صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۳۹۵۵۵
تعداد نظرات: ۵۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
اکنون که پس از هشت سال مونولوگ و متهم کردن بزرگان انقلاب و شخصیتهای اصیل نظام به انواع و اقسام تهمت ها، دادن صدها آمار کذب و بی اساس که حتی از سوی مراجع رسمی دولت وی نیز تکذیب می شد و تلف کردن صدها میلیارد دلار سرمایه کشور که اکنون در شرایط سخت تحریم، کشور نیازمند هر سنت آن است، وی مدعی مناظره با رییس جمهور شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس سیاسی «انتخاب» ، سعید پورسینا : در حالیکه محمود احمدی نژاد هفته گذشته برای حضور در جلسه محاکمه خود در برابر احضاریه رسمی دستگاه قضایی استنکاف کرده است، وی امروز خواهان مناظره با رییس جمهور کشور شده است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ، محمود احمدی نژاد رییس دولتی بود که در طول هشت سال مسئولیت خود در کشور حتی یکبار به هیچ خبرنگار ایرانی اجازه نداد تا در برابر وی اقدام به مصاحبه چالشی کند و گفتگوهای وی یا بارسانه های خارجی انجام می شد و یا در برابر مجریان تلویزیونی «خاص» که نقش سه پایه دوربین را ایفا می کردند به مونولوگ و ادعاهایی یکسویه می پرداخت.

اکنون که پس از هشت سال مونولوگ و متهم کردن بزرگان انقلاب و شخصیتهای اصیل نظام به انواع و اقسام تهمت ها، دادن صدها آمار کذب و بی اساس که حتی از سوی مراجع رسمی دولت وی نیز تکذیب می شد و تلف کردن صدها میلیارد دلار سرمایه کشور که اکنون در شرایط سخت تحریم، کشور نیازمند هر سنت آن است، وی مدعی مناظره با رییس جمهور شده است.

باید به جناب احمدی نژاد متواضعانه گفت که زمان برای مناظره شما دیر شده است آن موقع که مشغول ترکتازی در کشور بود و رسانه ملی تبدیل به بوق تبلیغاتی شما شده بود و رسانه های منتقد شما توقیف و فیلتر و بسته می شدند، باید به فکر مناظره و اجازه دادن به مخالف برای اظهار نظر می بودید نه اکنون که باید پاسخگوی صدها میلیارد دلار خسارت به کشور، هزاران شکایت و میلونها حق تضییع شده باشید.

نه، اکنون زمان مناظره شما نیست، زمان محاکمه شماست و اگرچه در جلسه اول محاکمه بخش کوچکی از اتهامات خود حضور نیافتید اما دستگاه قضایی با ارفاق جلسه را تمدید کرده و وقت دیگری برای محاکمه شما تعیین کرده است.

البته قطعا مسئولان دولت فعلی نباید راه شما را ادامه داده و باید به منتقدان اجازه سخن گفتن ، چالش و مناظره را بدهند اما شما و سایر مسئولان ابتدا باید پاسخگوی عملکرد قبلی خود باشید وسپس مدعی شوید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۱۵
در انتظار بررسی: ۷۹۵
غیر قابل انتشار: ۱۶۸
علی کاوه
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
از تیتر بجای انتخاب متشکریم . البته محاکمه با تاخیر شروع شده.
علی
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
احمدی نژادی ها میخوان منفی نخورن فقط به کامنتها جواب میدن!
ناشناس
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
وقتی ایشان را به محکمه عدالت نمی سپارند به دلیل این همه حیف و میل و سوء مدیریت ،معلومه پررو میشه در خواست مناظره می کنه
ناشناس
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
در شان روحانی نیست که با این دهن به دهن بشه
هموطن ایرانی
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
با تشکر از تیتر جذاب شما...
ولی بهتر این است که هیچ توجهی به قبل نشود ... دیگه همه می دانند که فتنه و فتنه گر خود احمدی نژاد است ...
مریم
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
روحانی میتونه مناظره کنه و حق احمدی نژاد رو بزاره کف دستش منتها به فکر مصالح کشوره ممکنه کذاب یه دروغ بزرگ بندازه وسط و مملکت رو به آشوب یکشه ابروی ایران بره
محمد
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
کسی با یه آدم بی تربیت دوست نداره حرف بزنه، چه ... از چی میخوای دفاع کنی ؟! چی رو سالم گذاشتی؟ مگه اون موقع که دولت اصلاحات و سازندگی رو میکوبیدی گذاشتی مذاکره صورت بگیره ؟! از عصبانیتت خوشحالم و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب ای دشمنان ملت عصبانی باشید و از این عصبانیت ....
