صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۱:۰۶
کد خبر: ۲۶۹۰۹۴
تعداد نظرات: ۲۵۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
حدادعادل:
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اصولگرا دانستن اکثریت مجلس دهم گفت که در شرایط فعلی چندان نگران وضع مجلس آینده نیست و این مجلس را تکرار مجلس ششم نمی‌داند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

غلامعلی حدادعادل معتقد است مردم به آنهایی را دادند که جانب امیدواری را در ماجرای برجام تقویت می کردند.

به گزارش «انتخاب»، رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اصولگرا دانستن اکثریت مجلس دهم گفت که در شرایط فعلی چندان نگران وضع مجلس آینده نیست و این مجلس را تکرار مجلس ششم نمی‌داند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، علل متعددی را برای نتیجه انتخابات مجلس در تهران متصور دانست و گفت که یکی از این دلایل ابراز نگرانی ما از نقض عهد و عهدشکنی آمریکایی‌ها در مقابل امید دولتی‌ها بود کما اینکه گذر زمان و رفتارهای آمریکایی‌ها ثابت می‌کند حق با آنهایی است که نگران بودند.

متن گفتگوی حداد با ایسنا را در زیر می آید:

با توجه به اینکه شما از راه‌یابی به مجلس دهم باز ماندید، چه برنامه‌ای بعد از اتمام دوره نمایندگی‌تان دارید؟

با توجه به اینکه خدمت در جمهوری اسلامی منحصر در یک شغل خاص نیست، برای ما که توفیق نمایندگی و حضور در مجلس را پیدا نکرده‌ایم کار زیاد است که بتوانیم وظیفه‌مان را نسبت به نظام انجام دهیم. البته در طول سال‌های حضورم در مجلس نیز مسوولیت‌های متعددی در موسسات علمی و فرهنگی نظیر فرهنگستان ادب و زبان فارسی داشتم که امیدوارم بعد از اتمام دوران نمایندگی نیز بتوانم بیشتر به آن مسوولیت‌ها بپردازم.همچنین برخی کارهای علمی، فلسفی و دانشگاهی نیز داشته و دارم که امیدوارم فرصتی برای رسیدگی به آن کارها فراهم شود.

با این توضیحات آیا شما مسوولیتی بعد از اتمام دوران نمایندگی نخواهید داشت؟

دنبال این که نیستم که بخواهم سمتی یا شغلی بگیرم. خوشبختانه من بیکار نیستم و هیچ گاه هم جویای پست و سمت نبوده‌ام همیشه، کار دنبال من بوده تا این که من دنبال کار باشم.

در همین رابطه یکی از تخریب‌های رقبای سیاسی بنده در ایام انتخابات و درفضای مجازی مربوط به تعداد مسوولیت و کارهای بنده با این محتوا بود که حدادعادل شغل‌های بسیاری دارد؛ با این وجود بعد از اعلام نتایج انتخابات، تصویری از بنده در فضای مجازی منتشر شد که درآن محیطی شبیه خانه به تصویر کشیده شده بود که بنده به پشتی تکیه دادم و زیر آن نوشته بودند همسر حداد عادل: مرد بلند شو دنبال یک کاری از خانه برو بیرون.

بعد از دیدن این تصویر با خود گفتم مگر شماها نبودید که می‌گفتید چرا حداد عادل این همه کار دارد؟ طبیعتا با تصورات شما یکی از کارهایم با اتمام دوران نمایندگی کم شده است.

این توضیحات را می‌توان این گونه تعبیر کرد که پیشنهادی به شما برای قبول مسوولیت در پست خاصی نشده است؟

بعد از اعلام نتایج انتخابات شایعاتی در مورد ریاست بنده در صدا و سیما منتشر شد که همان زمان آن را تکذیب کردم؛ در هر صورت نیز خودم مشتاق مسوولیت نیستم.

