صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

سه‌شنبه - ۰۴ شهريور ۱۴۰۴
کد خبر: ۱۷۰۰۸۴
تعداد نظرات: ۱۲۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نشریه تایم چاپ آمریکا نوشت: طرفداران سریال «خانواده مدرن» شبکه ی ABC هرگز چشمشان به سریال «هفت سنگ» ساخته ی تلویریون ایران نخورده اما در واقع آن را پیش از این دیده اند.

به گزارش «تیک» Tik.ir، «هفت سنگ» سریالی است که بخوبی از روی «خانواده مدرن» به صورت سکانس به سکانس و با همان حرکت دوربین و شوخی ها ساخته شده است.


تنها تفاوت موجود میان دو سریال آن است که دو همجنس گرا که بایکدیگر زندگی می کنند جز نقش های اصلی «خانواده مدرن» هستند اما در نسخه ی ایرانی یک زوج جای آنها را گرفته است.

با تماشای «هفت سنگ» متوجه خواهید شد که چه مقدار شباهت بین دو سریال وجود دارد.



اتفاقی که پس از مشاهده سریال ساخت صداوسیما ایران متوجه می شوید، عدم رعایت قانون «کپی رایت» است.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۸
در انتظار بررسی: ۱۱۲
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
واقعا کپیش. فک کنم خیلی از کارای سینمایی و ... هم کپی فیلم فارسی و یا فیلم های خارجیه. اونا رو نمیگین. تازه داشت روابطمون با امریکا خوب میشد . میشه مسئله جدید واسه اقای ظریف نسازین بابا
علیرضا
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
حالا وای ، وای
وای وای وای وای
سوسن
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
بزرگان سینمای ایران از کیمیایی و مهرجویی بگیر تا فرهادی همه تو این سالها فیلمهای دیگران رو کپی کردند هیچکی چیزی نگفت حالا صدای همه دراومده .سینما دستاورد غربه وما تا پایان دنیا باید کپی کاری کنیم این واقعیت رو بپزیریم ویا همه کپی کارها رو رسوا کنیم یا سکوت اختیار کنیم
بهنام
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
نوشتن اين مطالب فقط نشون دادن اطلاعات عموميتون بود
چه ربطي داشت اين فيلما به هم
خيلي باسوادي نگارنده
ناشناس
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
این واقعااوج افتضاح فیلم سازی بود..واقعاباعث شرمساری اونایی هست که خودشون خودشونو بزرگ میکندد و تحویل میگیرندوجشنواره میسازن و..خیلی خیلی باعث شرمساریه
اینم اخرعاقبت بی مدیریتی ..
فاطی
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
خب اون مخشونو به کار بندازن که ضایع هم نشن
عابدی
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
سلام
یکی از منابع تهیه فیلم نامه ها؛ فیلم های قبلی ساخته شده است
اما این طور که همه شاکی هستند بیشتر کپی هست تا الگو گیری از یک فیلم دیگر
البته من این فیلم را ندیدم
ناشناس
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
مخلص همه یارانه بگیرها
ناشناس
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
مگه سریال 24 رو کپی نکردند؟ تازه دو سه مرتبه هم از تلویزون نشونش دادند. یا سریال لاست رو.
لیلی
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سریالی چندوقت پیش از صداوسیما پخش شد که درباره ی اسیران جنگی ایران در عراق بودند، من اسم اون سریال یادم نیست ولی کپی بی رحمانه ای بود از سریال فرار از زندان، و نقش مایکل اسکارفیلد رو امین زندگانی بازی می کرد!! کلن کپی برداری در ایران دیگه معمولی شده
ناشناس
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اشکال نداره عوض اش سریال ستایش را بجای این تعطیل کردند
ناشناس
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سریال هفت سنگ به درد نمی خوره
ناشناس
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
4 تا عکس انداختی یعنی کپیه؟ شما هم بد از صدا و سیما ...
