صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۶۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
وزیر ورزش و جوانان گفت: به مجلس شورای اسلامی احضار نشده ام و این شایعات دروغ محض است.

محمود گودرزی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در شهر کنگان بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا واقعیت دارد که به علت تاخیر در واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال، از سوی نمایندگان مجلس احضار شده اید؟ بیان کرد: این موضوع به طور کلی صحت ندارد و من به مجلس نرفته ام و احضار هم نشده ام.
 
وی در باره واگذاری یا فروش طرح ها و فضاهای ورزشی به بخش خصوصی گفت: مشارکت بخش خصوصی در نگهداری و توسعه فضاهای ورزشی یکی از اولویت های این وزارتخانه است.
 
گودرزی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی را در اولویت و دستور کار دارد که در قانون بودجه 93، سه حکم قانونی برای آن لحاظ شده است.
 
وزیر ورزش و جوانان افزود: در صورتی که بخش خصوصی به این وزارتخانه برای مشارکت در این طرح ها مراجعه کند از تخفیف ویژه در دریافت تسهیلات و معرفی به بانک بهره مند خواهند شد.
 
گودرزی در مورد برنامه وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش های همگانی گفت: بیش از 20 درصد بودجه ورزش کشور در سال جاری به ورزش های همگانی اختصاص خواهد یافت که این مهم حکایت از اهتمام این وزارت به ورزش های همگانی است.
 
وی در پایان در باره حمایت از ورزش شهرستان کنگان اظهار کرد: حمایت مالی از دسته های ورزشی شهرستان کنگان را در اولویت قرار خواهیم داد.
 
وزیر ورزش و جوانان صبح روز شنبه برای افتتاح پنج طرح ورزشی و بازدید از پروژه های مهم ورزشی در دست اجرا در استان بوشهر به این استان سفر کرده است.