صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۷۷۴۲۱
تعداد نظرات: ۲۹۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
در حاشیه ادعاهای اخیر نزدیکان رئیس جمهور سابق مبنی بر هراس «همه» از «آن مرد رفته»؛
محمود احمدی‌نژاد و تیمش بیشتر تصویرسازند تا واقع‌گرا. آنها بلدند که فارغ از واقعیت‌ها نقش و نگارهایی فریبنده بسازند تا در پی آن رأی بسازند و هوادار جمع کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سهراب زند؛ سرویس سیاسی «انتخاب»: مدتی است که تیم احمدی‌نژاد مدعی‌اند که تا خبر حضور احمدی‌نژاد در رقابت انتخاباتی سال 96 می آید، مخالفان و رقبای وی به هراس می افتد. پرداختن به میزان صحت و سقم چنین ادعایی احتباج به مقدمه‌ای دارد که پر این پایه است که:

محمود احمدی‌نژاد و تیمش بیشتر تصویرسازند تا واقع‌گرا. آنها بلدند که فارغ از واقعیت‌ها نقش و نگارهایی فریبنده بسازند تا در پی آن رأی بسازند و هوادار جمع کنند.

نماد تام و تمام منجی، مردمی، عدالت، ایستاده در مقابل زورگویان و قلدران داخلی و خارجی، مومن و خاکی، یاور ولایت، احیاکننده شعارهای انقلاب، مظلوم اما راسخ و... از جمله همین تصویرسازی‌هاست.

نماد منجی که داعیه مدیریت جهانی دارد

اما حتی از مدیریت پرونده هسته‌ای در سال‌های پایانی دولت خود نتوانست دخالت کند.(به گفته خود وی در آخرین گفتگوی زنده تلوزیونی وی با مردم که بیان نمودکه مدت هاست دخالتی در پرونده هسته ای ندارد.) مدیریت جهانی که مدعی شد ده‌ها کشور از وی الگوی مدیریت خواسته‌اند اما هرگز حتی نام یک کشور را هم نبرد که از او الگوی مدیریت خواسته باشد!

مردی از جنس مردم

که اینگونه وانمود می‌کرد که همه مسئولین تافته‌هایی جدابافته از مردمند، و من نان و پنیر می خورم، گوشه پیاده‌رو نماز میخوانم، با لباس رفتگری به میان مردم می روم، چند ساعت در ترافیک هم بمانم و کار یک کشور روی زمین باشد خدایی نکرده از خط ویژه هم استفاده نمی کنم و... اما به وقتش در سفرهای خارجی خصوصا ایالات متحد امریکا کاروان فامیلی با حضور داماد و عروس و همسران مسئولین و... به تعداد حدودا 140 نفر راه می‌اندازد و به هتلی در منهتن می‌برد و صدای کمیسیون اصل نود مجلس اصولگرا را در می‌آورد.

او نماد عدالت است

اما کابینه‌اش(حلقه اطرافیان) به گفته خودش خط قرمز اوست و هیچکس جمهوری اسلامی ایران حق ندارد به مفاسد اقتصادی و فرهنگی آنان رسیدگی کند وگرنه به گفته او به کشور آسیب می‌رسد(8تیر90). عادلانه وزرایش را بخاطر نقد مشائی اتوبوسی عزل می‌کند، و عادلانه حتی حق ندارند خبر عزلشان را از رئیس جمهور و دفترش بشنوند. وصف عدالت او در اتهامات بی پایه‌اش به سایرین که در موردی از سوی رهبر معظم انقلاب به صراحت"خلاف اخلاق و قانون و شرع و حقوق اساسی ملت"خطاب گردید، پرآوازه است. او تصویری از خود بعنوان نماد عدالت ساخته بود، اما بی‌عدالتی‌های کلانش بدعت‌هایی بی‌سابقه بود.

