمنطقي و با تحكم با ظريف صحبت ميكرد. انگار كه آقاي ظريف رفته نيويورك يه اشتباهي كرده و قراره اين آقا مچشو بگيره. طبيعتا نميگم هر چيزي يه مسئول مملكتي ميگه مجري هم بگه چشم، ولي احترام افراد و بخصوص مسئوليني كه قراره چند روز ديگه پاي ميز مذاكره با خارجيا بشينن بايد حفظ بشه.
رضا
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
همیشه از حرف زدنش بوی نفرت و کینه و دشمنی و دعوا میاد وقتی حرف می زنه امید و گشایش و بهبود رو از حرفاش نمی بینی بشدت یک طرفه حرف می زنه رسانه باید محل بیان نظرات گوناگون باشه
ناشناس
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
آخ گل گفتی انتخاب من شخصا به عنوان یک بیننده ایرانی از این مجری متنفرم ترا به خدا نظر منئ درج کن
ناشناس
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
فوق العاده بود
مرسی مرسی
ماندا
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
این آدم بیشتر از هر جا بدرد کیهان میخوره، با اون لرزش دستاش. بی اعتماد بنفس...!
مجید
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
قبول دارم
علاوه بر کلیشه ای بودن از لحاظ حرفه ای هم مجری خوبی نیست و جمله بندی و بیان خوبی هم ندارد
همیشه هم تپق میزند
حسین میرزایی
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
من که نه اغلب دوستان و همکارانم دقیقا نظرمان راجب این حضرت آقا مشابهه شماست - دقیقا برخورد بی ادبانه ایشان در همان ایام انتخابات با آقای روحانی در ذهن تک تک ما نقش بسته - واقعا قحط الرجاله تو صدا و سیما که این آقا همچنان مجری ثابت مانده - عجبا واقعا
زهرا
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
کلا صدا و سیما با دولت آقای روحانی بده.خیلیم بده
ناشناس
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
تمام خبرهای تلویزیون چه دربیست وسی -شبکه خبر و...همیشه دنبال به چالش کشیدن دولت روحانی است وواقعا متاسفیم که این جریانات برخلاف تمایل مردم در حرکت اند
محمد
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
این مجری یکی از افراد معلوم الحال صداوسیماست. اکنون که زمان ، زمان اعتدال است ، از مسئولین خبری صداوسیما درخواست می کنم که نسبت به مجریان افراطی و تندرو همانند این شخص عکس العمل مناسب نشان دهند.
رامین موسوی
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
باسلام.بسیار عالی.
من کارمند صداوسیما هستم .همه کارکنان سازمان از دست بسیاری از مدیران مجریان و تهیه کنندگان عصبی و شاکی هستند ولی جرات ابراز نداریم.
کبک سر در برف
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اجسنت احسنت
احسنت
احسنت
خدا پدرتو بیامرزه گل نوشتی و گل گفتی
ناشناس
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
من با این نظر سنجی راجع به رضایت از صدا و سیما کاملا موافقم.
بهروش
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بنده كمال تشكر را از اين پايگاه تحليلي شمارا دارم.
ناشناس
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
دوست عزیز ؛ اگه اینو بردارن , کیو میخوان جاش بزارن؟
اینهمه مجری کارکشته و حرفه ای که داره صداوسیمای ملی - ببخشید : میلی ! - که وقت ندارن بیان توی این برنامه های پیش پا افتاده , لابد!
اذين
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اول خود اقاي ضرغامي تشريف ببرند بعد هم ايشان را نيز به عنوان يادگاري با خودءشان ببرند تا كمتر إحساس دلتنگي به سراغشان بياييد و با هم باشند
مهدي
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
آقاي عابديني بايد مجري فوتبال بشه
ناشناس
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
هر وقت این ادم رو می بینم میگم مجری قحطه همه در جواب میگن با پارتی اومده
یزدان
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حرف دل مارو زدی.واقعا ممنون.