ناشناس
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
مگه اولین بارشونه که تعجب کردید؟ اکثرا تولیدادشون کپی رایته
ناشناس
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
من که دیگه این سریال تقلبی رو نگاه نمیکنم میرم همون اصلی شو میبینم
ناشناس
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
صدا وسيماى ميلى ما و اين حرفها
ناشناس
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
راستش اصلا ازش خوشم نمیاد یه 5 قسمت دیدم ازش واقعا داشتم استفراغ می کردم روی سریال modern family یکی از بیخودترین مفتضح ترین سریال هایی بود که دیدم و اصلا به جونم ننشست و موندم این هم سریال قشنگ چرا به این آشغال رو کپی برداری کردند
ناصر
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اووه,,چه ضربه ی بزرگی به امریکازدیم واقعا,,,!!! نابود شدبدبخت,,,! اقا محمد خان بایدخدمتت عرض کنم که ما با همچین کارایی بیشتربه خودمون ضربه میزنم داداش,کلا دشمن شادکن شدن بعضیا,,,
حامی
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
حالا مگه اصن صدا و سیما آبرو داشت ؟
ناشناس
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
کاری به درست و غلط بودن کار ندارم اما وقتی برخی گرا میدن برخی گرا رو میگیرن!!!
محمد
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اصلا هفت سنگ بدرد ماه رمضان نمیخوره که بخواد رونوشت باشه یا نه
هادی
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
خب دیگه حالا یه بار گفتین فهمیدیم خندیدیم الان چیکار کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
می خندییییییی؟؟؟؟
محمد
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
آقا ما به آمریکای جنایتکار ضربه زدیم دزدی که نکردیم فکر می کنید کار بدیه.
hossein
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
هر چی باشه از سریال های بی محتوا و آبکی که در طول هفته (مثلا جمعه شبها) پخش میشه بهتره
ناشناس
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سریال چرتیه مخصوصا انوش که با اون پسره میگرده
payam
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
می خوام ببینم تیتراژ آخر سریال خارجی رو مازیار فلاحی خونده .... انصافا قشنگ خونده ......
ناشناس
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
تعداد زياد اظهار نظرها نشان مي‌دهد كه
1) رعايت كپي رايت چقدر براي جوانان ايران اهميت دارد
2) جمعيت زيادي از جوانان ما وقت بارزششان را صرف ديدن و حفظ كردن فيلم‌هاي هاليوودي مي‌كنند بعد به دانسته‌هاي خود افتخار هم مي‌كنند
باور كنيد منظور بدي ندارم
مرتضی
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
این هم روش رقابت کردن صدا وسیمای ما با شبکه های ماهواره ای است .([جالبه که ین سرال ازشبکه فارسی 1
اخیرا پخش شده )
داوود
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اگردرست باشه! خوددولت آمريكاازتمام دنياسرقت وجاسوسي ميكند به تازگي هم كه اختراع يك دانشمند ايراني را به اسم خودشان ثبت كرده اند.
محمد
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
آقا ما به آمریکای جنایتکار ضربه زدیم دزدی که نکردیم فکر می کنید کار بدیه.
ناشناس
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
برگ زرین دیگری به افتخارات صدا و سیما افزوده شد بعد ماه مبارک رمضان شاهد تجلیل از دست اندرکاران خواهیم بود و آمار نشان خواهد داد که 98 درصد مردم این سریال را دیده اند و و میزان تماشای ماهواره به منفی 40 درصد رسیده است
ناشناس
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
فارسی وان سری قبلی رو نشون داد و الان داره سری جدیدش رو نشون میده
علی
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اتفاقی که پس از مشاهده سریال ساخت صداوسیما ایران متوجه می شوید، عدم رعایت قانون «کپی رایت» است.!!!قانون کپی رایت یا همون مالکیت معنوی در بخش فرهنگی و ادبی معاهده ی بین المللی هست که ایران بهش ملحق نشده و عدم رعایتش برای ایران غیر قانونی نیست بر عکس مالکیت صنعتی.افتاد انتخاب جان!!!
پاسخ ها
علی
| |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
این چه منطقیه؟ چون من قرارداد عدم دزدی با شما ندارم میتونم جیب شمارو بزنم ؟ اخلاقیات چی میشه پس؟
ناشناس
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
از این صدا و سیما انتظاری نیست
من تعجب می کنم از بازیگرای محترم ؛ چرا تمام حیثیت هنریشون رو صرف این برنامه های مضحک می کنن ؟؟؟
ناشناس
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
این صدا و سیما و مدیریتش انقدر خوبه که نگو !!دزدی هم نمی کنه دروغ هم نمی گه ، هتک حرمت انسانها که هیچ! چشم نخوره.!!
