صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۳۹۳۸۵
تعداد نظرات: ۲۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴
گزارشی در مورد فعالیت های انتخاباتی رئیس جمهور سابق؛
برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد، اما وقتی اسم رییس دولت دهم را می شنود با عصبانیت می گوید: خوشبختانه آنها را نمی بینم و از آنها خبری ندارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


هفته نامه «طلوع صبح» نوشت: با رسیدن فصل دو انتخابات مهم یعنی انتخاباتی برای برگزیدن نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پیگیر طیفی شدیم که همواره حضوری مستمر در انتخابات ها داشته اند. خواستیم ببینیم احمدی نژادی ها امروز کجایند و چه برنامه ای برای انتخابات در سر دارند. البته که سخت بود پیدا کردنشان و از آن سخت تر سوال درباره فعالیتهایی که انجام می دهند. از تماس با دوستان و نزدیکان و اعضای هیات دولت دهم همه را امتحان کردیم و در نهایت در میدان 72 دنبال پاسخ گشتیم. پاسخی که حاصل نشد.

اما در این میان، از بین یارانی که در سالهای آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد کنارش باقی مانده بودند سراغ می گیریم؛ عده ای تلفن را جواب نمی دهند و عده ای همین که می شنوند با چه قصد و نیتی تماس گرفتیم پاسخ سوالاتمان را نمی دهند. نتیجه اش این می شود که می فهمیم شریف زاده و جهرمی قطعا در انتخابات کاندیدا نمی شوند و امیری فر هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است. به نظر می رسد غیر از شریف زاده دیگران اطلاعی از آنچه احمدی نژاد در سر می پروراند ندارند.

از همان ابتدا هم غیر قابل پیش بینی بود و حتی نزدیک ترین دوستان احمدی نژاد هم نمی دانستند چه تصمیم می گیرد. اما اغلب این افراد ارتباط کنونی خود را با کسی که روزی متعصبانه دوستشان داشت و برایشان سینه سپر می کرد منکر می شوند و حتی گهگاه در میان صحبتهای خودمانی زیر لب می گویند خوشبختانه خبری از احمدی نژاد و یارانش نداریم!

برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد، اما وقتی اسم رییس دولت دهم را می شنود با عصبانیت می گوید: خوشبختانه آنها را نمی بینم و از آنها خبری ندارم.

وی توصیه ای هم به ما می کند که دنبال مسایل مهمتری را بگیریم و کاری به مسایل کم اهمیتی نظیر فعالیتهای احمدی نژاد و یار دیرینه اش اسفندیار مشایی نداشته باشیم.

اما در جست و جوی احمدی نژاد و تیمی که ممکن است کاندیدا شود با عباس امیری فر روحانی نزدیک به دولت احمدی نژاد تماس گرفتیم، وی ابتدا درباه کانیداتوری خودش به ما می گوید که هنوز معلوم نیست که برای مجلس کاندیدا شود.

امیری فر در ادامه به «طلوع صبح» می گوید که مشغول کار فرهنگی است و از احمدی نژاد خبری ندارد.

امیری فر اما درباره اینکه خبرهایی که مجددا مخابره شده و نشان از جدایی احمدی نژاد و مشایی می دهد، با جدیت می گوید: سخنگوی مشایی و احمدی نژاد نیستم..از مشایی خبر ندارم..و در جلسات شرکت نمی کنم....

اما جست و جوی ما ادامه دارد از خبرنگاران و دوستان نزدیک هم جویا می شویم یکی می گوید بنا ندارند مشایی را نشان دهند  ودیگری از فعالیتهای احمدی نژاد می گوید که سخنرانی های جسته و گریخته دارد.

سایت منتسب به وی و هوادانش هم خبری از فعالیتهای انتخاباتی نیست و بالاخره ما را مجبور می کند برای بررسی بیشتر راهی میدان 72 نارمک شویم. همان میدانی که مغازه ها گوجه را ارزان می فروشند، همان محلی که روزی شهردار را راهی پاستور کرد،...صبح پاییزی و سردی است و هنوز خورشید طلوع نکرده است که می رسیم. صدای کلاغ ها همه جا را گرفته است و ما هستیم و یک پست نگهبانی.