ناشناس
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
احسنت!!!!!!

منم از مجری شبکه 5 خوشم اومد، گرچه عرف های همیشگی و جناب آقای دکتر گفتن ها رو رعایت نکرد، اما صمیمی و با نمک بود!

بیخود نبود که ظریف طفلکی گفت با خارجی ها راحت ترم!!!
الف
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
انچه البته بجایی نرسد فریاد است
ابوالفضل
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
جسم احمدی نژاد رفت ولی روحش هنوز پابرجاست!
ناشناس
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بنام خدا ... احسنت نوشته خوبیست ...
ناشناس
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
خیلی عالی بود
مهدي
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
توهم ساده اي انتخاب مگر رئيس صدا وسيما آزاد انديش است كه كارمندان ومجريانش باشند
ناشناس
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اینو بفرستینش کومور!!!! یعنی همه تحلیل هاش از سر نفرت و بدبینیه
ناشناس
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ديوانه اين جملتم:
نمی دانم کی وقت تغییر آقایان ضرغامی و مدیران و مجریان ناکارآمدی فرا می رسد
ناشناس
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
گل گفتی
mohandes
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
این که این مجری دوقرون بدرداینکار نمیخوره قبول قبول قبول ولی حرفاش حرفای تلویزیونه که سیاستش تخریب فکرو اندیشه و تدبیره متاسفانه بلندگوی یه طرفه دستشونه وشب و روز اراجیف میبافند
ناشناس
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
متاسفانه صدا و سیمای ما جناحی جناحی می باشد
ناشناس
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
واقعا" حرف دل ما را زدید این آقای مجری حتی نمی توانست اسم کاترین اشتون را در ست تلفظ کند .
ناشناس
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
کی می خوان این ادمهای کلیشه ای را بردارند خدا می داند اول باید از ضرغامی شروع کرد
هيچ
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
من يكي به شخصه هرگز ضرغامي و دوستانش رو حلال نخواهم كرد كه با اينهمه برنامه آبكي و بي كيفيت باعث ترويج ماهواره و خيانت هزاران انسان به زندگيشون شدند .

واقعا گند زدن به همه چي ......

اه
ناشناس
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
واقعا كه خيلي بجا گفتيد. اين آقا اينكاره نيست. بلكه هميشه در ساير برنامه ها نيزيك سري مسائل و سوالات را بصورت كليشه اي حفظ كرده و مي پرسد. ايشان اصلا مناسب براي طرح سوالات سياسي و وتجزيه تحليل آنها نمي باشند. بهتر است شخص مناسب تري جايگزين شود و اين آقا به پشت صحنه ها منتقل شود.
ناشناس
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
واقعا" حرف د ل مارا زدید این آقای مجری حتی نمی توانست اسم کاترین اشتون را درست تلفظ کند چه برسد به مصاحبه خبری آنهم با آقای دکتر ظریف
ناشناس
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
واقعا باید فکری به حال صدا و سیما کرد. آقای ضرغامی اصلا صلاحیت همچین مسئولیت مهمی رو ندارند. باید یک شخص اندیشمند و روشنفکر و منصف و باشعور هدایت رسانه ملی رو به عهده بگیره.
علی دانش پژوه
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
این مجری حتی ادب نشستن روبروی میهمان برنامه و جلوی چشم بینندگان را ندارد این مدعا، در گفتگوی انتخاباتی ایشان با آقای روحانی کاملا مشهود بود.
هادی
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
در این مصاحبه زمانی که جناب ظریف با اصرار بی مورد آقای مجری ....ی این برنامه مواجه گردید و در برنامه زنده که صدالبته آن چنان مخاطبی هم ندارد با ظرافت و کیاست خاص و ظریف که البته خاص آقای ظریف هم هست از سرفه و تغییر فضای ظاهری مصاحبه به عنوان راهکار موثر استفاده و به غائله پایان داد.باشد که این کار را بعدها در خاطرات جناب ظریف بخوانند و به هنر و عقل این مرد احسنت بگویند.