ناشناس
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
به نظرم باید هیچکسی این سریالو نبینه...
ناشناس
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
مگه اين دستگاه آبرويي هم داشت؟
مستمند
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
متأسفانه مدتهاست کجروی و بدسلیقگی‌ و انحصارطلبی در صدا و سیمای کشورمان بیداد می‌کند ، عدم وجود ابتکار و خلاقیت بدلیل بکارگیری افراد فاقد تخصص و نگاه جناحی و باندی و البته سیاسی بهر رویداد ، فیلم و اتفاقی باعث شده تا تقلید جایگزین ابداع شود و بلائی برسر صداو سیما بیاید که مردم‌گریزی وجه شاخص آن باشد ، آش تا بدانجا شور است که وزیر ارشاد هم می‌گوید در تهران 70 درصد مردم از صداوسیما بریده و به کانالهای ماهواره‌ای روی آورده‌اند ، مسئله که خود بتنهائی بیانگر عمق فاجعه فرهنگی در کشور است .
افسر
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
خودشون به این گستردگی کپی و پخش میکنن انوقت انتظار دارن نسخه های کپی فیلم های خودشون منتشر نشه واقعا برای این فرهنگ متاسفم
پاسخ ها
ایران
| |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
اونم با اون کیفیتایه عاااااالی که میدن بیرون.خداییش کیفیته پرده ای اون بهتره تا رسانه ها و سروش.انقدر کیفیته صداهاشون بده که باید لب خونی بلد باشی تا بفهمی چی میگن.
ناشناس
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
پس تا الان کجا بودی جیگر ؟؟؟؟؟
آزاده
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اگر از يك داستان اقتباس شده و با بازنگري فيلمنامه، مسير داستان دستخوش تحولاتي شود كه با بازي متفاوت بازيگران همراه باشد، هيچ اشكالي ندارد كه هيچ بلكه نقاط ضعف فيلمهاي قبلي نيز از بين خواهد رفت.
ولي كپي برداري مو به موي يك سريال پيش ساخته اعم از فيلمنامه، ديالوگها ، سكانسها و فريم به فريم آن ، امري ناپسند است كه از هر كه سربزند بد است و صد البته از مدعيان اسلام و مسلماني بدتر و زشت تر...
اما اين مورد پديده جديدي نيست . چراكه صدا و سيما در اقدامي مشابه دكور و طراحي صحنه اخبار و يا برخي برنامه هاي گزارشي خود را طوري الگوبرداري و كپي برداري نموده است كه گويي فقط همان طرح در جذب مخاطب موثر است.
از ماست كه برماست.........
ناشناس
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
پس همونه انقدر سریال بیخودی ار اب دراومده

همچین قصه تازه و جالبی هم نداشته که!
ناشناس
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
کارای کاور در جهان مرسومه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
بدون رعایت قانون "کپی رایت " و "ذکر ماخذ " ؛ رسم کدام جهان است ؟
ناشناس
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
عمو ضرغامي معلوم كجايي ؟
زهرا
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
فیلم تو و من کپی خالصه نصف فیلم و تقریبا همه 50 دقیقه اول فیلم کپی خالص از فیلم خواستگاری (proposal) هست که ساندرا بولاک توش بازی کرده
فیلم رو که میدیدم حالم بد شد از بس همه دیالوگها شبیه هم بود
همایون
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
وای چقد شباهت!!!!!!!!!!!!!
من ک اون فیلم رو ندیدم ولی این عکسایی هم ک شما گذاشتید هیچ ربطی بهم نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اخه وقتی ندیدی چرا نظر میدی؟؟؟؟
ناشناس
| |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
پس برو ببین بعد نظر بده!
ناشناس
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سريال خارجي پسره با دوست دختره اش مي ره
ايراني دوتا پسر با هم
اينطوري كه بدتره مي گن هردوتاشون هم جنس بازن
آبروريزي مي شه با اين كاراشون
ali
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
از friends کپی میکردین بهتر بود سریالش قشنگتر از آب در میومد
وحید
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
صدا و سیما و رئیساش نه اینکه اخلاق مدارن،براشونم مهمه که اصول رو رعایت بکنن!!!