او مقتدرانه به دهان قلدرهای خارجی می‌زند

اما به این صورت که با درشت‌گویی‌های ابتدائی و غیرعقلانی هنرمندانه چین و روسیه را نیز علیه ما متحد می‌سازد تا در شورای امنیت بر علیه ما رای بدهند تا با اجماع شکل گرفته، ایران به فصل پرمصیبت هفتم برود تا بعنوان خطری برای امنیت جهانی، هر اقدامی حتی جنگ علیه ایران طبق این اجماع قانونی باشد! او با بی‌دقتی و بی‌مهارتی کامل، جای مظلوم را با ظالم عوض می کند، کاری که نتانیاهو مدت‌ها تلاش کرد و از پس آن برنیامد! او وقتی ایران زیر کمرشکن‌ترین تهدید به تحریم‌های ظالمانه است و پرونده ایران راه سختی پیش‌رو دارد، اعلام می‌کند که قطار هسته‌ای ایران ترمز و دنده‌عقب ندارد!(فارس،6اسفند85) و با کلمه"ترمز ندارد"ساعت‌ها تلاش دیپلماسی را با یک جمله بهم می‌ریزد و کار دشمن در همراه کردن سایر کشورها را آسان می‌سازد. او بارها سخنان مقتدرنمایانه گفته است اما در بک سخن اساسی کمر ملت را به راحتی می‌شکند آنجا که پس از آنکه پیش‌بینی‌اش مبنی بر اینکه «دیگر بیانیه‌ای نخواهد بود چون همان قبلی‌ها را هم تویش مانده‌اند» غلط از آب درمی‌آید و دشمنان را به لج می‌اندازد و متهورانه به شورای امنیت سازمان ملل اعلام می‌کند که «انقدر قطعنامه بدهید تا قطع‌نامه دانتان پاره شود» (4آذر87). نتیجه معلوم بود، شورای امنیت قلدر و ظالم باید به دنیا ثابت می‌کرد که بی‌خاصیت نیست و هزینه‌اش را هم مردم بدهند. احمدی‌نژاد تصویرش اقتدار در مقابل زورگویان عالم بود اما در واقعیت مانند فرد ناتوانی بود که فقط فحش می‌دهد و فرار می‌کند و خانواده او باید از دشمنان سیلی بخورند.

او مومن و خاکی است

اما همه او را با اتهامات و لیست سیصدنفره و هاله نور و ... می‌شناسند. او نماد ایمان است اما از حضور در بیت مراجع هم منع می‌گردد و سال‌ها در بیت مراجع تقلید به روی او بسته است! و بدترین رابطه را در میان دولت‌ها با بیوت مراجع دارد. این نماد ایمان چند رمال مانند عباس غفاری دارد(کیهان18اردبیهشت) و در نهایت حامی جدی احمدی‌نژاد مومن، که پیروزی او را مشحون به کرامات و معجزات می‌دانست(اولين‌ ديدار آیت‌الله مصباح یزدی با احمدي‌نژاد پس‌ از انتخابات‌ رياست‌‌جمهوري‌در سال84) در نهایت به این نتیجه رسید که این دولت بزرگ ترین خطر از صدر اسلام تاکنون است. (24فروردین90)

یاور ولایت

خود را اینگونه معرفی می‌کند و با زیرکی نزد بچه‌های انقلاب وانمود می‌کند که باید در پاستور سنگری زد تا ترکش‌ها به بیت رهبری نرسد، اما بلافاصله در ابتدای دولتش، ماجرای ورود زنان به ورزشگاه‌ها را راه می‌اندازد و زیرکانه با اطلاع از تصمیم نظام، غافلگیرانه آزادی ورود زنان به ورزشگاه را بصورت علنی اعلام می‌کند و پس از بی‌اعتنایی به نامه مراجع، رهبر معظم انقلاب را مجبور به ورود می‌نماید، در قضیه معاون اولی مشائی بی اعتنایی دو هفته‌ای به مخالفت رهبر معظم انقلاب تکرار می‌شود تا حدی که آقای ابوترابی این مخالفت را در مجلس علنی می‌سازد و سپس در خانه‌نشینی یازده روزه، اوج ولایت‌مداری را به ظهور می‌رساند، تابوشکنی و جسارتی که در هیچ دولتی سابقه نداشته است.