هوا سرد است و ما همچنان منتظریم . از سرباز سر کوچه  می پرسیم که چطور می توانیم احمدی نژاد را ببینیم ، سرباز می گوید که تازه کار است و خبری از اینکه چه ساعتی رییس دولت دهم بیرون از منزل ملاقات مردمی می گذارد ندارد، و در هوای سرد پاییزی یک ساعتی دوام می آورم اما...بعد از اینکه سرباز می گوید امروز نمی آیند راهی خانه می شوم تا روز بعدی را دوباره برای دیدن احمدی نژاد به میدان 72 بیایم.

می گویند جوابگوی هر کسی است و برایش مسیری میله ای ساخته اند تا مردم را ببیند. ارتباطش را با مردم حفظ کرده و کم نیستند افرادی که هنوز فکر می کنند گره کارشان به دستان احمدی نژاد باز می شود.

با چند نفری که منتظرند هم کلام می شویم یکی می گوید از وقتی احمدی نژاد رفته مشکل پیدا کرده و آمده تا مشکلاتش را مطرح کند. از استان دیگری آمده و می گوید همه جا نقل شده احمدی نژاد کاری از دستانش برآید انجام می دهد.

نمی دانم از سر ناچاری می آیند و از اینکه بالاخره بدون تشریفات می توانند مسئولی را ببنند و حس کنند می تواننند دردشان را بگویند راضی اند یا به عنوان آخرین راه مسیر میدان 72 را می پیمایند.

با تعدادی از آنها هم کلام می شوم. حدسم درست است در میان جمعیت خانمی میان سال را می بینم که مرتب می گوید تا خودم با احمدی نژاد حرف نزنم نمی روم. از او می پرسم مگر می تواند گره از مشکلاتت باز کند آیا درخواستت در حیطه اختیارات احمدی نژاد هست؟

او اما با زبانی ملایم یک جمله می گوید: دلم خوش است که مشکلم را می شنود و برای دیدنش مجبور نیستم ماه ها منتظر بمانم.

کمی آن طرف تر جوانی دهه هفتادی ایستاده و میگوید: هر کجا رفتم ننتوانستم استخدام شوم آمده ام شاید دکتر بتواند مشکلم را حل کند بالاخره او عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

منتظر می مانیم هوا رفته رفته روشن می شود ، می گویند رییس دولت دهم حداکثر تا 8 می ایند و با مردم صحبت می کند اما روز پنج شنبه است و بالاخره کسی از دفتری که در سر کوچه قرار دارد می آید و می گوید امروز معلوم نیست دکتر کی بیاید شاید تا ده از خانه خارج نشود اگر نامه ای دارید بدهید تا به دستش برسانیم.

از کنار پنجره کوچکی که مشرف به کوچه است با مردی هم کلام می شوم تا درباره فعالیت احمدی نژاد بیشتر بدانم. او می گوید: احمدی نژاد معمولا برگه ای را برای وام 2 میلیونی به متقاضیان می دهد و غیر از این کار دیگری نمی کند. او تاکید می کند که سوال زیادی نکنیم و نامه ای بنویسیم تا به دست احمدی نژاد برساند.

از او درباره جمعیتی که هر روز برای دیدن احمد ی نژاد صف می کشند می پرسیم و پاسخ می شنویم که خیلی زیاد نیستند و معمولا چهار پنج نفر روزانه به آنجا مراجعه دارند.

سوز سرما را بر بند بند وجودم حس می کنم، هنوز خیابانها خلوت هستند و صدای کلاغی که مدام غار غار می کند شنیده می شود...مسیر برگشت را پیش می گیرم و در مسیر به جزئیات کوچه چشم می دوزم. کوچه ای که در ابتدای آن دبیرستان پسرانه ای است که سال 89 ساخته شده و هیات امنایی اداره می شود. رو به روی آن بنری از شهید باقری محافظ سابق احمدی نژاد نصب شده که در جمع مدافعین حرم در سوریه به شهادت رسیده و ساختمانی که کنار آن واقع شده است و به گفته فرد میانسالی که برای دریافت نامه های مردم آمد تعدادی محافظ در آن هستند.

سر کوچه اما ماشین شاسی بلند سفیدی با شیشه های دودی خودنمایی می کند که به گفته پلیسی که برای سرکشی می آید ، ماشین تردد احمدی نژاد است. این کوچه دیگر نه خانه قدیمی دارد که در باغچه آن سبزی کاشته باشند و مشغول جدا کردن علف های هرز از سبزی های حیات بخش شود، نه پژوی قدیمی که سالها در آن جا تردد می کرد و نه حتی اجازه ورود غریبه به آن کوچه داده می شود.