آخه اینا چی از اخلاق می دونن که شما درباره کپی رایت و این چیزا با هم بحث می کنید؟؟!!!!
MARYAM
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
راستی سرزمین کهن چی شد؟؟؟!!!!
ناشناس
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
البته بين کپي و اقتباس فرق هست. آژانس شيشه اي در يک بخشي از يک ايده اقتباس کرده بود.
پاسخ ها
ایران
| |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
ایشون درست گفتند در همه جای دنیا اقتباس وجود داره.و در خیلی از فیلمهای دنیا صحنه هایی برای تجلیل از فلان سینما گر ساخته میشه اما در تیتراژ یا نقد فیلم حتما ذکر میشود.
ناشناس
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
په نه په فک کردین فقط آر کیو 170 می تونیم کپی کنیم مگه ما چیمون از چینیها کمتره
ناشناس
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
متاسفم واسه اقای ضرغامی که فکر میکنه همه مردم جلبک هستند
ناشناس
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
جناب ضرغامي صميمانه ترين تبريكات ما را بپذيريد!
پاسخ ها
محمد ق
| |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سینمای فاخر خر خر خر خر ........ ه ه ه ه ه!
ایران
| |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
اقا محمد ق، موضوع مطرح شده تلویزیون اقای ضرغامیه نه سینما.هر چند در سینما هم کپی برداری زیاد اتفاق میوفته اما الان صحبته تلویزیونه.
ناشناس
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ما بهنام تشکر داریم اونا ندارند . خخخخخ
خداییش طنزپرداز دوست داشتنی ایه .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
خیلی هم بازی افتضاح و تصنعی ای داره !
ناشناس
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دختره رو ولی اجازه نداشتن کپی کنن
مهسا
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
جالبه که اسم 5 نفر رو در تیتراژ انتهایی به نام نویسنده درج میکنه...در حالی که حتی دیالوگها هم تغییر چندانی نداشته....این دیگه خود دزدی است و کارگردان و بازیگران و نویسندگان این سرسال همه دزدن
پاسخ ها
بیتا
| |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
درسته دیگه یعنی 5تایی نشستن ترجمه کردن نوشتن یا اگر دوبله شده حرفاشونو آوردن روی کاغذ.
ناشناس
| |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
بسیار بسیار بسیار موافقم اگه میتومستم 10تا مثبت میدادم
نادر
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
حاتمی بزرگ کجایی

خدا رحمتت کنه که سینمای ما مدیون تو و کارهای توست

هزار دستان

مادر

و......

به کجا رسیده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
حاتمی بزرگ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضایی
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
وقتی اغلب کارها سفارشی و رانتی باشه ، بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت. درضمن این دلیلی نیز کم اطلاعی ناظرین صدا و سیماست.
رضایی
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
وقتی اغلب کارها سفارشی و رانتی باشه ، بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت. درضمن این دلیلی نیز کم اطلاعی ناظرین صدا و سیماست.
پویا
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
وای اینا چه قدر پر رو هستند آخه این عکسایی هم که نشون دادند چه ارتباط زیادی با هم دارند؟ نه واقعا چه شباهتی دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
شما بشین قسمت اول دو تا سریال و پشت سر هم ببین متوجه میشی
hamidreza
| |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دوست عزیز به نظر شما کاملا اتفاقیه که توی هر دو سریال پسر بازیگوش خانواده سرش لای نرده گیر میکنه؟ یا تو هر دو سریال پسر به خواهرش شلیک میکنه پدر به اجبار مادر میخواد با شلیک به پسر تنبیهش کنه ولی تیر سه بار در میره و به همه میخوره؟ یا اتفاقات کاملا اتفاقی دیگه که بخوام مثال بزنم بیش از 20 مورده؟
علیرضا
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
شرافت هم خوب چیزیه ، راست و حسینی بیان بگن ما این کارو کردیم، از اول بگین، نکه اخرش که دیگه افتضاح قضیه در اومد بیاین ی توضیحاتی بدین که مورد تمسخر مردم واقع بشین
مینا
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ما که با سریالش حال میکنیم خیلی :) نیست اونا خودشون کپی برداری نمیکنن :)) والا
پاسخ ها
نیما
| |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ببخشید، اونا از کی کپی می کنن؟ چیو کپی می کنن؟
ناشناس
| |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
شما با خیلی چیزا حال میکنی! با دزدی، با دور زدن قانون، نقض قانون و ...
