صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۶۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 از سایت تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد.
 
به گزارش ایسنا،‌ احسان مظفری‌پور، مدیر پروژه حمایت از تیم ملی با اعلام خبر رونمایی از سایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با ارسال عدد یک از اپراتور همراه اول به سرشماره 9090، هواداران می‌توانند عضو باشگاه تیم ملی ایران شده و از مزایای عضویت در این باشگاه و جوایز آن (آپارتمان در کیش، سفر به برزیل، هواپیمای دو نفره، حضور در مراسم‌های ویژه تیم ملی، ارتباط مستقیم با بازیکنان و ...) بهره‌مند شوند.
 
مظفری‌پور در ادامه درباره سایت تیم ملی (teammelli.ir) گفت: هواداران تیم ملی با عضویت در این سایت می‌توانند ویدئوها، اخبار اختصاصی و پشت پرده تیم ملی را در طول دوره مسابقات تیم ملی در جام جهانی پیگیری و مشاهده کنند و حتی با بازیکنان مورد نظر خودشان بحث و تبادل‌نظر داشته باشند.
 
مظفری‌پور در ادامه افزود: در مراسم خداحافظی تیم ملی ایران که با حضور رییس جمهوری برگزار می‌شود، از میان هواداران عضو شده، قرعه‌کشی به عمل می‌آید و هواداران منتخب می‌توانند در این مراسم که در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار می شود شرکت کرده و بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران را به مقصد برزیل و آوردگاه جام جهانی بدرقه کنند.
 
مدیر پروژه حمایت از تیم ملی گفت: طی روزهای آتی تمامی اطلاعات فوتبالی کشورهای حاضر در جام جهانی هم روی سایت تیم ملی قرار خواهد گرفت تا هواداران فوتبال بتوانند بیشتر با تیم‌های حاضر در جام‌جهانی آشنا شوند.