ناشناس
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
من هیچ یک از دو برنامه را ندیدم اما نکته ای که وجود دارد این است که مگر شبکه 5 تحت مدیریت مدیران آقای ضرغامی نیست ؟ چطور به زعم شما برخورد مناسب و خوب مجری شبکه 5 را به حساب آقای ضرغامی نمی گذارید اما اجرای مجری شبکه دو را اشتباه ، مغرضانه و متوجه رئیس می دانید ؟ در هر حا
علی
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
واقعا که آدم عجیبی هست این مجری با اون اداهاش
کیش
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بخدا راست میگی ادم حالش بد میشه از طرز گفتگوی اینها
ناشناس
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ای بابا تازه دارند ستاد هایی راه میندازن با عناوینی عجیب و غریب برای آتیش زدن پرچم آمریکا. اینا وقتی میره روی انتن های خبری مگه میشه درستش کذد هزار تا ظریف هم برن صحبت کنند قبول واقع نمیشه این کشور درست نمیشه جانم .
محمد
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
یکی از این بی سوادها ع. ض است که دیروز یک سردار را دعوت کرده بودند و با یک سردار مملکت انقدر بی ادبانه حرف می زد عین یک لات اونو تو خطاب می کرد و به اون سردار دمت گرم و از این حرفهای کوجه بازاری می زد واقعا اینه دانشگاه صدا و سیما
قاسم
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
آه اگر آه من و ناله اگر ناله توست
آنچه البته به جايي نرسد فرياد است
جانا سخن از زبان ملت مي گوييد ولي كو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
به عنوان یک فردعلاقمند به خبر و مباحث سیاسی و بدون تعصب میگویم؛ مجری گفتگوی ویژه شبکه دو اصلا اینکاره نیست. این برنامه پس از طی دوره ای چند ساله درزمان مرتضی حیدری، از رونق افتاده است و هیچ جذابیتی ندارد.
من به عنوان مخاطبی علاقمند به مباحث روز به ندرت این برنامه را می بینم.
ناشناس
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
تلویزیون زیرنویس میکنه کارشناس مجری.اما به نظر من ایشون نه کارشناسن و نه مجری چون هیچ کدومشو بلد نیست.
ناشناس
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اینها واقعا دچار توهم هستند، مردم بیشتر بخاطر اینکه بدانند چه خبر است گاها به صداوسیما مراجعه می کنند وگرنه صداوسیما ذره ای محبوبیت ندارد. شما بررسی کنید ببینید که صبح شبی که ساعتها را عقب کشیدند ، چند نفر کارمند زود به سر کار رفته بودند؟ مشت نمونه خروار
حافظ
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
رسانه ملی!!!
حامد
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
این مجری محترم چند شغله هم هست....
ناشناس
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
آقای عابدینی و حیدری متاسفانه اصول حرفه ای را رعایت نکرده و در گذشته در تمام مصاحبه های مهم بیشتر حالت تایید ومتمسانه را داشت که همه میگفتند این یک نوع کیش فرد پرستی شده یا در عبارت عوامانه پاچه خواری.حال که در دولت جدید شفافیت ودموکراسی را مشاهده میکنند متاسفانه افراط و تفریط میکنند بابا شما همون حیدری خندون وعابدین خندون هستین.ملت شماها را میشناسد.
ناشناس
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
زنده باد انتخاب، حرف دل ماهم يود
ناشناس
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
تلویزیون میلی ظاهرا کارش شده در اوردن لج ببیننده ها.
