صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۸۲۵۶۵
تعداد نظرات: ۲۳۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
وزیر خارجه امارات در سازمان ملل:
وزیر خارجه امارات در سخنرانی خود در سازمان ملل بار دیگر نسبت به جزایر سه گانه خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار کرد و گفت تهران نباید پرچم خود را در جزیره ابوموسی قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر خارجه امارات در سخنرانی خود در سازمان ملل بار دیگر نسبت به جزایر سه گانه خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار کرد و گفت تهران نباید پرچم خود را در جزیره ابوموسی قرار دهد.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان گفت: استقرار صلح و ثبات در منطقه عنصر کلیدی دستیابی به امنیت جهانی است و این مهم، اولویت سیاست خارجی امارات متحد عربی است.

وی افزود: براین اساس، دولت ما بار دیگر عدم پذیرش اشغال سه جزیره امارات توسط ایران را اعلام می کند.

وزیر خارجه امارات اضافه کرد: ما همچنین تاکید می کنیم که تمام اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان ایران برخلاف قوانین بین المللی و ارزش های انسانی است.

وی ادامه داد: به همین منظور من اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران اخیرا پرچم خود را در جزیره ی ابوموسی که براساس تفاهمانامه 1971 متعلق به امارات است، قرار داده است.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان خاطرنشان کرد: کشورم به شدت به این اقدام ایران اعتراض دارد و آن را نقض کننده ی تفاهمنامه 1971 می داند. بنابراین از این تریبون مجددا از جامعه بین المللی می خواهیم که به ایران اصرار ورزد که به درخواست های صادقانه و صلح امیز امارات متحده عربی برای حل این مسئله چه از طریق مذاکرات مستقیم یا ارجاع آن به دادگاه بین امللی پاسخ دهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۲
در انتظار بررسی: ۸۲
غیر قابل انتشار: ۳۳۶
ناشناس
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
اصلا حالا که اینطوز شد همه کشورهای حوزه خلیج فارس مال خودمونه. دیگه حرف زیادی هم نباشه!
عبدالله
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
باید نام ابوموسی یک نام ایرانی کاملا فارسی باشده مثل جزیره های هرمز و پارسیان و خارک و ... که ادهای عربها اصلا قابل تلفظ هم نباشه
راکی
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
از وزیر امور خارجه تقاضا داریم یک جواب کوبنده به این کشور که چه عرض کنم شهر همسایه بدهد ،بگه با دم شیر بازی نکن کوچولو
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
ایشان فقط لبخند می زنند .
جانم فدای ایران
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
باید بخورد قاطع بشه
اینا رو باید سر جاشون نشوند.
یک بار برای همیشه
امیر
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
همه کامنتها از سخنان مسئول اماراتی انتقاد کرده اند...ولی هیچ کس به وضعیت حال حاضر جزایر سه گانه ما و امارات امروزی و مخصوصا دبی اشاره نکرده...چرا سعی نمیکینیم کشورمون و مثل همین امارات (نمیگم آمریکا و اروپا) آباد و مردم را با فرهنگ کنیم...شما فقط رانندگی اماراتیها را با رانندگی خودمون مقایسه کنید به خیلی چیزها خواهد رسید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
این مسائل چه ربطی به هم دارد از نظر شما چون ما قوانیم رانندگی را بخوبی اماراتی ها رعایت نمی کنیم پس جزایر مال آنها باشد /
امیر
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
دوستان چرا نظرات احساسی میدن
این جسارت آقای امارات ! برای این نیست که دارای قدرت هستن ...برای این است که ما و مدیریت جهانی ما ضعیف است ...برای این است که دبی که جزیی از ایران بوده و جدا شده الان جز بزرگترین قدرت اقتصادی و جذب توریسته
راهی که ما باید می رفتیم و نرفتیم
این جسارت برای این است ...
علیرضا
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
مهم نیست هاشیه خلیج فارس چه فکر میکنن مهم انست که ایرانییان افتخار وجب به وجب ایران را دارند.
