صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ماموران دو ایستگاه آتش نشانی حریق یک شعبه بانک در تهرانپارس را مهار کردند.

به گزارش مهر، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام وقوع آتش سوزی در داخل ساختمان یک بانک، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 103 و 19 ساعت 19 عصر روز گذشته به سمت خیابان فرجام، خیابان رشید حرکت کردند.

فرشاد نعیمی نیا افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص ابراز داشت: هنگام رسیدن نیروها به محل حادثه، از داخل بانک شعله های آتش به همراه دود غلیظ خارج می شد که صدای ناشی از سوختن ونیز ازدیاد لحظه به لحظه ی آتش، ترس و نگرانی شدیدی را در بین کاسبان و اهالی محل ایجاد کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با هماهنگی عوامل انتظامی، ابتدا قفل درهای ورودی بانک را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی باز کرده و سپس با کشیدن یک رشته لوله آبرسانی و همچنین تعدادی خاموش کننده به سرعت به مقابله با این آتش سوزی پرداختند.

نعیمی نیا، به مصدوم نشدن افراد در این حادثه اشاره کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی با دسترسی به کانون آتش، سرانجام موفق شدند در زمانی اندک، این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کنند.

این افسر آماده آتش نشانی با بیان این که کارشناسان آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی دارند، خاطرنشان کرد: آنان پس از مهار کامل آتش، دود حاصله را به وسیله فن های قوی از داخل بانک به بیرون تخلیه کرده وهمچنین محل حادثه را به طور کامل ایمن کردند.