انتخابات مجلس به خصوص در حوزه تهران نتایجی را به دنبال داشت که اصولگرایان تحلیل‌های مختلفی در مورد آن ارائه کردند، فارغ از این نظرات به نظر شما چرا نتیجه انتخابات در تهران این گونه رقم خورد؟

این پدیده تک علتی نیست و علت‌های متعددی دارد. یک دلیل آن است که ما در قضیه برجام بیشتر نگران نقض عهد و عهدشکنی آمریکایی‌ها بودیم و دولتی‌ها در مقابل بیشتر امید می‌دادند. در این بین مردم گرفتار ترجیح دادند فعلا به آنهایی که جانب امیدواری را تقویت می‌کنند رای دهند. اکنون نیز ما امیدواریم که مشکلات مردم حل شود اما هر چه زمان می‌گذرد رفتار آمریکایی‌ها ثابت می‌کند حق با آنهایی است که نگران بودند .

به هر حال نتایج انتخابات تهران علل و عوامل مختلفی دارد که نمی‌توان آن را در یک علت خلاصه کرد و بحث آن مفصل‌تر از آن است که در یک مصاحبه بگنجد.

در حال حاضر تحلیل‌های مختلفی راجع به اکثریت مجلس دهم مطرح می‌شود که وجه مشترک آن‌ این است که گرایش مستقل‌ها تعیین کننده اکثریت مجلس آینده خواهد بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ فکر می‌کنید اکثریت مجلس دهم در دست کدام جناح سیاسی خواهد بود؟

مستقل کلمه مبهمی در عالم سیاست است و بیشتر شامل کسانی می‌شود که نمی‌خواهند گرایش باطنی خود را اظهار کنند و به همین دلیل نام خود را مستقل می‌گذارند. همین موضوع شامل معتدل‌ها نیز می‌شود و معتدل هم کلمه‌ مبهمی است.

با این وجود بنده حدس می‌زنم اکثریت مجلس آینده در دست نمایندگان اصول‌گرا باشد البته در حال حاضر نمی‌توانم دقیقا رفتار مجلس دهم را پیش‌بینی کنم اما در شرایط فعلی چندان نگران وضع مجلس آینده نیستم همانطور که قبلا گفتم این مجلس را تکرار مجلس ششم نمی‌دانم.

با این پیش بینی فکر می‌کنید رییس مجلس دهم چه کسی خواهد بود؟

به نظرم نباید اصرار برای پیش‌بینی موضوعی داشت که برای فهمیدن نتیجه آن می‌توان چند روز صبر کرد .

با توجه به این که شما در بین اصول‌گرایان فردی شناخته شده و تاثیرگذار هستید و نظرتان برای آن‌ها م هم است، آیا پیش‌بینی شما ریاست آقای لاریجانی در مجلس دهم نیست؟

به هر حال بنده فردی اصول‌گرا هستم و کسی در آن شک ندارد. پس بقیه موضوع روشن است.

موضوع دیگر آن است بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس یک سری از نمایندگان و مسوولان از ورود زودهنگام به انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کردند و با تاکید بر لزوم وجود آرامش در کشور، ورود به انتخابات ریاست جمهوری را زود دانستند نظر شما چیست؟ آیا نباید فکری در این رابطه کرد؟

فکر آن است که در کشور ما همچون کشورهای نوکر آمریکا همه چیز از قبل تعیین شده باشد و مردم دخالتی نداشته باشند البته اکنون در داخل آمریکا نیز غوغاها برای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از ایران است. به هر حال لازمه یک کشور آزاد وجود شور و غوغای انتخابات است بدان معنا که ممکن است این رویکرد عیب‌هایی داشته باشد اما حسن عمده دارد. عیب‌ها جزیی است و حسن عمده آن است که نشان می‌دهد در کشور ما مردم خودشان تصمیم می‌گیرند هر جا آزادی باشد مشکلات فردی هم پیش می‌آید اما مشکلات فردی در قبال آن آزادی قابل تامل و صرف نظر کردن است.

این انتخابات‌ها زنده بودن ملت ایران را می‌رساند که در آن انتخابات همچون انتخابات ریاست جمهوری جدی است.