علی
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
1.گرچه آمارهای آقای روحانی رو قبول ندارم و تو این 100روز بارها ... از دولت ایشون شنیدیم - از شناسایی حق غنی سازی در مقدمه و هدف نهایی گرفته تا گزارش 100روزه بی محتوا پر از توهین به دولت قبلی و ... که از وزرا ایشون در این مدت در محافل خصوصی شنیدیم - اما با مناظره مخالفم چون زمان مناظره نیست و باید هردو طرف به آرامش کشور کمک کنن و یکم برای تقوا ذخیره کردن وقت بذارن شاید امور کشور با تقوای سیاسی سیاسیون اصلاح بشه.به یاد سال اول به آقای احمدی نژاد ... توصیه می کنم روزی چند خط قرآن با ترجمه بخوانند و از دولت آقای روحانی نیز همین امر رو می خواهم.هم بخوانند و هم عمل کنند.
اتقوا الله حق تقاته
محمد
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
سلام
پيشنهاد براي انتخاب
به نظرم يه خبر كار كن درباره اينكه روحاني در سال 88 احمدي نژاد رو به مناظره دعوت كرد اما احمدي نژاد قبول نكرد:
ماجرا از این قرار است که دعوت به مناظره نخستین بار از سوی حجت‌الاسلام روحانی در تاریخ پنجم خرداد ماه 1388 مطرح شده است.
روحانی در آن تاریخ در واکنش به اظهارات احمدی نژاد در مورد بیانیه سعد‌آباد گفت: «متاسفانه اغلب اظهارات انتقادی در مورد دیپلماسی هسته‌ای نظام در سال‌های 82 تا 84 که این روزها و به بهانه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری بیشتر مطرح می‌شود‌، نادرست‌، غیرمنصفانه و در مواردی هم کذب محض است؛از نقطه نظری دیگر‌، این رفتار تحریف تاریخ و نادیده گرفتن منافع ملی کشور محسوب می‌شود ... وقتی پای منافع نظام و مردم در میان باشد، سکوت به معنی نداشتن پاسخ نیست. گرچه اینجانب آمادگی دارم تا چنانچه رئیس جمهور محترم حاضر به دفاع از اظهارات خود پیرامون دیپلماسی هسته‌ای نظام باشند‌، گفتگوی مستقیمی را با ایشان در رسانه ملی جهت تنویر افکار عمومی و شفاف شدن حقایق تاریخی داشته باشم».
مقداد
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مناظره به پا میشه
شیخ حسن کله پا میشه
محمود
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
جناب انتخاب عزیز ! من از شما تعجب میکنم!!!!!!!!!
شما نمیدونید که آقای احمدی نژاد فقط هدفش این بوده که خودش رو بیار تو صدر خبر ها؟ الان عکسش رو صدر سایت شما و بقیه سایتهاست. بدونید که هدفش فقط اینه که بیاد تو دید بهش توجه بشه براش مهم نیست که خوبش رو میگید یا بدش رو میگید ! فریبش رو نخورید !!!!
من جای شما بودم اینجور تصور میکردم که ...
نباید عکسش رو بزارید تو سایت ...
نباید تبلیغ بشه ...
محمود
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
یه چیزی رو بگم! بگم ! از سه هزار میلیارد یا از کاغذ پاره یا از.............
سیاوش
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
فقط محاکمه در دادگاه صالحه نه مناظره اونهم با روش بگم بگم
احمد
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
در هشت سال گذشته هیچ منطقی در مصاحبه های احمدی نژاد با خبرنگاران ندیدیم.اصولا با آدم بی منطق نباید مناظره کرد.او همان بهتر که در یک دادگاه عادلانه محاکمه شود و بیشتر از این مزاحم ملت ایران نشود.
ناشناس
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اقا محمود یک اش نذری دادیم که خدا ما را از شرت رها کنه اما انگار ول کن نیستی ها برای رهایی از شر تو و دار و دسته ات 2000 صلوات نذر هر کی تونست 10 تا از این صلواتها را او بفرسته و ثوابش را هدیه کنه به روح قربانیان 88
رضا
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
از جواب مشاورای روحانی معلومه که اینها خیلی جا زدن. ترس نداره احمدی نژاد
اگه حرفاشون صادقانه و محکمه از چی می ترسن برن باهاش مناظره کنن.
