صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۷۲۹۹۱
تعداد نظرات: ۴۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
اندر احوالات دنیا، جامعه ی جهانی و برخی روشنفکرهای وطنی؛
* مصطفی فقیهی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  


مصطفی فقیهی ، مدیرمسئول:
در شرایطی که چند هفته ایست از جنایات هولناک وحوش صهیونیست در غزه می گذرد ، از یک سو سکوت آزاردهنده گروههای حقوق بشری و از سوی دیگر حمایت تام و تمام آمریکا و هم پیمانانش - چندان که پیش از این نیز چنین بوده - بیش از پیش ، ذهن و جان مسلمانان و همه ملت های آزاده را رنج می دهد .

گروه های حقوق بشر! سازمان های حامی ملل مظلوم! حقیقتاً مرغ پخته را هم به خنده وامی دارد ، چه رسد به انسانی که فرقش با همان زبان بسته ی نگون بختِ ، اندکی «تعقل» و حداقلی «تفکر» است! بله! همان گروه و سازمان هایی که اینک، بی پروا و آشکارا در پازل یک جریان سیاسی بازی می کنند، همان هایی که در واکنش به اعدام و زندانِ گاه، جانیان و قاچاقچیان ، پیراهن می درند و گلو پاره می کنند ، اینک این همه جنایات دهشتناک جانیان صهیونیست را نمی بینند! یا می بینند و دم برنمی آورند؟! می شنوند و خفقان می گیرند؟! هر چه باشد ، سیاست بازانی زبده اند و نیک می دانند اگر چنین صدای غریبی از حلقوم ضدانسانی اش برون شود ، حمایت های میلیارد دلاری هم قطع می شود! 




یا شاید اساساً فلسفه ی وجودی چنین سازمان هایی همین است! یک گوشه ای بنشینند و گاه، و فقط گاه، به حق سخنی بگویند و در مانده ی روزگار ، مهمل ببافند و یا سکوت کنند و مزدِ مزدوریِ خویش را طلب کنند!.. و چه نجس است پول و سرمایه ای که به جیب این سازمان ها می آید!

... و چه بیچاره اند و ترحم برانگیز، گروههایی که این روزها به بهانه ی مخالفت با حاکمیت ایران ، برای صهیونیست ها، سوت و کف می زنند و در به در، در پی فرصتی هستند تا ضمن برجسته سازی نقاط افتراق و اختلاف، گروه های مقاومت را محکوم کنند! چه ذلیلند این جماعت به ظاهر اهلیِ انسان نما! و چه خوب ، روی پلید و شیطانی خویش را آشکار کردند! شاید تنها خصیصه ی خوب این روزهای ننگین ، همین رو شدن حقایقیست که سالهاست پشت نقاب حق طلبی و مردم دوستی پنهان شده ! اینک اما، بازی و ادایی در کار نیست! به دست خود ، باطن زشت و خبیث منحوسشان را عیان کرده اند! رفتاری که پیشتر ، به لطایف الحیل هم «مکشوف» نمی شد ، امروز به خواست خود و خدای عزوجل، «هویدا» شده است!

چه مهوع است دولتی به نام آمریکا ، که پزش، و داعیه اش، و همه ی آنچه می نماید، یک چیز است ؛ «حمایت از حقوق بشر» و «مردم مظلوم» ! ، امروز اما، نه چونان پیشین با هزار بازی تو در تو و پیچیده ، بل آنچنان باز و آشکار و عیان ، نظاره گر است و در صف حامی ، در آن سازمان کذا که اسمش از قضا «سازمان ملل» است و در آن مجموعه که اتفاقاً نام «حقوق بشر» یدک می کشد ، در دفاع از اسرائیلِ، همان رژیمِ اینک هار شده و قلاده دریده، بیانیه می دهد که «حق آنان برای دفاع را به رسمیت می شماریم» و خفه می شوند وقتی می پرسند «آیا حق حمله و پاسخ انتقامی به فلسطینیان را که هیچ! حق زندگی پراسترس و مملو از گرسنگی را که نه! همین «حق تنفس نیم بند» را برای آن کودک بی خبر از بازی های کثیف شمایان ، به رسمیت می شناسید»؟! یا تنها «حق گریستن» را ، و «حق تنهایی» را ، و «حق وحشت» را ، و «حق مرگ و مردن» را برای این مظلومان، و «حق کشتن و قهقهه و سوت و کف کشیدن» را برای خود، به رسمیت می شناسید؟!