کوچه ای خاص با تدابیر امنیتی خاص با رفتاری خاص و با...

همه اینها را کنار هم قرار می دهیم و باز نمی توانیم حدس بزنیم که احمدی نژاد چه تصمیمی برای آینده سیاسی خود دارد! اما آنچه مسلم است، آن است که این فرد کمی بعید به نظر می رسد که بخواهد کار سیاسی را کنار گذارد و در انتخابات دوره های بعد کاندیدا نشود...حال معلوم نیست او را در سال 96 می بینیم یا با سالها تاخیر و پس از تغییر نسل برای حضوری مجدد، گرچه بسیاری تا این احتمال را می شنوند ، می گویند خدا نکند!


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۱
در انتظار بررسی: ۴۹
غیر قابل انتشار: ۷۲
امید
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
باور کنید 8 ساله ریس جمهوری این فرد مرور میکنم هرچه تلاش کردم نتونستم یه کار مفید ایشون که بدون نقص انجام داده باشه پیداکنم..کسی میدونه کمک کنه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
دورود بر مرد بزرگ تاریخ ایران دکتر احمدی نژاد.
ناشناس
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بگذار تا بیاییند اما مردم جوابی دندان شکن به آنها خواهند داد
ناشناس
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
مردم ما چه زود فراموش می کنند؟! سر به فلک گذاشتن دلار و کمبود شیر خشک و کاغذپاره شدن پول ملی و اختلاسگران اطرافش و ... رو چه زود فراموش کردند! شاید فقط فکرشون به اون یارانه ای هست که داد.. البته همون یارانه ها ضربه سختی به اقتصاد کشور زد.
ناشناس
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بزرگههههههههههههه
ناشناس
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
هر کس اندازه پره کاهی به شما کمک عملی کرد هم قدر دان باشید احمدی نژاد 45 تومن داد
ناشناس
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اگه بیایی ما به شما رای می دهیم
به هیچکس دیگری رای نمی دهیم
ناشناس
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
هیجکس بی عیب نیست هر انسانی معا یبی دارد و محاسنی هر ان کس عیبش کمتر بود با ارزش است موقعیت زمانی هم در خدمت رسا نی مهم است بنا برین بدون بررسی نمی توان نظر داد کی بد بود یا خوب بود در حا ل حاضر آقای رو حا نی وگروه ایشا ن با شرایط قیمت نفت می توان گفت کشور خوب اداره می شود در صورتیکه با درامد سا بق میبیست بهتر می شد که نشد .
رضا
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
خدا خیرش بده پس کی کاندید میشه ما همچنان منتظریم
علی
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
احمدی نژاد که رفت اما یادمون بمونه که روحانی چه قولی داد
ناشناس
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
مسخره نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
این....
ناشناس
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
غیبت یا تهمت نزنید............
ناشناس
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
ماشالله پولداره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
بوتاکس کرده...
محمد
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
میبینم که همه نظرات را پخش کردین ...
این کار خیلی خوبه ...
ناشناس
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
الان گوجه فرنگی اونجا چنده؟؟!!
علیرضا
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
احمدی نژاد یک دلال است.
ناشناس
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
شما همون زمینهای 1000 متری را به مردم بده و نفت را از 30 دلار به 120 دلار برسان ممنونیم ....
ناشناس
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
بی ادعا بودن پرکار بودن از مردم بودن چیزایی که روحانی و ....نداشتند ضمن اینکه صریح و صادق و قاطع هم بود مثل بقیه هم ضعفایی داشت اما
قوت هاش خیلی می چربید به ضعفاش
ناشناس
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
احمدی نژاد قطعا96رئیس جمهوره.شک نکنید الان مردم همه از اقدامات دولت تدبیر نگران هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
خجالت بکش...
motem
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
کمی عرق شرم بریز و .......
ناشناس
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
یکی حادثه منا * ودیگری اختلاسهای احمدی نژاد از یاد نخواهد رفت
ابراهیمی
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
مطمئنم تو منطقه ما (کردستان) حتی یک درصد هم رأی نخواهد داشت، حداقل تو شهر سنندج رو با اطمینان می تونم بگم حتی هزار رأی هم نداره...
ناشناس
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
گذشته را کالبد شکافی کردن واز آن درس گرفتن برای ساخت آینده بهتر خوب است .ولی باید دولت فعلی را هم زیر نظر داشته باشیم واز او بت نسازیم
ناشناس
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
حالا که احمدی نژاد نیست چرا دلار3660 تومن برید استانداران ومدیر عاملهای منتصب خودتان را ببینید والله سواد کافی هم ندارند
ناشناس
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
منتظر قهرمان نباشید که بیاید مملکت تان را درست نماید . دولت دهم که لیست مفسدادن اقتصادی در جیبش بود و قرار بود همه شان را بمردم معرفی نماید عملآ نشان داد نتنها این کار را نمی کند بلکه در کابینه اش بزرگترین مفسدان اقتصادی پرورش میابند .
امیر
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
ما ایرانیها زود فراموش میکنیم . خیلی زود یادمان رفت که هشت سال که سال آخر آن هزار بار از اصحاف کف بدتر بود وهر روز جنس چند برابر میشد چه شده که زود فراموش شد.
علی
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درود بر محمود
ناشناس
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
از لج پراید هم که شده 96به احمدی رای میدهیم
ناشناس
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
چرا حافظه ما انقدر ضعیفه؟!یا واقعا خودمونو زدیم به اون راه
ناشناس
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
همیشه بعداز رفتن هر دولتی تازه معلوم میشه چه کاره بوده حالا منتظر باشید بعد چند سال دسته گلهای دولت تدبیر هم رو میشه
ناشناس
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
احمدی نژاد رفت. درست نیست که همه چیز رو به گردن ایشون بندازیم. دولت روحانی واقعا تو حوزه اقتصادی منفعل بود.
ناشناس
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
اگر بهمین شکل به رسانه ها و ارتباتات مردمی اجازه کالبد شکافی گذشته را برای درس عبرت گرفتن وبرنامه ریزی آینده ندهند ، بعید است ملت ما متوجه شود درگذشته چه اشتباهی کرده است ،
ناشناس
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
راستي از هاله نور و مديريت جهاني و مديريت امام زماني چه خبر؟ به اين ميگن پوپوليسم و عوام گرايي و توهم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
