صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۹۵۵۹۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۴
روایت رعب آور یک داعشی سابق از همرزمان سابق خود؛
این عضو سابق داعش درباره حقوق خود گفت:« ماهانه 400 هزار دینار عراق حقوق می گرفتم، در کنار حقوق پاداش هایی داشتم که غذای رایگان، سوخت و استفاده از اینترنت از جمله آنها بود... »
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از اعضای سابق داعش این گروه را عده ای خونریز و هوسران خواند.

به گزارش «انتخاب» ؛ روزنامه دیلی میل انگلیس به نقل از «باسم حمزه»، 33 ساله و از اهالی فلوجه که عضوی از داعش بود نوشت:« وقتی دیدم فرماندهانم افرادی هوسران و تشنه به خون دیگران هستند دچار نومیدی شدم.»

حمزه افزود:« فرماندهان عالی داعش می گفتند از هزاران دختر دانش آموز در مدارس غرب استفاده می کنند، این فرماندهان با سوء استفاده از خلاء های قانونی موجود در غرب، با این دختران به مدت یک هفته ازدواج می کنند و پس از آن آنان را طلاق می دهند تا دیگر عناصر داعش به نوبت با آنان ازدواج کنند.»

این عضو سابق داعش درباره حقوق خود گفت:« ماهانه 400 هزار دینار عراق حقوق می گرفتم، در کنار حقوق پاداش هایی داشتم که غذای رایگان، سوخت و استفاده از اینترنت از جمله آنها بود... عناصر داعش در اوقات فراغت باید در کلاس های آموزش مسائل دینی و جهادی حضور یابند. در این کلاس ها ذهن اعضای داعش شستشو داده می شود.»

باسم حمزه افزود:« پس از آنکه داعش به شهر من (فلوجه) حمله کرد به من خبر دادند گزینه ای جز پیوستن به داعش در برابرت وجود ندارد، به سرعت مرا به یکی از اردوگاههای آموزشی در شهر رقه سوریه منتقل کردند اما پس از مدتی در کلاس های آموزشی خاصی وارد شدم و در این کلاس ها مرا مجبور کردند تا نقش جلاد را ایفا کنم. پس از این دوره به من دستور دادند چند نفر از شخصیت های سنی مذهب عراقی را که متهم به همکاری با دولت عراق بوده اند اعدام کنم. من برخی از این متهمان را می شناختم و حتی از دوستانم بودند در نتیجه اجرای این دستور را نپذیرفتم. رؤسایم مرا از اجرای این دستور معاف کردند اما هشدار دادند اجازه نخواهند داد پس از این، از دستوراتشان تمرد داشته باشم.»

وی افزود:« آنان یکی از دوستان مرا به اتهام تمرد از اجرای دستورات به طرز وحشیانه ای اعدام کردند در نتیجه تصمیم گرفتم فرار کنم... البته برداشت اولیه من از داعش این بود که عده ای جنگجو برای رضایت الهی می جنگند اما پس از مدتی پی بردم این گروه با اسلام هیچ میانه ای ندارد.»

وی افزود:« به یقین می دانم برخی از اعضای داعش از قرص های روانگردان استفاده می کنند، برخی فقط در پی تجاوز به زنان و دخترانند، گاه مردان متعدد با یک زن و دختر آن هم در یک زمان معین ازدواج می کنند. این رفتارها به شدت ضد بشری است.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱۸
ناشناس
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
باسلام :
اينها كه دم ازخدا وپيغمبر(ص)ميزنند نه حدود الهي راميدانند ونه سنت پيغمبرخدارا .شايددجال آخرالزمانند.
قزوینی
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
اینا کنیزند و غرامت جنگی محسوب میشن !!!!!!!!!!!!!!
جواد
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
فرماندهان داعش جای دوری نرفته اند تأسی داشته اند به رئيس هرزه به اصطلاح مجاهدین خلق که دل به زن همکار خود بست و بعد از بدنامی و طلاق وی از سوی همکار، قبل از پایان عده با وی ازدواج تشکیلاتی کرد آنچه که دردناک است فرمانبرداری یک عده پیرو جاهل است که هر حرکت شنیعی را از سوی ريس تشکیلات مشروع و منطقی می دانند
ناشناس
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
عجیبه گرفتن مناطق کشتن مردان و تجاوز و ازدواج ...زنان و دختران
شبیه دوران بربریت و مغولها یا حمله اسکندر مقدونی!!
مهربان توسی
ناشناس
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
از شرایط صیغه و کیفیت آن قبل و بعد از ازدواج خبر نداری، بی جهت اتهام نزن به اسلام......
ضمنا در صیغه اصلا طلاق وجود نداره و یا انقضا مدته یا بذل مدت.... عده نگه داشتن هم که ضروریه
ناشناس
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
اگر اطلاع نداری در صیغه باید زن عده نگه دارد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
مثل اینکه تو شرایط جنگی تخفیف هایی قایل می شود شد !!!
رضا
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
این کار داعش دروغ بستن بخدا ورسول او است وبرای بد نام کردن دین است در صورتی که در ازدواج محمدی چه دایم وچه موقت این کار پیوندی میان یک زن ویک مرد است که در صورت جدایی از هم زن اگر بخواهد بامرد دیگری ازدواج کند باید مدتی صبر کرده وبه اصطلاح عده نگه دارد .
مجتبی
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
اخه عزیزم صیغه شرایط داره.اول از همه رضایت طرفه.اون اشغالها مگه رضایت اون زنهای بدبختو میگیرن.بعد مدت عده هستش که زن باید نگه داره تا بتونه با یکی دیگه ازدواج کنه.اگه اطلاعات نداری نگو صیغه اسلامی.
پاسخ ها
عمواحمد
| |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
تعجب برانگیزتر از همه اینه که این خبائث رذل دروغ گو صیغه را حرام می دانندودائم به عنوان پتکی آن را برسر شیعیان مولا وسرور کائنات حضرت امیر المومنین علی بن اب طالب علی السلام می کوبند
ابو پرهام مگوني
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
اينجانب هم تاييد ميكنم