چه چندش آور است! واکنش دنیا به خبر کوتاه «مرگ سه جوانک» و خفقان آن ها در برابر «نسل کشی در غزه» ؛ تنها یک سو دیده می شود، راکت هایی که به شهرک های مملو از گندابِ متعفنِ صهیونیستی و منشاءِ فسادِ دنیا پرتاب می شود ، آن وسط چهار غاصب نظامی هم جان می دهند ، «دنیا» تکان می خورد! همان «جامعه جهانی» را می گویم! همه چیز منهدم می شود! گویی زلزله ای 10 ریشتری آمده ، تیتر یک رسانه ها می شود! که ای وای! صهیویسنت ها هم «مظلوم» می شوند!!! این سو اما ، دوربین هایشان را هم نمی آورند که چه کودکانی و چه مادرانی و چه پدرانی ، تکه تکه شده اند!

چه بویناک و لزج است ، تجمع یک گله غاصبِ نفرت انگیز ، که گردِ یکدیگر آمده اند تا شهادت مظلوم ترین انسان های عصر را به تماشا بنشینند و گوش کنند، صدای انفجارهای خونبار را ، احیاناً تخمه و نقلی هم آن وسط نشخوار کنند و کف و سوت بکشند! یا به یکدیگر نشان دهند تکه ی بدن کودکی که در آسمان رها شده و خنده و قهقه ای مستانه سر دهند و...!



چه می توان گفت ، و با چه زبانی باید خواست ، که تا کجا این تعفن، این وصله ی مهوع به دنیا، می تواند ادامه یابد؟ آیا واژگان، جان مطلب را ادا می کنند؟ این قلاده پاره کردنِ وحوشِ اسرائیلی را چه می توان نام داد؟ کشتار؟! قتل عام؟! نسل کشی؟! بعید می دانم کلمه ای بتوان یافت یا آفرید تا تاریخ را نسبت به «روزگار فلسطینیان عصر ما» ، شیرفهم کرد.

آه خدایا ! صدایم را می شنوی؟ کی می رسد این جانیان و سفاکان بی بدیل دوران، این حرامیان سیاه دل، محو و رسوای عالم شوند؟ چه کسی می تواند آرزوی دیرباز مسلمانان و ملل آزاده را جامعه عمل پوشاند؟

شهر خالیست زعشان بود کزطرفی
مردی از خویش برون آید و کاری بکند؟


اللهم عجل لولیک الفرج




تصاویر زیر حاوی صحنه هایی آزاردهنده و هولناک است، به افراد پایین 18 سال و کسانی که دارای بیماری های قلبی هستند توصیه می شود از تماشای آن خودداری کنند:














































































































و اینان نیز ، با دیدن چنین تصاویر هولناکی به نظاره نشسته، سوت و کف می زنند:





نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۱۴
در انتظار بررسی: ۱۷۷
غیر قابل انتشار: ۱۵۱
فرزان
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
با این سکوتی که کشور های عربی کردن فردا نوبت اوناست
رویا
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
امیدوارم خدا زودتر این آدمایی رو که رحم و مروت ندارنو زودتر از روی زمین برداره واقعاً تصاویر اندوهباری بود . خدا به مردم غزه کمک کنه خیلی سخته آدم بچشو اونطوری ببینه خدا برای هیچکس نیاره
فریده
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
ای کاش طرفداران حقوق بشر فقط یک عزیز خودرا مثل
مردم غزه به خاک وخون کشیده میدیدند
حمید
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
لعنت خدا بر همشون به امید روز ظهور
یه مادر
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
تصور این که این جنایات برای ما اتفاق بیفته وحشتناکه...ببینیم غزه چی داره میگذره چه کاری ازدست ما بر میاد جز اینکه برا بیروزیشون و ظهور اقا دعا کنیم..الهم عجل لویک الفرج
ناشناس
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود این وعده امام و قران است و شکی نیست.
علی
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
اگر مسلمانان هم مثل صهیونیستها اتحاد داشته و در زمینه های مختلف علمی و اقتصادی و اجتماعی حرف اول را بزنند هیچ دولتی جرات حمله و تجاوز پیدا نخواهد کرد. به امید اینکه مسلمانان پرچم دار واقعی علم و فرهنگ در دنیا باشند.
عبدالمجید
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
ما منتظر وعده الله و پیامبرش هستیم تا بالاخره حکومت زمین از آن مستضعفین و صالحان قرار کیرد . انشاالله
محمد
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
اللهم عجل لولیک الفرج
عزیزان برای فرج مولایمان زیاد دعا کنید انشاءالله فرج نزدیک است .
مرگ براسرائیل_ مرگ برآمریکا_ مرگ برحکام مرتجع وبی غیرت عرب
ناشناس
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
لعنت بر اسرائيل
فرزین
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
اسرائیل غده سرطانی است.
مهدی
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
انگار این صهیونیست ها از تخم شیطان بوجود اومدن !!!
بسیجی امام
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
چرا فقط شعار .کی میخواهین عمل کنید .چرا اعلام جهاد نمکنید ونیرو اعزام نمیکنید . ما میرویم همانطور که 8سال رفتیم
برنا
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
لعنت به عربستان - لعنت خدا بر رژيم صهيونستي- لعنت خدا بر داعش چته و خونخوار- لعنت خدا بر حامي تمام تروريستها كه مردم بيگناه و مظلوم فلسطين - عراق و سوريه را به خاك و خون مي كشند
ناشناس
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
ای خونین چشم و خونین دست

به راستی که شب رفتنی است
محمد
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خدا ...
هادی صفایی
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
برای جنگ با این حیوان ها اماده ایم!
هادی
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
این مردمان بی گناه چرا باید اینطور بمیرن!
حالا خوبه دم از حقوق بشر میزنن... هر چی فحش بهشون بدیم کمه!
چقدر خوبه که همه کشور های مسلمان و غیر مسلمان با هم متحد بشن و کل اسراییل رو نابود کنن! (و همچنین امریکا رو... و انگلستان هم)
هر چن فعلا در حد آرزو هست!
امید است که کل کره خاکی صلح و شادی باشد (به یاری خدا و ظهور امام زمان (عج) )
vahid
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
ننگ ولعن ونفرین خداوند برکسانی که این فجایع انسانی را می آفرینند،چه جنایتی بالاتر ازاین، علیه بشریت که درمقابل چشمان کور وقلبهای یخ زده جهانیان کودکان مظلوم وبی دفاع را موردوحشیانه ترین حملات قرارداده وهمچون سیبل های نشانه گیری آنان را هدف قرارمیدهند،فرقی نمیکند غزه باشد یاهرنقطه دیگرازگیتی،این توحش محض است که ازآستین خونین صهیونیسم بیرون زده وهمه درمقابل آن مسئولندچه کسانی که این اعمال رامرتکب میشوندوچه آنها که هریک بدنبال مطامعی آتش بیارمعرکه هستندوباتحریک این تفکرهیزم فتنه وخونریزی بیگناهان رافراهم میسازند
امیر
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خداوندا قیامتت را بر پا کن..این بشر هیچ وقت از خواب غفلت بیدار نمیشود