با وجودی که انتخابات نماد دموکراسی دینی است، آیا شما ورود به انتخابات ریاست جمهوری را در مقطع فعلی زود نمی‌دانید؟

بالاخره هر کاری یک سری مقدمات دارد برای انتخابات ریاست جمهوری یک سال زمان زیادی نیست و طبیعتا نمی‌شود که یک هفته قبل از آن، انتخابات را شروع کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۵۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
اگر حق واقعی نه تفسیری با تو وامثال باشد وای به خون های که پای درخت حق ریخته شده می دانی چرا چون خود را حق ومحور می دانی نه واقعیت جامعه را
ناشناس
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
با سلام اینجانب برای معلمین و استادان همیشه احترام قائلم اما اگر مجلس ما و دولت ما و تمام ارکان نظام معدل افکار مردم را درک نمایند قطعا صاحب رای خواهند بود این یک اصل است
امروز تحلیل مردم بسیار دقیق تر از گذشته است
کلید این تحلیل از اتفاقات رخ داده در دولت گذشته کلید خورد مردم رکن اصلی تصمیم گیری در این کشورند پس مواظب باشیم سیاست ما حرکتی در دایره دین انجام دهد و گرنه سیاستی که از محیط دایره دین تجاوز کند و خدای ناکرده متوسل به دروغ و ریا و تهمت و قدرت طلبی باشد قطعا عمر کوتاهی دارد و مردود است با هم متحد باشیم و از کوبیدن بر طبل نفاق دوری کنید اگر دلسوز اسلام میباشید
در ارتباط با سیاست خارجی ما باید بدانیم ظلم جغرافیا ندارد در هر گجای عالم محکوم و منفور است چه ظالمی در مکه مکرمه ظلم نماید و یا در آفریقا پس شعار ما باید ضد ظلم و حامی مظلوم باشد نه شعار های جغرافیائی و منطقه ای این منش و خوی امامان معصوم بوده و هست والسلام ان وعده ا... الحق
ناشناس
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
بازنشستگی هم چیز خوبیه پیرشدید دیگه
ناشناس
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
كنترل نا محسوس مردم اصلاً مبهم نيست !!!! ولي معتدل مبهمه !!!!!!!
ناشناس
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
شما فقط به فکر منافع شخصی خودتان است نه ملت بیچاره واین را مردم خوب می فهمند .
ناشناس
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
آقای عادل ،کاش خودتان درک می کردی که اکثریت مردم دیدگاه وافکار شما راقبول ندارند
ناشناس
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
از اقای باهنر بیاموز نه ثبت نام کرد نه حرف میزنه واقعیت را پذیرفته
ذره بین
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
نگرانی اصلی اقای حداد و دوستان اینه که میدونن با پایین اومدن ازصحنه حتی با ذره بین هم قابل دیده شدن نیستن .
ناشناس
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
راستی از ژاپن اسلامی چه خبر!!!؟
ناشناس
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
مردم خواهشا بهش کاری نداشته باشید.چندسال دیگه اگر خدای ناکرده دوباره رای بیاره چند تا طرح مثل کنترل نامحسوس از درب منزل یا مثلا حصارکشی جنسیتی در خیابانها یا ..میده به مجلس
رضا
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد
آقاي حداد چرا اينقدر اصرار داري كه طرفدار داري فرض براينكه داري اينقدر گفتن نداره يك نيم نگاهي به اراي خودت بيانداز متوجه ميشي
ناشناس
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
جناب حداد عادل این مشکلات زاییده مدیریت اشتباه شما بر مجلس است،می دانی چرا؟برای اینکه زمانی که جنابعالی ریاست مجلس را بر عهده داشتی بر کار دولت کریمه احمدی نژاد هیچگونه نظارتی نداشتید و همه چیز را گل و بلبل فرض می کردید،جمع دوستان و یاران شما و احمدی نژاد جمع جمع بود و بخاطر کوتاهی های دیروز شما امروز مشکلات اقتصادی زیادی داریم،بر باد دادن منابع مالی به دلیل نبود نظارت از طرف مجلس شما ریشه تمامی مشکلات امروز است،روزی که قطعنامه ها کاغذ پاره خوانده شد هیچ آینده نگری از طرف مسئولان آنروز نشد،هیچ ریاست جمهوری نمی تواند خرابه ای را که احمدی نژاد تحویل داد به سرعت و ظرف چند سال آباد کند،الآن قیمت نفت 1/3 دوران احمدی نژاد است و با کوهی از مشکلات اقتصادی و بدهی و طرح های نیمه کاره،انصاف داشته باشید و منافع شخصی و گروهی و حزبی را به منافع ملی ترجیح ندهید،شما اصولگرا باشید همه پست هایی که با انتخابات در اختیار افراد قرار می گیرد بخاطر عملکرد افراد از آنها گرفته خواهد شد و در اختیار نیروهای جدید گذاشته می شود،به رای مردم احترام بگذارید .امروز بخاطر وجود شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی تمامی تلاش ها و صحبت های سياسيون ظرف چند ثانیه و دقیقه در اختیار مردم قرار می گیرد و آنرا بهتر از هر فرد سیاسی تجزیه و تحلیل می کنند می دانید چرا؟چون مردم منافع ملی را می بینند ولی بعضی از سياسيون و مخالفین شکست خورده دولت نه.