كلا همه چي آرومه ....
ناشناس
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
احمدی نزاد بشتش خیلی گرم ومحکمه.هرکی بجای او بود تا حالا باید محاکمه میشد
ناشناس
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
اگه توی این مدت 2 سال باقی مونده وضع بخواد بهمین منوال باشه قول میدم احمدی نزاد بیاداینو شک نکنید چون اون دوره هر چند تورم وگرانی بود ولی از یک طرف کارو کاسببی خوب بود من مردم پول داشتن ولی الان با این اوضاع بی پولی مردم بیشتر گرانی و تورم . .. رو حس میکنن
رضا
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
اگه احمدی نژاد دیگه مرده چرا اینقد میکوبیدش؟
ناشناس
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درود بر دكتر محمود احمدى نژاد
من حامى شما هستم
ناشناس
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درود بر احمدی نژاد خسته شدیم گفتیم بره بهتر میشه اما بدتر شد وبدتر
احمد
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
بنظرمن اونایی که درمورداحمدی نژادیک کلاغ چهل کلاغ میکنن یه چیزی کم دارن.
بندگان خدا نمیتونن وعده هاشون به مردم را عملی کنن میان حرف ازاحمدی نژادمیزنند.
علی
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
پولهای ..... را به مردم وام دومیلیونی میده!!!!
ناشناس
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
بابا بس کن ، خجالت هم خوب چیزیه...
محسن
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خداازتیم احمدی نژاد نگذره خودش پاک بود
علی
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خیلی مردی قول الکی نمی دهی و وزیرها یت مردم را ضد انقلاب خطا ب نمی کردند
ناشناس
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
جمع کن این بچه بازیا رو
ناشناس
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
8 سال تمام گروه ها تا اونجایی که می تونستن علیهش کار کردن چوب لای چرخش گذاشتن اگه حافظه ی خوبی داشته باشین نحوه ی تصویب بودجه در مجلس به اصطلاح اصولگرا رو باید یادتون باشه که تقریبا ربطی به لایحه ی دولت نداشت.
ناشناس
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
مردم با رفتارشون باید به چنین آدمهایی بفهمونن که حناشون دیگه رنگی نداره
ناشناس
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
باید جلوی این عوام فریبی ها گرفته بشه...کی میخواید بفهمید پویایی اقتصاد و دولت فقط پول بنزین و یارانه نیست،کی
شمس
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خدایا سادگی ما را خودت یه جوری به سر انجام برسان از اینکه ما به در خانه خدا برویم در خانه کسی میرویم که ...
ایرانی
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
دکتر، سال 96 با 30 میلیون رئیس جمهور مایی
محمد
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
دم محمود گرم، تا دیر نشده برگرد، دیگه اشتباه نمیکنیم
ناشناس
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درود بر احمدی نژاد
عبدالله
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درود بر احمدی نژاد دوست داشتنی
عبدالله
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درود بر احمدی نژاد دوست داشتنی
ناشناس
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
او تنها فردی است که میتواند گذشته و حال و آینده را یکجا تخریب کند...
امان از دروغ و فریب...
مستقل
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
سوال من از شما اين است كه اگر احمدي نژاد ان طور كه شما ميگوييد منفور است چرا از او ميترسيد چرا هراس داريد دوباره بيايد جز اين است كه ناجوانمردانه ميخواهيد اورا تخريب كنيد وفرصت را از او بگيريد
محمد روستا
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
عوام فریبی
مصطفی
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
من دسترسی به نارمک ندارم توراخدا اسم منم بنویسید
ناشناس
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
نیاد برا مردم بیچاره نسخه بپیچه !!
پیمان
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
حالا دولت تدبیر و امید مثلا چه گلی به سر مردم زده،
ناشناس
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
تنها رئیس جمهوری که به فکر ملت بود.
ناشناس
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
قول بدهد یارانه را2برابر کند حتما بهش رای میدیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
قول هم ندهد بهش رای میدم
seyed
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خب روحاني عزيز هم بهتر نيست يادبگيرند و يه وامي چيزي بدن ..... خداييش واسه اين دو مليون من يكي نوكرشم.... درسته رياستشو قبول ندارم اما خب چاره اي ندارم
مهدیا فرهنگ
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
تا انجا که من می دانم وظیفه هر خبرگزاری انتشار اخبار بدون موضع گیری و جناحی زدگی است.اما متاسفانه ....
ناشناس
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
عجب از مردم ..
ناشناس
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خداییش خیلی ازسیاسیون ازش حساب میبرن مطمینم
ناشناس
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خداییش خیلی ازسیاسیون ازش حساب میبرن مطمینم
مسلم
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
احمدی نزاد مرد بزرگی است مردم دار ومصتضعف پسند اگر وارد انتخابات شود قطعا پیروز خواهد شد
رضا
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
تا کی میخواهید بی برنامگی را به گردن احمدی نژاد بیندازید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
تا صد سال دیگر.
ناشناس
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خدایی دست بردارید.
احمد
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خوشم میاد عین .... از حضور احمدی نژاد در انتخابات می ترسین
میلاد
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
اره ترس دارند که بیاد. ...ما کشور با ادمای باسواد میخوایم نه ادمای بی سواد
امید
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
دوران احمدی نژاد یک خواب پریشون بود حق زیادی از این محرومین ضایع کرد...
ناشناس
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
من خیلی با کارای ایشون موافق نیستم ولی یه چیزی که مشخصه همه سیاسیون و سایت های خبری چه اصلاح طلب چه اصولگرا از بازگشت ایشون میترسن انگار هممون قبول داریم که هنوز احمدی نژاد با همه ی مسائل و حواشی که برای کشور ایجاد کرد هنوز هم تو بطن جامعه هوادارهای خاص خودش رو داره که اگه برگرده بازم بهش رای میدن بدون نیاز به هیچ تبلیغاتی
ناشناس
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
کاش یکی بیاد فکری به حال ازدواج جوانان بکند
فردین
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
دلت خوشه ...