خداوند تمامی ظالمان و کسانی که از ظالم حمایت می کنند را لعنت کند
رحیم
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خدایا به حرمت این ایام مبارکت این جنایتکاران شیطان صفت را هرچه زودتر به سزای اعمالشان برسان، به امید پیروزی مردم مظلوم فلسطین
رحیم
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خدایا به حرمت این ایام مبارکت این جنایتکاران شیطان صفت را هرچه زودتر به سزای اعمالشان برسان، به امید پیروزی مردم مظلوم فلسطین و
ایلیا
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
لعنت خدا بر شما مزدوران کثیف و نوکران حلقه بگوش.
علی
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
الله اکبر الله اکبر
یا مهدی ادکنی
الله اکبر الله اکبر
به کدام گناه کشته شدن
غزه محشر کبری شده یا مهدی به دادمان برس
ناشناس
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
جنایات اسراییل شبیه جنایات داعشه
ادم
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
ايا انسانيتي است ايا به ما مي شود گفت جامعه انساني كودكان به كدامين گناه /وحشيانه كشته مي شوند
محمد
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
تصورکردنش هم سخته ،
محمد
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خاک بر سر اعراب که خود را مسلمان و پیرو محمد ص می دانند و در مقابل این ظلم در حق امت محمد به نظاره نشسته اند و خاک بر سر مسلمانان جاهل تکفیری که صهیونیست را رها کرده و مسلمین را به بهانه شیعه بودن کشتار می کنند و سر می برند و ای محمد کجایی که امت خود را ببینی
رحمان
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
پروردگارا به حق علی اصغر (ع) عجل لولیک الفرج.
بنده خدا
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خدایا به حق حسین (ع)ظهور آقا و مولا و صاحب زمان (عج) را نزدیکتر بگردان
انشاالله
ناشناس
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خیلی عجبیه چرا برای چنین جنایتی با این ابعاد گسترده از استعاره غلط حیوان وحشی استفاده می شود . کار بسیار کثیف اسرائیل که مردم بی گناه را بدون هیچ حرمی جلوی چشمان مردم دنیا به خاک و خون می کشد هیچ توجیهی ندارد بحث مسلمان و یهود نیست بحث وحشیانه رژیم بسیار خونخوار ی است که اینگونه کودکان را با این انگیزه غلط که محل پرتاب موشکهاست مورد هدف قرار می دهند
مصطفی
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
ننگ بر امتی که خود را مسلمان میدانند وچشم بر اینها میبندندو...
کجاست اتحدوا اتحدوا اتحدوا علی الکفار
ناشناس
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
لعنت الله علی الصهیون و دوستداران آنها
ناشناس
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
وای خدا پس کی باید از دست اسرائیل خلاص شن این ملت
چرا کسی به داد مردم فلسطین نمیرسه
چطور میشه به مردم غزه کمک مالی کرد
حسین
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خدایا ریشه اسرائیل رو بکن به ظهور حجت مقتدرت.آمین.
ناشناس
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
اللهم عجل لوليک الفرج
ناشناس
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
ما باید به اسراییل حمله کنیم و انتقام این مردم مظلوم را از آنها بگیریم
ناشناس
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
تشکر افای فقیهی عالی بود ممنون
ناشناس
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خاک بر سر این سازمان ملل . بوی گندش داره دنیا پر مکنه .فیفا به خاطر کار زشت سوارز بعد از دو روز اونو چهار ماه محرم کرد اما الان چهارده روزه رو سر مردم غزه بمب میرزن فقط ابراز تاسف کردن!!!!!
یل اریایی
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
الله اکبر ازاین همه ستم یامهدی کی دیگر میایی دلمان خون شد اقا جان مادرت بیا دیگر چقدر ستم
عبداله
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
یا الله همین الآن کمکشان کن همین الآن
ناشناس
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
مرگ بر اسراییل
ناشناس
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
