صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۰۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
وی با اشاره به این‌كه مركز پاسخ‌گویی به هدفمند كردن یارانه‌ها در منطقه ویژه پیام (كرج) مستقر است، اظهار داشت: این مركز دارای 240 خط تلفن است و وظیفه‌اش پاسخ‌گویی به سوالات مردم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیمانكار طرف قرارداد با سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: به دلیل بی‌توجهی مسئولان وزارت رفاه و تامین اجتماعی و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مركز پاسخ‌گویی به هدفمند كردن یارانه‌ها تعطیل شد.

ولی فرنام درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: شركت A.C.C كه بنده مدیریت آنرا به عهده دارم با سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طرف قرارداد است و مسئول پاسخ‌گویی به هدفمند كردن یارانه‌ها به عهده این شركت و 90 پرسنل آن است.

وی با اشاره به این‌كه مركز پاسخ‌گویی به هدفمند كردن یارانه‌ها در منطقه ویژه پیام (كرج) مستقر است، اظهار داشت: این مركز دارای 240 خط تلفن است و وظیفه‌اش پاسخ‌گویی به سوالات مردم بود.

فرنام اظهار داشت: با گذشت 4 ماه از قرارداد با سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها این سازمان از اجرای تعهد خود نسبت به پرسنل و تامین هزینه‌های اجاره‌بهای ملك مورد نظر كه متعلق به منطقه ویژه پیام است خود داری می‌كند.

وی با اشاره به مراجعه خود به وزارت رفاه و سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها گفت: در شرایطی كه رییس جمهور می‌گوید اتاق وزرا و مسئولان باید به روی مردم باز باشد ما نه تنها نتوانستیم وزیر رفاه را ملا قات كنیم و حتی مدیركل پشتیبانی وزارت رفاه هم با برخورد خشن و غیر متعارف خود باعث بهت و تعجب ما شد.

فرنام گفت: تعجب من این است كه با وجود این كه رییس‌جمهور و دولت و حتی كشور نسبت به طرح هدفمندسازی یارانه‌ها حساس و پیگیر هستند وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها نسبت به این طرح بی‌تفاوت هستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهند
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
بسمه تعالی
این عمل با وعده ها و تاکیدات رئیس جمهور محترم که اهمیت زیادی به اجرای هدفمند کردن یارانه ها و طرح تحول اقتصادی داشتند کاملا" مغایرت دارد . با تشکر