احیاکننده شعارهای انقلاب؛ جلدی که او پس از هجمه اصلاح‌طلبان تندرو به ارزش‌های اسلامی و انقلابی به خوبی برای خود برگزید. 

او می‌دانست که بین نیروهای انقلاب محبوبیتی بالاتر از این نیست که فردی با شعارهای انقلابی ثابت کند که مردم به این شعارها رای می‌دهند و توی دهن کسانی می‌زنند که می گویند دوران انقلابی‌گری به پابان رسیده و باید شعارهای نو داد وگرنه مردم انتخابتان نمی‌کنند. او خود را زنده کننده شعارهای انقلاب نامید اما در عمل در فاصله انداختن بین نیروهای انقلابی و تضعیف نظام چنان موفق عمل نمود که دشمنان تا سال‌های سال خواب توفبق این ایجاد آشفتگی را در بین نیروهای انقلابی نمی‌دیدند!

او بر خلاف شعارهای خود با مهارت مثال‌زدنی تخریب‌ها، سم‌پاشی‌های مخالفان نظام را از رسانه‌های خارج‌نشین به تریبون رسمی نظام آورد و با تهوری اساسی به فرموده رهبری به"سیاه‌نمایی افراطی کارنامه دولت‌های قبلی و کمرنگ جلوه دادن کارنامه درخشان سی سال انقلاب"پرداخت(29خرداد88). او در سخنرانی خود رسما می‌گفت:

"برخي بهانه‌های ديگر مي‌آورند و مي‌گويند عدالت خيلي سخت است و ما زورمان نمي‌رسد. چطور از دهان اين قلدري كه شيلنگ ۸ اينچ به بيت‌المال وصل كرده و با يك پمپ و برق سه فاز مي‌مكد و به حساب و به جيب خود مي‌ريزد و بستگان خود را متنفع مي‌كند، چه‌طور جلوي او را مي‌گيريد؟! او با تو برخورد مي‌كند پس ول كن، سكوت كن. من مي‌گويم خدا مي‌فرمايد ما به اندازه توان تلاش كنيم خداوند بركت مي‌دهد. بعضي به ما نصيحت مي‌كنند كه فلاني چرا جلوي اين قلدرها ايستاده‌اي فشار مي‌آورند و عليه تو طراحي مي‌كنند كمي كوتاه بيا، كمي لبخند بزن، كمي هم كف دست آنها بگذار! پاسخ من روشن است. مردم به من راي دادند كه دست اين قلدرها را از بيت‌المال قطع كنم و اگر بنا باشد در مقابل تبعيض ساكت شوم اين مسووليت يك ريال هم براي من ارزش ندارد. من اگر لباس سوپوري بپوشم و شهر شما را جارو بزنم صدها برابر برايم عزيزتر است تا اينكه سكوت كنم".(خرداد ۱۳۸۶ در جمع مردم گرمسار)

قلدری که اطرافیان احمدی نژاد، می‌گویند رییس جمهور زورش به او و خانواده‌اش که علناً ثروت کشور را تاراج می کند، نمی رسد آنهم با شلنگ ۸ اینچ و پمپ و برق سه فاز! کیست؟

کیست که سال‌ها کسی جلوی او را نگرفته، سازمان‌های نظارتی و بازرسی نگرفته‌اند، و در مجموع، نظام در مقابل شلنگ هشت اینچ او به زانو درآمده! اما احمدی‌نژاد به قیمت پوشیدن لباس سوپوری کوتاه نمی‌آید، زانو نمی زند و دست دزدان بیت‌المال را قطع خواهد کرد! هشت سال این سخنان انتخاباتی ادامه داشت تا زمانی که او دیگر دوست و دشمن برای خود نگذاشت و تمام مسئولین را زخمی کرد و بارها از لیست‌های سیصد نفره در جیب گفت و رئیس قوه قضائیه، آن ادعاها را در اکثر موارد بی‌اساس خواند.