ناشناس
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مشمئز کننده است.
سیاوش
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
فقط محاکمه در دادگاه صالحه نه مناظره اونهم با روش بگم بگم
علی
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مناظره کنند ببینیم کی راست میگه
نباید ترسی از مناظره برای روحانی باشه

نره مناظره بد میشه
ناشناس
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
هشدار!!!!هشدار!!!هشدار!!!!!هشدار!!!!!!!!!!از آقای روحانی درخواست میکنیم به دلیل وحود هاله نور!!!!!!!!!!!!!!!!لباس ضد تشعشات هاله ای تنشون کنند!!!!!!!!!چون این بنده خدا ها هرجا برن هاله نور میبینن!!!! مراقب جن گیری و رمالی هم باشن.یه وقت دیدی...
ناشناس
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
خب شما هم که دارید کار احمدی نژاد می کنید
پس فرقتون با اون چیه
ناشناس
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
به نظرم احمدی نژاد یه موح تازه برای سواری نیاز داره.
مهدی عزیزی
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور بود هم رفسنجانی تقاضا کرد که با احمدی نژاد مناظره و پاسخش را بدهد ولی احمدی نژاد که اتهامات زیادی را به شخص وی زده بود چنین درخواستی را نپذیرفت. در دوران احمدی نژاد هیچ کس به غیر طیف محافظه کاران نمی توانست تریبونی داشته باشد البته هنوز هم صدا سیما در دست همین هاست.
البته این دولت با دولت قبلی کمی متفاوت است و اعتقاد (یا حداقل ادعا) دارد که صدای همه باید شنیده شود و شاید بهتر است اجازه چنین چیزی داده شود. ولی مناظره باید همسطح باشد. یعنی رئیس جمهور نباید با احمدی نژاد مناظره کند بلکه شخصی دیگری در سطح خود احمدی نژاد می تواند در این مورد مناظره نماید.
کسی که مثل احمدی نژاد رئیس جمهور سابق می باشد. «خاتمی»

مناظره خاتمی و احمدی نژاد@};-
طی طی
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
روحانی هم توی مناظره
به قالیباف بگم بگم کرد

یادتون که نرفته؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
معلومه دولت تدبیر و امید برای این پیشنهاد دکتر احمدی نژاد هیچ تدبیری نداره که متوسل به رسانه های جیره خوارش شده و ازشون خواسته که فضا را با نوشتن این مطالب توهین آمیز به نفعشون تغییر بدن.از الآن پیروز این مناظره مشخصه.مردم خودشون میفهمن و در آینده بیشتر هم قدر زحمات دکتر احمدی نژاد مشخص میشه
قربان
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
سالاره
ناشناس
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آقای دکتر روحانی به ایشان بفرمایند که کشور نیاز به آرامش دارد
lمنصور
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
چون جو را متشنج ميكند واحمدي نژاد حرمت شكني ميكند.بهتر است مناظره اي بر گزار نشود. روحاني راستگوست و مناظره با آمار دروغ ساز قهار بي فايده است
ناشناس
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آقای دکتر روحانی به ایشان بفرمایند که کشور نیاز به آرامش دارد
سروش
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بابا گول اين آدم رانخوريد می خواهد مطرح باشد که اين حرف ها را می زند تو را به خدا بگذاريد اون دوران وحشتناک را فراموش کنيم دوباره زنده اش نکنيد
ناشناس
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
از دروغ تزوير و نيرنگ بايد ترسيد ايشان را به دادگاه ببريد اگر حرفي براي گفتن دارند و اگر در ته جيبش عکسي و يا اسمي مانده در دادگاه ارائه دهند و از قوه قضائيه مشتاقانه انتظار داريم که اين فرد را که ادعا ميکند بجز خودش همه مجرمند را به دادگاه احظار نمايند تا از هر کسي سندي دارد رو نمايد و از طرف مقابل بخواهيد که بيايد و از خود دفاع کند دروغ گفتن و شالاتان بازي در صدا و سيما باعث بي ثباتي جامعه شده و هزينه سنگيني دارد چون نه مخالفينش به حرفش ايمان دارند و هم موافقانش حرفهاي ايشان را ملاک قرار داده و در گيري خونيني در جامعه بوجود خواهد آمد و ترس ما از بهم ريختن جامعه ميباشد والا در دادگاه بايد در حضور کارشناسان و قاضي بيطرف حتما مناطره برگزار شود و بعد از تائيد حرفهاي طرفين به گوش ملت برسد نه آنکه رو دروي مردم هرچه به زبانت آمد بگوئي و کسي جلو دارت نباشد و حاضر باشي يک کشور را در آتش درگيري خونين قرار بدهي
ناشناس
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
محاکمه محاکمه .... براش کمه
ناشناس
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ممنونم انتخاب حرف دلمونو زدی. منازره !!!! برو اقا جان دست از سرمون بردار بذار روحانی جونمون، دوست دار ملت یارو غمخوار ملت به کارش برسه خواهش میکنم انقد سنگ نندازید.