40 ساله شدیم
مجتبی
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
واقعا درسته ، دکتر احمدی نژاد با اقداماتش فاصله بین شهری و روستایی از بین برد به مردم محروم رسیدگی کرد دستش درد نکنه منتظرشیم برا دوره بعد
امینی
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
مثلا روحانی خیلی ابادانی کرده است؟
ناشناس
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
مگه فرقي مبيكنه ؟
تافردا
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
بسمه تعالي
اين تصميمات از طريق عوامل دولت نهم و دهم که در اين دولت در رأس امور اجرايي کشورند اجرايي مي شوند.
رضا
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
پول داده به چند نفر که بیایین جلو خونه ما تا عکس بگیرن و بگم که مردم هنوز منو خادم میدونن...اره داداش
ناشناس
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
انتخاب چرا از حرکت افتادی . مثبت منفی هارا میگم
مهدی
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
با اینکه میدانم نظرات فوق که در تایید اقای احمدی نزاد نوشته اند از یک گروه کوچک چند نفره و برنامه ریزی شده میباشد. مخصوصا اقای عمار که میگویند داروهای کم یاب برای بیماران خاص از دغدغه های دولت نهم و دهم بود به ایشان و دیگر دوستان پیشنهاد میدم یه نگاهی بیندازند به فیلم مصاحبه خانم دکتر دستجردی وزیر وقت بهداشت و درمان در برنامه شناسنامه که از شبکه سه سیما پخش شد و الان در شبکه های مجازی موجود میباشد. به گفته ایشان در زمان دولت دهم واردات لوازم ارایش و دسته بیل و ماشینهای لوکس اولویت اول بود و داروهای کم یاب برای بیماران خاص در ردیف اولویت دهم یازدهم بود.
پدرام
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
احمدي نژاد تداعي كننده رنج مداومي ست كه امروز مردم عادي با آن دست بگريبانند ، خطاي بزرگش در باز گذاردن دست اطرافيان و ندانم كاريش در اتخاذ تصميمات درست و معقول كشور را بجائي رساند كه ميراثش فشار همه جانبه بر مردميست كه روزگاري او را نجات بخش خود ميدانستند اما افسوس.....
روح الله
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
لابد از پولهای زنجانی وام می دهد
ناشناس
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
چرا مثبت و منفی ها کار نمیکنه؟ چرا همش نظرات طرفداران این آدم را منعکس کردید؟
ناشناس
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
بگذاريد ملت ما اون درد و رنج هشت سال كذشته پاك كنند . لطفا چيزي نگوييد .
متین
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
سلام و درود بر احمدی نژاد مرد روز های سخت
ناشناس
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
طرفداران خودجوشش!!! یکباره هجوم آوردند و دارن پیام میذارن!
ناشناس
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
عشق است محمود واقعا
ناشناس
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
شیشه ماشین ضد گلوله با فشار مردم شکسته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
صادقیان
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
این روزها در میدان 72 نارمک چه می گذرد؟ / احمدی نژاد قول وام 2 میلیونی به مردم می دهد!