او بیش از آنکه احیاکننده شعارهای انقلاب باشد، فردی موفق در بی‌اعتماد کردن مردم به انقلاب بود که بارها با تذکرات به موقع رهبری بخش زیادی از ضربات او خنثی گردید.

او نماد مظلومیت بود

او زیرکانه با وجود داشتن تمامی حمایت‌های گسترده تمامی نهادها و تریبون‌های جمعه و جماعات که از او انتظار احمدی‌نژادی که ادعا می‌کرد را داشتند، به لطایف‌الحیلی خود را مظلومی که پناهی جز خدا و ملت ندارد معرفی می‌کرد. بک بار ادعا می‌کرد‌ جلوی بار گوجه را می‌گیرند تا به دولت آسیب بزنند، یک بار می‌گفت سه دولت در مقابل من هستند، بار دیگر از قلدرهایی می‌گفت که فلانند و فلان اما مرور کوتاهی بر سخنان وزرای خودش نشان می‌دهد که او چقدر مظلوم بود!

احمدی‌نژاد نماد مبارزه با فساد بود و آن موقع که جوان ما شعار می‌داد فقر و فساد و تبعیض، احمدی‌نژاد به پا خیز!، باور نمی‌کرد معاون اول او سایر وابستگانش، امروز بخاطر مفاسد سنگین در زندان باشند. و سایرین هم در صف محاکمه!

حالا احمدی‌نژاد با دو تصویرسازی جدید آمده است. یکی اینکه با زمزمه‌های حضور وی سایرین ترسیده‌اند! 

او و تیم رسانه‌ای وی مرتب در حال تولید این نقاشی و تصویر در ذهن مخاطب هستند که اسم احمدی‌نژاد هم برای رقبایش رعب‌آور است. ساختن گفتگوی ساختگی تلگرامی مضحک هاشمی روحانی و خاتمی که با حضور احمدی نژاد در گروه سراسیمه فرار می‌کنند در راستای همین تصویرسازی کودکانه است. 

تصویرسازی دوم امروز تیم وی اینگونه است که تنها منجی اصولگرایان برای رأی‌آوری محمود احمدی‌نژاد است. کسی نمی‌تواند آنها را به قدرت اجرایی کشور بازگرداند بجز محمود احمدی‌نژاد.

اما عقلای اصول‌گرایی یادشان نمی‌رود که بدترین سیلی‌ها و بی‌اعتباری و فاصله گرفتن بخش عظیمی از مردم را مرهون احمدی‌نژادیسم هستند. و باج دادن دوباره به وی گزیده شدن مضاعف و مرگباری را در پی دارد.