مهرداد
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
وای از ان روز که کرم سیب درخت خانمان
ادعای اژدهایی می کند
وای از ان روز که سایه پیش خورشید
ادعای پهلوانی می کند
وای از ان روز که ساقه خوشکیده افتاده بر روی زمین
در کنار نخلستان پیش رو ادعای توانایی می کند


امیدوارم چرخش روزگار فرصت بهم پیوستن تکه های جدا افتاده این سرزمین را فراهم کند که باز دنیا مرزهای ایران را ازمدیترانه تا چین ببیند و ببیند که پارسی چگونه با صلح همه را در کنار یکدیگر نگه خواهد داشت
ناشناس
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
اگه خیلی ناراحتی .بگم بچه های دلیر این سرزمین مرز ایران برسونن به مصر تا تو هم بری جزوه یارانه بگیرا .مو مشنگ
ناشناس
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
شیخک بخدا شلوغ بشه اول از همه خودت و تیره و طایفه ات زیر پا له می شوید / بشین با همین نعمتهای خدادادی حال کن و برای خودت دردسر درست نکن
پوریا
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
برعکس قرارداد 1975 مرزی با عراق محمد رضا پهلوی قرار بسیار بدی در سال 1971 با انگلیس و امارات امضا کرد امارات تا حدودی قانونا درست میگه ولی ایران باید روی حرفش وایسه و بگه ما از بحرین گذشتیم ولی از ابوموسی نمی گذریم
رضا
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
این یارو حد اقل 25 ساعت در روز می خوابه. به قیافش نگاه کنید آخه
ناشناس
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
تونستیم کردیم. بیا بگیر.
ناشناس
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اخه کشورک بزار عمرت صد سال بشه بعد شروع کن به عربده کشی فعلا دهنت بوی شیر میده برو با بزرگ ترت بیا که همون انگلیسه تازه اون هم عددی نیست چه برسه به تو کشورک
رضا
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
من عربستانم می خوام
ناشناس
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
امارات رسما از 1992 این ادعا رو طرح کرده . بنظر عزیزان علتش چی می تونه باشه ؟ در ست یکسال بعد از جنگ کویت . امارات رو از بیرون دارن کوک می کنند . سال 1991 بعد از جنگ کویت که زمینه حضور و دخالت غرب و مشخصا آمریکا و انگلیس در منطقه رو داد حالا می خوان امارات رو تحریک کنند که یک عمل انتحاری انجام بده (مثل صدام در اشغال کویت ) بعد ایرانم که دست رو دست نمی ذاره میاد یه پاسخ دندان شکن به امارات میده و زمینه حضور اونا باز فراهم میشه به همه خواسته هاشون می رسن 1- اسلحه ها شون فروش میره 2- شرکت های ساخت و سازشون در منطقه فعال می شن 3- به خیال خودشون در ایران مثل عراق منطقه پرواز ممنوع درست میکنن . پس عقلانیت اینه که دولتمردان ما توجهی به حرفاشون نکنن.
صمد
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
حیف اون کت شلوار کراوات که تن اینه.. اخه یکی نیس به اینا بگه شماها که همه ورزشکاراتون از کشورای دیگه میارن با پول تابعیت میدین اونوقت تمامیت عرضی میفهمین اخه؟ همونم که دارین زیادیه باید بشه بنام ایران
محسن
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
انتخاب حتما بگذار رو سایتت
این آقا چی درباره امارتی که به اندازه یک استان کوچک ایران نیست در مجمع برای دیگران بگوید؟ بهش حق بدین جوان است و جویای مقام و جلب توجه
ناشناس
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
حکایت اونیه که ذوغ بهش نمیدادن نوکرش رو فرستاد گفت برو ماست بگیر!!!
حسین
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
مردم ایران ، مسئولان محترم ،لطفا اگه ممکنه بجای تاسیس شرکت توی این کشور و ریختن کلی پول توی جیب این کشور با تحریم و تلاش بیشتر، تو دهنی محکمی به مسئولان این کشور بزنیم ، نه اینکه بی تفاوت با شد
ناشناس
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
به اين آقا قشنگه بگن اول برود تاريخ را مطالعه كند سپس از اين ادعاهاي خنده دار و كذب محض نمايد مگر شهر هرته؟
ستاداسلامی قدس
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
آقای وزیر خارجه امارات این جوری اگه باشه بحرین هم برای ماست چون طبق قراردادی که بسته شد جای بحرین سه جزیره داده شد اگه این قرارداد آبکی است ما هم روی آن ادعا کنیم شما همتا های عربتون ساکت می مونند.
