صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در بخشی از این خبر آمده است: تیم مذاکره کننده هستی ایران به سرپرستی محمد جواد ظریف دیروز راهی وین شد تا دور جدید گفت وگوهای هسته ای با نمایندگان شش کشور 5 +1 را از سر گیرد.

این مذاکرات قرار است ماحصل رایزنی ها وتوافق های شفاهی سه ماه گذشته مدیران سیاسی، کارشناسان و صاحبنظران فنی و حقوقی دو طرف را به شکل سندی مکتوب درآورد.

ظریف در فرودگاه وین: ما با اراده قاطع برای حل و فصل موضوع به وین آمده ایم و اگر طرف مقابل هم این اراده را داشته باشد، روند کار رو به جلو خواهد بود.

مسوولان به دنبال حل مشکلات اقتصادی هستند، طرح دولت برای اجاره بهای 700 هزار خانوار، ائتلاف مالکی پیروز انتخابات بغداد شد، 30 بازیکن منتخب کی روش به فیفا معرفی شدند، نامه دعوت مقامات سعودی برای ظریف، سه کشته و بروز خسارات سیلاب در غرب ایران، قدردانی آیت الله سبحانی از نمایشگاه کتاب، از تئاتر عقیم متنفر و آیا دروغ گفتن به دروغگویان مجاز است از دیگر عناوین برجسته شده در این شماره روزنامه ایران است.

نگذاریم عده ای با شعر و شعار، راه ملت را منحرف کنند دیگر خبر برجسته شده در این شماره روزنامه ایران است که به اظهارات رییس جمهوری در روز گرامیداشت مددکاری اختصاص دارد.
منبع: ایرنا