احمدی‌نژاد انگاره‌آفرین است تا واقعیت‌آفرین.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۹۵
در انتظار بررسی: ۵۲۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احمدی نژاد در بین طبقه ضعیف مردم رأی خوبی دارد و شما هم این را خوب میدانید. خود این یادداشت در حالی که یک سال تا انتخابات مونده به نوعی بیم شما را نشان میدهد
حسین
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
منطق این یادداشت: به روحانی رأی دهید چون احمدی نژاد بد است! اما خودتان چه هنری دارید؟
ali
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ترسیدین بدجور هم ترسیدین
حسین
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اقا باید ترسید از کسی که تو چشم 70 میلیون دروغ میگه و ککش هم نمی گزه باید ترسید از کسی که کاری رو انجام میده بعد فکر میکنه باید ترسید از کسی که خودش روعاقل تر از همه میدونه
ناشناس
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
از زماني كه ايشان به فكر مديريت جهاني بود ناگهان قيمت دلار از هزارو پانصد تومان به سه هزار و پانصد تومان افزايش پيدا كرد و فقيران فقيرتر شدند و ارزش پول ملي كاهش پيدا كرد و دهها قطعنامه عليه ايران صادر شد
با توجه به مباحث فوق مردم مختارند كه چه كسي را انتخاب كنند
ناشناس
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
از اینکه برای حاج محمود عزیز ما تبلیغ می کنی متشکریم.
محمود فکوری
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دلایل افتضاح بودن عملکرد دولت قبل روشن است نیاز به توضیح ندارد
نکته سنج
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
نکات مفید و ارزشمندی مطرح شد
محمد
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
باشه دولت احمدی نژاد بد اما دولت فعلی هم باید به خیلی از سوالات پاسخ بده
ناشناس
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
نه تنها در ایران که در بیرون هم کسی از او دل خوشی ندارد
داریوش
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ممنون از این روشنگری ها
ناشناس
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دکتر روحانی ناجوانمردانه تخریب می شود
ناشناس
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
انتخاب جان خوب گفتی دستت درد نکنه
پیشنهادم اینست که دولت بخاطر حیایی که دارد نمی خواهد افشاگری کند بهتر است شما این افشاگریها را اشته باشید
ناشناس
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
پیشنهاد من به احمدی نژاد نشستن در خانه تا آخر عمر و کمک به اهل خانه و مدیریت آن است
ناشناس
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگر مرد هستید کار کنید مردم کارتان را ببینند.
ناشناس
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
کم نیستند مسئولانی که دلشان هنوز با اوست
یاور
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
راستی فرمایشات گهربار ایشان را یادتان هست!؟
یادتان هست که می گفت دختری سیزده ساله دبیرستانی در زیرزمین خانه ی خود انرژی هسته ای تولید می کند!؟
یا خاطراتی کودکانه که از سفرهای خارجی خود تعریف می کرد!؟
واقعاً یادش به خیر مباد...
reza
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خدماتش رو نمی گید که
ناشناس
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
آق اگه ا از کاندیداهای رئیس جمهوری تست همه چی بگیرن این فرد نمی تونست 8 سال به این مملکت خرابی تحمیل کنه
رضا یارمحمدخواه
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احمدی نژاد پشتیبان ولایت بوده است
ناشناس
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
نترسید نترسید
ذافی
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دوستان عزیز بسیار بیکار هستید می بینم که؟؟؟؟
هههههههههه
احمدی رای میاره شک نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
در خواب بیند پنبه دانه....
ناشناس
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
وحدت کلمه فراموش نشه احمدی نژاد خاتمی روحانی همشون مال این کشورند وهموطن من وشما ومورد حمایت رهبری بااین موضع گیریهای طرفداران این آقایان برعلیه یکدیگر مشکلات کشور حل نمیشه
علیرضا
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ای کاش نادرشاه زنده بود و احمدی نژاد را می دادیم دستش تا به جرائمش رسیدگی کند.
ناشناس
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
انقلاب مستضعفین است نه مستکبرین
محمدرضا
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگر اینقدر که به احمدی نژاد حمله می کردید به آمریکا و نوکراش حمله می کردید وضع مملکت خیلی خوب بود... واقعا متاسفم
ناشناس
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
همه جوانب باید بررسی بشه. همینطوری نمی شه حرفی زد
هستی