نوید
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
معلومه همین الان از خواب بیدار شده اومده پشت تریبون سازمان ملل
مثل اینکه خواب دیدی امارات رو گرفتیم اومدی اینو میگی نه؟ هههه
gubriyas
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی پاره تن وطنم/ ناگسستنیست این جزایر از خاک پاک میهنم
ناشناس
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
به نظرتون این آقا با این چشای خمار حالش خوب بوده که این حرفو زده ؟!!
ناشناس
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
بدبختا اگر قرار باشه عمل بشه به تمام مفاد قرارداد ها حتی تر کمن چای وغیره الان اغلب کشور های دور واطراف ما می بایست مال ما می بود مثل اذر بایجان کاش این موضوع هسته ای نبود همتون رو به غلط کردن می کشیدیم
ناشناس
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
درود بر احمدی پلنگ مرد نترس و مقاوم ایران در عرصه های بین المللی
منتظرتیم برگردی مور و ملخ دارد ما را میخورد برگرد فوتشان کن پلنگ ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
همون احمدی به ظاهر پلنگ شما، ما را به این روز سیاه نشانده!
علیرضا
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
باید یک اقدام عملی واسه این حرف های بیهوده امارات انجام بشه
ناشناس
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
ما خواهان پس گرفتن بحرین هستیم.
ناشناس
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
امارات در دوره نادر شاه افشار جز خاك ايران بوده و الان هم هست
ایران
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
واقعا جای تاسف داره چنین کشوری با این قدمت برای ما شاخ و شونه می کشه هنوز مهر استقلال شما به عنوان یک کشور خشک نشده . از جایی دیگه آب می خوره
ناشناس
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
حالا باز هم پول هامون رو ببریم بریزیم تو شکم این ها
منصور
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
دوستان همیشه دلواپس کجاند که جواب بدهند ارزش سه تا جزیره از انرژی هسته ای کمتره یا منافعی واسشون نداره که بخواهند حرف بزنند
تمام اینها اثرات زحمات فراوان آقای احمدی نژاده
ایشون کجاست جواب گوی اشتباهاتش باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
ادب هم خوب چیزیه
بابا حداقل نصف جمعیت ایران از کشور شما بیشتر عمر دارن.
حسام
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
میخوای کیش و قشم هم بهت بدیم!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
متاسفانه عبارت "تحت تصرف" یا همان" اشغال شده " در متن توافق با بریتانیا ، نقطه امید و سند مستندی شده برای اماراتیها
ناشناس
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
کامنتها رو که می خونم احساس غرور می کنم از این همه تعصبی که ملتم به خاکشون دارند. ولی غروب هنگام برگشت به منزل وقتی پشت چراغ قرمز همین ملت رو می بینم که چطوری واسه چند ثانیه زودتر رسیدن به همدیگه فحاشی می کنند و به حقوق یکدیگر احترم نمی گذارند دچار دوگانگی و یاس فلسفی میشم. ما چگونه ملتی هستیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
مردمی هستیم مثل همه مردمان دنیا با مجموعه ای از خوبی ها و بدی ها!
البته متاسفانه تعدادی از ما فکر می کنن خیلی بیشتر از بقیه می فهمن!!!!!!
مهدي
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
باسلام
از وزارت امور خارجه عاجزانه ميخواهيم كه به اين اماراتي ها پاسخ حقوقي و ديپلماتيك خوبي بدهد.
ایرانی
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
غیرتنمندان به دبی نرویدهرکه غیرت داردیک ریال هم نبایدبه دبی ببردوخرج کنددبی راایرانی هادبی کردندای دل غافل.
ناشناس
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
از هموطنانی که بیهوده سرمایه های ایران را در کشور عربی خرج کرده اند بی نهایت سپاسگزاریم.
ناشناس
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اسراییل و کشورهای خلیج فارس و اربابشان انگلستان با اتخاذ خط مشی واحد سعی دارند جلوی حل وفصل مسائل بین ایران و آمریکا را بگیرند چرا که می دانند اگر این گره باز شود دیگر برای امریکا مصرفی ندارند.مواضع تنش زای دیوید کامرون و امارات و عربستان هیچ تعجبی ندارد و هماهنگ عمل می کنند.
هموطن
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
موقعی که ایران امپراطوری بود شما اصلا موجودیت داشتی که الان ادعای مالکیت جزایر سه گانه را داری .سوسمار خور
حمید
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اصلا بر فرض محال که تفاهمنامه اینو گفته باشه نمیدیم زوره چی میگی هر سال بیا سازمان ملل گریه کن ما هم اونجا پرچممونو گنده تر می کنیم
ناشناس
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
امارات مال ایران است این حق تاریخی ایران است و مستندات تاریخی گواه بر این است لذا خواهان سرزمین مان هستیم.