...حالاخوب یا بد بودن جناب احمدی نژاد بماند و بگذریم شما بعنوان یک رسانه چرا تیتر زدین وام 2 میلیون تومانی واز هرگونه توضیح راجع به آن امتناع کردین قصه این وام که شما فقط بعنوان تیتر بدون توضیح یا پیگیری استفاده کردین چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درود بر احمدی نژاد عزیز
ناشناس
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
آقا عمار ،مثل اینکه خواب دیده ای ،چون سیمان 10هزارتومانی وتورم 50% در دوره رفیق جون جونیت احمدی نژاد به وقوع پیوست،برو آبی به صورتت بزن شاید از خواب بیدار شوی
ناشناس
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
مردم دور کدوم یکی از رئیس جمهورهای قبلی اینطور به هدف کمک گرفتن جمع می شدن؟
احمدی نژاد منتخب اکثریت طبقه پائین مالی جامعه بود.
ناشناس
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
باز این اسمش اومد. اصلان به اسمش حساس شدم
انتخاب جان تورو هر کی دوست ازش چیزی نگو
با اعصابم بازی میکنه فقط
حتی اگه از خوب یا بدش بگی
بهروز
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب عبد الدهر بماند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
ابدالدهر مجید جان دلبندم
ناشناس
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
به خدا باورم نمیشه هنوز تو این کشور باشن کسانیکه از احمدی نژاد دفاع میکنن!!!!!!؟!!!
باور کنید فهمش خیلی سخته!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
کار نیکان را غیاث از خود مگیر
دوست
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
انتخاب از منصف بودن فاصله گرفتی. مردم دوسش دارن. همین که گوش به حرف مردم میده. کدوم یک از اقایون اینجوری بامردم بوده. هرکسی اشتباه داره. ولی احمدی نژاد کار کردوکار کرد ازاینکه نظراتم رو میگزاری متشکرم
محمد
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
چرا سیستم امتیاز دهی کار نمی کنه ؟
این فرد الان باید در دادگاه باشه. چرا آزادانه داره فعالیت می کنه؟
رضا
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
پول داده به چند نفر که بیایین جلو خونه ما تا عکس بگیرن و بگم که مردم هنوز منو خادم میدونن...