زنجانی
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
احسنت
نباید اجازه داد این جماعت حرف بزنند
ناشناس
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بدجوری سوختی ها!
ناشناس
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
میشه بفرمائید چرا در مورد قیمت مرغ چیزی نمی نویسید؟!آیا به رسالت خودتان واقفید؟
احسان
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مطمئن باش روحانی نمی آید. چون مشتش وا میشود. البته بهانه میکنند که احمدی نژاد جوسازی میکند و حرمت شکنی و ... اما یقین بدانید که روحانی به شدت از مناظره با احمدی نژاد فرار میکند. اگر مناظره کرد من را جلوی برج آزادی تهران اعدام کنید!! یقین بدانید روحانی و تیمشان چون استدلال درستی ندارند و میدانند محمود احمدی نژآد صادقانه و مستدل پته برخی را روی آب میریزد الان از این دعوت غیرمنتظره احمدی نژآد در هول و هراس افتاده اند. حاج حسن جان مادرت مناظره را قبول کن. زدی ضربتی ضربتی نوش کن!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
صادقانه؟ مگر احمدی و اطرافیانشون صداقت حالیشونه؟مگه درک هم دارن؟راستی سواد هم دارن آقا احسان؟جدا میگم.اصلا میدونن سیاست چیه؟اقتصاد هم بلدن؟برو آقا برو پی یه کار حسابی.بزار باد بیاد.امثال تو هستن که مملکت رو از بین بردن.یه آماری به فروش کلیه بکن.یه نگاهی به آمار گذاهای شهر بکن.بعدش بیا اینجا نظر بده
انتخاب بزار دلم خنک بشه
علی
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مناظره با ادمی که فکر می کنه هاله نور داره و دوستش از ونزوئلا با مسیح برمیگرده می خواد به چه نتیجه ای برسه؟ این اقا فکر کرده روحانی هم مثل خاتمی به سکوت همه چیزو برگذار می کنه. محمود خان حریفت دیگه با بگم بگم از زمین بیرون نمیره. این بار داستان فرق داره
ناشناس
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
حمله احمدی نژادی ها به سایت؛غیر عادیست،دنبال عامل بگردید!!
امیر
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
نه تنها او بلکه تمامی مسئولین دوره احمدی نژاد باید برای خیانتهای بی شمارشان محاکمه شوند. انگاه روشن خواهد شد سخن مخالفان اتهام است یا افترا. نباید از محاکمه ترسید.
کارمند
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
خدا پدرت را بیامرزه همان مناظره کذایی شما با میرحسین برای هفتاد و هفت پشت این ملت و مردم بس است اینقدر هزینه وفاجعه آفرید که حالا حالا ها همه ملت ایران بایستی تقاص این ندانم کاری حضرتعالی را پس بدهیم .امروز طلاهای منزل را برای بنایی به قیمت یک سوم زمان خرید فروختم من یک کارمند معمولی بیش نیستم با تمام وجود حس کردم که پس انداز یک عمرم را چقدر مفت ومسلم بابت مدیریت جهانی حضرتعالی از دست دادم . دلم میخواهد فریاد بکشم ای خداااااااااااا!!! صدایمان را میشنوی؟
پاسخ ها
محمد
| |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
چرازياده خاهي كردي برادر؟
ناشناس
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ما نیاز به آرامش داریم...
رضا
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ميترسيد دوروغ هايي كه ميگيد تو مناظره رو بشه !!!!!
آقاي روحاني اگر راست مي گي با احمدي نژاد مناظره كن
مناظره رو در رو
پاسخ ها
ایران
| |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
میخوام ببینم خجالت نمیکشین خدا وکیلی! بابا 8 سال قهقرا رفت این مملکت! خوب چرا درک نمیکنین؟ یا شایدتوی زمان محمود وضعت خوب شده بوده الان دارین پس میدین فشار اومده !! مرد حسابی یه نگاهی دوروبرت بنداز آخه! تموم شد ونزویلا و کومور...