هموطن
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
آقای حداد: سالی که(16 سال پیش) وارد مجلس شدی و سالی که از مجلس باید تشریف ببری از نظر رای ملت هیچ تغییری حاصل نشد. چون در آن سال هم امتیاز چنابعالی به میزان 7 اسفند 94 بود!!
امیر
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
از قضا شما همیشه ازتسهیلات استفاده کرده اید..بورسیه تحصیلات در انگلیس تا رسیدن به نمایندگی مجلس با ابطال 600 هزار رای وحذف رجایی مظلوم وگرفتن وام های کلان برا ی تاسیس مدرسه خصوصی
ناشناس
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
انتخاب. بین این سی منتخب و امثال حداد تفاوته تفاوت
پدرام
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
من خودم با موضع حداد عادل کاملن مخالفم ولی از اینکه با حفظ موضعش برخلاف خیلی از افراد تو حرفاش میزان زیادی از ادب و منطق رو رعایت می کنه خیلی لذت می برم و اتفاقن با وجود موضع گیری مردم به نظرم اگر تو صدا و سیما سیاسی عمل نمی کرد می تونست گزینه ی خوبی باشه
حقیقت
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
سرکار حداد عادل درست میگه نیاز ی به کا ر نداره ...
ناشناس
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
اقای حداد ما که میدونیم وضع مالی خوبی داری لطفا برای مردم حرف نزن
ناشناس
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
قبول كن كه شما ها باختيد و در بين مردم جایگاهی نداريد .
ناشناس
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
دنبال این که نیستم که بخواهم سمتی یا شغلی بگیرم اما از این جمله خنده ام می کیره خوشبختانه من بیکار نیستم و هیچ گاه هم جویای پست و سمت نبوده‌ام همیشه، کار دنبال من بوده تا این که من دنبال کار باشم.
ناشناس
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
دنیا رو ببین
انگار همین دیروز بود احمدی بود و حداد سرمست از ریاستهای به آنها رسیده
زمانشون تموم شد
البته اعتقاد دارم دوره این دولت هم میگذره
ولی واقعا عبرت اموزه
سید
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
جناب آقای حداد این قدرت مگر چقدر ارزش دارد شما به سخنان علی ع در باره قدرت ومقام مراجعه نمایید ببینید واقعا این دنیا چیه بخاطر همین شما اگر مردم ایران را دوست دارید بروید مثل سابق دنبال تدریس
ناشناس
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
هر چه بیشتر حرف میزنی ما هم بیشتر ناراحت میشیم
اسفندیار
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
دور است ولی به سلامت باز آید
ناشناس
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
متاسفانه شما و همفکرانتان عامل وضعیت موجود هستید ولی شهامت عذرخواهی و مسئولیت پذیری را ندارید.
ناشناس
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
ناراحت ارای داده شده هستید ..متوجهیم
مهدی
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
بسیاری از نابسامانیهای گذشته وحال ناشی از طرزتلقی وتفکر عده ای است که فکر می کرده اند حق با آنهاست
ناشناس
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اقاي حداد مردم به شماراي ندادن
ناشناس
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
به سلامت
ناشناس
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
ما دوست داريم معتدل باشيم
شهروند
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
چرا تحمل شكست را نداري مگر مردم حتما به شما راي بدهند
قاسم
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
کرسی سبزبهارستان خداحافظ
م
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
آیل اقایون اصولگرا نگران وضعییت مردم هستند ؟؟؟!!!
محسن
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
جناب دکتر حداد عزیز لطفا بیاید در میان ما
احمد
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
فرموده اند که معتدل کلمه مبهمی است.لطفا شما شرحی از ان بدهید
مسعود
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
میزان رای ملت است . جناب آقای حداد عادل به رای و نظر مردم احترام بگذارید
حسین
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
هشتاد میلیون نفر اشتباه کردند..یعنی به واژه مبهم رای دادند
ناشناس
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
در انتخابات 96 معلوم می شود حق با کیست.
ناشناس
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
آقای حداد مناظره های انتخاباتی سال 92یادتون می اد..
ناشناس