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
متن عالی بود.ممنونم.
عین حقیقت بود
محمد
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
بیم نداشته باشید
فیاض
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
قایم شین
ناشناس
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تخلفات او باید یک به یک بررسی شود
ناشناس
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
متن بسیار عالی بود منتهی نکته مهم که به آن اشاره نشده متلاشی کردن باور ها ارزشها و اعتقادات مذهبی بخش از مردم به واسطه رفتارها و کردار ریاکارانه این فرد که بعید است به این زودیها قایل ترمیم و بازگشت باشد !
رضا
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
متن هاي کاملا انتخابي براي گول زدن مردم انشاا.. 96 با احمدي نژاد حالا منتشر کن اگر دستي در کار نيست
کوهدشت
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگه بیاد خوبه . بزا بیاد ضایع بشه
ناشناس
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
جوجه رو آخر پاییز می شمرند
مهران
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگه مردی چاپ کن
در ترس شما از احمدی نژاد و رای مردم همین بس که از هر سه خبر اصلی صفحه شما یکیش احمدی نژاده مگه نمیگید مردم بهش اقبال ندارند و میخواهند خاطره هشت ساله او پاک بشه پس چرا اینقدر ازش حرف میزنید
ناشناس
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگه به مردم مدام گوشزد نشه خرابی های دوران اون امکان فریب خوردن مجدد وجود داره. این بار احمدی نژاد در خانه ای روستایی در حاشیه تهران در حال کشاورزی زیر آفتاب 40 درجه و افطار با نون خشک و خرما. ملت دلشون می سوزه می گن آخی. بریم بهش رای بدیم
ناشناس
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دوران ضد احمدی نژاد ها هم به سر خواهد آمد
ناشناس
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
من کاندید میشم به من رای بدید
رضا
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دلم برای مناظرات انتخاباتی احمدی نژاد تنگ شده.
علي
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
جاي تعجب ندارد هنوز يك نفر از حاميانش از ملت مظلوم عذر خواهي نكرده مگر نميگوييند سكوت خيانت است حداقل از كفار به اصطلاح غربي ياد بگيرند هنوزهم بخاطر رانت خواري وديگر نيات خبيث شان به اواعتقاد دارند
علی
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
انتخاب ول کن دیگه
ناشناس
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
نظام او را عامل تحریک می داند که یکپارچگی ملت را بر هم می زند
ناشناس
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احمدی نژاد خطرناک است، البته برای سرمایه داران
ناشناس
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به قول روحانی روستایی های ما هم آگاه شدند . دیگر کسی بی دانش و علم انتخاب نمی کند
ناشناس
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
معمولا دولتها 8 سال فرصت برای پیشبرد کارها می خواهند
ناشناس
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
با وجود افرادی چون آقایان آخوندی و زنگنه و خانم ابتکار در هیئت دولت، رای آوری مجدد دکتر روحانی بعید است.
ناشناس
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
مردم او را می خواهند. مردم چشم انتظار خرابی های بسیار هستند
ناشناس
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تا سالها باید از خرابی های دوران ایشان بشنویم. حتی در دولت های 13 و 14
ناشناس
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احمدی 25میلیون ...
روحانی 15میلیون ...
تبریک به ملت قدرشناس ایران!
ناشناس
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تلاشهای آخرتونه
ناشناس
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
عشق به دکتر پایان ندارد!
ناشناس
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دکتر جون عسل مایی
ناشناس
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دکتر پیروزه
ناشناس
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به جای تخریب دستاوردهای خود را بگید
ناشناس
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احمدی نژاد با ۳۰میلیون رای پیروز خرداد۹۶ خواهد شد
ناشناس
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تو 3 سال روحانی این همه معجزه کرده در 8 سال چه خواهد کرد؟ چه می کند حسن روحانییییییی
ناشناس
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
درود بر احمدى نژاد
ناشناس
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
رقیبی مث احمدی نژاد دست گرمی خوبی برای روحانی است
ناشناس
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
شیوه مناسبی برای تخریب نیست.
سلام
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
