صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۲۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی چهار بر صفر مقابل ختافه قهرمانی بارسلونا را در رقابتهای فوتبال دسته یک اسپانیا به تعویق انداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی چهار بر صفر مقابل ختافه قهرمانی بارسلونا را در رقابتهای فوتبال دسته یک اسپانیا به تعویق انداخت.

رئال مادرید شب گذشته در هفته سی و ششم رقابتهای فوتبال دسته یک اسپانیا با سه گل کریستیانو رونالدو و یک گل کریم بنزما ختافه را برد و با هشتاد و شش امتیاز اختلاف امتیازات خود را با بارسلونای نود و یک امتیازی به پنج رساند .

قهرمانی بارسلونا در صورت تساوی در بازی امشب مقابل حریف خود لوانته باز هم به تعویق خواهد افتاد و برای مشخص کردن قهرمانی خود نیاز به پیروزی دارد . در سایر بازیها دیپورتیو لاکرونیا دو بر یک اتلتیکو بیلبائو را رد و رسینگ سانتاندر دو بر یک اتلتیکو مادرید را شکست داد و مالاگا دو بر صفر اسپورتینگ گیخون را شکست داد ؛ سایر بازیهای هفته سی و ششم امشب بین آلمریا با ویارئال،لوانته با بارسلونا ؛رئال سوسیه‌داد با رئال ساراگوسا،اسپانیول با والنسیا؛ ارکالس با رئال مایورکا و اوساسونا با سویا برگزار خواهد شد .

رونالدو با به ثمر رساندن سه گل از چهار گل دیشب تیم خود مقابل ختافه تعداد گل های زده خود را به سی و شش گل رساند و اختلاف گل های خود را با لئونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا به عدد پنج رساند .