ناشناس
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
به زودی دوبی رو هم پس میگیریم به یاری خدا ، هم خاکش مال ماست هم سرمایه هاش
پاسخ ها
رضا
| |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اینو خیلی خوب اومدی خوشمان امد این عربا خیلی دیگه دارن پررو میشن باید سیاست مدرن در برابر اینها اجرا بشه  
محمد
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اگه ده درصد مردم ایران یه فوت کنن کل کشورهای اون پایین رو باد میبره.نمیدونی بدون.مرگ من بچاپ
ناشناس
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اينها ديدند وضع ايران دارد خوب مي شود و از خودش ڇهره اي صلح طلب نشان داده٬ مي خواهند ماهي بگيرند به خيال خودشان. يعني مي خواهند بگويند حالا كه ايران گفته ما با كشورهاي منطقه دوستيم٬ خوب بيايد عملا اين دوستيش را اثبات كند.
عزيز من٬ امارات متحده عربي! گفتيم باهمه دوستيم اما قرار هم نيست پول زور به كسي بدهيم كه...
اکبر
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
قوانین بین المللی وانسانی ؟؟؟؟
که چیکار کنیم که خرد خرد کشور رو تقدیم کنیم
امارات متحده عربی ؟؟ یا ایالات متحده عربی در حال افزایش
مثلا بشه ایالات متحده عربی و شهر ایران با پادشاهی شاهنشاه ال نهیان

اعلیحضرتا اماده جان نثاری هستیم. بهتون بد نگذره ؟؟؟
مردم دیگر کشور ها هم همسایه دارند ماهم همسایه داریم
بدبختی بزرگ تر از این میشه که با این زبان نفهم ها سرکله بزنیم
ناشناس
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
جون من بگو قسطنتنیه ! ببینم میتونی!
مهرزاد ازشيراز
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
كسي نيست به اين به اصطلاح وزيربگه : مورچه خودش چيه كه كله پاچه اش چي باشه .خخخخخخخخخخ ضمنااگرچنين باشه ماهم ادعاي قلمروحكومت هاي قبل ازقاجاريه رامي كنيم
محمد
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
مسئولين با غيرتها ببين چه بر سر ما امده که مورچه اي در برابر شيري ايستاده . شيران يک کم به خودتون نگاه کنيد. اين مورچه گان ديگر نه از يالتون ميترسند نه از دندانهايتان .
جفرسون
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
تقصیر خودمونه باید بریم امارات گوششون رو بگیریم بفرستیمشون صحرای عربستان.
مصطفی
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
باش تا صبح دولت شان بدمد که نمی دمد تا آئین بزرگ ایران و ایرانی هست..................................
ناشناس
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
درتفاهم نامه اهتزاز پرچم ایران درجزیره ابوموسی قید شده است و برای امارات رسیدگی به اتباع امارات ساکن درجزیره قید شده است ونه حق حاکمیت
ایلامی
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
مثل اینکه صدام از یادش رفته.بچه کشورت اندازه سنت تاریخ نداره اون موقع ادعای سرزمین ایران بزرگ رو داری؟
ناشناس
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
درود بر احمدی نژاد که با حضور در ابوموسی دهن پوزه ی همه یاوه گویان به خاک مالید.
راستی روحانی چرا در سفر هرمزگان به ابوموسی نرفت؟ احمدی نژاد چرا رفت؟
اصلاح طلبان و اعتدالگرایان جواب بدهند لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
درود بر روحانی,ولی کاملا درست میگه لطفا واسه خوشایند یه مشت دهات نشین از سفر به این استانها صرف نظر نکنین
ناشناس
| |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
یکبار جلسات هییت دولت باید در ابوموسی برگدار شود
نیما
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
چرا همه می گید ابوموسی،اسمش بوموسی است،ابوموسی اسمیه که اماراتی ها ازش استفاده می کنند.