جناب فقیهی! یعنی حضرت عالی می فرمایید دنیای مدعی حقوق بشر برای ( سه جوانک) حلق خودشو پاره کرد ولی هیچ واکنشی به کشته شدن ۶۰۴ فلسطینی نشون نداد؟ مرد مومن اخرتی هم هست ها! به فرض هم که واکنشی نشون نداده باشن در بدترین حالت وضعیتشون شبیه شماست که برای ۶۰۴ فردی که در غزه شهید شدن حلقتو پاره می کنی و لی با تعبیر تهوع اور ( سه جوانک) برای کشته شدن سه نوجوون بیگناه اسراییلی کف و سوت می زنی غیر روشنفکر وطنی!
ناشناس
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
حرف دل بود و تصاویر بسیار تاثیر گذار
باید عرش به لرزه در آید و دستی که جانیان را به فرش در اندازد
محمد
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
آخه راهپیمایی بشه که چی؟؟؟؟؟؟ قابل توجه مسولان ایران خداوکیلی شما هم این صحنه ها را می بینید یا فقط دارید شعا ر می دید و مردم و به راهپیمایی دعوت می کنید .؟ یه کاری بکنید با این کثافتهای اسرائیلی باید با بمب اتم جواب داد . بخدا گریه ام گرفت ای کاش می تونستم برای این مظلومان کاری بکنم ای کاش ای کاش
ناشناس
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
نصرُ من الله و فتحُ قریب
امین
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
قابل توجه داعشی های پست فطرت
یاسین
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
خشونت کور و کثیف که می‌گویند همین است. سران اسراییل به عنوان جنایتکار جنگی باید محاکمه و مجازات شوند
جابر
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
تف بر غیرت عربستان
خاک بر سر پادشاه غربستان
کاوه
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
برای جنگ با این جانیا حاضر و آماده ایم..چرا دولت مردان سکوت میکنند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
کسی سکوت نکرده
ناشناس
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
تف به غیرت ما مسلمانها،که جلوی جمعیت کم صهیونیست ها هم با هم متحد نیستند-مقاله هم خیلی قشنگ بود
ناشناس
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
نگو عجب صبري خدا دارد بگو عجب بي غيرتند اين کشورهاي عربي حامي تروريست که عجب سکوتي کرده اند.. عجب مسلماني هستند اين کشورهاي تروريست پرور و نماز اول وقت خوان عربي. عجب حيواناتي هستند اين قوم صهيونيست . عجب زجري کشيده اين موسي ع عجب خون دلي خورده اين عيسي ع و عجب صبري دارد اين مهدي ع
ناشناس
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
فقط و فقط اعدام
ناشناس
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
از خدا می خوام عاجزانه که چند تا از موشکهای مقاومت مستقیم وسط این تماشاچیان از خدا بی خبر فرود بیاد. یا الله .
هارون
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
خداوند جزایی این اسراییلی های کثیف را بدهد. اتلر خوب کرده بود که این یهودیها را قتل عام میکرد.
عباس
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
الا لعنت الله علی قوم ظالمین
لعت تمام موجودات عالم بر این رژیم غاصب اسرائیلی
علی
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
انتشار تصاویر جنایات اسرائیل خونخوار در شرایط فعلی بهترین نوع مبارزه است و برد این نوع مبارزه از شلیک موشکها غزه بیشتر می باشد لطفا کمک کنید این مبارزه ادامه پیدا کند
حسين
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
مرگ بر اسرائيل و تمامي حاميانش
سجاد ابراهیمی
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
این کارها فقط از ..کفتارها بر میادو بس لعت خدا بر تمام دشمنان اسلام.
محمد
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
آه، آه. آه از دل پدر و مادری که جنازه فرزند بیجانش رو در آغوش می گیره.آه از دل نوعروسی که پیکر پاره پاره همسر جوانش رو می بینه و محکوم به صبره. آه از دل مادران فلسطینی که بدن های گلگون فرزندان رشیدشون رو نظاره می کنند.
حقیقتا ننگ بر آمریکا و اسرائیل و غرب و ارتجاع عرب. این خون ها یقینا روزی دامن اون ها رو می گیره و به زیر میکشدشون. خدا به همه مسلمون ها صبر بده.
نرگس
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