ناشناس
| |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
لابد اين هفته كه ستايش پخش نشد كارتون به بيمارستان كشيده شد!!!
باش تا صبح دولتت بدمد مينا خانم
arash
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
واقعا تهیه کننده این سریال باید به دلیل توهین به شعور مردم ممنوع الفعالیت شه.اتفاقا یکی از شبکه های فارسی زبان ماهواره داره سریال اصلی رو پخش میکنه.خجالت اوره وققتی که ادم میبینه سکانس به سکانسش کپی شده.واقعا من بهم برخورده که شعور من انقد دست کم گرفته شده توسط یه مشت سودجو بی سواد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
یعنی شما قبل از اینکه این مطلب رو بخونی متوجه شده بودی که سکانس به سکانش کپیه و از همون قسمت اول گفتی شعور شما رو دست کم گرفتن؟
خودم
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سلام وقت نداشتم تو اینترنت چرخ بزنم و هر دو قسمت مورد نظر را دانلود کنم(خانواده مدرن پخش شده هفته گذشته از فارسی1 و هفت سنگ قسمت دوم) و براتون سکانسهای آن را بگذارم خدایشش بهترین فیلم روی یوتیوپ می شه ، حال داشتید شما انجام بدید خیلی با نمک تر دیده میشه این افتضاح صدا و سیمایی آقای ضرغامی:
1-خرید دوچرخه برای بچه خانواده ، پیداکردن دوچرخه در پیاده رو، گم کردن دوچرخه توسط پدر در حین کمک به یک خانم(انصافا نبوغ صدا و سیما در تغییر لباس خانم اصلی با بدلی فیلم کپیشون بسیار نبوغ آمیز بود که در غیر این صورت ...)، خرید مجدد دوچرخه توسط پدر، ضایع شدن پدر در مواجه با گم نشدن دوچرخه توسط پسر، ضایع شده پدر در برابر همسرش.
2- ناپدری در حال سعی در ایجاد ارتباط با پسر همسر جدید و جوانش، موضوع انتخاب شده نصب پنکه سقفی، خراب و پرتاب شدن پنکه به کودک، نیامدن پدر اصلی کودک به سر قرار بر اثر بی مسئولیتی و فداکاری ناپدری.
3- مهد کودک رفتن کودک توسط خانواده اش، (نبوغ دیگر از خدمتگذاران جان به کف در این برنامه تغییر زوج همجنس باز به زوج زن و مرد)، تمام وقایع بدون کم و کاست کپی شده.
ناشناس
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
آبروووو!!! صدا و سيما !!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
واقعاً! این صدا و سیمای ما مگه آبرو می شناسه!
ناشناس
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
این چه ربطی به صدا و سیما داره ؟
مشکل اینجاست که دوستان هنرمند ما که این فیلم نامه رو کپی کرده اند کمی غرب گرا هستند .
مثل اون آدمایی که واسه تماس تلفنی اوباما و آقای روحانی جشن گرفتند .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ببخشیدا. هر کی رسید گفت من سریال دارم که نمیگن بیا برو رو انتن. 20نفر باید تماشا کنن و نظر بدن تا اجازه پخش بگیره. به صدا و سیما ربط نداره به کی داره!!!!
مهدی
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
جوری کپی برداری شده که من می تونم قسمت را پیش بینی کنم
عماد
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
شما هم شورش میکنید. اسلحه به کار رفته در دو سریال با یکدیگر متفاوت هستند. در سریال امریکایی دختره با دوست پسرش هست ولی در ایرانی ارزش های اسلامی حفظ شده و هر دو پسر هستند. در سریال حارجی اصولا حجاب رعایت نشده ولی در سریال ایرانی حجاب کاملا رعایت شده و بسیار از اختلاف های دیگر
پاسخ ها
محمدرضا
| |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
یکیش یادت رفت ، اسم اون خانواده مدرنه اسم این هفت سنگ ، ببین چقدر با هم فرق دارن !
