صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۰۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۸۹
خودرو رئيس جمهور ايران در نمايشگاه اتومبيل‌هاي كلاسيك كه از سوم اسفندماه آغاز مي‌شود در منطقه اروند به مزايده گذاشته مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس- خودرو رئيس جمهور ايران در نمايشگاه اتومبيل‌هاي كلاسيك كه از سوم اسفندماه آغاز مي‌شود در منطقه اروند به مزايده گذاشته مي‌شود.

نمايشگاه اتومبيل‌هاي خودروهاي كلاسيك و قديمي با همكاري فدراسيون اتومبيلراني و منطقه آزاد اروند آبادان سوم تا هفتم اسفندماه برگزار مي‌شود.

قرار است در اين نمايشگاه اتومبيل پژو 504 محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان به مزايده و فروش گذاشته شود و عوايد حاصل از حراج خودروي وي صرف مسكن جوانان شود.

حسين شهرياري، نايب رئيس فدراسيون موتورسواري واتومبيلراني با تاييد اين خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در اين نمايشگاه بيش از 200 خودرو كلاسيك از سراسر كشور حضور دارد و شهزاد كياني دبير فدراسيون هماهنگي‌هاي لازم را براي حضور اين اتومبيل‌ها انجام داده است.

وي درباره حضور بن سلايم، نايب رئيس فدراسيون جهاني اتومبيلراني در اين مراسم گفت: قصد فدراسيون دعوت از مديران جهاني رشته موتورسواري و اتومبيلراني است، اما با توجه به برگزاري و همزماني مجمع جهاني با اين نمايشگاه احتمال حضور بن سلايم در اين مراسم كم است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
پيشنهاد ميشود، چون هيچکس بلد نيست با اين لگن رانندگی کند، احمدی نژاد و ماشينش را با همديگر به مزايده بگذاريد چون احمدی نژاد ميتواند راننده خريدار شود و در ضمن قلق ماشينش را هم بلد است.