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
دولت روحانی باید حالا حالاها خسارات کارهای شماهارو درست کنه
ناشناس
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
شماها مملکت را بدین جا رسوندید
ناشناس
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
معلومه تازه از شوک انتخابات درآمدید.
ناشناس
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
حق بامردم است و خدمتگذار مردم باشید نه خادم یک جناح سیاسی
مجید
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
حدادجان آرامشت رو حفظ کن
ناشناس
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
جناب حداد واژه اعتدال را حضرت علی علیه السلام بنیان گذاشتند باحدیث خیرالامور اوسطها.......لطفا کمی درسیره امامان بزرگوار مطالعه نمایید
ناشناس
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
حاصل 35 سال کار وتلاش را لطفا تشریح کنید
ناشناس
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
خداییش حرفهاش منطقیه فعلا که مسولین فرانسوی هم از عدم اجرای تعهدات برجام توسط آمریکا اظهار نگرانی کردند
محمود
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
جناب حداددلواپس نباشید..میشه چند صباحی برید استراحت خارجه؟:)
ناشناس
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
باید همپشه به دیگران امید داد و آدمی به امید زنده است.
سوشیانس
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
معتدل مبهم نیست . معتدل یعنی بهاری
اما تندرو واژه کاملا مشخصی هست. لذا مردم بهار را انتخاب کردند نه زمستان را.
ناشناس
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اقای حداد عادل میشه یک سوال از شما پرسید چرا موقعی که مردم به شما وهمفکرنتان رای میدهند شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشته اند ولی وقتی به غیر شما رای بده دچار کج روی و اشتباه در انتخاب شده اند
نخود همه آش
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اعتدال در وجه سیاسی آن یعنی پایبندی به قانون و معتدل کسی است که به قانون پایبند باشد. ابهامی نیست؟
ناشناس
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
چرا کارهای با سود کلان برای ما نیست
ناشناس
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
متوجه عرایضتون نشدم
ناشناس
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
میشه واضح تر صحبت کنید..صدا نمیاد ..دارید دور میشید
ناشناس
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
گفتیم از حال و هوای رای نیاوردن در اومدید ...دارید تجدید قوا می کنید
ناشناس
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
هرچقدرسوادودرک وآگاهی جامعه بالاتربرود رئیس شدن تماینده شدن مسول شدن سخت ترمیشود.
ناشناس
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
فک می کنی برای رییس جمهوری پا پیش بزاری
ناشناس
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
نماینده شدن خیلی سخت شده ..نظر شما چیه؟
ناشناس
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
نظرت درباره اعتدال را کمی معتدل کن
ناشناس
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
سخته پذیرش شکست سخته
ناشناس
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
آقای حداد یه سوالی دارم از شما اقای یانی که خاوری را به وجود آوردند از بستگان شما بودند یا خیر؟
پاسخ ها
نا شناس
| |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
حداد جان غمت نباشه
نا شناس
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اقای حداد اعتدال مبحث خوبیه
اسماعیل
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
با ناراحتی چیزی درست نمیشه
پاسخ ها
نا شناس
| |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
از ادبیات رفیقتون استفاده کنم
ناشناس
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
یه توضیحی درباره عملکرد 16 ساله در مجلس لطفا
ناشناس
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
جدال بی مورد هیبت آدمی را از بین میبرد. حضرت علی ع
ناشناس
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
شما هشت سال چه چیری تحویل دادید؟
پاسخ ها
نا شناس
| |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
میشه بگید چه چیزی که تو هشت سال تحویل دادید؟
ناشناس
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
امید هر روز بیشتر پرفروغ تر
amir
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
بالاخره پذیرفتیدکه پیام دولت تدبیر و امید به مردم امید داده و مردم رو امیدوار کرده