محمد
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
سلام چراكه نه برويد مناظره كنيد ببينيد چه كسي درد مردم راميفهمه چه كسي عزت انقلاب حفظ كرده چه كسي با سرمايه داران همدسته اما باابروي دينداران واقعي بازي نكنيد يادمان باشد شال سبز به معني دينداري نيست.
ماسو
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بی صبرانه منتظرم شب مناظره فرا برسه.......جنگ بین 2 نوع طرز فکر!
حامد
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
تو همین 8 سالی که مثلا رئیس جمهور کشور بود دهها روزنامه و سایت بر علیهش مطلب می نوشتند در سالهای آخر هم تقریبا به جز روزنامه ایران هیچ رسانه ای نداشت. صدا و سیما هم بر علیهش بود. حالا که رئیس جمهور هم نیست که دیگه همه تون خیلی دور برداشتید و هرچی دلتون بخواد علیهش می گید. نمی دونم این از کجای آزادیخواهی و لیبرالیسم و شعارهایی که لقلقه زبانتان هست در می آید که به یک نفر با دهها رسانه و سالها بتازید و وقت دفاع کردنش که برسد او را با توجیهات مختلف از این حق دفاع محروم کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
عجب رویی داری؟
فعلا که نمایندگان شما در مجلس و روزنامه های شما با بودجه دولت روحانی علیه او میتازند و تهمت بی جا میزنند

منفی نوش جانت گوارای وجودت
دلسوز
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آيا همين اقا در مقابل سؤالت نمايندگان مجلس آنها را مسخره نكرد؟ ايا ضمانتي هست كه در يك برنامه ي زنده به رييس جمهور محترم توهين نكند؟
محمد
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
خیلی جالبه

به قول وزیر خارجتون "آن مرد که رفت" !! از چی میترسید حالا ؟ این بابا که گفت یه مناظره ، همین!

متوجه قدرت آن مرد هستید؟؟
حسين
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
دوستان عزيز لطفاًبدون اينكه جرم كسي ثابت بشه متهم نكنيد وبا ناداني شيوه آزادگي كسي را كه از صميم قلب به اين مملكت خدمت كرده را به خاطر زياده خواهي طيف خاصي از جامعه زير سئوال نبريد كه با يد روزي همگي مان در جاي حقي جوابگوي عملكرد وگفتار وكردارمان باشيم دورود براحمدي نژاد وسلام بربهار
سنگ بي قيمت اگر كاسه زرين شكند
قيمت سنگ نيفزايدوزركم نشود
بابایی
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
به این آقا بگید 8سال فرصت طلایی رو سوزوندی سرمایه های واقعی رو هدر دادی حالا می خوای وقت روحانی رو بگیری وقت روحانی طلاست حیف نیست اونو با جفنگیات تو تلف کنه
دوست
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
سلام وقتی این مطلب رو دیدم ناراحت شدم از این بابت که ما چقدر بی انصافیم،احمدی نژاد رو با این همه خدمات به خاطر اقتصاد بیمار به جای مانده از به تدبیری های دوره های قبل ملامت می کنیم و به دادگاه می کشانیم اما از مجرمان فتنه 88 به راحتی عبور می کنیم دوستان با کمال وقاحت اعلام می کنند از طلب 88 گذشتیم اما حرفی به میان نمی آید.احمدی نژاد با تمام ایراداتی که داشت باید گفت یکی از بهترین دولتها و بلکه برترین دولتهای بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بود که به حق شعارهای انقلاب را زنده کرد،پس کمی واقع بین باشیم
ناشناس
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
انتخاب جان می ترسی روحانی شکست بخوره؟
امین
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
نباید مناظره انجام بشه اوضاع کشور بهم میرزه
گمنام
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مناظره یعنی توسعه یعنی اگاهی بخشی یعنی تمدن یعنی پیشرفت اگر ادب باشد اخلاق باشد تسلط مبتنی بر کارشناسی باشد توهم نباشد جاه طلبی و خود خواهی نباشد جوانمردی وانصاف باشد ..............."ان مرد که رفتی "و صد روزه قفلهای سیاست خارجی شکست منت بگذار چهار سال ارام بگیر تا ببینیم معتمدان جدید این کشور با قفلهای دیگر چه میکنند ... چه محاکمه بروی چه نروی ... چه محکومت بکنند چه مراعاتت کنند ... چهار سال دیگر این گوی و این میدان هر چند دوباره مناظره بگم بگمی کنی ...این ما و این هم شما شاید وقتی دیگر!