ناشناس
| |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اوه اوه عجب تفاوت سنگینی؟!!! جدی گفتی ها مهم اینه که حجاب رعایت شده وگرنه سرقت ادبی و کپی برداری و حیف و میل بیت المال که اصلا گناهی نیست.!!! عماد خان اگر ایران جز کشورهای منع کپی رایت بود الان صدا و سیما باید تمام دارای هاشو میفروخت و جام جم رو سند بنام میزد تا خسارت همه صاحبان اصلی ایده و هنر جهان رو بده
فرهاد
| |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
عجب هوش و ذکاوتی انیشتن
پیروز
| |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
همینننننننن عماد خاااااان؟!!!! بابا متخصص فیلمشناسی و تحلیلگر هنری تا حالا کجا بودییییییی!!!!!؟؟؟ بقول قدیمیها پ نه پ میخواستی تو کپی فیلم ایرانی بازیگر بی حجاب باشه و ...بابا نابغههههههههههههه
بهروز
| |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
منم همین نظر اقا عماد رو قبول دارم/ باید فرانسه قهرمان جام بشه. اصلا چه دلیلی داره حالا که برزیل میزبان جام جهانیه قهرمان بشه. مگه نه آقا عماد!
سعید
| |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دزدی صدا وسیما چی؟عدم رعایت قانون کپی رایت چی؟ اینها هم اسلامی است
ثریا
| |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
چی شد که گل خوردیم از آرژانتین؟خیلی متاسف شدم
امیر
| |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ناشناس، فرهاد، پیروز، بهروز، سعید!
بابا خیلی iq هستین شما!!!!!!!!
عماد داره مسخره میکنه...
ناشناس
| |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
برادران عزیز آقا عماد شوخی کردن شماها خیلی جدی گرفتین قضیه رو
حالا تو عرصه های دیگه مگه قانون کپی رایت رعایت میشه که اینجا رعایت بشه یه نگاهی به کامپیوترت بنداز ببین نرم افزار اورجینال داری
علی
| |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ظاهرا دوستان متوجه نشدن عماد هم داره مدافعان احتمالی این سریال رو مسخره می کنه از همون جمله دوم مشخصه «اسلحه به کار رفته در دو سریال با یکدیگر متفاوت هستند» دوستان پیش از نظر دادن یکم فسفر بسوزونن متوجه بشن طرف چی میگه بعد جواب بدن. شده شبیه داستان اون عکس شریفی نیا و اون یکی دیگه در برزیل که می گفتن مشخصه فتوشاپه. اما مهم ترین تفاوت این دو سریال به نظر من اینه که دو تا از کاراکترهای اصلی خانواده مدرن همجنس‌گرا هستند ولی «ما در ایران همجنس‌گرا نداریم».
ناشناس
| |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
بعضی ها نظر ایشون که مسخره کردنکار سیمای میلی است رو جدی گرفتند
سعید
| |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
بابا شما هم رو دنده چپین..خوب منظور عماد تشر بودد..با تشر حرف زد .فقط همین
ناشناس
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
چه اشکالی دارد مهم این است که مردم نگاه کنند و بپسندند/
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اگه اینجوریه همون سریال امریکایی رو یهو پخش کنن...!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
این یک سرقت ادبی ( فیلمنامه ) و هنری ( کل فیلم ) است . از نظر شما اشکالی ندارد؟ کسان دیگری وقت گذاشته اند ، فکر کرده اند فیلمنامه نوشته اند و فیلم ساخته اند و کس دیگری با نام خودش آن را باز سازی می کند !!!!. واقعا اگر کسی با حاصل زحمات شما این برخورد را می کرد ، به همین سادگی می گفتید . چه اشکالی دارد ...؟
ناشناس
| |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
عین دزدیه بعد میگین چه اشکالی داره؟؟؟!!!1
ناشناس
| |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
آره دیگه خلاقیت هم در حد عدس !
ناشناس
| |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
الان پسندیدی شما؟
صابر
| |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
چه اشکال داره من حق و حقوق و پول دیگران رو بدزدم مهم این است که از آن پول خوشم بیاد و بپسندم؟!!
