صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۴:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال  امروز(پنج‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که این دیدارها در نهایت با پیروزی داماش برابر ذوب‌آهن، صبا برابر مس و شکست سپاهان در اصفهان برابر ملوان به پایان رسید.

در دیدار سپاهان و ملوان که در نیمه اول با گل‌های احسان حاج صفی (23) برای سپاهان و جلال رافخایی (33 پنالتی) برای ملوان با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود، در نیمه دوم سرد و کسل کننده دنبال شد و بیشتر زمان بازی توپ در میانه‌های میدان جریان داشت. در ادامه امیرحسین فشنگچی برای دومین بار توانست برای تیمش پنالتی بگیرد و دوباره جلال رافخایی (72 پنالتی) برای تیمش گلزنی کرد. سپاهان پس از عقب افتادن از ملوان فشار زیادی روی دروازه تیم میهمان داشت و موقعیت‌هایی هم توسط بازیکنان این تیم از دست رفت، اما این حملات فایده‌ای نداشت و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

همچنین دیدار داماش و ذوب‌آهن که در نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود داماش پایان رسیده بود، در نیمه دوم پر گل و دیدنی دنبال شد. در نیمه اول مرتضی تبریزی (25) برای ذوب‌آهن گلزنی کرد و 2 گل داماش هم توسط مسعود حسن‌زاده (29) و محمد صلصالی (گل به خودی 41) به ثمر رسید. اما داماش نیمه دوم مسابقه را طوفانی آغاز کرد و موفق شد 3 بار دیگر توسط مصطفی حاجتی (57)، مسعود حسن‌زاده (65) و امین متوسل‌زاده (80) به گل برسد تا این دیدار با نتیجه 5 بر یک به سود داماش به پایان برسد.

دیدار دو تیم صبای قم و مس کرمان هم که در نیمه اول بدون گل به پایان رسیده بود در نیمه دوم 3 گل داشت. ابتدا مس بود که توسط لوسیانو ادینهو (50) به گل رسید و یک بر صفر پیش افتاد اما در ادامه تیم میزبان با 2 گل مهدی مومنی (69) و محسن بیات (80) توانست مس را مغلوب کند و این بازی نیز در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود صبا به پایان رسید تا مس یک شکست دیگر در کارنامه‌اش نوشته و اوضاع این تیم در جدول رده بندی بدتر شود.

پس از برگزاری این دیدارها تیم صبای قم 18 امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید، داماش هم با 17 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا پشت سر صبا در رده هفتم قرار دارد. ملوان هم به رده یازدهم جدول صعود کرد تا موقتا جدول رده بندی تغییراتی داشته باشد.