ای اونایی ک قلبتون از این عکسها ب درد اومد ... دفاع کنید ... از مردم مظلومش دفاع کنید... حتی با کلامتون... نذارید از سکوت ما یه عده سواستفاده کنن و فریاد زنده باد اسراییل سر بدن... حتی در دنیای مجازی حق خودتونو ادا کنید... اینها فارغ از نژاد و دین و کشورشون مث ما انسانن... از گوشت و پوست و خون... در دنیای مجازی ب اسراییل مجال ندید اگه واقعا حس انسانست در شما بیدار شده...
بی داد
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
تف به شرف این اسراعیلیها !گناه این بچه ها چیست خدایا بنازم به این صبرت دیگه صبر مون تموم شده!!!!!!!!!!یا امام زمان
حمیدرضا
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
سلام من آماده جهاد با صهیونیست هستم .امیدوارم خدا مرگ مرا شهادت در راه نجات مظلومین قرار دهد.
ناشناس
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
مرگ بر اسرائیل
احمد
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
قبل از اين اتفاقات بسياري از مردم جهان و حتي ايران بعلت طولاني شدن اختلافات بين صهیونیست ها و فلسطين نسبت به اين مسائل بي تفاوت شده بودند اما با روي دادن جريانات اخير ديگر هيچ انساني نمي تواند نسبت به اين رويداد ها بي تفاوت باشد .اسرائيل جنايتكار تجهيزات فوق پيشرفته اي را كه آمريكا و انگليس در اختيارش مي گذارند برعليه زنان و كودكاني بي دفاع بي سلاح و مظلوم فلسطين بكار مي گيرد اين جنگ نيست نسل كشي است .لعنت خدا بر اسرائيل جنايتكار
بشر
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
هرکسی با دیدن این تصاویر دلش لرزید توی این ماه مبارک سر نماز دعا کنه و خدا را قسم بده که این غده سرطانی اسرائیل را ازمیان برداره .
مرتضي
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
محض اطلاع اونايي كه فيش حج خريدوفروش ميكنند و اونايي كه سالي دو سه شايدم چهاربار حج ميرن ! اين جنايتها همه درسايه ارزي هستش كه حجاج محترم به جيب سعودي ها مي ريزن !
مریم
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
لعنت بر اسراییل
عرفان
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
الهنا به حق شب قدر که منزلت آن فقط و فقط خودت میدانی برادران و خواهران ایمانی مان را از دست ظالمان و تجاوزکاران نجات بده . مسلمانان را باهم متحد و منسجم در برابر این ظلم و ظلم های دیگر قرار بده ، اللهم اذل الیهود اللهم ارنا فیهم عجائب قدرتک یا ذا الجلال و العزه،
اللهم انصرنا الخوان المجاهدین فی فلسطین و غزه و فی سبیلک.آمین
ناشناس
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
صهیونیست ها و حامیان آنها خونخوارانی که به هیچ منطقی پاسخگو نیستند. طبل تو خالی حقوق بشری آنها را از یاد نبریم . که برای مرگ یک جانی چه غوغایی به پا میکنند و در برابر جنایات و کشتن این کودکان که دلیل مرگشان را هم نمیدانند این چنین سکوت میکنند.؟
علي
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
الله اكبر - الله اكبر - الله اكبر
خدايا به فرياد مسلمانان مظلوم جهان برس.
کرامت
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
تنها چیزی که میتوان گفت اینست که واقعا چیزی نمیتوان گفت.اصلا مگر جایی برای گفتگو باقی مانده است.چه جای صحبت است؟...
mts
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
ننگ به اعراب خائن
اسرائیل دشمن است باید بکشد ولی اعراب چرا می کشند اعراب چرا خاموشند
میثم
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
خیلی دردناک بودن این تصاویر آخه این طفل معصوم ها چه گناهی کردن :(
محسن
|
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
فقظ اشک ریختم
حامد
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
خداوندا هرچه زودتر و به حق اين شبهاي عزيز اين قوم يهود و اسراييل هاي حرامي و زورگو را ريشه كن بفرما .
الهي امين
سوزان
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
واقعا اینا رو دیدم بی اختیار اشک از چشام جاری شد...الان مفهمم خدا جون چه صبری داری
آرزو
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
ما ایرانیان انتقام خون ریخته شده مسلمانان فلسطینی را خواهیم گرفت .منتظرمان بمانید ای تشنه به خون کودکان