محمد
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
پیشنهاد می دهم دادستان کل کشور به نمایندگی هفتاد ملیون ایرانی با ایشان مناظره !!!!!! داشته باشند
هادی
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
به روحانی بگویید:خدایا از بستن دهان مخالف به تو پناه می برم!
علی آخوندزاده
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
خنده ام می گیرد مدعیان اعتدال خواستار رفع حصر کسانی هستند که هشت ماه امنیت را از مردم گرفته و جوانان ما را به خاک و خون کشیدند ولی در مقابل پیشنهاد محترمانه و منطقی دکتر احمدی نژاد حرف از محاکمه می زنند!
ناشناس
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اقاي روحاني ما ملت ايران از جنابعالي تقاضا داريم از قوه قضاييه خواستار محاكمه دولت نهم ودهم ورييس ان به دليل تخلفات كسترده كه در همه اركان ان صورت كرفته شويد واين حداقل انتظار مردم هست جون فتنه اصلي انها وحاميان انها ميباشند
ناشناس
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
برادر من این کلمه ترکتازی است یعنی با فتحه به معنی ترک اسب نشستن وبا سرعت رفتن
عیسی
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آخه شما دیگه چرا؟ بابا فهمیدن اینکه حیات این بشر در هیاهو و انحراف افکار عمومی است خیلی سخته؟ او میخواهد فقط با حرف های جنجالی خودش را در نزد افکار عمومی زنده نگه دارد. فعلا بره دادگاه و جواب همین دادگاه اخیر را بدهد تا نوبت محاکمه در محضر افکار عمومی هم برسد.
آزاده
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اگر راست میگه بیاد تودانشگاهای مختلف و با دانشجویان مناظره کنه !
مسلمون
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
شرط اول مناظره راستگویی است نه آمارسازی و ..........
یک دوست
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
احمدی نژاد قصد داره با انحراف افکار عمومی از موضوع محاکمه به مناظره از بار فشار ناشی از افکار عمومی که در انتظار محاکمه این خائن بودن کاسته بشه.دوستان دامن زدن به این بحث خواسته احمدی نژاده. فریب نخورید واین بحث و تمام کنید.قوه قضائیه راهی نداره جز دستگیری و محاکمه احمدی نژاد
ناشناس
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
احمدی نژاد اگر لجبازی نمی کرد وضعیت به اینجا نمی رسید
البته شما خیلی لجبازی می کنید که تمام هشت سال را زیر سوال می برید
نوبت قضاوت مردم درباره شما هم خواهد رسید
از خدا بترسید که این اتفاق سر شما بیاید
ناشناس
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
احمدی نژاد پدیده هزاره سوم است که مستقیم روبرو طرف می نشیند و دروغ می گوید و پس به نظر شما ایا ارزش مناظره دارد هم چنین 8 سال وقت داشته کارش را توضیح بدهد پس جایی برای مناظره نیست چون جز فساد چیز دیگر در این مناظره نمی بینم
ناشناس
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
حالا انتخاب چرا به خودت فشار میاری. اگه به رئیست و خودت اطمینان داری زور زیادی نزن
ناشناس
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
صحبت های روحانی در گزارش صد روزه یشتر به یک طنز شبیه بود، دولت احمدی نژاد علیرغم اشکالاتی که داشت، تلاش و فعالیت های عمرانی ایشان بر کسی پوشیده نیست. اگر آقای روحانی به حرفهای خود اعتقاد دارد و مدرک در اختیار دارد و پایبند به تدبیر و اعتدال است با اقای احمدی نژاد مناظره کند و حقایق؟؟؟؟ را روشن کند. روحانی فرافکنی نکند مدیریت ایشان را در مجلس و ....تجربه کرده ایم . ه ایشان بگید لطف کند مطالعه کند بعد در رسانه حرف بزند
وحید
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آخه مردم مناظره با ایشون رو میخوان چیکار؟ غیر از هدر دادن وقت و انرژی دولت هیچ منفعتی برای مردم نداره
ناشناس
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
تز مورد علاقه احمدی نژاد: بهترین دفاع حمله است.