مال همینه که شبکه های خارجی بیشر بیننده دارند
مسعود
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
با تاسف عميق . آقاي عابديني ناگهان مدتي به عنوان كارشناس مسائل سياسي مطرح شد و البته بعد از مدتي باز به صورت ناگهاني شد مجري نشست خبري اخبار 22:30! گرايش سياسي ايشان مشخص است اما مشكل اصلي اينجاست كه در سوالات ايشان كاملا يكطرفه بودن و جهت دار بودن سوالات كه ناشي از تعصبات سياسي ايشان است به شدت موج مي زند. ايشان كاملا از اصول حرفه اي مجري گري و يك رسانه دور هستند.
ناشناس
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حرف دل همه مردم ایران است
eraj
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
كدام مديران كشور به دنبال كارايي و شايسته سالاري هستند؟ چه رسد به آقاي ضرعامي با انتخاب مجريهايي مثل عابديني و لكنت قمري وفا؟
ناشناس
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ننگ ما صدا و سیمای ما
علی
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ای شیر مادرت حلالت باشه با این تیتری که زده ایی، واقعا این جور مجریها را صادر کرد
محمد
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
گل گفتی
ناشناس
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
وای من که هروقت میاد اعصابم خورد میشه این چیه دیگه با اون اخماش!!!؟ همه جای دنیا مجریان و خبرنگاران خوش تیپا رو انتخاب میکنن مارو باش! اون ازحیدری اینم ازین آقای درستکار گزینه خوبی هستن ایشان را بیاورند
ميرفا
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بزاريد امثال اين آقا باشند...براي ديدن رنگ سفيد حتما بايد سياهي هم وجود داشته باشد..مردم راه خود را پيدا كرده اند...مردم ايران بلوغ فكري دارند...و اين راه برگشت پذير نيست
ناشناس
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
واقعا نگاه کرردن به این تلویزیون با این همه هزینه اعصاب پولادین میخواهد.
ناشناس
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
پس نمایندگان رییس حمهور محترم چکار میکنند .جقدر بی احترامی .والله زشته ء وزیری که این همه زحمت میکشه این پاداشش نیست
علی
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
واقعا عالی بود به امید حذف افراط
ناشناس
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حق با شماست
من نمیدونم صداوسیما این مجری ها رو از کجا میاره واقعا به مجری ها دقت کنید مخصوصا شبکه یک و شبکه چهار و همچنین آقای عابدی!
مجری های 20:30 رو هم که نگو نمیدونم من احساس خوبی نسبت به اونا ندارم یا اینکه بقیه مردم هم همینطور هستند
ناشناس
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اصلا این آدم فقط برای اینکه حرفهای تنش زا و مثلا ضد غربی بزنه شده مجری...
ناشناس
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
مگر اعتمادي هم به صدا و سيما باقي مانده؟!!!!
مهدی
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
مجری بسیار خوبی است اگه انتخاب دست از سرش بردارد.
پاسخ ها
علی
| |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
متاسفم برای شما
ناشناس
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اگر نتانیاهو می دانست ما چه نخبه هایی در کشور داریم که اتفاقا قدرت رسانه ملی هم در دست آنهاست، شاید احساس نیاز به 45 دقیقه سخنرانی در سازمان ملل برای ناکارآمد نمودن سیاست های دولت جدید پیدا نمی کرد.
امير
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
نظرسنجي كنيد چند درصد مردم صدا و سيما را ميبينند ؟
شايد 5 درصد ، باور كنيد
سامان
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
این برنامه فقط کلیشه ای است و مجریان آن هیچ استقلالی ندارند و فضای برنامه به گونه ای تعبیه شده تا فقط اهداف و جواب های مورد نظر مدیر برنامه از خروجی برنامه صادر شود . متاسفیم . متاسفیم .
برای این نوع مدیریت مگر صدا و سیما چیست که اینقدر برای خویش جایگاه می بیند .
در کوچکترین کشور ها ده ها شبکه تلوزیونی وجود دارند که بسیار کوچکتر از صدا و سیمای ما است ولی بسیار پربیننده و البته مفید و مثمر ثمر است و مخاطب احساس نمی کند که برنامه جهت دار است .
ناشناس
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حیف از شلغم!!!!!!!!!!