ناشناس
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
یکی بهش بگه: اولا برا خودمون بوده هست و خواهد بود. دوم اینکه یه نگاه به خودشون بکنن و به این فکر کنن که خودشون از کجا پیداشون شده. سوم اگه هارا و پورت اضافه کنن یه پرچم هم تو امارات می زنیم. والا .... آدم اینقدر پر رو
ناشناس
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
جزایر که هیچ دوبی رو هم دارید برای ما میسازید
ناشناس
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
چندی پیش این عرب ها جرعت داشتند بگویند بالای چشمت ابرو هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
جرات البته
لرستان
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
خواب دیدی خیر باشه- این آقا پسر حالش خوشه ؟
هرکشوری که جزایر ایرانی را می خواهد باید 80 میلیون ایرانی را بکشد. در صورتی که امارات که خود یک کشور هم نیست بلکه از چند شیخ نشین تشکیل شده است این جزایر را می خواهد ما آماده هستیم .احتمالا قصد دارد در عرض نصف روز دبی ابوظبی و ریاض با خاک یکسان شوند.
ناشناس
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
خیلی مواظب همینی که دارین باشین
ناشناس
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
کی قرار هست یک بار برای همیشه با ارائه اسناد و مستدلات در سطح جهانی‌ به امارات پاسخ داده شود؟کشورهای عربی‌ با برگزاری مسابقات ورزشی مختلف و تبلیغات وسیع و داشتن خطوط هواپیمایی معتبر سالهاست که دارن تبلیغ "خلیج عربی‌" و ادعای حاکمیت ٔبر جزایر را در دنیا میکنند!خیلی‌ از مردم دنیا که به این کشورها توریستی میرون هم خوب تبلیغات روشون اثر گذشته!!!ایران چیکار کرده این ۱۰ سالی‌؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
آقا جواب یاوه گویی های اینها را بدهید، شدیم گوشت قربونی...
ناشناس
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اينها ديدند وضع ايران دارد خوب مي شود و از خودش ڇهره اي صلح طلب نشان داده٬ مي خواهند ماهي بگيرند به خيال خودشان. يعني مي خواهند بگويند حالا كه ايران گفته ما با كشورهاي منطقه دوستيم٬ خوب بيايد عملا اين دوستيش را اثبات كند.
عزيز من٬ امارات متحده عربي! گفتيم باهمه دوستيم اما قرار هم نيست پول زور به كسي بدهيم كه...
ناشناس
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
"ایران اخیرا پرچم خود را در جزیره ی ابوموسی که براساس تفاهم نامه 1971 متعلق به امارات است، قرار داده است."

ایشون دقیقا از کجای این تفاهم نامه این برداشت رو داشتن؟
ناشناس
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
كشورهايي كه نفت خليج فارس را منتقل مي كنند قدرت ايران را مانع عبور و مرور راحت خود ميدانند به همين دليل اين عروسك را كوك كرده اند تا شايد براي كمتر كردن مرز دريايي ايران كه با توجه به حريم جزاير موجود تعيين مي شود ، نقشه اي بكشند
ناشناس
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
چه اعتماد به نفسی
ناشناس
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
میتونی بیا پس بگیر :)
ناشناس
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
باسلام
اولا این ادعا ادعای بیجایست وامارات درحد این حرفهانیست وامانکه دیگراینکه این اعتراض امارات خیریتی به دنبال داردوآن هم کمک میکندکه ایران به فکربیفتد واین منطقه راازمحرومیت بیرون بیاورد
رضا
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
هنوز حرف زدن ياد نداره اومده پشت تريبون سزمان ملل. او توافقنامه رو خوب بخون تا بدوني
pak67
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
ببین کار به کجا رسیده که شتر سوارهای دیروز دارند اینجور واسه ما شاخ و شونه میکشن...
ناشناس
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اول ثابت کن که کشوری به نام امارات وجود داشته بعد ادعای مالکیت کن
اکبرآقا
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
آقای وزیر خارجه امارات ، فکر کنم تاریخ اجدادت رو نخوندی؟
تا آنجایی که میدانیم این جزایر مطلق به خاک ایران بوده و هست و خواهد بود با این حال دولت وقت ایران در آن زمان این لطف رو به شما کرد که تا زمانی که درامد سالانه شما به 3میلیون پوند بریتانیا برسد ، سالانه 1.5میلیون پوند به عنوان صدقه به دولت شما بدهد، حالا که پولارو خرج کردید و یادتون اومده...؟
علی
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
این جزایر مال ایرانه هیچ کشوری حق نداره نگاه بد کنه
ناشناس
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اکنون تک تازیهای دولت استعمار گر انگلیس به پایان رسیده و زمانیکه که باشیطنت قسمتهایی از خاک مقدس ایران را از ایران جدا کرد بحرین . هرات و .........ما با هشت سال مقاومت جواب این گستاخی آنان را دادهایم
ناصر هشترودی
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
برو بابا در این گیر و دار تو دیگه چی میگی ؟ این عربها همیشه از اب گل الود ماهی میگیرند.