ناشناس
| |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دزدی که شاخ و دم نداره
علي محمد
| |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
منم موافقم.تازه اونيكه ميگه دزديه ميخوام بدونم شمابراي ديدن اون توماهواره چقدرپول دادي؟
ناشناس
| |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دزدی که شاخ و دم نداره..فقط بالا رفتن از دیوار مردم نیست...اشکالش اینجاست
ناشناس
| |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
تو دیگه خیلی عقب مونده هستی
ناشناس
| |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
علی محمد جان . وقتی پخش ماهواره ای میشه . یعنی ای همه آدمها ببینید .
محمود
| |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
امثال شما هستيد كه براي امثال اين فيلمها جون مي ديد.
بعد ميگن فيلم پر مخاطب ساختيم
ناشناس
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
چیز تازه ای نیست، تقریبا تمام فیلمهای سینمایی کپی شده که چه عرض کنم حتی دیالوگ ها هم عینا همان است و ادم متحیر میشود تقلید تا چه حد؟ نظیر فیلمی که در آن لیلا اوتادی دچار فراموشی بود که کپی شده از فیلمی بود که متاسفانه اسامی بازیگران آن را نمی دانم و یا فیلم دیگری که داریوش فرهنگ نقش پدر دختری که به دروغ خودش را فرزند او جا زده بود با فیلمی از نیکلاس کیج با مضمون و محتوا و دیالوگ کاملا مشابه و دهها فیلم دیگر و حتی از کارگردانان بنام مثل فیلم ( با کمال تعجب و تاسف) آزانس شیشه ای و ارتفاع پست، صد در صد کپی بودند!
پاسخ ها
میثم محمد
| |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اون فیلم مورد نظر شما 100 قرار اول اسمشه که ادام سندلر نقش اول اونو داشت
ناشناس
| |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
فیلم آقای هفت رنگ بابازی رضا عطاران و نیکی کریمی کپی 100 درصد از فیلم سازش با بازی آقای بهروز وثوقی
ناشناس
| |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دوست عزیزی که گفتن صد قرار اول عرض کنم خدمتشون که پنجاه قرار اول اسمش بوده!
ناشناس
| |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
زندگی خصوص نیز همچنین
ناشناس
| |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
فيلم چپ دست، 100 درصد كپي!
ناشناس
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
فقط پول بادآورده پارو میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
خوب فقط هدفشون همینه دیگه عزیزم..برو تا آرشیو شبکه ها ببین چقدر فیلمنامه از نویسندگان مشهور و غیر مشهور خوابیده..اما جنابان التفاتی بهش ندارن چون جز خودیها نیستن. اگر در طول یکسال به تمام تیتراژهای سریالها یا تله فیلمهای تلویزیون دقت کنی خوب میبینی که هر شبکه برای خودش سه یا چهارتا تهیه کننده و کارگردان و نویسنده فیکس داره که کل پروژهای فیلم سریال سازی دست همین ها هست و یکنفر غریبه وارد نمیشه.بقول شخصیتی در یکی از فیلمها خوب بخور بخور آقا خوب بخور بخور.
اصلان
| |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
رسانه ميلي آبرو هم داشت ما خبر نداشتيم
علی
| |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سلام.. خواهشاً جو زده نشید... تمام تئوری های علمی غرب رو تابعاً نعل به نعل اینجا از مسئولین تا استاد دانشگاه از صدر تا ذیل تکرار می کنن.. حالا یه نویسنده ای یک سناریوی قشنگ خارجی رو بومی کرده فیلم از روش ساختن بده شده!!!.. کم شعار بدین تو رو خدا خندمون میگیره...
علي محمد
| |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
من كه ازصداوسيماممنونم كه براي ماكه ماهواره نميبينيم سريالهاي خوبشو باتغييرات ايدئولوژيكي بازسازي ميكنه.
ناشناس
| |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
مقایسه نقد مدیریت وزارت دولت یازدهم با سکوت عملکرد ریاست صدا و سیما اونم با این سریال که نمونه خارجیش اساسا خلاف بنیان خانوادست
وحید
| |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
بی جهت به صدا و سیما تهمت نزنید اونها سریالشون رو از روی صدا و سیمای ما ساخته اند این هم سندش ..ببخشید امکان استفاده از علایم وجود ندارد