صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۱۳
کد خبر: ۲۰۳۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
شاید از روزی که حکمی به‌نام روح‌الله احمدزاده 31ساله به عنوان استاندار فارس به امضای مصطفی محمدنجار رسید، می‌شد پیش‌بینی کرد استان فارس و ساختمان استانداری با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهران امروز در گزارشی نوشت:
*شاید از روزی که حکمی به‌نام روح‌الله احمدزاده 31ساله به عنوان استاندار فارس به امضای مصطفی محمدنجار رسید، می‌شد پیش‌بینی کرد استان فارس و ساختمان استانداری با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد.

*روح‌الله احمدزاده، استانداری که اکنون به مرز 32 سالگی رسیده است، در آخرین اقدامی که در عرف تعاملات سیاسی و اجتماعی استانداری‌ها جایی ندارد، به‌عنوان بالاترین مقام استان فارس از همراهی رئیس‌ مجلس در سفر به جهرم خودداری کرد و معاون امنیتی خود را به این شهر فرستاد. جلسه‌ای که رفتار شرکت‌کنندگان در آن در انتقاد از لاریجانی و دفاع از احمد‌زاده و احمدی‌نژاد سوالاتی را پیرامون غیبت استاندار ایجاد کرد و این شبهه را ایجاد نمود که آیا استاندار جوان با اطلاع از این اقدامات از حضور در سفر جهرم طفره رفته است.

*احمدزاده پیش از این سابقه فعالیت در امور اجرایی استانداری‌ها را نداشته است و در پرونده این دانش‌آموخته دانشگاه امام صادق،چندین مشاوره و مسئولیت‌های فرهنگی مانند ریاست دانشکده خبر به چشم می‌خورد.

* نام روح‌الله احمدزاده برای مردم فارس، نامی غیربومی و ناآشنا به امور این استان بود و او پیش از آنکه در اذهان عمومی به عنوان یک مدیر اجرایی شناخته شده باشد، فعالیت‌هایش در امور سیاسی به‌ویژه در زمان انتخابات برای احمدی‌نژاد در خاطره‌ها مانده است.

*برخی تصمیم‌های احمدزاده به عنوان استاندار بازتاب‌های متفاوت داشته است که از آن جمله می‌توان به اعلام شماره تلفن همراهش و درخواست از مردم برای ارسال پیامک به آن شماره اشاره کرد.

*او اخیرا هم وبلاگی با نام نسل سوم را راه اندازی کرده است که تنها مطلب ارسالی آن به موضوع «ایرانیت، جمهوریت و اسلامیت» اختصاص دارد.

*در جریان سفر وزیر بهداشت به شهرستان کازرون بنرهای خوشامدگویی به‌جای تصویر وزیر بهداشت مزین به عکس محمدزاده و پیام‌های تبریک خطاب به او شده بود و اثری از مهمان اصلی یعنی دکتر دستجردی نبود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
جوان است خامی کرده شما ببخشید
SHL
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
استاندار جوان فارس یک تنه جلوی باند چپاولگر آقای ... و آقای ..... را در فارس گرفته. نکند شما هم سر در آخور ......... دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
کسی که از لفظ آخور استفاده کند نظرش بهتر از این هم نمیتواند باشد!
ناشناس
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
اینا نتیجه ی شایسته سالاریه