اقلیان دولتی به خاطر امیدواری موجود ازتون سپاسگزاریم
ناشناس
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
خداحافظ اقای رییس!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
نتیجه8سال نگرانی شمابر سر برنامه ی هسته ای را مردم بخوبی لمس کردند.
ناشناس
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
تا مرد سخن نگفته باشد...
مردم
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اگر ترامپ بیاید قدر اوباما را خواهید دانست.
مردم
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
ما خیر مملکتمون رو می خواهیم
محمد
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
یه کم نگزان گرانی و تورم و اعتیاد و طلاق و بیکاری و وضعیت اسفبار علمی دانشگاه ها و ورزش و کشاورزی و محیط زیست و ....باش
پاسخ ها
نا شناس
| |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
حرف خوبی زده یک کم به فکر بی کاری جوانان /بالا رفتن سن ازدواج/گرانی/اعتیاد/جرم و فساد که بی داد میکنه باشید تو این چند ساله چه کاری برای مردم کردید ؟؟؟
ناشناس
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
هنوز ناراحتید
محمد
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
من فقط یه چیز را فهمیدم اونم اینکه مردم به اصولگرایان گفتن نمیخوایم نماینده مون باشید
ایرانی
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
امیدوارم زودتر ناراحتیتون برطرف شه
بسيجي از تبريز
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
آقاي حداد ، اشتباه نكنيد معني راي مردم تنها به خاطر برجام و ... نبود شماها بود .
ناشناس
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
خوب نیست ادم دنبال قدرت باشد . معاذالله
عباس
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
نگران نباش
حسین
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
مردم اعلام کردند به شما اعتمادندارند
ناشناس
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
آقاحدادازوقت باقیمانده حداکثراستفاده راببرچون درسراشیبی هستی وهرگزاین روزهای طلائی برایت تکرارشدنی نیست
همدانیان
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
میگم مگه نه اینطور است که باید یک نفر بعد 30سال بازنشسته بشه وجاشو به یه نیروی جون بده ؟
علی
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
عجب حرفهای از جناب آقای حدادعادل می‌شنویم: "کار دنبال من بوده تا این که من دنبال کار باشم."نه!فقط شانس به شما روی آورده است.
ناشناس
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
نگرانی سودی نداره
ناشناس
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
خوش به حالت که شغل داری خیلی ها بیکارند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
اون هم چندین شغل !!!!
شهروند
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
باسلام زمانی کهما دانش آموز بودیم در صفحه عنوان کتابها نام غلامعلی حداد عادل را میدیدیم ذهنیت چهره فرهنگی داشتن از ایشان خیلی دلچسب بود کاش در سیاست دخالت نمیکرد.
ناشناس
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
من برات نگرانم
اسماعیل
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اقای حداد فرض کنیم صد در صد حق با شما، اقا اگه برجام را قبول نداری مملکت را میبری تو شرایط دوره احمدی نژاد ، قبوله