آبو بریزید ..
علی
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
شاید حدود چند میلیون نفری از کارهای غیر مترقبه و عامه گول زن احمدی نژاد خوششون بیاد.ولی حنای اون دیگه برا مردم رنگی نداره.ممنونم از روحانی که با دستانی بسته انضباط مالی و رویکرد دوستی رو تو ایران برقرار کرد.با دیگر کشور ها رو تو این سالهای سخت که ما فقط قسمتی از اون رو درک میکنیم همین و بس
مصطفی صداقت
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
امیدوارم که آنهایی که از معایب آقای احمدی نژاد گفتند یک ذره تقوا داشته باشند و واقع بینانه نگاه کنند و خوبی ها هم بگویند
میثم..
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
چرا کامنت من را منتشر نکردین؟
عاشق
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
چه احمدی نژاد کاندید بشه چه نشه چه رد صلاحیت بشه چه نشه جه زنده باشه چه مرده من بهش رای میدم
ایمان
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
مگر روحانی برای مردم چه کار کرده که احمدی نژاد نکرده.
سلام
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
متن خوب و عین حال حقیقتی آشکار بود مچکرم از انتخاب عزیز
علی محمدزاده
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دولتها و مسئولان باید مراقب بیت المال باشن
سید
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
زنده باد احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احسنت . منم همینو میگم . زنده باد خاکی بودن و سفسطه کردن!! , زنده باد تورم بالا !!, زنده باد نظرات حجتیه و تظاهر به اعتقاد به ولایت فقیه!!. زنده باد مدیریت جهانی خصوصا در محدوه نارمک!! زنده باد فقط با فقرا و ضعفا برای رای عکس گرفتن!!زنده باد ارسال کیسه های سیب زمینی به روستا ها برای جلب رای آنها!! زنده باد اهدا قیچی باغبانی مجانی به باغداران ارومیه برا ی جلب رای در انتخابات!!. احسنت و صد احسنت.!!!!!!!!!
ناشناس
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
پشت کردن زیرکانه به انقلاب رو نگفتی
حسن
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
هرچه به انتخابات نزدیکتر شویم ازاین بداخلاقی ها بیشتر مبینیم
پاسخ ها
سالیان
| |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
موسس بداخلاقی: محمود احمدی نژاد!
نشان دادن عکس همسر دیگران
یکشنبه سیاه مجلس
بگم بگم؟
امیر عباس
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
انتخابی ها
از دست احمدی نژاد عصبانی باش
سانسور نکن
پاسخ ها
یکی
| |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
عصبانی هستن که میبینن توی سایت خودشون هم نظرات به نفع احمدی نژاده ... هه
سالیان
| |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
عصبانی نیستن یکی جان!
ازادی بیان دارن میزارن همه حرفاشونو بگن
البته شما این همه مخالف احمدی رو هم ببین اگر مشکلی در بینایی شما نیست
یکی
| |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگه عصبانی نبودن که سانسور نمی کردن سالیان جان !
ناشناس
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
به دکتر رای ندیم پس به کی رای بدیم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به عقلت رجوع کن
ناشناس
| |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به استاد او مشایی!!!
ناشناس
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
دعا کنید رد صلاحیت شه،
ناشناس
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
همه ترسیدن رای بیاره
ناشناس
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
چکار کرده مگه احمدی آخه
ناشناس
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
چرا بهش رای ندیم؟
دوساله بیکارم،
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
داداش همون اقتصاد و 20 سال عقب برد تا تو بیکار بشی.
ناشناس
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
انتخاب جان فدات بشم دست از اىن تبلىغات بردار .احمدى نژاد مردى از جنس مردمه.تو قلب مردم جا داره. همه عاشقشن.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
متوهم!
ناشناس
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
به لج شمام شده به این پوپولیسم رای میدم!
ناشناس
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اگه ترامپ رای بیاره، من از مردم جهان ناامید میشم.
آیا امریکای صنعتی هم مثل ایران میخواد ۸سال ویران بشه؟!
ناشناس
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
دیروز ... پیروزی ملی گرایان بریتانیا
فردا ... پیروزی دونالد ترامپ ملی گرا
خرداد۹۶ ... پیروزی دکتر احمدی نژاد
جهان به سوی رهبران با گرایش ملی گراست، البته به قول شما پوپولیست!
ناشناس
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