بسیجی ودانشجو
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
عزیزان باکسی باید منظره برگزارکرد که حداقل واژهای صداقت واخلاق گفتمانی وپذیرش شکست رادرک کند ایشان که به هیچ صراطی مستقیم نیست حالا بیاید ازسرنادانی تاریخ ومقدرات 4سال دیگر این کشور ومردم راهمانند8سال گذشته برباددهد !!!
ناشناس
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بچه ها می خوام یک اعترافی کنم من اولین کسی بودم که تا منفی مثبت ها باز شد به نفع اقای احمدی نژاد مثبت و منفی دادم با این حال که طرفدار ایشان نبودم ولی برای سرگرمی این کار را کردم از همه پوزش میطلبم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اشکالی نداره حداقل انقدر مرد بودی که گفتی
یاور
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
منم دوست دارم با خیلیا مناظره کنم ولی کیه که گوش بده \اج حسن روحانی مگه بیکاره بیاد با هرکسی مناظره کنه برادر من
زهرا
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بابا این احمدی نژاد دیده دیگه کسی بهش توجه نمیکنه واسه جلب توجه گفته بیا منظره کنیم.
دکترسیسکو
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
با تشکر از همه توهین های شما به دکتر احمدی نژاد
امیدوارم همیشه پای این حرف هاتون بمونید چون یک جا بالاخره باید پاسخگو باشید
یک سوال هم داشتم مطمئنید شما توسط مخالفان دکتر احمدی نژاد حمایت نمیشید و شاید هم دستور نمیگیرید؟
این رو معلوم کنید...
چی باعث شده حرف ناحق بزنید ؟
البته حوصله هم ندارم توضیح بدم چون میدونم میخ آهنی فرو نرود در سنگ....
باقر
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
از اینکه احمدی نژاد به دست و پا افتاده ، کیف می کنم.
دست انتقام رو ببین !
دو دو تا
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بنازم به غیرت نویسنده. احسنت احسنت احسنت...
ویکتور
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
دفاع حق متهم است. باید گذاشت تا از خودش دفاع کند. باید دید که حقی از متهم ضایع نشده باشد و مناظره شفاف کننده بسیاری از تاریکی هاست. چرا دیکتاتوری می کنیم؟!
ناشناس
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
با کسانی مناظره کن که شخصیتی مثل تو داشته باشند
سید عبادالله دولتخواه
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
جناب آقا محمود تو در حدی نیستی که بخواهی با ریس جمهور یا حتی یکی از وزرای دولت تدبیر و امید مناظره نمایی.تو باید در دادگاه قانون و ملت پاسخگو باشی
حقیقت
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
احمدی نژاد یکی از بهترین رئیس جمهور ایران بود جرمش همراهی نکردن با دزد هایی مثل....بود برای ابادانی کشور چه کار ها که نکرد در کجای ایران هست که مدرسه نباشه ولی متاسفانه هر کس که مقام خود رو از دست بده پر از ایراد میشه کاراش 5 برادر
ناشناس
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اشک يتيمان و بيوه زنان و ايثارگران و خانواده شهدا سنگيني بار آخرتت
ناشناس
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ویل لکل همزه لمزه

"وای بر هر بدزبان دریده گوی"
مسلم
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
با این همه خیانتی که به مردم و نظام کرد واقعا باید محاکمه بشه .خدا ازش نگذره
ناشناس
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آقای احمدی نژاد تا حالا کجا بودی مگه تو زمان خودت به کسی اجازه دادی فقط جا نماز آب می کشدی برو استراحت و بزار بقیه بتونن این هشت سال را فراموش کنند .
عباس
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ترسوها.
همیشه باطل شکست خورده وترسواست
مردم شریف ایران زمین
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
چه نیازی به مناظره است/ آنچه اعیان است چه حاجت به بیان است.
دست آوردهای آقای محمود در 8 سال گذشته
1- بی ارزش کردن پول ملی 300 درصد
2-ازدست دادن سهم ایران در دریای خزر
3- از دست دادن میلیادها دلار نفتی در منابع مشترک با قطر/عراق/عربستان
4-بلوک کشدن دارائی های ایران در بانک های خارجی
5- بزرگترین اختلاس تاریخ ایران در سیستم بانکی توسط روئیس بانک ملی و فرار ولی به کانادا
5-فرار مغزها به علت نابسامانی اقتصادی
6-تورم بالای 60 درصد
7-افزایش بی کاری/اعتیاد/فحشا/ و ارزانی مواد مخدر در دوره آقا محمود
8-تعطیلی 80 درصد از صنایع تولیدی داخل
9-بی ارزش شده هویت ایرانی در دنیای خارج به علت سخنرانی های بی پایه و اساس آقا محمود در سازمان ملل از جمله انکار هولوکاست.