مهدی
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
مثلا درخواست دیگرت چیست.
ناشناس
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اگه مردی بیا بگیر.
ناشناس
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
بابا بزنيد اون چند متر كشورشون رو با خاك يكسان كنيد تا ديگه گنده گويي نكنه...
اي مگس عرصه ي سيمرغ نه جولانگه توست
عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري
ناشناس
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
نیاز به جامعه بین الملل نیست ما خود پاسخ محکم می دهیم.
ناشناس
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
امارات هم از نگاه تاریخ مال ماست پس زور اضافی نزنید.
ناشناس
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
بشین بچه سوسول برو با بابات بیا
ناشناس
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
دیگه خوندن این اخبار واقعا داره عصبی میکنه

اون وقت مسئولین فقط بلدن تکذیب کنن
مهراب
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اين اماراتي ها هر چند وقت يكبار از خواب بيدار ميشوند و فكر ميكنند آنچه خواب ديده اند بايد تعبير شود.
تمدن
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
باید یک کمپین راه اندازی بشه برای نرفتن به دوبی
تمدن
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
چپ و راست نمی شناسیم . اصلو گرا و اصلاح طلب نمی شناسیم . همه با هم از این اب و خاک دفاع می کنیم . ترک و کرد و لر و بلوچ و عرب و ترکمن و فارس همه با هم . شیعه و سنی و زرتشتی و ارمنی همه با هم . ما وارث تمدن ایرانیم .
ناشناس
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
نام درست جزیره بوموسی که زبان محلی به معنای سرزمین سبز است . وعرب ها نام جزیره را ابوموسی گذاشتند که نشان دهند اسم جزیره عربی است. حداقل در سایت های خودمان نام جزیره درست استفاده بشود.
ناشناس
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
يكي به اين آقا بگه ما سر ناموس و خاكمون با هيچ كسي مذاكره نمي كنيم تمام.
ناشناس
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
یارو رو تو ده راه نمیدادند ، سراغ خونه کدخدا رو میگرفت!!!!!!!!!
ناشناس
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
هیس ...مزدورها فریاد نمیزنند
ناشناس
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
جوجه تو كه هيچ سن كشورت اندازه من نيست.. اون وقت ادعاي مالكيت مي كني؟؟؟؟
ناشناس
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اخه احمق شما کشوری هم داری که ادعای جزایر ایرانی را داری !!!!! باز یک کوروشی می خواهد که پوست سر شما را بکند
ناشناس
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
چه روییییییی داررررررررن.....
وفايي
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
شیخ عبدالله هرچند خودت هم سن و سالي نداري با اين وجود كشورم كشورم كه مي كني، سن خودت از سن كشورت بيشتر است يا خيلي ارفاق كنيم هم سن هستيد. يك زماني شاه خائن يك انتخابات بي جا و جوگيرانه انجام داد قسمتي از كشورمان را بخشيد، تو ديگه زبان دارزي نفرما. به اندازه كافي از سوء مديريت و ترسويي شاه استفاده كرديد. از قديم گفتند آي كه سربالا بره غورباقه ابوعطا ميخونه
ناشناس
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
بنا بر این جامعه جهانی لطف کنن بحرین رو هم به ما پس بدن-متشکرم
ناشناس
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
باز این قورباغه ابوعطا خوند
ناشناس
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
بحرين و امارات هم جزئي از خاك ايرانند آل نهيان زياد حرف بزند پرچممان را آنجا هم بالا ميبريم
ناشناس
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
كارمابه كجا رسيده است كه يك كشوركوچك شيخ نشين داردادعاي طلب خاك مارامي كندبازهم بگوئيددردنيابيشترمنزوي شويم آيا سي وشش سال پيش امارات چنين جرئتي راداشت؟البته نمي خواهيم سرسپرده باشيم امانبايدكشوري هم باشيم كه هرطفل صغيري جلوي ماقدبكشد
ناشناس
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
عجب قیافه خسته ای :)

امارات کدوم دهات ایرانه؟!