بازگشتی برای او در کار نیست
ناشناس
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
درود بر دکتر ...
مردمی ترین سیاستمدار ایران!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
سوپری سر کوچه ما هم مرد بسیار مردمی و خاکی هست و خیلی بهش علاقه دارم . واقعا مرد خوبیست. به درد ریاست جمهوری مدل احمدی نزاد هم میخورد . از نظر علم مدیریت و اقتصاد و آگاهی به فضای بین الملل و کنترل تورم و اعتقاد به ولایت فقیه و مدیریت جهانی هم دستکمی از احمدی نژاد ندارد!!
ناشناس
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
آدمه کسالت باریه. اسمش که می یاد یاد بد بختی و صف و سهمیه بندی و گرونی بدبختی می افتم
H
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
انتخاب میشه یه یه ساعت فحش آزاد باشه تو مطلب؟؟
حسبن
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اصلا چه دلیلی داره رد صلاحیت بشه . اونایی که میگن رد صلاحیت میشه یه دلیل بیارن لطفا . خود اصلاح طلبان هم میگن دیلی واسه رد صلاحیت وجود نداره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
سفسطه و شعار طرفداری از ولایت دادن و در عمل طور دیگری عمل کردن .چند مورد می خوای بشمرم؟ برای اطمینان بروید از آقای مشایی بپرسین , که خدا وکیلی اعتقادشان چیست ؟ راستش را بگویند . حجتیه است ؟ که هست . یا اعتقاد به ولایت فقیه؟!! . علت داستانسرایی مکتب ایرانی چه بود؟ مردم گول سی دی ظهور را نخوردند , ولی انگیزه احمدی نژاد و مشایی از طرح و توزیع آن چه بود ؟ و هزار سوال دیگر . حالا از مدیریت اقتصادی بد و بی اعتنایی به قانون بگذریم . اینها برای عدم تایید کافی نیست؟ . دوست عزیز خودتان را گول نزنید.
رضا
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
ملتى كه دوستدار خودش و كشورش را نشناسد فلاکت حق اوست
سعید
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
خدا از سر تقصیرات کسانی که به ناحق از این مرد پر تلاش و با اخلاص بد میگویند نگذره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خاک بر ...
میثم
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
هههه...
ناشناس
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
به قول هاشمی چه بلاها که بر سر کشور نیاوردند با بی تدبیری
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
شاهد بايد عادل باشد!
ناشناس
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اگه آبان ماه ترامپ رای بیاره، پیروزی احمدی نژاد قطعی خواهد شد.
ناشناس
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
چرا به جای بد گفتن از دولت های قبل دست آورد های خودتون رو در عمل به مردم نشون نمیدین؟
مردم خودشون خوب میتونن تصمیم بگیرن
به شعورشان توهین نکنیم
ناشناس
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
مردم همه چیز را خوب می دانند
ناشناس
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
کاهش تورم و طرح تحول سلامت دو نقطه قوت دولت تدبیر
آرش
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
حامی
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
بنده به ایشون رای میدم.چون وضع مالی خوبی ندارم و روحانی هم تو این همه سال یک ریال به یارانه ها اضافه نکرد که اقلا کم خرج امثال ما باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
این همون گداپروری است که متاسفانه باب شده! هشداری که یک بینوایی یک روز داد ولی خیلی از بزرگان گوش ندادند!
ناشناس
| |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دلیل عدم وضع مالی خوب شما 8 سال ریاست جمهوری اقای احمدی نژاده . شما هم بهتره دستتون دراز دولت نباشه این روحیه گدا پروریه
ناشناس
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
احمدی نژاد ... حامی مستضعفان.
یاور غارتگران
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خدایا بلا را از سر این کشور دور کن
ناشناس
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
سال بعد آقای روحانی به نفع دکتر عارف بکشن کنار.
این به نفع همه ماست!
ناشناس
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
کشور نیازمند تدبیر است
ناشناس
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
دولت به فکری به حال کارگران بیکار شده کند.
یکساله داریم با پول یارانه امرار معاش میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تو توی چه قبرستانی هستی و پیام میدی؟! این پرچم کدام خراب شده است؟! مگه یارانه به خارج از کشور هم میدن؟!
ناشناس
| |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
بخاطر اینکه عزیز من , تورم 50 درصد احمدی نژاد هزینه زندگیتان را حداقل 10 برابر کرده و حالا محتاج 45 هزار تومن شده اید . اینو بهش میگن عقلانیت و مدیریت عدالت پرور بهاری و مکتب ایرانی و مدیریت جهانی و .....!!!!!