10-برداشت غیر قانونی 16 میلیارد از حساب ریاست جمهوری در روز آخر حکومت آقا محمود در کاخ ریاست جمهوری.

هموطن ها ی محترم اگر بخواهم باز هم می توانم ادامه بدهم تا یک کتاب 1000 صفحه ایی پر بشود
ولی چه قایده / این مصیبت های وارده به ملت ایران توسط آقا محمود را به همه هموطنان تسلیت عرض می کنم
محمد
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اگه نميترسين و كارتون درسته چرا قبول نميكنين....
اينطوري ديد مردم هم نسبت بهتون عوض ميشه هااااا
ali
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
احمدی نژاد : ۱۶۰ سانریفیوژرا کرد ۱۹۰۰۰ مسکن مهرآورد٬ یارانه آورد٬ سهام عدالت آورد٬اورانیوم ۲۰ درصد ساخت٬ نیروگاه بوشهر راه انداخت ٬و هزاران پروژه دیگر مثل پل چند طبقه صدرو۰۰۰۰۰
روحانی: اورانیوم ۲۰ در صد را خنثی میکنه٬ مسکن مهر تعطیل میکنه٬یارانه قطع می کنه،میگه سقف پایین دلار ۳۰۰۰کمتر نشه٬در مذاکره ۶ ماه بعد ۳.۵ در صد تعطیل میشه٬حزب اللله را تحویل نمی گیره٬و میگه دولت در قیمت مسکن نباید اثر بگذارد و۰۰۰۰۰۰
ناشناس
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
برای چی از مناظره وحشت داره ... مگر ریگی در گفشان باشد ... البته رابطین انگلیس اسامی شان لو نمی رود ... تازه ارتباط رسمی دوباره برقرار شده از بس با سیستم های نوین اطلاع دادند خسته شدند
کورش
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
برای مشخص شدن واقعیت بهتر است هیئت ویژه ای از متخصصان تشکیل شود ودر آن نمایندگان دولت فعلی کارنامه 8سال قبل را با آمار و مدرک ارائه دهند و آقای احمدی نژاد هم در آن حضور داشته و به آنها پاسخ دهد .جلسات بطور علنی برگزار و از رسانه ها هم پخش شود. امید وارم طرفین این پیشنهاد را بپذیرند.
بختیار
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بخواب! که دنیا دار مکافاته و باید جواب بدی. دیگه دوران بگم بگم گذشته و دست همه رو شده.
8 سال مردم را خس و خاشاک خواندن دیگه مناظره نداره . ما شما را می شناسیم و اطرافیانتان را بیشتر!
ویکتور
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
دفاع حق متهم است. باید گذاشت تا از خودش دفاع کند. باید دید که حقی از متهم ضایع نشده باشد و مناظره شفاف کننده بسیاری از تاریکی هاست. چرا دیکتاتوری می کنیم؟!
علی
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ما صرفا به روحانی رای دادیم تا دیگه چهره این اقا و دارو دستشو تو تلوزیون نبینیم تو رو خدا به این خبر ها دامن نزنید که به واقعیت تبدیل شه
ناشناس
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
به نظر من باید جوابگوی خیانتهاش باشه
ناشناس
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بنام خدا مظلومان خدايا توشاهد باش چه كساني راس امور هستند از شركتهاي نفتي گرفته تا.............
امیر
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
دمتون گرم با این تیتر. واقعا باید محاکمه بشه
ناشناس
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
انسان باید روحیه داشته باشد. روحیه تهاجمی و بانشاط. اگر احمدی نژاد خواهان مناظره است روحانی باید با تمام وجود به طرف آن برود. به هر حال مرد پای حرفش میایستد.
محمودیان
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
انقاد انتقاد دیگه.
اگه اقای روحانی راست میگه بره جوابشو بده.
این که احمدی نژاد ادم خوبی نیست یا رئیس جمهور خوبی نبوده که نشد جواب.
اگه روحانی درست میکه بره و بزنه تو دهنش.
اگرم جا زده که هیچی دفعات بعد کمتر قپی بیاد
ناشناس
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
فقط وقت محاکمه هست
ناشناس
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آخه دوربين دوس داره دلش دوربين میخاد