راهپیمایی امسال مطمئنا باشکوه تر از هر سال
ناشناس
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
ای خدا برسان منجیت .........
دم حقوق بشر حسابی گرم که خودش هم می دونه نمی تونه هیج غلطی بکنه ...
محمد
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
یاالله...............
مو به تنم سیخ شد
نیست جز تو فریاد رسی............
مسعود
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
اصلا يه جمله اي واسه وصف اين جنايات نيست چرا
اخه جنايت كاران يهودي با اين بچه هاي معصوم چيكار داريد/
شما از پست ترين حيوانت هم پست تريد/

خونم فداي اين بچه هاي بي گناه
فاطمه
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
ای کاش به اندازه ی خدا قدرت داشتم ولی ذره ای صبر نداشتم آنوقت با تمام خشمم با این از خدا بی خبران روبرو می شدم حیف که نا توانم حیف خدایا تو می بینی امیدمون به تو و نیرو های مقاومت است
یه بنده خدا
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
خواهر ، برادر ما مسئولیم . . !!!!
بنی آدم اعضای یکدیگر .
تازه تو دین ما گفتن باید مثل خواهر و برادر باشید با هم...
واقعا تعجب میکنم از کسایی که صبح تا شب میگن ما خودمون فقیر و بد بخت داریم و نیاز نیست به لینان و غزه کمک کنیم . .
علی
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
تو رو خدا اونایی که منفی دادن به چه چیزی پایبند هستند؟
محمد
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
مرگ بر اسرائیل
حسن
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
هم غزه هم لبنان جانم فداي قرآن
کاظم
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
اسراءیلی ها اصلا انسان نیستند
بهروز
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
الله اكبر الله اكبر
حسین
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
امیدوارم هر چه زودتر خداوند این سگ های وحشی رو به سزای اعمالشون برسونه و مsلمونا از این همه رنج و عذاب نجات پیدا کنن
یا امام زمان کجایی؟ برس به داد ما
ناشناس
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
عجب صبری خدا دارد
ali
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
خدا پدر هیتلر رو بیامرزه که این اسرائیلی ها رو خوب شناخته بود
ناشناس
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
بغض گلومو داره پاره میکنه.خدایا به حق فاطمه زهرا(س) اسراییل رو نابود کن.
ناشناس
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
خدایا.نفرین بر اسراییل.
ناشناس
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
حق اینه که دق کنیم و بمیریم با دیدن این فاجعه انسانی حتی اگر به خدایی ایمان نداشته باشیم. اونایی که به این کامنتا منفی میدن خدا شاهده تو جنایت اینها شریکند شک ندارم. اللهم عجل لولیک الفرج
محمد
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
خدايا ، خدايا تا كي تو اين دنيا تو هر گوشه بايد هر روز اين همه بي گناه كشته بشن ، اون هم انقدر فجيع ؟؟ كساني كه اين جنايتهارو مرتكب ميشن چه جوري شب بدون عذاي ميخابن ، چه جور انسانهايي هستند ، اينها از كفتار پست ترن ، به خداوندي خدا كه از اون هم پست ترن ، خدايا نميگويم مرگ بر آنها چون ايمان دارم تقاص اين همه جنايت را از بانيانش خواهي ستاند
بهنام خان
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
لعنت بر اسرائیل و اعراب بی خاصیت منطقه که در صدر آن رژیم کثیف آل سعود قرار دارد .
محمد
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
لا اله الا الله
یا امام زمان
تحمل نداریم خودت بیا و انتقام این بچه های بیگناه رو از این آدم کشهای بیشرم بگیر!
خداوندا به خانواده هاشون صبر عطا فرما!
آمین
ناشناس
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
چه زیبا گفت خمینی کبیر در سال 1342: اسراییل یک غده ی سرطانی است