متاسفانه دعوی سر قدرته ، ما ملت گیر شما ها افتادیم!!!
ناشناس
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
جناب بابت اینکه مردم نمی خواهند شما وکیلشان باشید باید به شما پاسخگو باشند چرا اینقدر ناراحت هستید که فکر می کنید خداوند مسئولیت اصلاح و اداره دنیا را به شما واگذار کرده است
آملی ریکا
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
عجب فکرکردید تا ب این جواب برسید ،ملت دیگه خسته شدن برید دنبال بیزینستون ،سیاست رها کنید دیگه این حرفا برای تو دهنی زدن رقیب وخودتون موجه جلو دادن سودی نداره ،!!!
ناشناس
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
جناب حداد عادل كاش ميگفتن به نظر ايشون اگه ما برجام انجام نميداديم دقيقا بايد چيكار ميكرديم با اوضاع تحريم ها و اقتصاد كشورمون؟ به شيوه احمدى نژاد به سير پيشرفت اقتصادى ادامه ميداديم؟
ببخشيد جناب حداد عادل كى بود كه باعث شد ما تحريم بشيم كه حالا بخوايم براى لغو تحريم مزاكره كنيم؟
..
مصطفی
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
انتخاب عزیز . واقعا شما هم دنبال رو رئیس جمهور سابق جلیلی وحداد عادل وغیر شدید سعی کن مخاطبین خود را از دست ندهید . راهی را که میروی بسوی اصول گرای بی اصول است
ناشناس
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
اقاي حداد تاحالا فقط خسته كننده بوديد ، خسته شده بوديم از دستتون .ولي حس مي كنيم ديگه خطرناك شديد..................
ناشناس
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
آقای حداد عادل ، به نظر خودتان ، طیف مقابل شما ، با تاریخ عملکرد امریکا نسبت به انقلاب اسلامی ، آشنا نیست ؟! مسلما رد احتمال نقض عهد و پیمان از سوی امریکا و متحدانش ، هیچ عقل سلیمی قبول نمیکند ، اینکه مرتب حرف از احتمال نقض عهد امریکایی ها ، زده میشود که هنر ی نیست ، و قطعا طیف مقابل شما هم میداند ، باید قبول کنید که در این شرایط ، باید به همین روش رفتار کنیم و چاره ای نداریم ، آنچه مهم و خواست مردم است تلاش برای حل مشکلات و دوری از ایجاد تنش و درگیری ، لااقل بیشترش میباشد. در ضمن اینکه در مورد داشتن مشاغل متعدد شما ، مگر دروغی گفته شده ، خودتان هم بخوبی اذعان دارید که غیر از نمایندگی ، عهده دار کارهای دیگری هم بوده اید که مسلما ، بدون مزد و پاداش هم نبوده! و اینکه بعد از رای نیاورن ، به خانه نشینی متهم شده اید ، آیا طرح موضوع ، دلیلی بر حقانیت و اصل موضوع که جنابعالی متصدی مشاغل متعددی هستید که نیست ، جناب اقای حداد عادل ، آیا در عرصه فرهنگ ، تنها فرزند برومند شما ، دارای تحصیلات.هستند و یا اینکه فرزندان این ملت هم ، کم نیستند که توانایی ارايه خدمات مشابه هستند. آیا دانا تر و باسابقه تر و ادیب تر از خودتان کسی دیگری نبود و نیست ؟! آقای حداد عادل مردم بحمدالله روز بروز آگاهتر و هوشیارتر میشوند
ناشناس
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
هر موقع کمی مردم امید به زندگی پیدا می کنند شماها نگران می شوید
ناشناس
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
معتدل کلمه مبهمی است اما افراطی کلمه روشنی است
ناشناس
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
به جمع دلواپسان خوش اومدی
ناشناس
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
سلام آقاي حداد از جناب نصر چه خبر